Rekonstrukcija postojećih i izgradnja novih graničnih prelaza u Srbiji premašiće ove godine cifru od 19,3 miliona evra, a cilj ovih investicija je rešavanje problema dugog zadržavanja, najčešće teretnih vozila, prilikom izlaska iz zemlje, odnosno njihovog ulaska u Evropsku uniju.
Turski i Srpski vozači su za sve carinike u Evropi najgori jer najčešće švercuju sve i svašta od zlata, droge do alkohola . Zato i jeste čekanje problem.
Zato i naši vozači idu napolje jer im nude šverc komerc pored redovnog posla vožnje. A oni pričaju kako su "dobro" plaćeni. Kako da ne. To su šit poslovi, najmanje plaćeni na Zapadu i neće lokalno stanovništvo da ga radi. Zapitajte se zašto.
U Nemačkoj od 2021 godine ukidaju prigradske autobuse, jer nema potrebe više za takvim prevozom. Stanovništvo sve više poseduje automobile.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kamioni na granicama provedu 3.000 godina, izgradnja i obnova prelaza to treba da smanji
Autor: Tanjug
Info
•21.04.2019.
•11:04
Komentari 3
Sonja
Zato i naši vozači idu napolje jer im nude šverc komerc pored redovnog posla vožnje. A oni pričaju kako su "dobro" plaćeni. Kako da ne. To su šit poslovi, najmanje plaćeni na Zapadu i neće lokalno stanovništvo da ga radi. Zapitajte se zašto.
U Nemačkoj od 2021 godine ukidaju prigradske autobuse, jer nema potrebe više za takvim prevozom. Stanovništvo sve više poseduje automobile.
Mandula
Cubi
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H