Autor: 021.rs

Info
23.01.2017.
19:14
Građani koji sumnjaju u ispravnost decembarskih računa za električnu energiju, mogu da podnesu reklamacije po regularnoj proceduri pismeno ili na šalterima elektrodistribucija, na adresi koja se nalazi na svakom računu, saopštila je danas Elektroprivreda Srbije.
  • Marija

    14.02.2017 09:44
    Jeftina struja
    Tada su uvecani racuni,a ovog meseca je jeftina struja mnogo slaba!Do sada mi se tea pec uvek napuni do jutra.Ovog meseca se napuni manje do pola!Posle ponoci sam stavila i rucak u rerni da mi se sprema i bio je gotov tek za tri sata sto se inace se ispeceza mnogo kraci vremenski period.Da li ste i vi ovo primetili?!Ne znam sta rade,alijedva cekam leto da ne mogu toliko da manipulisu, oko struje makar!
  • Novosadski

    23.01.2017 20:58
    Rok od osam dana da se licno zalimo...to govori kolika je iskrena zelja da se pomogne i otklone greske. Ako ste pogresili ispravite sami greske preko daljinskog ocitavanja. Koliko ljudi nece moci da ode do saltera u tih osam dana, koliko njih radi prepodne, koliko njih zivi po selima i nema u blizini salter epsa, koliko je starijih koji i neznaju da je napravljena greska...
  • EPS

    23.01.2017 19:44
    Uvek isto
    Nešto se ne sećam u poslednjih 5 godine da je i jedan decembarski račun bio ispravan.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna