Povećanje prometa električnih trotineta na ulicama Atine i drugih gradova Grčke, kao i desetine nesreća koje su se dogodile njihovim vozačima i pešacima na koje su naletali, doveli su do uvođenja novih pravila, piše danas atinski list "Katimerini".
Upravo danas mi je s leđa na pešačkoj stazi proleteo jedan.
Znači, sigurnih 20-25 kmh.
Znači, čovek voli da leti pešačkom stazom, pored žive i dobre biciklističke.
Ali mu se nešto neće biciklističkom.
E, sad u priču ubacite malu decu na pešačkoj stazi.
I ludog starca koji prilazi brzinom s leđa.
Ovo je razuman zakon i bilo bi jako dobro da se tako nešto donese i kod nas...
Nažalost, ko nam je na vlasti, ne bi me iznenadilo da traže da se stave tablice na skutere i da uvedu godišnju registraciju i dvogodišnji atest i lekarski pregled...
A biciklističke staze ostale od vreme Tita... A ovih novih par sve sa ivicnjacima prilagođeni njihovim džipovima.
Trotinetisti, kao i neki biciklisti zaista voze nenormalnim brzinama po trotoaru a i na biciklističkim stazama pretiču 30km/h i više bez najave da dolaze. Baš me zanima kako misle pri tolikoj brzini da se zaustave kad im izleti neko dete.
Ma briga nas za Grčku I njihove zakone.Zabranite vožnju Zmaj Jovinom I Dunavskom.Voze nenormalno brzo kroz pešačku zonu.Dete od dve godine bukvalno moram da držim na lancu!
Jeftino prevozno sredstvo koje se vozi na struju uz minimalne troškove, je počelo da se omasovljava. Pa se mora naći način da mu se stane u kraj da ne bi pala prodaja goriva a i automobila. Ili dok "veliki" igrači ne izbace svoje modele po njhovim pravilima...
Umesto da država podstiče ovaj vid prevoza, otvara stanjice za punjenje i da razvija slične sisteme gde se zagađenje smanjuje na minimum. Oni kaznama odvraćaju ljude od kupovine.
Nego se samo forsiraju skupi električi automobili, upitne autonomije i veka trajanja baterije.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Uskoro stroga pravila za električne trotinete u Grčkoj
Autor: Beta
Info
•03.07.2019.
•12:21
Komentari 5
Jeste
Znači, sigurnih 20-25 kmh.
Znači, čovek voli da leti pešačkom stazom, pored žive i dobre biciklističke.
Ali mu se nešto neće biciklističkom.
E, sad u priču ubacite malu decu na pešačkoj stazi.
I ludog starca koji prilazi brzinom s leđa.
No, da li nam treba zakončina?
Vlasnik
Nažalost, ko nam je na vlasti, ne bi me iznenadilo da traže da se stave tablice na skutere i da uvedu godišnju registraciju i dvogodišnji atest i lekarski pregled...
A biciklističke staze ostale od vreme Tita... A ovih novih par sve sa ivicnjacima prilagođeni njihovim džipovima.
Tijana
Maja
nsbike
Umesto da država podstiče ovaj vid prevoza, otvara stanjice za punjenje i da razvija slične sisteme gde se zagađenje smanjuje na minimum. Oni kaznama odvraćaju ljude od kupovine.
Nego se samo forsiraju skupi električi automobili, upitne autonomije i veka trajanja baterije.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H