Ocigledno da velikim ne odgovara jeftin pogon na struju, ovih dana se zakuvalo oko el.skutera na portalima. Te moze ovako a nemoze i onako, zakon i bez zakona... . Jasno je da upotrebom ovih vozila mnogi ostaju bez svog kolaca. Morace se ipak prilagoditi auto industrija i naftna industrija kao i prateci trgovci i servisi. Nemoguce je zabranjivati tehnoloski napredak. Potrebna je jasna zakonska regulativa. Registracija,tablica i osiguranje. Povredis li nekog platis ili ides u zatvor. Mnogi misle, da su u skuteru nasli spas ako im bude oduzeta voz.dozvola, ne shvataju da je stati ili sesti na skuter upravljanje opasnim sredstvom,tako je to bar po zakonu. Znaci nije to igracka vec opasna naprava i tako se moramo ophoditi jedni prema drugima u voznji. Pamet u glavu i uzivajte u voznji.
Problem koji u parizu imaju sa trotinetima neće rešiti ovim merama, samo će ga zameniti problemom korupcije. Ako sme da ima samo tri firme za trotinete ko odlučuje koje tri i zašto baš on?
Pri tome potpuno mi je nejasno šta će nekome trotinet u Parizu? Priznajem nisam tamo bio duže od dve nedelje ali u tom gradu stižete bilo gde za 10-15 minuta metroom, pola sata ako idete sa periferije, a nije ni gužva u vagonima.
Видите шта пешацима раде дивљаци у Француској.
Замислите бацају и отпад у реку Сену.
Зато нам тако лоше и иде, не чудим се уопште. Бежите децо што даље од тих дивљака и примитиваца.
Da ispravim lapsus calami - naravno da ga "NE TREBAJU voziti po trotoarima"....
Hvala na ukazanoj pogrešci.
Inače, što se tiče CPH, to beše onaj grad što ima 88 km2 (recimo NS ima cca 130km2) i gde ljudi baš mnogo voze BREcekle iako pada kiša konstantno?
Pa, znaš šta derane, mi da se prebacimo toliko na BREciklističke staze, uz BREcikle bi i pištolje davali.
Dalje, kod nas jeste "jako crno", ali porediti "crno" i "sjajno" baš i ne ide.
Živ biJo, derane.
Možda ne komentarišemo istu stvar? Ne divljaju? Imaju uređene staze? Pa čemu onda mere koje preduzimaju? Jako je crno kod nas, ali nije tako sjajno kod drugih. U Kopenhagenu jako rizikuješ kada kao pešak prelaziš biciklističku stazu - mnogo je bezbednije preći kolovoz nego nju. Tako, da nije to baš kako je Perica to zamislio.
Da ga neće voziti po trotoaru, jer imaju BREciklističku stazu.
A tamo gde nemaju vozači ne divljaju poput Šumahera sa Rotkvarije kada žuri na svirku Vitezova Salajke.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pariz objavio rat električnim trotinetima
Autor: Beta
Info
•07.06.2019.
•05:45 > 07:36
Komentari 8
Elektricni
marko
Pri tome potpuno mi je nejasno šta će nekome trotinet u Parizu? Priznajem nisam tamo bio duže od dve nedelje ali u tom gradu stižete bilo gde za 10-15 minuta metroom, pola sata ako idete sa periferije, a nije ni gužva u vagonima.
Мунгос
Замислите бацају и отпад у реку Сену.
Зато нам тако лоше и иде, не чудим се уопште. Бежите децо што даље од тих дивљака и примитиваца.
/
sutra ce voziti trotinete trazeci staze
BackPack
EvoOvako
Hvala na ukazanoj pogrešci.
Inače, što se tiče CPH, to beše onaj grad što ima 88 km2 (recimo NS ima cca 130km2) i gde ljudi baš mnogo voze BREcekle iako pada kiša konstantno?
Pa, znaš šta derane, mi da se prebacimo toliko na BREciklističke staze, uz BREcikle bi i pištolje davali.
Dalje, kod nas jeste "jako crno", ali porediti "crno" i "sjajno" baš i ne ide.
Živ biJo, derane.
NS
EvoOvako
A tamo gde nemaju vozači ne divljaju poput Šumahera sa Rotkvarije kada žuri na svirku Vitezova Salajke.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H