Autor: Tanjug

Info
30.07.2018.
07:38 > 07:39
Advokati u Srbiji od danas će obustaviti rad zbog ubistva kolege Dragoslava Miše Ognjanovića (57), najavile su Advokatske komore Srbije i Beograda.
  • Sendvič

    02.08.2018 17:01
    @ Kaćanka
    Advokati su čisti privatnici.
    Poreze plaćaju,kada ne rade, ne zaradjuju,ali su u obavezi da poreze i doprinose plate,kao da rade, jer su sami sebi poslodavci.
    To znači da štrajkuju samo o svom trošku.
    Ali to oni koji žive od sendviča , ne mogu razumeti. Prijatno.
  • Kaćanka

    02.08.2018 16:08
    advokat alijas šibicar
    Pardon....advokati privatno štrajkuju?! Ne mogu da verujem, pa čemu onda čitava ujdurma... kao saosećaju sa kolegom, jedni drugima oči vade a sad...e, sila boga ne moli, ko sa đavolom tikve sadi...nego, što se mene tiče mogu zanavek da ostanu u štrajku a i ove iz javnih preduzeća treba poizbacivati i malo na biro za zapošljavanje poslati....daleko sam ti ja od Sandwich gratis
  • Sendvič

    02.08.2018 14:50
    @ Kaćanka
    Advokati privatno i o svom trošku štrajkuju , oni su privatnici, nemoj da brineš.
    Mnogo mladih pravnika zapošljava se u advokaturi, jer se na drugim mestima ne mogu zaposliti.
    U javnim preduzećima, sudu, školama i ostalom javnom sektoru, notarskim i izvršiteljskim kancelarijama zapošljavaju se podobni sendvičari i njihova deca.
    Znaš ti to , kako to već ide .
  • Toša

    02.08.2018 08:27
    kakvo manipulisanje
    Ne radi se ovde da advokati štrajkuju, već im je naloženo iz advokatske komore da obustave rad. Znaju se sankcije ako se ne bude poštovala odluka. Manjina (ali moćna) bi da na mala vrata izdejstvuje neke beneficije ( nažalost koristeći se ubistvom svog kolege), a pri tom maltretiraju većinu, odnosno narod. Ko može sa sigurnošću da kaže da je ubijen zato što je advokat? Možda je loš komšija, možda je nekog mrko pogledao, možda je to uradila nasumično osoba sa psihičkim smetnjama. Mnogo je tih možda, ali je zato advoktska komora odmah videla mogućnost da za sebe ušićari neki benefit. Da su obustavili rad na jedan dan, pa ajde, ali nedelju dana je preterano.

    Prestanite da nas maltretirate.
  • Kaćanka

    01.08.2018 22:19
    Kakav bre sendvič...naravno da je kokosar imao advokata ali njega nisu ubili...a i da jesu zbog takvih se advokata ne štrajkuje...svima bih ja njima sada otkaze dala pa nek privatno štrajkuju a tada bi bilo mestA za mlade, lepe i pametne koji svoju energiju usmeravaju kako da odu iz domovine koju zovete Smrdija a ne ...e dosta je kuka i motika dizala glas, sad malo vi...
  • Sendvič

    01.08.2018 19:02
    @ Kaćanka
    Neko od njih branio je i tog seljaka o kome pišeš, morao je imati advokata na sudjenju.
    Koliko sendviča si dobila za komentar?
    Zbog sendvičara, mlada i pametna deca se iseljavaju. Ako ćemo o pošteno zaradjenom...
  • Kaćanka

    01.08.2018 08:50
    Obustavljaju rad jer su se uplašili za svoje krvavo stečene evre....niko od njih nije branio nekog seljaka sa sela koji je ubio tri komšijine kokoške jer su preletele u njegovo dvorište i pokljucale mladi beli luk.... treba tu obustavu debelo kazniti!
  • ime

    01.08.2018 03:33
    @adv - slazem se da komentari imaju prizvuk rulje, ali nikako ne bih komentatore nazvao ruljom. Ljudi ishitreno reaguju, jer im predjasnja iskustva govore o cemu se ovde radi.

    Slazem se da je neumesno ovako pricati u situaciji u kojoj je ubijen jedan covek, ali isto tako bih se odnosi i prema ubistvu nekog kriminalca - jer je na kraju svega ubijen covek.

    Vi, gospodine/gospodjo, kao i vecina komentatora ovde znate vrlo dobro o cemu se ovde radi. Kao sto je covek pod imenom "Svasta" lepo objasnio - nije ovo ubistvo advokata, vec "poslovnog" partnera ljudi iz podzemlja. Znate Vi vrlo dobro kako se resavaju procesi u nasem sudstvu i advokaturi, kao i kako se placaju advokati u takvim procesima (od uvoza automobila bez carine do legalizovanja objekata koje, recimo obican gradjanin, ne bi mogao da legalizuje.


    A onako javno, sve se persirate i nazivate "kolegama", dok jedni drugima kopate jame, tucete se za funkcije i pravite Photoshop umrlice.
  • ISTINKO

    31.07.2018 19:07
    Strajk ?
    Kada su ubijeni svi gradjani Srbije, a to je bilo one nocci kada je ubijen Ustav Srbije niko, ama bass niko, ni jedan advokat, nije predlozio totalni sstrajk i advokata i svih inih. Izvagajte advokati, pa se pokrite ussima.
  • Mile

    30.07.2018 16:12
    Nepristojno
    A jel ubijen zato sto je radio po Etickom kodeksu i naplaćivao po tarifi?
    To bi recimo bio razlog za esnafski protest.
    Ovako je sve malo odvratno.
  • ruka ruku mije

    30.07.2018 16:09
    @LJ B 30.07.2018 • 14:54
    Pa ako je rezultat razlicit u Spaniji i u Srbiji, a jedini zajednicki imenitelj je advokat, onda ne moze advokat biti kriv za razlicit ishod, mogu samo ovi ostali! On je jedini isti u oba slucaja, ocigledno je problem u zakonima, sudijama, tuziocima, policiji, a ne u advokatu... Kako si uspeo da ovaj primer navedes, a da nije u korist adovakata? Jel koristi neko svoj mozak ovde, ili je sve obnevidelo od zavisti jer advokat dobro zaradjuju?

    Ocigledno ti ne koristis mozak. U prilog advokatu bi islo da je i u Spaniji i u Srbiji oslobodjen, a s obzirom da je u Spaniji osudjen, a kod nas oslobodjen i da svi vrlo dobro znamo koliko je kod nas sve korumpirano i koliko putera na glavi imaju svi od sudija, tuzioca, policije do advokata logicno je sto je oslobodjen ovde gde se svi znaju i gde je advokat mogao da ima uticaja.
  • Zato

    30.07.2018 15:41
    Au ala dileri imaju posla danas
  • @LJ B

    30.07.2018 14:54
    Pa ako je rezultat razlicit u Spaniji i u Srbiji, a jedini zajednicki imenitelj je advokat, onda ne moze advokat biti kriv za razlicit ishod, mogu samo ovi ostali! On je jedini isti u oba slucaja, ocigledno je problem u zakonima, sudijama, tuziocima, policiji, a ne u advokatu... Kako si uspeo da ovaj primer navedes, a da nije u korist adovakata? Jel koristi neko svoj mozak ovde, ili je sve obnevidelo od zavisti jer advokat dobro zaradjuju?
  • /

    30.07.2018 14:04
    /
    Ima i ona replika iz nekog filma
    'sto ne zatvorite i mog advokata.on me je tako saverovao'
  • Bane

    30.07.2018 13:47
    @adv
    http://www.politika.rs/sr/clanak/339396/Hronika/Drzava-papreno-placa-advokate-po-sluzbenoj-duznosti
  • Svašta

    30.07.2018 13:46
    Još nešto da dodam... ono što narod na ovim prostorima ne shvata (a i šire).

    Nema civilizacije bez nekog uzajamnog poštovanja, bez reciprociteta - dobrog i lošeg.
    Bez građenja poverenja. To traje godinama. A sada advokati to traže da se napravi za nedelju dana, pa da nastave po starom.
    To advokati, a i mnoge druge profesije u ovoj zemlji, zaboravljaju i samo nastavljaju da grabe i gaze. "Tako se to radi, tako se zarađuje" - tipični balkanski mentalitet.
    Pravdaš sebe, dok gaziš druge kako bi imao što više.

    Tada se gubi kohezija, cepa se društvo i nastaje upravo ovo - građanski rat samo bez oružja.

    Zato sada narod navija protiv advokata - godinama su protiv naroda (čast izuzecima!) - ovo je posledica.

    Advokati sada traže poverenje bez pokrića - nisu ga godinama davali upravo onima od kojih sada traže poverenje, podršku i pa i donekle pomoć. Kasno je sada za tu koheziju, za to jedinstvo, jer je sada jedinstvo samo instrument kojim advokati žele sebe da spasu.

    Isto važi i za inspekcije, policiju, sudije, lekare... poverenje je istrošeno. Svi treba da se pogledaju u ogledalo. I oni i građani. Ovde narod ne valja. Nije mudar.
  • ispitati i Vjericu

    30.07.2018 13:30
    ovo su povezani slucajevi
    U Kovin bato !!! 30.07.2018 • 12:22
    "Isti oni koji su se pre par dana zgražavali nad izjavom, twitom Vjerice Radete povodom smrti Hatidže from Srebrenica danas bezmalo podržavaju ili da budem blag opravdavaju, pronalaze razloge za ubistvo advokata, ubistvo jednog čoveka. Toliko o kvalitetu komentatora."


    Bravo genije radikalski, kako si samo vesto povezao ova dva slucaja i kao svaki pravi radikal tako samouvereno izneo svoje pretpostavke.
  • ko vas ne zna...

    30.07.2018 13:16
    Znaci kolektivni godisnji do septembra, inace bi se sada u avgustu razbijali od posla.
  • Vasa

    30.07.2018 13:12
    ...
    .. za "adv",
    pogresan zakljucak. Niko ne blati vasu profesiju i kolege u toj kolicini, koliko je blate sami pojedinci iz vase profesije. Ali cim vi citirate T. Filu i nazivate komentatore "ruljom", sve je jasno. Citirajuci doticnog, sami sebe diskreditujete u startu. Jednostavno. I naravno da je strasno to sto je neko ubijen, bilo kog zanimanja bio, to valjda niko normalan ne spori, ali da poredite advokate i lekare u bilo kom kontekstu, nije bas umesno. A strajk neka vam je na cast, moze vam se... vec ste "strajkovali" protiv notara zbog toga sto uzimaju vece pare od vas, pa se zavrsilo tako sto ste zadovoljni i vi i oni. Samo mi kao korisnici vasih i njihovih usluga nismo. A mi ne mozemo da strajkujemo...
  • Strajk

    30.07.2018 13:08
    Kad mafija ubije svog pekara, treba da strajkuju svi pekari. Pekar je placen da mafiji pravi burek.
    Kad mafija ubije svog lekara, treba da strajkuju svi lekari. Lekar je placen da mafiji vida rane.
    Kad mafija ubije svog komsiju, treba da strajkuju sve komsije.
    Ne moze mafija da ubija bas svakog, nego kao do sada, samo po nekog, i sve u redu.
    Ako poskupi gorivo, ne sme niko da strajkuje.
    Cek bre, kako sad to?
  • adv

    30.07.2018 13:00

    @Isto adv
    Kodeks profesionalne etike advokata kaze:

    "U krivičnim predmetima ne smatraju se opravdanim razlozima za odbijanje odbrane: lične osobine okrivljenog, vrsta krivičnog dela i visina zaprećene kazne, način odbrane okrivljenog, gnev koji je krivično delo izazvalo u javnosti i ponašanje oštećenih"

    Ubicu kolege ce MORATI neko da brani (u pitanju je obavezna odbrana). Ko god da dobije predmet verujem da ce mu biti tesko da to lice brani ali ce morati da ga brani. Licno - da mi zapadne ovakav predmet naravno da bih pokusao da izbegnem zastupanje ali ako to ne bi bilo moguce (po kodeksu) zastupanje tj. odbranu bih morao da prihvatim. Pozdrav
  • LJ B

    30.07.2018 12:26
    @adv
    DUZNOST je advokata da brani svakoga kome se stavlja na teret izvrsenje krivicnog dela.
    Da, ali postoji i granica ljudskosti i žrtava tih istih ubica.
    Najbolje o našem pravosuđu i braniocima govori ovo:
    "Advokat je branio Bojovića i pred srpskim i pred španskim sudom, sa promenljivim uspehom: Luka je u Španiji osuđen na višegodišnju robiju, ali je u Srbiji oslobođen za ubistva i pokušaje ubistava..."
  • U Kovin bato !!!

    30.07.2018 12:22
    Isti oni koji su se pre par dana zgražavali nad izjavom, twitom Vjerice Radete povodom smrti Hatidže from Srebrenica danas bezmalo podržavaju ili da budem blag opravdavaju, pronalaze razloge za ubistvo advokata, ubistvo jednog čoveka. Toliko o kvalitetu komentatora.
  • Odgovor

    30.07.2018 12:15
    adv
    Odgovor adv:
    Nije tačno da je DUZNOST advokata da brani svakoga kome se stavlja na teret izvrsenje krivicnog dela.
    DUŽNOST je kada se radi o dodeljenom advokatu, odnosno kad optuženi nema sredstva da finansira svoju odbranu.

    Ostali koji se bave advokaturom mogu da odbiju stranku kad god hoće, i iz bilo kog razloga.
  • kazi ,,ladja,,

    30.07.2018 12:00
    One koji se zgrazavaju na komentare da podsetim da se ovakvima javlja kada treba sudija da zaturi predmet sto dublje u fioku, ubice setaju na slobodi, Ceca dobije nanogicu... a jadnici koji ne mogu da plate racune zavrse na robiji. Takva vam je profesija.
  • Svašta

    30.07.2018 11:37
    Odgovor za moraliste
    Držimo se teme, a ne moralisanja. Uzbudili su se članovi esnafa jer im je guzica na nišanu onih koji su jači od njih. Došlo je vreme i njima da se očita lekcija. Do sada su pred običnim svetom radili šta hoće, jer sistem znaju, drže se zajedno, imaju veze. Sada je došao neko ko menja pravila, ne ratuje po njima i ne plaši se da ide do kraja.

    Već je sve nabrojano u komentarima, od strane onih kojima je ostalo nešto mozga. Nisu bili oštri kada se borilo za održavanje normalnog sistema. Jedino sam ih video ovako glasne kada su im kolač uzeli notari, evo sada mafijaši život.

    Izgubili ste poverenje običnog sveta još davno. Sada vam obični svet ne želi ništa lepo. To je normalna reakcija. Sada "esnaf običnih građana" normalno reaguje na vest o ubijenom saradniku užasnih ljudi. (ALI on je samo branio po službenoj dužnosti!!! bla bla...) Sigurno je slučajnost što mu je klijentela sve ista ekipa sumnjivih, bogatih i opasnih. Taj advokat bi bez problema angažovao nekoga iz ekipe da mu "reši prblem", da je za to postojao razlog. Nismo svi ovce. Sada neka sve gori, ako treba, jer zakon ovde ne stanuje.

    Uostalom, ovo ubistvo advokata će da ostane usamljeno. Možda će da nastrada još koji advokat koji je bio "saradnik" sa tom "finom gospodom". Ostali advokati su bezbedni, naročito ako ne sarađuju sa spodobama iz podzemlja. Tu je sve jasno, nije ovo ubistvo advokata, nego poslovnog partnera ljudi iz podzemlja.
  • @adv

    30.07.2018 11:18
    Isto adv
    Kolega...
    Ne moramo da branimo svakoga !
    Imamo pravo sa odbijemo.
    Samo je pitanje da li su svi kao vi
  • Adv

    30.07.2018 11:18
    sanjar
    30.07.2018 • 09:05
    Kamo srece da strajkuju zauvek ili jos bolje da ugase komoru i prestanu da postoje.
    Jos kada bi im se pridruzili izvrsitelji i notari, bilo bi narodno veselje.

    Da advokati nisu protestovlai pre tri godine, danas bi vam notar sastavljao ugovor za 1000 evra. Notar i izvršitelj je državni, advokati rade sami za sebe. Advokat može da bude svako, notar i izvršitelj samo odabrani.
  • adv

    30.07.2018 11:05
    Obicno ne odgovaram na komentare ali obzirom da se blati moja profesija i moje kolege moram da reagujem.
    DUZNOST je advokata da brani svakoga kome se stavlja na teret izvrsenje krivicnog dela. Takodje svako zasluzuje kaznu spram tezine dela koje je ucinio (uzimajuci u obzir olaksavajuce i otezavajuce okolnosti). Ovde se vrsi zamena teza i fakticki advokati izjednacavaju sa kriminalcima sto je nedopustivo. Sto bi rekao kolega Toma Fila "branim coveka a ne delo".

    Citajuci ove komentare vidim da, nazalost, civilizacijski nismo odmakli od one srednjevekovne rulje koja je klicala pogubljenjima na javnim mestima. Kolega, a pre svega COVEK, je ubijen! I nije prvi put da su ovakvi napadi upereni protiv advokata i to treba osuditi i uciniti sve sto je moguce da se to ubuduce spreci.

    NAPOMINJEM, dakle, da mi advokati MORAMO da branimo sva lica koja su osnovano sumnjiva da su izvrsila krivicno delo - to nam je profesionalna duznost koju ne mozemo nikako da zaobidjemo kao sto je i duznost lekara da spasava zivot npr. nekom ubici koji je na izdrzavanju kazne zatvora doziveo srcani udar.
  • jo

    30.07.2018 10:43
    Čuvena
    Kakav štrajk kakvi bakrači ima ona čuvena poslovica " Ko sa decom spava budi se upi...an ".Vrhunac licemerja je davati nagradu za dokaze jer će neki vaš kolega to sutra pobijati na sudu i osloboditi taj o..š za grdne pare.Greota je zbog čoveka i porodice ali kad bi ti likovi znali da će zaglaviti sigurnih 40 godina robije pola njih bi se zapitalo da li bi pucali.
  • Baš svašta

    30.07.2018 10:35
    @ Svašta
    Meni Vaš komentar deluje da osporavate pokušaj grupe ljudi, u ovom slučaju advokata, da se nešto promeni na bolje, tj pronadje počinilac ubistva i privede pravdi, a sami niste preduzeli ništa slično.
    Nemate moju podršku, jer vi ne delate, Vi osporave sve koji delaju u jednoj situaciji ,jer nisu preduzimali u nekoj drugoj situaciji kada bi Vama to odgovaralo.
    Izvolite, preduzmite nešto lično, založite se za sebe i preduzmite nešto u situacijama kada smatrate da treba.
    Ne osporavajte druge, delajte sami, zaštitite svoj interes i svoju ideju.
  • Strasno

    30.07.2018 10:31
    Najvise me nerviraju oni koji opravdavaju ubistvo! Komentari tipa:neka,zasluzio je,ko zna sta je radio,kome se zamerio,muljator... Strasno je to sto iko moze da pomisli da neko ima pravo da oduzme zivot!!! Da li su svi poludeli!? To da li je neko posten,iskren ili mulja ne moze biti razlog ni opravdanje za ubistvo! Niko ne sme nikog da ubije i gotovo!!!
  • klijent

    30.07.2018 10:27
    glasno razmišljam
    valjda su ubistva kao takva problem , a ne ako udare u esnaf. dok su ubistva izvor slučajeva koje rešavate onda nema štrajka, to je izvor zarade. sada kada je mečka zakucala na vaša vrata, štrajk. valjda branite sistem. ili ako branite samo sebe, onda novinari to ne treba da prenose jer ni vi za njih niste učinili ništa. ni za devojku pogaženu na pešačkom prelazu, ni za žrtve u sudnicama i centrima za socijalni rad, ni za nasilje u školama....
  • Djnindjic

    30.07.2018 10:18
    Slava mu
    Bogte! Pa čovek je ubijen, kakvi hejtovi.
  • jaloken

    30.07.2018 10:07
    "u izjavi za tanjug"
    Zar nije tanjug ugašen?
  • SaT

    30.07.2018 09:49
    Oni bi trebali da znaju na koji način se isteruje pravda, ali nažalost ...
    Obustava rada nije rešenje...već kolektivni godišnji.
  • dokazali smo da

    30.07.2018 09:30
    za nas nije visepartijski demokratski sistem vec samo cvrsta ruka.
    Uskoro ćemo se svi pobiti svako sa svakim.
  • Поветарац

    30.07.2018 09:15
    Фискалне касе адвокатима, то је право питање.
  • sanjar

    30.07.2018 09:05
    Kamo srece da strajkuju zauvek ili jos bolje da ugase komoru i prestanu da postoje.
    Jos kada bi im se pridruzili izvrsitelji i notari, bilo bi narodno veselje.
  • Армаггедон

    30.07.2018 08:55
    Мислим да комплет судство,тужилаштво и полицију треба заменити младим неокаљаним људима,и кренути испочетка.Овако не вреди,много тога је прљаво у поменутим институцијама да ништа не помаже док сви не оду.
  • Kosta K.

    30.07.2018 08:47
    Odavno su oni prešli granicu
    Advokati(krivičari) odavno nisu to što bi trebalo da budu. Umesto da brane optuženog, oni ga savetuju kako da laže i osporava dokaze, a sve zato što su "uvereni"(zelembaćima) u njihovu nevinost. Svaki kriminalac ima svog Konsiljera koji "sarađuje" sa korumpiranom vlasti i sudstvom, i zato je stanje takvo kakvo je. To im odgovara jer oni vode konce i garantuju minimalne ili nikakve kazne.
    U zemlji muljatora oni su među vodećim.
    AKS nema snage i neće, jer je vode takvi, da rasčisti sa njima, odvoji posebnu "komoru" za njih, a posebnu za sve druge advokate koji su i ovoga puta žrtve mafijaške komore!
  • Radojica

    30.07.2018 08:38
    Pravi štrajk
    Pravi štrajk bi bio do pronalaska ubice i nalogodavca i kraja suđenja da nema advokata u Srbiji. Da vidiš kako niko nikad nigde ne bi ubio čoveka zbog radnog mesta...
  • Losmi

    30.07.2018 08:36
    Ironija
    Ironija je to što i kad ga uhapse, neko od Vas će da ga brani da dobije kauciju, nanogicu i da se brže bolje nađe na slobodi.
  • Svašta

    30.07.2018 08:26
    Zašto se nije štrajkovalo kada je pao Ustav, tokom "večernje akcije" u Savamali?

    Uredu je da se brinete za sebe, ali mi ovo pre deluje kao kada je Šapić vikao da će da ruši nelegalne vikendice i nelegalni restoran na NBG, a ustvari je jedna grupa prljavih pritiskala drugu preko medija.

    Na kraju, ništa od rušenja vikendica na Savskom nasipu niti tog restorana, nego je to Šapić koristio tu situaciju da uhvati bolju političku poziciju za sebe, a samim tim i više novca.

    Ovaj štrajk mi deluje isto kao obračun jedne organizovane grupe sa drugom. Nema ovde nikakvog interesa za kolektiv i građanstvo. Zakon u ovoj državi odavno važi samo za jačeg, tj. ne postoji. Nemate moju podršku kao građanina, jer se me mnogo puta izigrali radi svoje koristi.
  • Futog

    30.07.2018 07:57
    Www
    Sto neobustave rad kad sudije pustaju huligane?Lose presude trebaju biti povod za strajk!
  • Gradjanin mr prava

    30.07.2018 07:52
    Mislim da jedan od zakljucaka treba da bude da se tarife povecaju.
    Advokati dobiju status sluzbenog lica.
    Da im se obezbedi polcijska pratnja.
    Da ne placaju porez.
    I da imaju blinkere na vozilima.
    ...
    Ma bagro namascena, kada branite one koji su silovali decu, prodavali heroin, ubijali onda to radite jer prosto to vam je profesija, a kada vas ovozemaljska ili svevisnja kazna stigne onda ju jumj protest. Kus tamo bagro !
  • Zabrinut...

    30.07.2018 07:48
    Svrha?
    Sjajno!!! Dakle, ako ove nedelje uhapse osumnjicenog za ubistvo morace da ga puste jer zbog strajka niko od advokata nece smeti da dodje na njegovo saslusanje... inace je strajkbreher. Kao i ostale koje budu tokom nedelje hapsili. Gde je tu logika?
  • /

    30.07.2018 07:46
    /
    jadni
    evo i izvrsioci ce da vam se pridruze

    a za njima i ucveljeni belomantijasi

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna