Autor: Tanjug

Info
26.03.2019.
11:16
Inspektori Ministarstva trgovine, telekomunikacija i turizma Srbije tokom aprila kontrolisaće način rešavanja reklamacija na usluge kablovske TV, interneta, mobilne i fiksne telefonije, saopšteno je iz Ministarstva.
  • Ozlojedjen

    26.03.2019 12:38
    Kao sto su i dosad kontrolisali .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna