Autor: Tanjug

Info
29.04.2017.
14:25 > 14:16
Prosečna starost vozila u voznom parku Srbije danas je između 13 i 14 godina, a podaci MUP-a pokazuju da je u ovoj godini, od ukupno 2.312.941 vozila upisanih u jedinstveni registar vozila, 571.448 njih starije od 20 godina, što prirodno nameće i pitanje njihove tehničke ispravnosti.
  • NezavisniVojvodjanin

    29.04.2017 21:55
    Resenje
    Tehnicki pregled puteva je najbitnija i prva stavka u bezbednosti saobracaja. Pojedine deonice kao sto je Sr.Karlovci prema Indjiji do skladista zimske sluzbe nisu za ljudsku upotrebu i treba kazniti odgovorne za necinjenje i neodrzavanje, Kako putari mogu uopste da podele neke plate ako prvo nisu obavili posao zbog kojeg postoje a to je da puteve odrzavaju i kondicioniraju za bezbedan saobracaj. Znaci pocinjemo od nebrige i odgovornosti u vlasti pa ka putarima i direktorima JP putevi koji svesno ne cine nista na odrzavanju deonica u zoni odgovornosti. Tu je nas glavni problem u bezbednosti saobracaja. Po ravnoj pisti bi i trabant od 40godina bezbedno prosao...
  • Profa

    29.04.2017 19:06
    Cena novih i polovnih vozila raste, plate se smanjuju. Kad se setim da sam 2006. godine kupio 5 godina star auto za 6800, sad za takav auto treba izdvojiti minimum 8000.
  • member

    29.04.2017 18:02
    pa ljudi nemaju para da kupe noviju automobil. plus registracija...
  • dobrotvorka

    29.04.2017 17:47
    EEEEE
    Kako ko! NEKI u ovoj Državi voze najnovije modele najluksuznijih automobila i to o trošku Države tj. jadnih, ubogih robova (naroda) jer nismo ništa drugo do robovi.
  • Dragan

    29.04.2017 16:40
    Putevi naši nasušni
    Molim gospodu da mi odgovore koliko su u proseku stari naši putevi i da li su propisani standardi za njihovo održavanje ? Ko god da je ikada seo za volan zna o čemu govorim. Čak su nam i auto putevi kriminal. Pogledajte samo deonicu Subotica - Novi Sad . Slažem se da treba govoriti o vozačima i vozilima ali da li ćete ikada progovoriti i o putevima i o njihovom uticaja na sigurnost vozača o kojima toliko vodite brigu kad treba kazne da se plaćaju !
  • Vladan

    29.04.2017 16:09
    14 godina i nije lose. Nisu ni druge zemlje znacajno bolje. Auto moze da bude u redu i sa 20 godina ako se pravilno odrzava. Ono sto bi moglo u buducnosti da popravi bezbednost u saobracaju su automatske bezbednoste asistencije kao sto su automatsko kocenje, senzori za prestrojavanje i mrtav ugao. Kao sto je svojeveremeno abs povecao sigurnost, pa vazdusni jastuci itd...
  • Aero casper

    29.04.2017 15:36
    @zivan
    Resenje je u podmladjivanju voznog parka, resenje je u boljem i višem standardu, nivou ekološke svesti, pa kao posledicu možemo imati to što si ti naveo... Ili dizanje cene goriva za automobile na 2.000 dinara po litri...
  • jsdp

    29.04.2017 15:10
    @Zivan
    Ne brinite Zivane nasa vlada radi na tome da uskoro tako i bude kako vi kazete. Uskoro ce i biciklo biti luksuz.
  • Zivan

    29.04.2017 14:31
    Rešenje je u sve manjoj upotrebi, naročito privatnih, automobila, odnosno povratku na voz, bicikl i javni saobraćaj...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna