Ukoliko do kraja ove godine, kako to zahtevaju međunarodne finansijske organizacije, Železnice Srbije uz otpremnine napusti više od 2.000 radnika to će ugroziti nesmetano funkcionisanje železničkog saobraćaja u Srbiji jer je sistematizacijom koja se priprema čak njih 80 odsto iz izvršnih službi, kaže za "Danas" predsednik Sindikata železničara Srbije Dragan Ranđelović.
Samo iz te Infrastrukture železnice pre 5 meseci otpustio 1700 radnika, sad 1600, a onda izađe na tv i kaže kako će zaposliti 500 ljudi. I moja baba bi znala bolje, samo mislim da tu nije u pitanju neznanje nego kontinuirana pljačka na visokom nivou.
Juce na SG tema tehnoloski viskovi u JP, sada citam otpustanje radnika u Zeleznici. Sa platama jedva zivimo, bez plata umiremo, mnogi izvrsavaju samoubistva... Tuzno je sto gradski i drzavni celnici i AV zbog svojih napunjenih dzepova nemaju osecaja kako ljudi zive... i ne mogu da predvide dogadjanja sto znaci da nisu dobri drzavnici... Kazna je spora ALI DOSTIZNA !!!
cemu negodovanje,.....nedavno je cela srbija glasala za sve ovo sto se dogadja,dobrovoljno pristali uz usmeh i klicanje da budu prodati,ponizeni i na ulici....eto ga polako i rus i kinez i japanac i turcin i svi ko god bude hteo da nas kupi
Ja ne znam koliko ljudi u srbiji se uopste vozi Vozivima i kada?
Koliko ja znam vecina stanovnistva se voza busevima ali iskljucivo pred izbore.
A sada se ovi sto su se u tim istim busevima vozili po celoj Srbiji oko necega bune!
Za to ste se zalagali, sendvic i vodu ste dobili ,
Sta se sada javljate. Ringispil po celoj srbiji krece tek za 3 godine.
Кад држава није способна да одржава пруге нек се прода приватницима. Камо лепе среће да имамо возове као у Русији, где Сименс возови иду 250кмх од Москве до Санкт Петерсбурга.
Како русофобан наслов... А малобројни, које није мрзело да прочитају текст до последње реченице, сазнали су и то да је прошле године железнице напустило 3.000 људи, али у складу са споразумом Владе Србије не са Русима, већ са Међународним монетарним фондом. Изгледа да и ММФ ради на њиховој страни?
Izvinite, da slučajno u ovoj zemlji nema neko normalan? Čitam i ne verujem. Mislio sam da sam oguglao na gluposti, ali ovo je stvarno previše. Najavljeni brzi vozovi Beograd-Budimpešta će se sami voziti, mašinovođa neće biti potreban? Pruga će se sama održavati? Izgleda da su za železnice neophodni jedino kancelarijski radnici.
Sve razmišljam da mi neko nije stavio drogu u večeru, pa haluciniram!
Zna se da ništa ne funkcioniše bez birokratije. Znači jedan odredi šta će se raditi, pa to predloži na sastanku gde njih desetorica većaju, pa odluku potvrđuje komisija od tri čoveka, pa potpisuje generalni ili neko njemu blizak i onda JEDAN fizički radnik odrađuje posao koji treba da rade četvorica-petorica. Idealno.
Tačno je da Tačerka nije privatizovala železnicu i oštro se protivila, ocenjujući da bi to predstavljalo konačan poraz njene vlade. Ipak, nešto pre nego što je podnela ostavku na mesto premijerke, prihvatila je argumente za privatizaciju Britanskih železnica, koju je 1994. sproveo njen nalsednik Džon Mejdžor. Magazin “Ekonomist” kasnije je ocenio ovaj potez kao “potpunu katastrofu".
...koliko se sećam Margaret Tačer je radila na tome da proda sve u engleskoj i skine sa budžeta, samo je jednu stvar ostavila je u rukama države a to je železnica, jer je strateški veoma bitna, njome se veoma brzo može preneti najveći broj ljudi, stvari, oružja u slučaju rata i ko zna šta sve, brzo se sanira, uvek postoje u pripravnosti vojni čelični mostovi koji se sklope kao lego kocke...kako god, zato su oni imperija i paze na to, a mi nismo ništa pa sve treba da uništimo...
Dobro je, samo nek budu ruske. Niste svesni onoga što će tek da dođe, kada će železnički transport da bude jedini i neprocenjiv. Stojaće po vojnik na svakih 200m pruge i obezbeđivati prugu.
A to, koliko će Srbija da zaradi u takvim uslovima od železničkog transporta, čije god bile pruge, to ćete tek da vidite.
Da ne pominjem one koji će od Vranja da se transportuju nazad, među kojima ću i ja da bidnem. Naravno, sad vam plave koverte smetaju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Priprema terena za prodaju Rusima: Železnice otpuštaju radnike, ali birokrate ostaju
Autor: Danas
Info
•26.05.2017.
•19:45 > 20:42
Komentari 18
Lela
LJUBODRAG
/
ko ce zaraditi?
Nvosadjanka
nss
luzeri
da naše slovensko pismo bude još slovenskije
Perica
ST
Lepi Djura
Koliko ja znam vecina stanovnistva se voza busevima ali iskljucivo pred izbore.
A sada se ovi sto su se u tim istim busevima vozili po celoj Srbiji oko necega bune!
Za to ste se zalagali, sendvic i vodu ste dobili ,
Sta se sada javljate. Ringispil po celoj srbiji krece tek za 3 godine.
маркеђани
CTEBAH
Inspektor Višekruna
Sve razmišljam da mi neko nije stavio drogu u večeru, pa haluciniram!
Zoran
Zvezde Granda
VladimirNS
kk
Mojsije
A to, koliko će Srbija da zaradi u takvim uslovima od železničkog transporta, čije god bile pruge, to ćete tek da vidite.
Da ne pominjem one koji će od Vranja da se transportuju nazad, među kojima ću i ja da bidnem. Naravno, sad vam plave koverte smetaju.
Vlada
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H