Autor: Novosti, 021

Info
08.12.2016.
09:49 > 10:03
Na poziv Poreske uprave da prijave komšije koji izdaje stanove, a ne plaćaju porez, do sada se odazvao 231 građanin.
  • Komsija

    16.01.2023 07:04
    Koji broj
    je za cinkarenje komsije,imam jednog da ocinkarim i to dobro,nisam cinkaros ,samo mislim dobro za drzavu
  • Krako

    27.06.2022 21:20
    Moj stanodavac
    Moj stanodavac izdaje pet stanova, jos i svercuje prehrambene proizvode iz Mađarske u sopstvenom podrumu.. ne placa porez, a zgrće silnu lovu. Prema stanarima je izuzetno grub i odvratan, upada u stanove, isteruje stanare zato sto ih licno ne simpatiše iako sve placaju uredno i pune njegov džep. Nepravda je da neko plaća a neko ne placa i pravi se pametan.
  • Mila

    11.12.2016 16:58
    Cinkarenje!?
    Pa bilo bi vreme da se uvede neki red i u izdavanje stanova. Mene posebno nervira sto ljudi traze depozit-budi civilizovan covek pa potpisi ugovor sa zakupcem. Kada kazem stanodavcu da potpisemo ugovor svi me gledaju kao da sam sa Marsa pala, kao sta ce nam to. Pa treba, da se zna sta su cija prava i obaveze.
  • Deks

    11.12.2016 00:22
    Zašto izraz "cinkaranje"? On sam po sebi ima negativan prizvuk a i nije književni izraz. Radi se o dojavljivačima koji žele da pomognu državi da u skladu sa zakonom ubira porez. Oni su neka vrsta "zviždača" samo nije u pitanju neko preduzeće. I jedni i drugi zaslužuju poštovanje, nadam se da tako misli većina.
  • m

    09.12.2016 17:55
    juce mi neka zvoni na vrata i pita: da li se izdaje stan,ja u cudu kazem: ne,ona kaze:sigurno?vid sad...
    jel to sad i akcija od vrata do vrata?da li se placa to?
  • dado

    09.12.2016 02:31
    Kada bi plate bile normalne, niko se ne bi bunio za porez. U postenom i civilizovanom drustvu je to normalno. MI smo daleko od toga, i zivimo u drustvu gde vam lopovi govore da budete posteni... To vredja svaciju inteligenciju.. dok se ovo ne promeni, nista od gore navedenog..
  • Dog eat dog

    09.12.2016 02:28
    Oko mene komše sve cinkaroši, smrad do smrada i drukara do drukare po zadatku - pemzioneri iz mupa, lopovi kokošari koji su im dužni druk, pa onda rumunski i madžarski dođoši i mrzitelji domicijalnog stanovništva.Ti svi mrze pre podne ceo svet, a popodne i sami sebe.Oni posle drukanja neće dobiti ništa, al će zato komšiji crći krava.Beda od vlasti kad tera u nemaštini ljude jedne na druge.
  • Bane Petrovic

    09.12.2016 00:35
    Placanje poreza na izdatu nekretninu i koliko para naplatiti kiriju je jako kompleksna matematika I ona glasi odprilike ovako:

    Porez na nekretninu + porez na izdavanje + porez na licni dohodak

    Kao sto vidite vi ste optereceni porezom 3 puta po jednoj nekretnini I to pored nenormalne Informatike utice na vas profit od izdavanja. Informatika je svima u gradu koji izdaju stanove izbila pare iz kirije zbog svojih sve vecih nameta koji konstantno idu gore.
  • DL

    08.12.2016 23:05
    Zavadi pa vladaj.
  • Mile gluvać

    08.12.2016 22:30
    Da li Jelićev "poslovni partner" plaća porez za izdavanje vile u ul. Ruđera Boškovića ili mu je vilu dao na korišćenje zbog nekih verovatno nebitnih "usluga"?
  • betmen

    08.12.2016 22:15
    @PRIVATNIK
    Zasto mislis da sam tek sad ukapirao sta god ti mislis da sam ukapirao?
    I ja sam preduzetnik, trenutno placam 200e mesecno pausal, a od sledece godine ce ta cifra biti blizu 350e ako su tacne informacije iz poreske uprave. Drzava je moju sifru delatnosti prebacila iz 3. u 5. kategoriju na 125% opterecenja. Ja svoj porez placam, ne izleci se.

    I kakvim se ti to poslom bavis kad drzavi ide 70%, a tebi 30%?

    @G
    Konkretna lica za koja znam zive u svom stanu. Od njih troje, jedno ima prihod od 30.000, a drugo dvoje se skoluju. Drugi stan iz nasledstva im pomaze da preguraju mesec za mesec.

    Ja ne govorim da ljudi koji nemaju svoj stan zive dobro, samo kazem da ti ljudi koji izdaju jedan stan taj prihod nije nesto sto ih cini prebogatima.

    @Minimalac
    Ne izdajem ja stan samo navodim par meni poznatih situacija. Naravno da je tebi sa minimalcem mnogo teze.

    I imas dole racunicu, nije to samo 20%, nego dosta vise kad se uracunaju ostali troskovi (porez na imovinu, odrzavanje, vreme kada stan nije izdat(racuni su i dalje tu)). Drzava svakako duplo vise oporezuje stan u kojem ne zivis.


    I opet da naglasim, sigurno je bolje imati stan za izdavanje, nego nemati. Ali treba i to predstaviti realno, a ne da sad svako misli da dodatni stancic znaci +300e u budzetu jer to nije realno.
  • NN

    08.12.2016 22:14
    Stanodavac tamo i amo
    Zivim u normalnoj drzavi I izdajem stanove u toj drzavi I naravano da placam porez I na taj prihod. To je jako normalno. To je moja duznost kao gradjanina zemlje/drustva u kojem zivim.

    Imam I stan u NS (nasledje) I dadoh ga svojima da zive u njemu. Kada ga budem izdao za pare, rado cu platiti porez na taj prihod. kao sto rado placam porez na tu nekretninu. Doduse, moze mi se. To je moja duznost I obaveza prema drzavi I gradjanima u kojoj imam stan. Da ne nabrajam zasto, znate I sami sta se sve finasira od poreza. I osecam se vrlo dobro (ko covek - sto be rekli) zbog toga.

    Sasvim je drugo pitanje zasto veliki ne placaju porez. Koje treba resavati, naravno. Ali u mojoj novoj zemlji 2 stvari su sigurne: smrt i placanje poreza. Fer.

    Drukanje? Razmislite da li vas cini magarcem onaj sto izdaje stan a ne doprinosi (prema svojoj tezini - sto bi ovde rekli). Je li to fer? Ili vas vuce za nos? Je li doprineo radom ili parama za opste dobro ljudi u NS? Ako si deo drustva, zajednice, kluba, organizacije onda imas prava I obaveze. Mi smo na zalost zaboravili sta znaci rec obaveza. Volim I ja vas!
  • Ilija Čvorović

    08.12.2016 21:50
    Đura će da ti oprosti što...
    Ima sve da vas prijavim, i po tuđim zgradama ću da da vas potkazujem, mamicu vam lopovsku. Prijavite jednog podstanara, a natrpate i po šestoro u stan, pa posle stanari da plaćaju vašu vodu.
  • Vojvosadjan

    08.12.2016 21:19
    @Mirko
    Bravo druze na konstataciji.. to sam odmah pomislio cim sam procitao clanak. Nema tu bracika pameti a jos manje logike.. sto je seljak gluplji, krompir je veci!
  • milan

    08.12.2016 20:27
    Poruka
    Svima onima koji su za prijavljivanje poreza(komšijskog):
    Evo gde idu pare
    http://www.021.rs/story/Info/Srbija/150895/Stranke-dobijaju-povisicu-naprednjacima-najveci-deo-kolaca.html
  • gavrilo

    08.12.2016 20:24
    Saznao sam u Poreskoj ko me je prijavio za izdavanje stana, oni taj podatak ne skrivaju. Međutim stan nisam izdao nego dao prijatelju na besplatno korišćenje. Poreska mi ne može ništa, a komšija iz zgrade je ispao šupak.
  • Nebojša

    08.12.2016 20:18
    Smanjiti poreze
    Da bi sve bilo efikasno i normalno i realno, porez na zakup nepokretnosti bi MORAO da se smanji odmah i da bude 10% i onda bi ga svi plaćali.
    "0% je previše i zato ljudi izbegavaju a podstanari nemaju toliko novca da to izdrže.
    Država mora da poreze SMANJI, pa i onaj na imovinu sa 0,4% na 0,2%, poreze i doprinose na plate na 48% do 50% maksimalno, pa onda da sve utera u red.
    Tada država može da traži da se plaća porez i da kaže PLAĆANJE POREZA je patriotizam PRVOG REDA.
    Ako ne plaćamo porez onda ne trebamo ni da očekujemo bolje uslove u zdravstvu, školstvu, pravosuđu, vojsci, policiji,.....

    Problem je još jedan što vlast koja traži da se plate porezi je USVOJILA ZAKON i to baš ova vlast, da POREZI stariji ofd 5 godina zastarevaju a porezi i doprinosi na plate nakon 10 godina.
    Onda vidimo a preguglajte i uverite se PECONIJU zastarelo 2.000.000 EUR čistog PDV-a.
    Nemoral i nesposbnost vlasti kao njena glavna ODLIKA.
  • Lena

    08.12.2016 20:06
    Mislim da su cinkarili samo oni koji su u nekom vidu svadje sa komsijama koji izdaju stanove. Obican narod cuti, zivi svoj zivot i gleda kako da skrpi kraj sa krajem, a dokoni i pakosni cinkare li cinkare.
  • Srpska posla

    08.12.2016 19:53
    Kako se uopšte može dokazati da neko izdaje stan? Da li je ukinuta pretpostavka nevinosti i mogućnost zlonamerne lažne prijave, neistinite tvrdnje prijavljivača?
    Da li uopšte inspektori dolaze na lice mesta i proveravaju stanje stvari?
    Da li se komšija tada može tužiti zbog klevete?
    Ili se samo ukuca u kompjutor nova obaveza i ostavi nesretnom građaninu ove ... da dokazuje
    da stanje stvari nije takvo?
    Da li je ovo ozbiljno društvo, državu ne bih pominjao.
    To vam je isto kao kada bi ste komšinicu prijavili da se bavi prostitucijom i ne plaća porez.
  • CINKAROŠ ANONIMAC

    08.12.2016 19:40
    Goran
    E tog inspektora koji je dojavio komšiji da sam ga ocinkario, ću da prijavim PU, pa da vidim kako će da leti sa posla za odavanje službene tajne.
  • Inspektor Višekruna

    08.12.2016 19:24
    @xxx
    Raspitaj se kako je u inostranstvu. Potpišeš ugovor, plaćaš porez, podstanar ne može da zbriše i ostavi ruinirani stan sa dugovima za komunalije, stanodavac mora par meseci unapred da najavi povećanje stanarine.... Civilizacija.
    @Ostoja
    Porez treba da plačaju svi koji imaju prihod. Najpametnija stvar koju sam čuo od nekog političara u ovogodišnjoj kampanji da je ovde jeftino posedovati, a skupo raditi. A i znam neke koji žive od izdavanja (malo nekretnina na mami, malo na njemu) i država mu overava knjižicu.
    I imao je stalno overenu knjižicu, za razliku od mene zaposlenog,koji sam morao tužiti bivšeg gazdu.
  • Goran

    08.12.2016 18:23
    Nije anonimno
    Molim da se čitaoci ne dovode u zabludu, lično znam da je komšija posle tri dana saznao ko ga je prijavio poreskoj da izdaje stan i ne plaća porez, porez treba da se plaća i inspektori treba da rade svoj posao, možda i da se smanji stopa sa 20% na recimo 10, ali u svakom slučaju nemojte očekivati da ljudi sebi prave probleme sa komšijama
  • Peca

    08.12.2016 18:23
    Zalosno je sto mnogi koji zive sa malom decom u kojekakvim supama, a nasledjene roditeljske stanove,koje, dele sa bratom ili sestrom izdaju kako bi opstali, svakodnevno strepe od ovako nehumanog nasilja poreske uprave. Nisam primetio da su se oglasile sigurne kuce i ostale drzavno nevladine organizacije za ljudska prava. Verovatno je ovaj deo prihoda budzeta namenjen za nihove plate.
  • Mirko

    08.12.2016 18:22
    Elementarna logika
    Čitam komentare i ne vidim da se ijedan komentator zapitao - kako komšija zna da moj gazda nije platio porez, kad ja kao zakupac stana to ne znam? Nema u ovoj zemlji jedan promil ljudi elementarnu logiku, to je koren problema. Sve ostalo su posledice. Svako dobro i uzdravlje!
  • AleksandarVojvođanin

    08.12.2016 18:20
    @Pera
    Ne znam odakle Vam ta formula za izračunavanje poreza na izdavanje nekretnine, ali Vam hvala u svakom slučaju. Sad mi je lakše kad znam, da zakupcu mog stana neću morati puno povećati rentu!
  • Milan

    08.12.2016 17:59
    Ljigava država i poreznici
    Na sve moguće načine pokušavaju da opljačkaju ovo malo naroda što nema gde da pobegne, a ujedno nema mu*a da nešto preokrene!
    Nova stvar je da uključuju i upravnike zgrada po novom zakonu o stanovanju da prikupljaju podatke za poreznike!
    Znamo dobro njihovu bahatost sa rešenjima za porez na imovinu kako oni "nemaju zakonski rok za donošenje rešenja"??? A nemaju ni moralnu obavezu prema građanima, ni potrebu da se izmeni takav propust!!!
    Od ove godine osmisliše i drugačije rokove plaćanja treće rate poreza i ukradoše još jedan dan kamate!!! Tražite da vam se izlista zaduženje poreza za 2015 i 2014 godinu i videće se da su pronašli novo "tumačenje" da bi dodatno očerupali građane!
    Pored Zakona o vodama, osmisliše i Uredbe za 2015 i 2016(verovatno i dalje) da naknadu uvećaju za DVADESET PUTA!!!
    Rezultai svega toga su samo puniji njihovi džepovi a stanje građana svakim danom sve gore!
  • aleksa v.

    08.12.2016 17:43
    @ Licemerje
    ---------------
    - Nesto slicno je i kod mene (Beograd, soliter u Pozeskoj). I ja zivim sam skoro 2 godine i to sam prijavio u JKP Infostan - na uplatnici za komunalije mi pise "1 clan" a ja celo to vreme placam potrosnju hladne vode **7 kubika** - a nemam fontanu i kazance mi normalno radi !!
    - A zasto !? Zato sto mentol od predsednice kucnog saveta (koju, inace, niko nije izabrao - sama se registrovala u JKP) nema petlju da prebroji stanare, napravi i istakne validan spisak stanara i o tome (broju stanara) zvanicno obavesti JKP.
    - E, zbog ovoga gore, moram da podrzim uvodjenje upravnika/upravitelja zgrada...
  • Minimalac

    08.12.2016 17:32
    betmen
    Ja od minimalca koji je 21.000 jedva preživljavam ali i na njega se plaća PLUS 13.000 dinara državi mesečno na moju zaradu , na ime poreza i doprinosa na platu koji su 68%. na neto
    Ako se plaća porez na moje preživljavanje od zarade, plati i ti porez na tvoje preživljavanje od zakupnine. Prestani da se praviš naivan. PLaćaš porez na ZARADU od zakupnine i to samo 20%.
  • Peca

    08.12.2016 17:25
    Vika na vuka, a jkp koku
    JKP poslovni prostor ubira sredstva iznajmljivanjem nase imovine. JKP parking servis naplacuje parking na parking mestima i iscrtanim trotoarima ciju izgradnju su platili vlasnici izgradjenih zgrada. Logicno je i stanove oprihodovati. Sledeci su cinkarosi, oni ce placati harac po ucinku, samo da ih navuku da se omasove.
  • Kolateralna šteta

    08.12.2016 17:17
    Drukajte političare koji imaju lažne firme, na lažne lične karte, na nepostojeće adrese.
    Drukajte ubice one dece na Topčideru, ako smete.
    Drukajte one koji su naložili rušenje Savamale.
    Drukajte one koji su poslali helikopter u smrt.
    Drukajte one koji su trošili naših 2 miliona dolara za kampanju Hilari Klinton, čiji nas je muž bombardovao.
    Drukajte one koji drže opasan otrov u Primorskoj 56.
    Drukajte one koji nam srušiše bez prava i osnova zgradu u centru Novog Sada.
    Drukajte ime onog čije ime ne sme da se pomene u vezi Dunavskog parka - a svima je poznato.
    Malo li je tema za drukanje... a našli ste komšije koji jednako žive kao i vi.
  • Cinkaroš

    08.12.2016 16:46
    Gde mogu da cinkarim komšiju koji radi u Izvršnom Veću kao vozač a svaki dan dolazi kolima kući, i vikendom ih drži kod sebe naravno?
  • Pera

    08.12.2016 16:27
    Ako komsija dobije kaznu za neplaceni porez onaj koji je prijavio dobija nagradu od 200 dinara. Ovo je nekad bilo, mozda vazi i sada.
  • G

    08.12.2016 15:54
    @Goran - pa imate materijalnu korist gospodine, kako nemate? Da niste uradili to što ste uradili morali biste plaćati komunalne troškove koje sada plaća neko drugi umesto vas. Nije materijalna korist samo dobijanje tvrde valute i njeno stavljanje u džep.
    @betmen - da li možete da razjasnite gde stanuju lica koja preživljavaju izdavanjem stana dobijenog nasledstvom?
    @stanodavac - kako se nisam bavio izdavanjem nekretnina a vi jeste, da li vas dobro razumem da kada odete u Informatiku i podnesete zahtev za promenu zaduženika, to nije moguće? Koliko mi je poznato gospodine, to jeste moguće ali to morate i da uradite, neće oni slati nekoga da proverava svakih par meseci ko živi u vašoj nekretnini.
  • PRIVATNIK

    08.12.2016 15:25
    betmen
    Blago tebi kada si tek sada ukapirao.Pa ja unazad 10 godina ,ulažem 70% za državu, a 30% za mene.
    Čim ne znaš da se to podrazumeva ti si od onih što rade na crno ne plaćajući porez na svoju zaradu.Krajnje je vreme da počneš da plaćaš.
  • Paušalac privatnik

    08.12.2016 15:19
    Goran
    Platićeš porez svakako. Evo i meni kad razrežu paušal na delatnost, ja moram da platim bez obzira da li zaradjujem ili ne.
    Advokati su štrajkovali pre par godina oko 5 meseci I NISU RADILI, što je bila notorna činjenica koju su svi znali.
    Ali su svoj porez na delatnost , poreze i doprinose na platu morali za taj period štrajka da plate u celosti. Kao da jesu radili. Bez umanjenja.
  • @ Licemerje

    08.12.2016 15:12
    Evo situacije u mojoj zgradi. Ja recimo već 15 godina živim sam i tako je prijavljeno Informatici i hladnu potrošnu vodu plaćam kao jedan član domaćinstva. U jednom od stanova do nedavno je živeo komšija, takođe samac, stariji čovek. Upoznao je neku ženu, udovicu, njegovih godina i pre tri meseca se preselio kod nje na drugi kraj grada. I on se u Informatici vodio kao jedan član što nije nikakva laž a ni prevara. Stvarno je čovek živeo sam. E sada, kada se odselio stan je izdao petočlanoj porodici, ali je u Informatici ostalo upisano da u tom stanu i dalje živi samo jedan član. Tako se obračunava i voda za taj stan. Po jednom članu. Sada smo došli u situaciju da se ona preostala četiri člana tj. voda koju oni potroše deli na sve ostale stanare. Tako ja sada plaćam oko 450 dinara veći račun za vodu. To je nešto preko 5.000 dinara godišnje koje ja bacim u vetar. Gazda stana ne želi da prijavi svih 5 članova jer će ovi otkazati stan, kažu da im je puno da plaćaju vodu za 5 članova. Pet ljudi se svakodnevno tušira, povlači vodu u vodokotliću, mašina za veš im radi svaki dan. Troše enormno mnogo vode a plaćaju kao da je troši samo jedan čovek. Imaju isti mesečni račun koliki je i meni. I sada dolazi nedoumica. Dali ispasti go*no i drukati gazdu stana ili biti budala i svake godine u vetar bacati 5.000 dinara za nešto što nisi potrošio? Sada si između dve vatre, šta odabrati. Biti drukara ili magarac. Komšiji da crkne krava ako ga prijavim a meni da crkne krava ako ga ne prijavim.
  • NS

    08.12.2016 15:09
    Komšije CINKARILE
    Sramotno je što su ljudi koji neće da plaćaju više zbog neplaćanja obaveza drugih odmah dobili čuvenu balkansku karakteristiku CINKAROŠ.
    Državi treba 100 i uzeće 100. Ako unutar tih 100 ne kapne i 2 od izdavanja stanova, preostalih 98 će popiti povećanje i kompenzovati.
    CINKAROŠI plaćaju umesto onih koje su cinkarili. I da, jadnici imaju samo jedan ili dva stana viška i jedva krpe kraj sa krajem, a oni koji nemaju taj stan viška će plaćati veći porez na sve ostalo.
    Komentarisanje apetita, kompetentnosti i ostalih karakteristika naše države ne utiču na to da uvek kod nas neko plaća za nekog.
  • pera

    08.12.2016 14:59
    kakav narod takva vlast :)
    slazem se da treba porez da se placa ali ovo je mogao samo genije da smislli.
    treba slati lazne anonimne prijave, napraviti sum i onda ce shvatiti da je prica besmislena.
    imaju oni prijave stanovanja koje su masno naplatili, sto ih ne koriste nego cekaju prijave.
    jadno i bedno, sto od ovih sto su prijavljivali sto od njih da prave takvu akciju.
  • stanodavac

    08.12.2016 14:45
    Kad već traže ugovor (overen) i hoće da uzmu porez zašto država ne natera Informatiku, El. Vojvodinu i ostale da zadužuju podstanara, već i dalje terete vlasnika, odnosno stanodavca.
  • betmen

    08.12.2016 14:43
    Mnogi se uhvatili toga da stanodavci zive od iznajmljivanja. Gospodo, da bi se moglo reci da neko zivi od iznajmljivanja, treba mu barem 5 stanova. Ovi sto izdaju jedan stan koji su dobili iz nasledstva ne zive od tih para vec samo prezivljavaju.
  • ExNS

    08.12.2016 14:35
    Kakav narod takva drzava.
  • Goran

    08.12.2016 14:34
    A sta ako recimo svoj stan ustupim svom kolegi i njegovoj porodici da zivi u njemu, da mi ne place nista osim informatike i racuna, a ja se odselim na 10 godina u Kanadu?

    Eto, ne izdajem. Ustupam, i nemam materijalnu korist.

    I sta cemo sad?
  • Vojvosadjan

    08.12.2016 13:58
    @Deran
    Izdajem dva stana i garazu, posteno zaradjeni. Ne placam porez, prijavi me, platicu porez.. meni ce ostati deo kirije i stanovi koje imam a ti ces i dalje ostati mizerni potkazivac i nesposobna drukara bez krova nad glavom. Ako si rad da menjas drustvo i uvodis red.. kreni od azdajine glave. Da, nadam se da ce ti danas pauk dici auto!
  • xxx

    08.12.2016 13:56
    @Inspektor Višekruna
    Zato sto ce ta razlika da padne na teret zakupca a ne stanodavca, tako da ce on da placa 2 poreza (porez za stan + poreze i doprinose na zaradu) ...
  • Pera

    08.12.2016 13:54
    Porez se ne placa na ceo iznos zakupnine. Recimo ako neko iznajmljuje stan za 500 Eur-a. Osnovi za porez je 75% od iznosa jer se priznaje 25% normiranih troskova za odrzavanje stana. Tako da je osnovica 375 Eur-a. Na ovih 375 Eur-a se placa 20% i porez je 75 Eur-a.
    Kada se uracunaju normirani troskovni efektivni porez je samo 15%. :)
  • stanodavac

    08.12.2016 13:42
    Jedva cekam da se uvede porez ko razume zna da je to spas za vecinu stanodavaca od danasnjih jeftinih kirija.
  • Ostoja

    08.12.2016 13:30
    Za Visekrunu
    Zato sto ti na poreze i doprinose dobijes nesto za uzvrat - na primer, penziono, socijalno, i ostalo. Plus, to sto ti mislis da se od izdavanja nekretnina zivi - to je manjina. Vecina prezivljava od tog novca i koristi ga kao dodatak plati od 25 hiljada. To ti je i odgovor zasto ne prijavljivati - jer, ova drzava umesto da postavi sebi za prioritet da poveca ljudima plate i zivotni standard, oni samo gledaju kako da sto vise uzmu od napacenog naroda, a ne da im nesto i pruze.
    Konacno, podstrekujemo ljude da potkazuju jedni druge, pa se onda cudimo zasto nam se navijacke grupe ubijaju, zasto nema nacionalnog jedinstva i zasto svaki srbin na svoju vodenicu navlaci!
  • Vankuver

    08.12.2016 13:14
    @Scotch_Bonnet
    Pogledaj se bando na šta ličiš, pogledaj ti te komentare i pluseve, država je država, zakon je zakon i ima da se poštuje!!! BANDO

    Vi ovu tvorevinu kojom vladaju mafijasi zovete drzavom ? Da li mislite da kriminalci i politicari placaju porez ?
  • Inspektor Višekruna

    08.12.2016 13:13
    Zašto cinkarile?
    Ako ja plaćam poreze i doprinose na zaradu, zašto da neko ko živi od izdavanja stanova ne plaća ništa?
  • Nikola

    08.12.2016 13:05
    Svaka Cast
    Ih da nam je narod tako agilan i u prijavljivanju ostalih stvari koje nisu okej u drzavi, pa gde bi nam bio kraj...
  • Deran

    08.12.2016 12:57
    Ovo je korisno cinkarenje
    Idem sada da zovem ovaj broj, zna, da ne plaćaju porez dvojica vlasnika stanova u mojoj zgradi.

    Baš me briga da li će te pare da posle mune neki političar, ali bar će vlasnici stanova shvatiti da je završeno sa radom na crno.
    Socijala nema stanove za izdavanje, pa tako poreska ovde cepa po lovatorima, koji su se uglavnom nafatirali klasičnim kriminalom, ili su se potkožili putem zloupotrebe službenog položaja.

    Svi moraju da plaćaju porez, naročito bogati.
    Zato se mora cepati po nekretninama i pokretnoj imovini (automobilima), bar dok to ne postane normalno, da se plaća sopstvenoj državi porez.

  • Takimaki

    08.12.2016 12:41
    Aha
    Koliko vidim javljanu se oni sto 2000. god glasali za kapitalizam. E pa gospodo tamo se sve placa drzavi. Izvolite pa placajte. Nema vise socijalizma otisao je na fijakeru u boziju mater.
  • Scotch_Bonnet

    08.12.2016 12:29
    Pogledaj se bando na šta ličiš, pogledaj ti te komentare i pluseve, država je država, zakon je zakon i ima da se poštuje!!! BANDO
  • betmen

    08.12.2016 12:16
    Evo jedna obicna racunica. Stan od 35m2 koji vredi npr. 30.000 eura, moze da se iznajmi po ceni od 150e mesecno. To je godisnje 1800e bruto.
    Ako drzavi na ime poreza na izdavanje ode 20%, to je 360e.
    Drzavi na ime poreza na imovinu uzme oko 90e (za stan te vrednosti u kojem vlasnik ne zivi).
    Odrzavanje stana, popravke, neke intervencije i slicno izadje npr. 100e (obaveza stanodavca).

    Od 1800e godisnje, drzavi ode priblizno 450e, troskovi 100e, a vlasniku 1250e.

    Defintivno nije isplativo dati 30.000 i baviti se iznajmljivanjem jer stan stari, gubi vrednost, trebaju ozbiljna ulaganja.

    Ali poenta ovoga sto sam napisao je u tome da drzava uzme 25% prihoda. Od tih 30.000 eura sto ste ulozili, 22.500 ste ulozili za sebe, 7.500 ste ulozili za drzavu.
  • Licemerje

    08.12.2016 12:11
    Da komsiji crkne krava . Smetaju vam stanodavci a ne smetaju vam politicari banditi koji godinama pljackaju sopstveni narod . Ovakvog naroda nema na kugli zemaljskoj .
  • Logovanje drukara

    08.12.2016 12:06
    Drage drukare, ne samo da imaju dole već navedeno, već se beleži i operativni sistem Vaš, legalan ili ne, kao i rezolucija ekrana. Takođe, sve to može da posmatra bilo ko sa bilo kog dela mreže, jer naši sajtovi nisu https. Znači, log o Vašem drukanju može bilo ko bilo kada da pravi.
  • cao zdravo

    08.12.2016 11:47
    Kad imamo f.b. stranicu koju je lajkovalo 50.000 novosadjana koja se bavi drukanjem za pare zbog koje mozete da dobijete prekrsajnu prijavu i salvu uvreda ,onda ovaj broj od 250 ljudi i nije tako velik , a siguran sam da bi svi posteni gradjani placali i prijavljivali porez na izdavanje stanova da im tih 150-200 evra nisu dodatak na platu ili penziju od koje inace i ne moze da se zivi.
  • ntn

    08.12.2016 11:37
    Da pojasnimo drukarama
    Čim se prijavite na "sajt za drukanje", tog momenta imaju SVE podatke o vama, IP, MAC, vreme mesto i lokacija, provajder...
    Kao što uhvatiše pretnje AV za manje od 24 sata, tako će i vas skleptati!
  • Gane golman

    08.12.2016 11:30
    Samo je još ovo falilo da drukeri bedni cinkaju komšije ili nepoznate ljude zarad ove lopovske i nesposobne vlasti,stvarno smo dotakli dno,zavidni,prokleti halavi,a ne vidimo ko nas vodi u propast iz dana u dan iz godine u godinu iz sata u sat,pa već tako 30 godina bar...
  • Ivan

    08.12.2016 11:19
    Zasto se potkazivaci cimaju kad ce sad biti predsednik skupstine stanara sa spiskom podstanara i stanova u kojima su podstanari i samo prosledi poreskoj inspekciji i ocas posla ce moci da provere utajivace poreza.
  • Joka

    08.12.2016 11:18
    Mislim
    Ja to zasigurno ne bih uradio, ali bih reagovao kod stanodavca da prijavi tačan broj članova domaćinstva.Ukoliko bravi buku i ponaša se kako ne treba, pozvao bih ga.Mislim da prevarantska država kakva jeste Srbija, nema šta da traži s informacijom ko i da li izdaje stanove.Da li stanodavac uredno plaća porez?Plaća.Pa šta vas onda boli briga šta vlasnik stana radi s nekretninom.
  • Hank

    08.12.2016 11:06
    Cinkanje?
    Prijavljivanje nelegelne radnje nije cinkanje.
  • Purpleitious

    08.12.2016 10:58
    Uzimaj, uzimaj, uzimaj!!!
    Drzava vec naplacuje znatno veci porez na stanove koji su u vlasnistvu, ali vlasnik ne zivi u njimu (nije prijavljen na toj adresi)

    Opet po ovom pitanju, ja sam apsolutno za to da imamo organizovan sistem koji ce se postovati. Ali sistem mora da bude fer. To ne znaci da je neophodno u svaciju korist, ali svakako mora biti kompromis takav da nije da jedna strana (drzava) dobije sve, a ne da nista.
  • podstanar

    08.12.2016 10:58
    u normalnim zemljama je u interesu i zakupca i vlasnika da vlasnik prijavi izdavanje stana, kao i sklapanje ugovora prilikom iznajmljivanja, jer stite sebe, i jedan i drugi. pitanje sta bi se u srbiji desilo da jedna strana prekrsi ugovor...
  • perica

    08.12.2016 10:49
    Samo?! Mislio sam da trenutni rezim ima vise pristalica, ili to znaci da ih ima vise vise medju stanodavcima?
  • Mikica

    08.12.2016 10:44
    da komsi crkne krava! glup
    narod. nije komsa kriv nego VLADA je nemami para
  • Cicvara

    08.12.2016 10:40
    M'rš!
    Cinkarenje komšija je moralno u zemljama koje brinu za svoje stanovnike, pa oni od poreza dobijaju neka zajednička dobra. U Srbiji je državna sisica rezervisana isključivo za partijske aparačike koji skidaju kajmak od budžetskih sredstava za gradnje puteva, kanalizacija, izdavanja UTU uslova... a to neću da finansiram.
  • AleksandarVojvođanin

    08.12.2016 10:33
    Porez u Srbiji!?
    Osnovno i pitanje svih pitanja je da li u Srbiji svi trebaju da plaćaju porez na dohodak? Ako je tako onda neka poreska uprava pročešlja i neka utvrdi koliko poreza treba da plate svi oni koji iznajmljuju državne nekretnine po BGD i ostalim gradovima, a ne plaćaju ni zakup(primer DIPOS). Platićemo svi, ali nismo više budale da, kao obični građani plaćamo svaki mogući namet države, a da gledamo kako povlašćeni i bliski bilo kojoj vlasti ne plaćaju NIŠTA!!!
  • Anonymous

    08.12.2016 10:16
    231
    Sada znamo da sigurno postoji najmanje 231 go*no u Srbiji..."Da crkne komsiji krava, kada je ni ja nemam.... "
  • bl

    08.12.2016 10:13
    ..
    Nista drugo nego ljudska pokvarenost i sujeta
  • Nsnn

    08.12.2016 10:07
    Stara srpska tradicija " Da komsiji crkne krava", a potpisujem da je vise od pola tih sto su zvali duzni za struju, informatiku i ostalo

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna