Autor: Tanjug

Info
28.09.2018.
10:22 > 10:26
U Vladi Srbije potpisan je ugovor između preduzeća "Srbija voz" i pet lokalnih samouprava u Vojvodini o sufinansiranju železničkog prevoza na liniji Subotica-Kikinda.
  • dijasporac

    28.09.2018 23:52
    @Zivan
    Nemam nista da dodam na pricu o lokalnim sinobusima sem da napomenem da Zrenjanin nije vise najveci banatski grad, bilo nekad, Zrenjanin ima 76.500 stanovnika a Pancevo 77.250. Ovo cisto radi istine, nema veze sto mi je nekadasnja devojka iz Panceva, imao sam posle nje jednu i iz Zrenjanina, plus sto se sa brega iznad Dunava iz sela mojih dedova Zrenjanin lepo vidi u ravnici preko reke.
  • drr

    28.09.2018 20:43
    nesumnjiv napredak
    hajde, pa da se polako vratimo na nivo železničkog saobraćaja koji je bio 1910-te godine...
  • НС СО

    28.09.2018 12:33
    Обавезно
    Нови Сад - Сомбор !
  • Huncut

    28.09.2018 11:28
    Bravo za ideju
    Imao sam tu privilegiju da idem tim vozom ranije, uzivao sam u prelepim vojvodjanskim slikama pitome ravnice. Naravno da ce posluziti i u komercijalne svrhe.
  • Zivan

    28.09.2018 10:44
    Morala bi i država Srbija da finansijski podržava revitalizaciju lokalnog šinskog saobraćaja. Bilo bi dobro da se izgradi sedamnaest kilometara nedostajuće pruge na relaciji Žabalj- Zrenjanin, pa da šinska veza između Novog Sada i najvećeg banatskog grada bude samo pedesetak kilomnetara, naspram sadašnjih zaobilaznih stoitrideset. Bio bi veliki podsticaj železničkom saobraćaju.
  • B

    28.09.2018 10:40
    Pitanja
    Da li ce lokalne samouprave imati udeo u vlasnistvu nad obnovljenom prugom?
    Kuda idu budzetska izdvajanja za zeleznicu?
    Sta je s parama iz ruskog kredita?
    I ja svasta pitam...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna