Naplata kazni za prekoračenje brzine na autoputu još nije počela, i pored najava, jer MUP i "Putevi Srbije" još nisu potpisali Sporazum o poslovnoj saradnji.
SRB zemlja manipulacija,kazni, pljački i prevara.Ispada da je svako ko je ostao da živi i crkava ovde a nije član biblioteke kažnjen.Samo vi cedite suvu drenovinu.U duelu Šulc - Merkel insistirano je na povezivanju završetku autoputa kroz Rumuniju i Bugarsku, pa kad vam turci odu na Arad umesto Horgosh da bi izbegli 6 sati zahebavanja nećeti ni imati koga da gazite.Sjašite više sa vašim idiotskim kamerama i iživljavanjem.
Nemojte zaboraviti da smo mi ti koje su oni bombardovali, zaustavili normalan razvoj, stavili nas u situaciju da mislimo o svemu drugom, osim o autoputevima.
Gradili smo mostove, obnavljali elektroprivredu.
Za sve to vreme oni su se bavili normalnim životom.
A onda je došla kobna 2000-ta, početak višedecnijske krađe, "Decenije lopova", koja još traje.
Svakog dana, su svakom pogledu, otvara se sve više radova, sa javnim sredstvima.
Jer je to najbolji način da se nešto prisvoji.
Osobina ovog naroda koja je razorila i dobar socijalizam.
Ko god dođe na vlast, ko god dođe do sredstava za javne radove - krade na ugovorima, aneksima ugovora, aneksima aneksa ugovora, hitnim i neodložnim radovima bez tendera
i blagoslovenim procentima.
Zato ne sudite prestrogo o autoputevima.
Kakvi smo, presretan sam što imamo i ovakve puteve.
Već se vide rezultati na auto-putevima. Pojedina vozila voze 200 km/h i onda kafica na pumpi pa deri ponovo. Znači vozim 120 od Beograda i isto vozilo me dva puta obiđe sa 200 na sat.
Pre par dana sam se vratila sa godisnjeg i posle francuskih, svajcarskih, italijanskih i hrvatskih autoputeva, vozia i po domacem autoputu. Pitam se kako je moguce da se putevi puni rupa i zakrpa mogu uopste naplacivati, jer slobodno mogu reci da su besplatni, putevi trece kategorije u evropskim zemljama u daleko boljem stanju? Po takvim putevima je cista udost voziti preko 80/90 km na sat,.
Da i je moguce da nikoga od odgovornih nije sramota za takvo stanje puteva? Sta se radi sa novcem od putarina? Treba jednostavno zatvriti Srbijaput, jer predstavljaju samo jednu veliku rashodnu rupu, a izgradnju i odrzavanje puteva predati privatnom sektoru.
Predlažem da s eovaj naslov ostavi za Copy/Paste kako podnaslov za svaki sledeći članak u kome će biti opisana saobraćajna nesreća na nekom od autoputeva, koja je bila posledica prevelike brzine.
Bilo da je put bio oštećen, imao klizavu neočekivanu deonicu, udar vetra, zaslepljenost vozača farovima, zaspao na putu, pod uticajem alkohola lekova ili narkotika...
Ko će sve nabrojati.
Ali, ostavite pa podvucite sa "Kažnjavanje za prekoračenje srednje brzine ipak još nije počelo"
Čak i kad se zaputite u Grčku sa porodicom, sledeće godine.
Ljudi se bune svim sredstvima protiv ovog zakona/odluke - samo iz jednog razloga.
Ne zato što nije logičan ili pametan.
Jer ga je donela "legalno izabrana i opšte podržana" vlada, koju svi toliko volimo, cenimo i slušamo.
Lepo sam im/mu ja napisao. Džabe ti izbori - ako te niko ne želi i neće te slušati.
I šta ćeš onda?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kažnjavanje za prekoračenje srednje brzine ipak još nije počelo
Autor: Blic
Info
•05.09.2017.
•18:19 > 18:16
Komentari 9
Sekvent control
About... Autoputevi?
Gradili smo mostove, obnavljali elektroprivredu.
Za sve to vreme oni su se bavili normalnim životom.
A onda je došla kobna 2000-ta, početak višedecnijske krađe, "Decenije lopova", koja još traje.
Svakog dana, su svakom pogledu, otvara se sve više radova, sa javnim sredstvima.
Jer je to najbolji način da se nešto prisvoji.
Osobina ovog naroda koja je razorila i dobar socijalizam.
Ko god dođe na vlast, ko god dođe do sredstava za javne radove - krade na ugovorima, aneksima ugovora, aneksima aneksa ugovora, hitnim i neodložnim radovima bez tendera
i blagoslovenim procentima.
Zato ne sudite prestrogo o autoputevima.
Kakvi smo, presretan sam što imamo i ovakve puteve.
White Power
Kakva fekalija od nazovi-drzave.
Ja
neka iznos doplate bude velik ali razuman, mozda 50 dinara po kilometru deonice ?
Ako su pametni, vremenom ce razmisliti da li im se bas toliko zuri.
Advokat
:-)))
Kakvih ovde primeraka ima,,.
Anonimus
veronika
Da i je moguce da nikoga od odgovornih nije sramota za takvo stanje puteva? Sta se radi sa novcem od putarina? Treba jednostavno zatvriti Srbijaput, jer predstavljaju samo jednu veliku rashodnu rupu, a izgradnju i odrzavanje puteva predati privatnom sektoru.
Bolji, bolji...
Bilo da je put bio oštećen, imao klizavu neočekivanu deonicu, udar vetra, zaslepljenost vozača farovima, zaspao na putu, pod uticajem alkohola lekova ili narkotika...
Ko će sve nabrojati.
Ali, ostavite pa podvucite sa "Kažnjavanje za prekoračenje srednje brzine ipak još nije počelo"
Čak i kad se zaputite u Grčku sa porodicom, sledeće godine.
Ljudi se bune svim sredstvima protiv ovog zakona/odluke - samo iz jednog razloga.
Ne zato što nije logičan ili pametan.
Jer ga je donela "legalno izabrana i opšte podržana" vlada, koju svi toliko volimo, cenimo i slušamo.
Lepo sam im/mu ja napisao. Džabe ti izbori - ako te niko ne želi i neće te slušati.
I šta ćeš onda?
:)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H