Autor: Novosti

Info
27.07.2018.
19:12 > 21:20
Na jednom od šaltera Opšte bolnice u Pančevu ovih dana osvanula je neobična "naredba", koja je izazvala brojne reakcije na društvenim mrežama.
  • hm

    28.07.2018 12:27
    To "samo" je redje stvarno neko kratko pitanje od presudnog znacaja, a cesce scenario za preskakanje reda i zloupotrebu. Verujte na rec onome ko radi i zna da vam kaze sta "samo" znaci (zato je i napisan ovaj natpis). Sledeci put kad budete cekali na red a imate zakazano, vi koji kudite ovu poruku, setite se ovog "samo" koje branite, jer je to najcesci razlog zasto se plan poremeti - zbog bahatih bezobraznih ljudi koji misle da je njihovo vreme vrednije od tudjeg i osecaja da im po nevidljivom pravilu pripada vise nego drugima.
  • MiLana

    28.07.2018 12:00
    Iskreno
    Mene nerviraju oni što se ubacuju u red ispred šaltera SAMO DA NEŠTO NA KRATKO PITAJU, a onda ostanu na istom šalteru jedno 10-15 minuta, a mi koji od ranije stojmo (satima) u redu, zbog tih "SAMO" ispadamo SAMO majmuni.
  • LOL

    28.07.2018 10:12
    "Samo da pitam" je realnost za sve nas makar jednom dnevno. Nisu ljudi krivi vec organizacija poslova svuda, ne samo u ambulantama. Sta mogu ocekivati kada ne dizu telefon ceo dan, telefon zvoni zato sto neko zeli nesto da pita a ne zato sto je nekome dosadno. Taj neko onda dodje i zeli da postavi to isto pitanje ali na zalost ne postoji salter za informacije pa gde ce drugde nego kod sestre u ovom slucaju. Sestre zauzete zakazanim pacijentima i normalno je da ako npr. zelis da pitas kada taj i taj radi (jer nigde nije istaknuto)da ces zamoliti da te puste preko reda samo da pitas jer ta informacija ne traje vise od 15 sec. medjutim kada se naredja njih 100 sa samo da pitam to traje i traje. Ali nisu ti ljudi krivi vec kao sto rekoh organizacija.Ja imam jedno "samo da pitam"i vec tri dana zovem pedijatra i niko ne dize. Odlazim cetvrti dan kod pedijatra i sestra hvala bogu nije bila nadrndana na moje samo da pitam ali na zalost odgovor mi moze dati sestra izabranog pedijatra. Juce sam stojao sat vremena ispred ordinacije koja je bila zakljucana Nikakvo obavestenje nie bilo istaknuto. Dok sam ja dosao prvi sa mojim samo da pitam stigli su i zakazani pacijenti. Posle sat vremena sam odustao i ja i moje samo da pitam vratili smo se kuci. U ponedeljak pre podne nastavljam pre posla sa akcijom samo da pitam i valda cu i uspeti posle 6 dana da i dobijem odgovor.P.s hteo sam da zakazem termin medjutim sestra mi je rekla da za to sto meni treba se ne zakazuju i zauzimaju termini
  • zoran

    28.07.2018 09:34
    "NEOSONOVANIH prava pacijenata"

    i takvi treba da me lece .
  • samo

    28.07.2018 08:46
    samo za fras
    nemoj samo da i oni odu, kome ćemo kod lekara;
  • Kaćanka

    27.07.2018 21:57
    Ko pita ne skita
    Još su i nepismeni....ne pise se potsticaj....već podsticaj! Časkom bih ja autoru teksta pokazala vrata...tj.dala radnu knjižicu,kao i ovom što se ogradjuje...otkaz!!
  • telep

    27.07.2018 21:39
    Realno zbog raspada administracije trebalo bi da postoji svuda jedan salter koji ce moci da daje validne informacije za papirologiju. Nravno da ljudi moraju samo nesto da pitaju kada je cesto slucaj da je jedno napisano a praksa drugacija. I ja mrzim one koji prelaze preko reda.
  • Nikola

    27.07.2018 21:11
    Čuj, ograđuju se. A pečat verovatno od krompira napravila deca iz vrtića.
  • duško

    27.07.2018 19:57
    ne može da se poslodavac ogradi od ponašanja svojih zaposlenih na radnom mestu. to je osnova svakog pravog menadžmenta. ali, državne ustanove ne poznaju taj pojam.
  • Milan

    27.07.2018 19:40
    Ne znam...
    Ne znam koliko je profesionalno i korektno, ali i meni je, kao pacijentu ili klijentu na bilo kom šalteru preko glave tih što samo nešto hoće da pogledaju ili pitaju pa preskaču red, kao da smo mi ostali došli onako bez veze ili sa namerom da tu provedemo ceo dan (izvinjavam se pojedincima kojima je odlazak u DZ "socijalni događaj").

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna