Autor: Tanjug, 021

Info
11.02.2019.
08:52 > 11:27
Stranke Saveza za Srbiju i pojedini samostalni poslanici saopštili su da od danas aktivno bojkotuju Narodnu skupštinu, što znači, kako su rekli novinarima, da će biti prisutni u zgradi parlamenta i držati konferencije za medije, ali neće učestvovati u plenumskoj raspravi.
  • Limanac

    14.02.2019 18:16
    @Posmatrač
    Šta je sada sveznajući, odgovori doktoru kada te lepo pita ili ne znaš ni to?
  • Psihijatar

    13.02.2019 12:47
    @Posmatrač
    Da li ideš redovno na kontrole radne sposobnosti i primaš terapiju?
  • Posmatrač

    13.02.2019 12:08
    @Прави СНС
    Nisam ni vaš, ni njihov, a takvih je mnogo... Razmislite zašto je to tako.
  • Limanac

    13.02.2019 11:51
    @Прави СНС
    Kada je tvoj, a ti ga vodi kući.
  • Прави СНС

    13.02.2019 09:06
    @Posmatrač
    Тако је друже, ти си наш!
  • Posmatrač

    13.02.2019 06:52
    Ne znate da objasnite kako bi povećana izlaznost promenila vlast, al' znate da spinujemo, da smo prošlost i članovi neke partije. Zato smo i ovde, gde smo.

    A jel' znate da objasnite zašto toliko nas ne izlazi na izbore? Ili zašto je SzS bojkot "opravdan", a naš nije, što je i bilo naše inicijalno pitanje?
  • Observer

    12.02.2019 23:43
    @Posmatrač
    Lepo spinuješ, ali si pogrešio portal.
    Što je neko rekao: boli vas bojkot Skupštine i protesti, zato se i javljate.
    :)
    Brojčano, tih vaših 25% glasača (što imate -imate), sve zajedno sa mrtvima, ucenjenima, zavedenim i onim uveženim novo-prijavljenim, pri izlasku na izbore svih lica s pravom glasa, bilo bi upravo to - maksimum 25%.

    Međutim, ako se oslobode mediji, isprave spiskovi, do dve godine, uz prisustvo nezavisnih posmatrača izbornog ciklusa, bez pritisaka i pretnji, tj. na fer i demokratskim izborima - bićete prošlost.

    Što se tiče plata lekara-specijalista, to je vaša “napredna” slika Srbije - vi ste devastirali kompletnu Srbiju, a ne samo zdravstvo i napravili ovaj narodni egzodus, preko granica.


  • Limanac

    12.02.2019 19:05
    @Observer
    Alo druze,
    Zar ne vidis da je lik jedan od sns-ovaca?
    Sta gubis vreme sa njim i objasnjavas mu, kada je ovde po zadatku!
  • Posmatrač

    12.02.2019 15:26
    @Observer
    Nova definicija provokatora: osoba koja uhvati partijskog aktivistu (bota) u nepoznavanju materije za koju je angažovan.

    Realnost je, na žalost tužnija: povećana izlaznost bi eventualno mogla da pogoduje partijama koje ne mogu da osvoje vlast, ali mogu da povećaju broj poslanika. A što bi mi nekom povećavali broj poslanika - neradnika čija je plata veća od plate lekara specijaliste. Šta imamo od toga?
  • Observer

    12.02.2019 14:27
    @Posmatrac
    “..znači ne znaš da objasniš, al' si naučio napamet šta treba govoriti..”

    :))
    Objasnjenje je sasvim dovoljno, ako poznaješ materiju (notorna činjenica) i ako nisi provokator.

    Ako ne vladas materijom i nisi provokator, a ti
    (što bi rekao) AJD’ pa izguglaj procente o izbornim rezultatima i izlaznosti, pa će ti se samo reći.
    U drugom slučaju, mani se komentara...

  • Posmatrač

    12.02.2019 13:51
    @Obserever - znači ne znaš da objasniš, al' si naučio napamet šta treba govoriti...
  • Obserever

    12.02.2019 13:28
    @Posmatrač
    “...'ajd objasni kako bi obavezni izlazak na izbore doprineo da ovu vlast zameni neka druga?”

    Ova vlast je i izabrana na osnovu slabe izlaznosti.....
  • Posmatrač

    12.02.2019 12:40
    @Observer - 'ajd objasni kako bi obavezni izlazak na izbore doprineo da ovu vlast zameni neka druga?

    Osim toga, ništa ne vadim iz konteksta: ako je bojkot izbora pravo neke partije ili koalicije, zašto nama građanima uskratiti to pravo?

  • Прави СНС

    12.02.2019 07:31
    Бот-машина
    По другим темама, раније сам истакао, да се ми прави СНС, извињавамо грађанству на нашој бот-машини, која само иритира и производи обрнути ефекат.
    Сматрамо, да таква машина нама не доликује и да нам није потребна за чисту победу над опозицијом, на следећим изборима.
  • Observer

    12.02.2019 02:21
    @Posmatrač
    “..Sergej Trifunović je rekao da bi trebalo sankcionisati građane koji bojkotuju izbore, a SzS bi da bojkotuje Skupštinu Srbije i verovatno izbore...”

    Vadiš iz konteksta.
    Ovo zlo, što ga imamo danas, ne bi ni postojalo, da je, kao u Grčkoj, pravo, ali i obaveza svake punoletne osobe da izađe na izbore.
  • Posmatrač

    11.02.2019 20:46
    Sergej Trifunović je rekao da bi trebalo sankcionisati građane koji bojkotuju izbore, a SzS bi da bojkotuje Skupštinu Srbije i verovatno izbore.

    Zbog toga pitanje: što su neki uličari iz neke partije bolji od nas pristojnih građana koji ne bi na izbore gde su kandidati ti uličari?
  • U čoveče

    11.02.2019 20:44
    Ih
    @rastibudjilizovani
    Hteo gari da se ovajdi, pa video da to nije kao kod ovih kod kojih bi drugi put i mogao. A samo te lažu, e moj mališa, gadno plivaš, nećeš daleko ti ni sa kim. Zapamti. Stvarno ste smešni vi kao botovi što ste bili pa sad ne bi, kao. Hajde, bre, pa nije ovaj narod piglu.
    Manite se čitavog posla.
  • Akademik

    11.02.2019 20:14
    Početak
    Slažem se da opozicija nema nikakvu alternativu ali ovo je tek početak rušenja diktature. Iskreno ne mislim da će veliki Vaginousti otići bez prisile sledeći stope Čaušeskua. Zapamtite da ih je barem 800 hiljada do milion zaposleno preko SNS-a i da njihovo biračko telo ima sigurne glasove. Zato sve prisilne pristalice Vučića molim da dobro razmisle da li ga zaista podržavanju, ne zbog sebe nego zbog svoje dece. Možda ćete vi preko SNS-a provesti ceo životni vek u državnoj firmi ali budite sigurni da će vaša deca onda morati plaćati vaš nerad kod nekog privatnika ili bežati iz ove tužne zemlje. Mislite na sutra
  • Министар Јовић

    11.02.2019 19:34
    Opozicija treba da se obaveže da će odmah ukinuti sve upravne odbore JP i agencija kao i bezbroj agencija jer je to način njihovog finansiranja i isisavanja love na teret građana Srbije. Ako se to ne desi, samo će se promeniti igrači.
    Podrška protestima !
  • Pravi Opalim te g...

    11.02.2019 18:50
    Polako, polako, kada se promeni vlast i ,,novima,, ce trebati botovi. Jel tako aktivisti, nekada ste vi bili botovi. Aktivista=bot.
  • Rastibudjilizovani

    11.02.2019 18:37
    @bivsiBot @joj
    Vidi se iskustvo u botovanju. Nema sta. Bas zato sto mislim na moje sugradjane. Objasnite svojim sugradjanima kako ste za onog sto je ukrao 500 miliona preko SBB-a itd ili onog sto nece da kaze ko mu uplacuje milione na racun. Vrv je 5% vase. Kako drugacije da vas opravdam.
  • Aca BJ

    11.02.2019 18:28
    Obradović, Sanda Rašković, Šešelj, Vučić, Dačić, Nedić, Pavelić, Putin, Tramp, meni je sve to isti k.rac. Normalno je da je sad čak i Vučić odvratniji od Boška Obradovića, ali to je samo zbog pozicija na kojima su.
  • bivsiBot

    11.02.2019 17:20
    @Au
    @Au
    Tako je. Ni ja nisam vise bot. Pogledajte CASTLE program. Polako ali sigurno se odricemo botovanja, ima i drugih kojima je muka svega. Ucenjeni gradjani koji moraju da dovlace svoju porodicu kako bi tapsali na aktuelnoj turneji su poceli da se odupiru. Ali vi nam morate pomoci! Pomozite svojim sugradjanima i odgovorite ovim botovima, mrziteljima ljubavlju!
    Puno pomaze ako koristite ova random imena tipa: maja, jova, dragisa itd. i pisete apsolutno suprotno od onog sto nam naredjuju da pisemo!
    Dosta vise botovanju! Volim svoje sugradjane, podrska razumu!
  • Joj

    11.02.2019 17:04
    @rastibudjilizovani
    @rastibudjilizovani i ostali poslušnici i da ne kažem čegalizci. Sad mi je jasno zašto niste botovi, a hteli bi. Eto, sad ste trifutovi, đilusovi, sandusovi, vutovi, Obradović nema ekipu koja zna da piše, on mora još da uči.
    Da li vas je to vaša ekipa obučavala za kontraobaveštavanje? Loši ste toliko da ste smešni, ali žeo mi vas je, jer ste toliko otupeli da sa vama mlate kao sa strašilima. Jedino što vas se niko ne boji.
    Hajde sada manite se tih jeftinih fora i kažite vašim marketing i medijskim stručnjacima, propalim političarima i nazovi glumcima da se vrate u svoje buvare. Sram vas bilo! Hajde kući, ajmo
  • Dino Dinoni

    11.02.2019 16:54
    Pravda.
    Opozicionom bloku nedostaje lider. Ja spadam u armiju gradjana koji smatraju da je vlast izuzetno losa. Glasacu protiv vlasti, ne znam za koga ali moracu protiv. Opozicija nema ni jednu licnost koja moze biti predvodnik opozicije. Djilas ne moze to biti, ne volim ga ni ja uopste. Ali moracemo po ko zna koji put glasati protiv.
  • Au

    11.02.2019 16:50
    Au
    Cekaj malo. Kazes bio si bot. A sad vise nisi. Pa zar mislis da ti neko veruje. Jel to botove na drugoj strani placaju pa si promenuo kosulju.
  • rastibudjilizovani

    11.02.2019 16:25
    au
    Neko od bivsih kolega i dalje koristi ovo ime da pise gluposti! To govori koliko su nermoalni! Rekao sam da vise necu da botujem! Necu da pisem imena ko to radi, jer sam ipak iznad njih. Dobijaju bodove za to na nasem programu CASTLE, ja se svojih ODRICEM!
    Potrazite na internetu program CASTLE i upoznajte se sa nasom/njihovom infrastrukturom.
    Ja vise ne mogu da gledam vrhovnog sefa na tom programu..
    Ja nisam vise bot i necu vise pisati protiv svog naroda! Nisam nikakav izdajica i imam samo ljubav za svoje sugradjane! Zbog toga cu im se pridruziti na ulicama da setamo zajedno, boricemo se ljubavlju protiv mrznje koju seju na ovim prostorima!
  • Limanac

    11.02.2019 16:06
    @ataševski.....
    “...Ti si pinoglavac odakle ti da sam ja bit kiji prima platu,zloco jefan tvoj mski mizak u tragovima kapira...”

    Kojim ti jezikom pišeš?
    Ajde, prevedi to na srpski.
  • bojkot i šetnja

    11.02.2019 16:02
    Slažem se. Mora se početi !
  • kalimero

    11.02.2019 15:54
    @Pera
    Pero, da ti ostavim adresu pa da mi dođeš na botinu?
  • Ovo

    11.02.2019 15:49
    Je komedija
    Ovo što vi ovde pišete, a najinteresantniji su ovi što su kao zgrešeni botovi (a očito baš imate vremena ili ozbiljan psihološki poremećaj da ste prvo vi, pa onda neko drugi), je komedija. Tragično je svako verovanje vas i ostalih da je opozicija, koja se krlja međusobno, nešto i neko što će doneti boljitak. Prvo su nam razorili sve što je valjalo,, a sada bi i ostatak, oni, aman zaman, već toliko pokazuju do čega im je. Vas 40- tak i dalje veruje. To je tragikomedija.
    Meni je stvarno žao svakog ko misli da mu je drugi kriv i da će mu sa drugom knjižicom biti bolje. Ljudi, pomozite sebi, prođe vas život u čekanju.
  • Dejan

    11.02.2019 15:48
    Posao
    A vidi ovu rusku agenticu raskovic-ivic, setite se malo u nazad, ko je bio glavna perjanica juznog toka i ko nam je davao savete da stabemo red za vizu ispred ruske ambasade !! Hipoteticki, da sutra imamo izbore,nemas za koga glasati !!!
  • ataševac drvarski

    11.02.2019 15:27
    dusan bot
    Ti si pinoglavac odakle ti da sam ja bit kiji prima platu,zloco jefan tvoj mski mizak u tragovima kapira.nisam u vlasti samo mi se gade zute prakljace,I ostale lutke iz opozicije.samo to.
    Dule,dulence smazi govance
  • rastibudjilizovani

    11.02.2019 15:26
    au
    A vi sto podrzavate niste botovi druge strane. Ajde bre prekinite vise da se razmazujete. Ili po vama niko nema pravo na drugo misljenje. Sta je to onda. Kako se to zove. Ja sam najbolji, najpametniji, najlepsi. U recniku a i u nekoj drugoj literaturi postoji objasnjenje za to stanje.
  • Moki

    11.02.2019 14:49
    Ahaha
    Vidi ovih Mapet Show,svi bili na vlasti dobro olizali serpu tj.drzavnu kasu i sad bi opet! Sta bi od one price da ovi odu a oni da se ne vrate! Hocete pare svi to vam je cilj svima
  • E

    11.02.2019 14:25
    Nnn
    Neka se nose SVI politicari aktivni poslednje tri decenije!
    Niko od njih nije golja, a narod...
  • Toma

    11.02.2019 14:16
    Radim u javnom preduzecu posao mi je da botujem. Nije losa plata bolja je nego sto sam je imao ranije ko konobar ali sve mi se smucilo i ne mogu vise da oci becim na ovom kompijuteru. Necu vise ovo da radim dole vlada dole lopovi izdajnici od petka ja protestvujem isto ziveo narod
  • pera

    11.02.2019 14:02
    ..
    Bravo Nina (misko)! Pokajanje je na mestu. Ali svejedno ces da krivicno odgovaras za to sto si do sada radilo(la), kao i svi ostali botovi, cim se promeni vlast. Rasna i ostala diskriminacija ili vec tako nesto.
  • Zika

    11.02.2019 14:01
    Plata
    Kako se lako zaradi plata. Bojkotom opozicija pokazuje da njoj nije stalo do naroda vec samo do svojih dzepova.
  • mihajlo

    11.02.2019 13:57
    Dali imaju dogovor sa narodom da narod plaća ovakve gluposti u skupštini!!
  • dušan

    11.02.2019 13:46
    Razmislio sam malo bolje o tome sta radim..
    Otkricu vam tajnu, ja sam pisao ovde i potpisao se kao "marijana" "ateševac drvarski" i "Mica", ostale kolege rade isto. Ali sta da radim, rekli su mi da to radim ili necu dobiti dnevnicu. A razlog zasto to radim je sto je zla koalicija na vlasti pokrala narod. Narod ih ne voli, a oni samo lazu pa lazu.
    Dosta mi je botovanja, necu vise da pisem protiv gradjana!
    Puna podrska svakoj vrsti protesta protiv korumpirane zle vlasti! Ocu bolju drzavu, ocu bolji zivot!
  • Mrzim botove

    11.02.2019 13:41
    Bravo .
  • misko

    11.02.2019 13:39
    Nina
    Vladajuca koalicija jos od 90tih radi protiv naroda, oni nas ne predstavljaju.
    Mrzim ovo sto radim, ali teraju me.. Dobijam 40k platu da pisem sve protiv gradjana. Epa, necu vise! Nemojte mi vise slati SMS pretnje da pisem protiv naroda, necu vise da botujem!
    Sloboda gradjanima, imam samo ljubav prema njima, i izrazicu je na protestima, setacu slobodno gradom i suprotstavicu se ovima sto nas maltretiraju vec 30 godina.
    Podrska 1 od 5 miliona!
  • maja

    11.02.2019 12:56
    a plata
    Odbiti od plate.
  • Mc Vucko

    11.02.2019 12:39
    Botovi
    Da li je jos neko primetio da svi komentari botova na ovom sajtu su potpisani od strane Srdjana, Marije, Ane... Ocigledno je da su instruirani da ostavljaju komentare tako da se cini da su samo neki random lik iz naroda koji eto podrzava naseg velikog vodju jer se mnogo zalaze za napredak i mnogo nam se standard popravio. Zahvaljujuci njemu i njegovim segrtima Srbija ce za 20 godina imati manje ljudi nego Andora!!
  • studentFTN

    11.02.2019 12:31
    bye bye
    Opozicija nije bitna, kao ni pitanja EU ili Kosovo, BITNO JE DA DIKTATOR/MAFIJAS bude skinut sa vlasti i da svi clanovi te mafije budu proterani iz Srbije, posle ce mo mi polako o resavati ostale problem, ali prvo se moramo resiti okupartora

    PADA VLADA !!!!
    REVOLUCIJA SE BLIZI !!!
  • kika

    11.02.2019 12:31
    kikoo
    Hrabri se bore a kukavice stoje sa strane i bojkotuju
  • Zemo

    11.02.2019 12:27
    Jel Odžić bojkotuje? A, da, on nema šta da bojkotuje.
  • White

    11.02.2019 12:11
    Javljaju se sendvicari iz Novosadskih JP. Radno vreme potrose na botovanje i ulizivanje.
  • Severni Telep

    11.02.2019 12:07
    Svi na proteste, svi na ulice! Zavrsimo sa sljamom devedesetih!
  • misko

    11.02.2019 12:04
    Nina
    sve sto je vazno za narod,oni bojkotuju,sramota
  • Jhuz

    11.02.2019 11:48
    Sacuvaj me Boze i ovih!
  • srdjan

    11.02.2019 11:47
    bojkot
    Zalimo imaju pravo da daju svoje misljenje a to sto ne zele da ucstvuju njohovo pravo enmoj sutra da kazu samo kako ih niko nije obavestavao o zakonima
  • liman drzava

    11.02.2019 11:31
    za dusana i botove
    Koja je politika SNS ? Za šta se ta koalicija zalaže? Da li ćemo čuti njihov stav vezano za KiM, EU, NAto, manjinska prava, ekonomski pravac zemlje?Osim robovlasnistava za koji se Prvovencani svestrano zalaze. S obzirom da tu koaliciju čine ljotićevci, levičari, demokrate, tajkuni i ostali, a svi oni imaju dijametralno različite poglede na svet i politiku. Tražim argumentovane odgovore a ne minuse botova iz SNS.
  • Ana

    11.02.2019 11:28
    Sramota
    Opozicija i dalje bojkotuje sve ono sto je vazno za nas narod i drzavu.
  • Marija

    11.02.2019 11:21
    komentar
    Ometaju rad onih koji bi da nesto stvarno urade za razliku od njih.
  • ovdasnji

    11.02.2019 11:12
    malo efekta ..
    ma, udjite i borite se , david na kraju pobedi golijata !!svaki sekund koristite da iznesete stav i glas naroda !!iovako vas ne cujemo i vidimo , bar ne mi u provinciji !ovako , oni u idili uzivaju a zapad zabole cosak, sto ste napolju !!
  • :)

    11.02.2019 10:57
    Протести&бојкот = пун погодак
    По ботовским коментарима, одмах се може видети да ли је нека одлука добра или не.
    Оно што одмах нападну, значи да је исправна одлука.
    Другим речима, бојкот Скупштине и протести су пун погодак!
  • njam njam

    11.02.2019 10:52
    Botovski uznemireni komentari ukazuju koliko se vlast plasi ovog poteza demokratske opozicije. Kriminalni klika kojoj botovi sluze ovim ce biti delegitimizovana!
  • dušan

    11.02.2019 10:50
    bruka
    Vređaju pre svega svoje birače, vređaju takođe i instituciju Narodne skupštine.
    Traže fer izbore , a na prošlim su imali svoje stranačke kontrolore, zatim domaće i strane posmatrače, priznali su poraz,čestitali i niko nije imao primedbu. Zašto baš sad ističu sve ovo?
    Koja je politika SZS ? Za šta se ta koalicija zalaže? Da li ćemo čuti njihov stav vezano za KiM, EU, NAto, manjinska prava, ekonomski pravac zemlje? S obzirom da tu koaliciju čine ljotićevci, levičari, demokrate, tajkuni i ostali, a svi oni imaju dijametralno različite poglede na svet i polituku.
    Potpuno neozbiljno, anarhično. Posvadjali su se za vešala, jedni su za drugi su protiv. O čemu dalje da pričamo? Tražim argumentovane odgovore a ne minuse botova iz SZS.
  • Mica

    11.02.2019 10:45
    Strasno
    Pa ovo je cista glupost, ne da su izgubili smisao, nego svakim danom sce dublje propadaju svojim potezima...
  • ateševac drvarski

    11.02.2019 10:35
    bojkot
    Odlicno,I onako su izmisljali toplu vodu.boze kad ih vidim.junacine I birci da nam bude bolje.balsa,jetkov ona tepic I masa nesretnika
  • marijana

    11.02.2019 10:24
    opozicija
    Poslanici opozicije moraju biti svesni da se na vlast jedino moze doci putem izbora. Nezadovoljni tom cinjenicom koriste nepopularne metode i koriste svaki nacin da dodju do svog cilja. Medjuti,ne polazi im bas za rukom.
  • Milan

    11.02.2019 10:17
    Oni i ne trebaju da se nalaze unutra jer su totalno nebitni
  • Slavko

    11.02.2019 10:11
    To sto rade je njihova sramota pre svega prema svojim biracima. Jos je veca sramota sto ne bojkotuju blagajnu Narodne Skupstine tu su itekako redovni.
  • Алхемичар

    11.02.2019 10:03
    џ
    А дневнице и путовања да ли и то бојкотују.?
  • Toma

    11.02.2019 09:55
    Ako bojkotuju onda neka se odreknu i plate
  • dex

    11.02.2019 09:50
    bojkot
    SZS bi bilo bolje da se ukljuce u rad skupstine nego da bojkotuju i rade protiv svoje zemlje a za sitne interese stranih ambasada.
  • Valentina

    11.02.2019 09:47
    SzS opet bojkutuje a uzimaju platu
  • ***

    11.02.2019 09:27
    LSV=SNS
    Da li LDP i LSV bojkotuju ?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna