Dok u Ministarstvu saobraćaja smatraju da je Nacrt izmena zakona o prevozu putnika objektivno i kvalitetno rešenje koje na najadekvatniji način definiše tu oblast, taksisti smatraju da može da bude i bolji, dok serviseri poput kompanije Car Go tvrde da je novo zakonsko rešenje nepovoljno po njih i da favorizuje drugu stranu.
Pa i može svako sa ulice da bude konobar, o čemu pričaš ti čoveče? Upravo je u tome poenta, da niko ne ograničava broj konobara, frizera, pekara, kurira, kopača kanala, programera, itd. pa ne treba ni da se ograničava broj taksista.
Ko hoće da bude taksista, jednostavno registruje radnju ko i svi što rade i ćao zdravo doviđenja kakav je bre ovo način da da im država propiše monopol na delatnost?
Kao sto vec i vrapci znaju, Srbijom ne vlada ni Vlada ni Skupstina vec kriminalno-zlocinacka elita sastavljena od radnika Sluzbe, koju cemo zvati Ekipa
Ekipa je stavila sapu na sve unosne poslove, a gde ces unosnijeg posla od dranja stranaca koji nemaju pojma sta ih ceka kad slete na NT i uzimanja haraca naivnima koji misle da mogu da prodju jeftino kad se voze taksijem. Zato su taksisti, isto kao i advokati i navijaci, deo Ekipe. Svako uvodjenje reda (ili u sovjetskom vokabularu, koji UDB-asi najbolje razumeju: trijumf zakonitosti) krnji prihode Ekipe i smanjuje broj potencijalnih clanova.
Sve ostalo je samo dimna zavesa za sludjivanje naroda. Ipak, nije Ekipa najgora; najgori su onih par miliona zombija u Srbiji sto uvek glasaju za vlast po volji Ekipe i sto se suprotstavljaju svakoj promeni.
Taksisti ovakvi kakvi su, sa osobinama, ponašanjem, načinom rada su jedan od najružnijih fenomena koji je iznedrila tranzicija u ovoj zemlji poslednjih decenija. Mene bi bilo u današnje vreme sramota da budem taksista, jer je to postalo u narodu sinonim za lošu osobu, bahatu, bezobraznu, bez manira, bez obrazovanja, alavu na pare a sve kao posledica materijalnog statusa koji im ne pripada po prirodi stvari. Kad zavlada takvo mišljenje, obično nije bezrazložno.
Vreme je da se uvede zdrava i savremena a narucito uredjena kompanija u taxi prevoz posto ovi sadasnji polu krimosi koji drze monopol misle da su nedodirljivi .
Ne može se pojam prevoza privatizovati i monopolizovati, a naročito ne državnim zakonom.
Zamislite da restorandžije zabrane kuvanje ručka, osima ako niste restoran.
Mogu taksisti da dobiju svoj zakon o taksi prevozu.
Koji će važiti SAMO za taksi vozače.
A ne mogu građanima da zabrane - dogovorni prevoz.
A možemo ga nazvati i podeliti u 1001 kategoriju prevoza.
Prevoz na međusobno dopadanje, koje se ugovori aplikacijom.
Prevoz zajedničkih interesa.
Prevoz pionirskih poduhvata.
Avanturistički prevoz istomišljenika.
E da nećete doneti zakone za sve ove pojmove?
A znate šta se kaže za deželu sa puno zakona?
E, pa ne možeš brajko da brendiraš reč sunce i da bude samo tvoja!
Zašto ograničavati broj taxi vozila u gradu. Taksisti bi hteli da budu monopolisti. Da li je ograničen broj pekara ili frizera u gradu? Da li je ograničen broj bilo koje delatnosti?Zašto bi bio ograničen broj taksista? I da postoji vlast i zakon u ovoj zemlji,svaki taksista koji blokira saobračaj i tako maltretira sugrađane,ostao bi trajno bez dozvole za taksiranje. Dosta je taxi tiranije!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Taksisti insistiraju na posebnom zakonu, "Car Go" smatra da je diskriminisan
Autor: Danas
Info
•30.07.2018.
•22:07
Komentari 14
Moje misljenje
Del Potro
marko
Pa i može svako sa ulice da bude konobar, o čemu pričaš ti čoveče? Upravo je u tome poenta, da niko ne ograničava broj konobara, frizera, pekara, kurira, kopača kanala, programera, itd. pa ne treba ni da se ograničava broj taksista.
Ko hoće da bude taksista, jednostavno registruje radnju ko i svi što rade i ćao zdravo doviđenja kakav je bre ovo način da da im država propiše monopol na delatnost?
Moje
Sima II Strahota
Ekipa je stavila sapu na sve unosne poslove, a gde ces unosnijeg posla od dranja stranaca koji nemaju pojma sta ih ceka kad slete na NT i uzimanja haraca naivnima koji misle da mogu da prodju jeftino kad se voze taksijem. Zato su taksisti, isto kao i advokati i navijaci, deo Ekipe. Svako uvodjenje reda (ili u sovjetskom vokabularu, koji UDB-asi najbolje razumeju: trijumf zakonitosti) krnji prihode Ekipe i smanjuje broj potencijalnih clanova.
Sve ostalo je samo dimna zavesa za sludjivanje naroda. Ipak, nije Ekipa najgora; najgori su onih par miliona zombija u Srbiji sto uvek glasaju za vlast po volji Ekipe i sto se suprotstavljaju svakoj promeni.
da
Bob
kočijaši
PetarPP
"Aleksandar Vučić, izvršni direktor Car Go"
Naravno da nije predCednik AV, druga osoba je u pitanju.
Rade
Parodija
Inadžija
Zamislite da restorandžije zabrane kuvanje ručka, osima ako niste restoran.
Mogu taksisti da dobiju svoj zakon o taksi prevozu.
Koji će važiti SAMO za taksi vozače.
A ne mogu građanima da zabrane - dogovorni prevoz.
A možemo ga nazvati i podeliti u 1001 kategoriju prevoza.
Prevoz na međusobno dopadanje, koje se ugovori aplikacijom.
Prevoz zajedničkih interesa.
Prevoz pionirskih poduhvata.
Avanturistički prevoz istomišljenika.
E da nećete doneti zakone za sve ove pojmove?
A znate šta se kaže za deželu sa puno zakona?
E, pa ne možeš brajko da brendiraš reč sunce i da bude samo tvoja!
Ja
Maria Bela
Zar i ovo?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H