Autor: Tanjug

Info
28.03.2019.
11:04
Država je spremna da pomogne građanima zaduženim u švajcarskim francima, rekao je danas predsednik Aleksandar Vučić u razgovoru sa građanima koji zbog tih dugova protestuju ispred Kasacionog suda u Beogradu.
  • N.Sad

    28.03.2019 19:51
    Kako bi bilo da svi oni koji nisu onomad podizali kredite izađu na ulice jer u vreme komunizma kad im je zadnja rata iznosila u vrednosti kutije šibice sav taj teret je pao na leđa onih koji nisu podizali kredite, sad imamo švajcarce pa će opet po našem džepu. DOKLE VIŠE.Dokle više da vraćamo tuđe kredite. Setimo se Razvojne banke Vojvodine i dugova koje su napravili oni isti koji su nagovarali ljude da podižu kredite u Švajcarcima. Jedni te isti podižu kredite a oni drugi vraćaju njihove kredite.
  • veliki

    28.03.2019 18:45
    Dejo@
    Ne brigaj ode ta baraba u stecaj pa ce vam biti isplaceno..Racuni su mu 500 dana u blokadi a duzan je 65.000.000din!!!!Roba kamionima i sleperima odlazi svaki dan,a i masine od demokrata sto je dobio na poklon je prodao za kesh(Dali je placen porez za to???)Eto posla za inspekciju ako im je dozvoljen ulazak u fabriku?:):):):)
  • Mile

    28.03.2019 18:20
    Ne mogu da razaberem da li je ovo komedija, tragedija ili farsa.
  • Bora K

    28.03.2019 17:33
    Luki
    Slažem se, Luka. Loš odnos između Srba i Hrvata ne treba brkati sa državom, a Hrvatska to zaista jeste. Pogledajte koliko je političara tamo dalo ostavke zbog sitnica, koliko je političara u zatvoru, kako HRT podjedmako tretira sve strane, koliko se stručnjaka pojavljuje u emisijama, kako političari govore... A opet narod nije zadovoljan, mada su neuporedivi sa nama. Ali nikom nije uteha porediti se sa ovakvom Tominom crnom rupom Evrope.
  • LIČNI BANKROT

    28.03.2019 16:31
    Država treba da uvede lični bankrot i pruži priliku svim zadušenim fizičkim licima da nakon prodaje nepokretne imovine krenu iz početka,a ne da budu u dužničkom ropstvu doživotno- čak i nakon prodaje nekretnine.
    Neka se banke namire iz hipoteka na nekretninama.
    Lični bankrot postoji u mnogim zemljama, a kod nas postoje stečajni postupci samo kod preduzeća.
  • Dejo

    28.03.2019 16:30
    Predsednice preklinjem te hajde umili mog direktora da isplati platu posto kasni 15 meseci!!!!Da ne budem dosadan ali radi se o jednoj visoko kotiranoj firmi iz Novog Sada koja je nekad stampala listice za glasanje i gazda se doobrooo ovajdio od tog posla,a sada je krisom u izgradnju bacio kandze i postaje gradjevinac samo sto tu kad nedas pare bude ........
  • Mijat

    28.03.2019 16:29
    NI reda ni zakona
    Ana Brnabic koja je ,zajedno sa svojim ministrima ,duzna da resava ovakve i druge probleme" ljulja Marka " sto bi rekao narod a Vucic, po ko zna koji put, krsi Ustav i mesa se u ono za sta nema ovlascenja.Kada ce u ovoj zemlji svako raditi svoj posao i odgovarati za njega.Da ne govorimo o institucijama koje su potpuno u autu.
  • da fuq

    28.03.2019 16:21
    "Država će pokušati da umili..."ahahahahaha!!!
    Pa nije Srbija mačka da se umiljava. Kao smekšaće srca stranih a i domaćih lopovskih sistema krađe ove napćene teritorije?
  • Milo

    28.03.2019 15:49
    Da
    Prepisi Zakon iz Hrvatske i resen problem!
  • Drum

    28.03.2019 15:41
    Pa nema šta da umili i nije tu država kriva, onaj ko je uzimao kredit potpisao je uslove po kojima uzima kredit, ako je to prihvatio sam je kriv.
    E sad, oni su hteli da budu pametniji od drugih koji su uzimali kredite vezane za Evro, pa eto kako je ispalo. Meni je žao tih ljudi, ali trebalo je razmišljati, jer ja nikada ne verujem banci da će ona nešto tako dobro napraviti za mene, da meni bude tako povoljno.
  • starlifter

    28.03.2019 15:26
    Zbog čega bi država pomagala onima koji su se kockali i još ih nije sramota da traže bilo čiju pomoć?
  • AleksandarVojvođanin

    28.03.2019 15:19
    Opet po džepu svih nas!
    U potpunosti saosecam i delim svu patnju sa gradjanima koji su se zadužili u CHS, ALI u potpunosti ODBIJAM da budem taj(poreski obveznik) koji ce ucestvovati u otplati njihovih kredita! Populista i diktator Aleksandar Vucic i njegova vrsna ekonomistkinja Tabaković Jorgovanka, ako imaju para da nadomeste štetu bankama, neka ih nadomešćavaju! Ja više neću da plaćam ničiju diletantnost, populizam i korupciju!!! Bude li bilo, kako stoji u teksu ovog članka, ja prestajem da plaćam bilo kakav porez ovoj državi! Vreme je da građani Srbije pokažu Njemu i njegovima, kroz najdrastičniji oblik građanske neposlušnosti, da nam je dosta da nas smatra idiotima i retardima!!!
  • Poznavalac zakona???

    28.03.2019 14:25
    A sta je sa zakonom o postovanju dogovora i jednakih davanja? Kada su banke rekle pa porekle da se u slucaju skoka kursa kredit odmah konvertuje u eur? I da je eur isto sto i chf?
  • DACA

    28.03.2019 14:13
    Rekoh ja pre neki dana, dok "suveren" ne namigne od rešenja NEMA NIŠTA, ali bez "zavadi pa vladaj". Pomoć zaduženim u CHF, prema našim zahtevima, ne podrazumeva nikakve pare iz budžeta, ne lažite javnost, podrazumeva samo primenu zakona. Međutim, ukoliko dužnici ne mogu plaćate rate, a takvih je sve više, onda to ne pada na teret krvopija (banka) već na teret budžeta preko Nacionalne korporacije za osiguranje kredita. Dakle svima je u interesu pravedno rešenje, izuzev banaka, koje takođe neće biti oštećene, samo neće imati ekstra profit. Kome nije jasno neka se suzdrži od komentara. Hvala!
  • Pedja

    28.03.2019 14:09
    Poniženje
    Srbija je neviđeno ponižena - neverovatno je da je ovakva osoba predsednik Srbije.
  • Umiljavanje

    28.03.2019 13:47
    Ne verujem šta čitam:
    "Vučić: Država će pokušati da umili banke da pomognu zaduženima u švajcarcima"
    Akcenat je da UMILI!?!?!?
    Mi smno definitivno u srednjevekovnom feudalizmu, gde su se mnoge stvari rešavale UMILJAVANJEM a ne ZAKONIMA.
    Zar smo baš toliko bedni i srozani i bez autoriteta da je jedini način preživljavanja UMILJAVANJE.
    Pali smo ispod nivoa životinja.
    Država definitivno ne postoji.
  • ...

    28.03.2019 13:47
    Ovaj se bas umiljava.
  • Luka

    28.03.2019 13:43
    @Bora K

    Da, ali Hrvatska je za razliku od Srbije Država. Sa velikim D. Plus što se dobar deo Srba raduje što su ovima banke ogulile kožu s ledja. Ili su to bankarski botovi...?
  • kok

    28.03.2019 13:28
    govna politikantska
    Tooo predsedniče, samo jako i debelo pišaj po naciji....
  • Bora K

    28.03.2019 13:22
    Zoran Milanović je to u Hrvatskoj rešio jednostavno, zakonom, i umirio grabežljive banke koje gaze preko leševa da bi što više uzele. Na opšte zadovoljstvo. Treba samo prekopirati njihovo rešenje. No, ovde su interesi banaka iznad građana.
  • Мунгос

    28.03.2019 12:59
    Шта има да се умиљава,
    Нека ребне банке као пензионере што је ребнуо.
    Док банка стигне до Уставног суда, многи возови ће проћи.
    После, наравно пошаље банкарима писмо захвалницу.
  • Igor

    28.03.2019 12:30
    Beskicmenjaci
    Ko je jaci banka ili drzava? Pa naravno banka.
  • Ns

    28.03.2019 12:29
    Znaci, ovaj nista nije shvatio. Jos je nasao nacin kao da opere drzavne pare preko banaka. Sta drzava da plati bankama?!
  • Raka

    28.03.2019 12:09
    Eto sigurnih glasova!
  • Nikola

    28.03.2019 12:06
    Zakone usvojite
    Sve države u Evropi i okruženji su usvojili zakon po kome su sredili pljačkaške banke. Neće da usvoji zakon a to je jedino što treba. Tužiće građani pa će dobiti ali im treba osnov koji on neče da omogući.
    U Hrvatskoj u Grčkoj su su to rešili. Čitajte malo strane vesti.
  • Moki

    28.03.2019 12:01
    Opa
    Kako drzava da preuzme dug? Pa gde to ima? Ajmo svi da uzmemo kredite nek ih vraca dtzava!
  • eskim

    28.03.2019 11:52
    Istu nepravdu trpe i oni zaduženi u eur, ne vidim smisao, zašto se i nama ne primene identično iste odredbe "zakona"!? Mi budale, plaćali kamatu duplo veću, kako nam se ne bi ovakve stvari dogodile, a plus rata u dinarima nam je 2x veća od one koju smo plaćali na početku!? (Jelašić je upozoravao da se ne srlja u CHF kredite, a npr. Parivodić ubeđivao građane da se slobodno zadužuju u CHF jer je povoljnije!!!)
    Takođe sam već otplatio celu sumu za stan, a još nisam ni na pola kredita!!! Pa kako su to CHF dužnici povlašćeni u odnosu na nas ostale!? Jer svaki stambeni kredit indeksiran bilokako osim u rsd je "pljačkaški" na isti način!
    Dakle, ili pravda za sve ili svako odredbe iz svog ugovora, koji je svesno i pri čistoj pameti potpisao, neka ispunjava do kraja!!!
    JBM ti državu kad štiti samo debilne i halave, a ne sve građane!!!
  • zikina sarenica

    28.03.2019 11:46
    Nema ovakve vuk......e na kugli zemaljskoj .
  • N.Sad

    28.03.2019 11:37
    Ne znam kako to ide kod nas ali znam da je moj sestrić u Austriji imao sličan problem pa je pre nekih 5-6 godina prebacio kredit sa švajcarca na euro.Tu nije država posredovala niti se mešala, otpisivala nekome dug i sl.Ako je to moguće i kod nas zašto nisu prebacili taj novac u euro .
  • N

    28.03.2019 11:33
    Znaci, nista
  • Pokradeni penzioner

    28.03.2019 11:21
    A da predsednik radi posao koji mu po Ustavu pripada ..... i da se mani jeftine predizborne retorike !

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna