Autor: Radio slobodna Evropa

Info
20.07.2019.
14:57 > 15:10
Krajnje je vreme da se u osnovne škole u Srbiji uvede čas sociologije u okviru kog bi se učile i vrednosti antifašizma, kako bi se smanjila agresija među mladima, smatra Jasmina Petrović, predsednica Srpskog sociološkog društva.
  • purgerNS

    24.07.2019 12:12
    evo ga i treći ilegalac..
    // - TRT- +384
    ova trojica su možda i jedan...
    // 23.07.2019 • 12:05
    blago vama kacanko i purgeru sa nama, tesko bi vam neko dozvolio sve ovo

    ovo prevodim ovako "mi vas primili,nahranili,opismenili a vi ovako"
    eh da ste malo pametniji..pa da energiju usmerite u nešto korisnije od tih gluposti
    +40 mladi vojvođani...jako tojaš
  • //

    23.07.2019 12:05
    blago vama kacanko i purgeru sa nama, tesko bi vam neko dozvolio sve ovo
  • Kaćanka

    22.07.2019 18:40
    Ko rece da je komunizam prevaziđena ideologija? Ahaha....Lala....ah, Lalo mogla bih roman o Kackim Lalama napisati al bice dosta i vic kad su Lalu pitali kad je bilo najgore u ratu: najore je bilo kad sam se zdravo najo šunke a Švaba kraj bunara!
  • Samo kažem

    22.07.2019 14:21
    @ Lala
    Tako je Lalo!
    Dosta je bilo te komunističke demagogije da su svi oni koji nisu sa njima i ne dive se marksističkoj ideologiji fašisti, kao da treće opcije nema.
    Komunizam je prevazidjena ideologija .
    Ako nismo komunisti, ne znači da smo fašisti.
    .
  • Lala

    22.07.2019 11:55
    @lol
    A jel ja mogu da budem neutralan?
    Nisam fašista, al ne bi da budem ,ni sa ovima što su preko 60 godina komunisti "antifšisti" .
    Malo malo pa mi uvedu prinudno otkup, namet, nacionalizaciju i sl,
    Imam utisak da taj komunizam -antifašizam otima tudju imovinu .
    Ja ništa tudje oto nisam, al fašista nikad nisam bio.
  • QQ

    22.07.2019 11:48
    Prvo antifasizam je cista zvaka za marketing. Ti ljudi su komunisti koji sve zivo etiketiraju fasizmom da bi opravdali svoje postojanje.
    Drugo, da mi u skoli umesto da citaju i pisu gomila ultralevicarskih ideologa uci da mrze sebe i svoje poreklo nece moci. Drzavno ispiranje mozga deci politickom ideologijom. Ovo je jedna od malobrojnih stvari koja bi me naterala da odustanem od borbe i napustim zemlju. Mi ne mozemo preziveti jos jedan nalet komunizma.

    Toliko ste nauceni da mrzite sami sebe da volite ruku koja vas bije. U istom dahu sposobni da kritikujete "fasizam" i da prizeljkujete EU. Instituciju koja potpuno centralizovano zeli da upravlja podanicima bez direktnog glasanja. Lep vam put i nemojte se ni vracati.
  • lol

    22.07.2019 05:33
    @Samo kažem

    OK, navedi nam ostale antifasiste. Cekam...
  • Dzo

    22.07.2019 00:22
    Sta lupetate gluposti. Deca da uce antifasizam, a kad zavrse skole ceka ih najmanja plata u Evropi. Koji paradox. Bolje da ih uce u skoli kako da cene sebe, svoj rad, svoje vreme i da imaju svoj stav da ih niko ne moze izmanipulisati i hipnotisati, to ce im vise trebati od sociologije, antifasizma i ostalih gluposti koje im se serviraju.
  • Samo kažem

    21.07.2019 16:41
    Krajnje je vreme da prestanemo sa etiketiranjem.
    Srbi su i sada i oduvek bili antifašisti, mi fašista nemamo.
    To što komunisti- jugonostalgičari (kojih u Srbiji još uvek ima dosta) stalno proturaju mantru da su samo oni antifašisti je istorijska neistina.
    Ne želimo da se našoj deci predaje istorijski prevazidjeni opijum za narod komunizam u školama, pod ovako providnim izgovorom-
    A o paktu o nenapadanju koji je komunista Staljin imao sa Hitlerom i Nemačkom socijaldemokratskom partijom tj fašistima , sve dok Nemačka nije napala SSSR -drugi put....
  • Kaćanka

    21.07.2019 14:58
    @Roterdam
    Sta ima tebe da zabrinjava, pakuj pintle i žeži u Jevropu....al niko tamo nece znati kako si uspesan, niko ti nece zavideti....hm, ko u vicu Hasa i Seron Stoun!!
  • Roterdam

    21.07.2019 12:56
    @purgerNS 21.07.2019 • 11:12
    slažem se...
    j"er već me pomalo zabrinjavaju ovih par autonomaša koji švrljaju gluposti i seju mržnju prema svemu srpskom..da ih ne pominjem ,prepoznaće se.."

    a mene previse zabrinjavaju patriJote poput tebe . Okreni se oko sebe i pogledaj kako sve bivse republike koje su glavom bez obzira pobegle od beograda danas zive bolje nego ikada . Sto se mene tice ja odoh u oktobru odavde sa zeljom da se vise nikada ne vratim u ovu nedodjiju
  • purgerNS

    21.07.2019 11:12
    slažem se...
    jer već me pomalo zabrinjavaju ovih par autonomaša koji švrljaju gluposti i seju mržnju prema svemu srpskom..da ih ne pominjem ,prepoznaće se..
    i to sve pod maskom tolerancije i multi kulti osim kad su dođoši,srbi i bosanci u pitanju
    tu onda pokažu svoj karijes i kavez im se zatrese..
    ilegalci u srednjim godinama...luzeri
  • /

    21.07.2019 10:25
    /
    @dzo
    fasizam je drzavotvorna tvorevina tako da ako ona ne regulisa antifasizam, fasisti ipak ostaju fasisti
  • Ggg

    21.07.2019 07:16
    A gde je u svemu kucno vaspitanje,sve sto deca. Rade prvenstveno nose is kuce,u skoli imaju I gradjansko I versku nastavu Ali najbitnije je sta dobiju u svojoj porodici
  • Gojko

    21.07.2019 02:56
    Može, uvedite to u škole pa će postati dosadno a deca će baš iz inata hteti obrnuto! Kao kod Topalovića, kako koja pametna stvar uđe u školske udžbenike, tako se sasuši i propadne.
  • Džo

    20.07.2019 21:57
    .
    Ovi što se kod nas nazivaju antifašistima bliži su fašizmu već antifažizmu. Nije dovoljno samo sebi nadenuti ime.
  • Dejan

    20.07.2019 21:56
    Srb
    Za vreme fasizma u NS se islo u 20h na spavanje, srbi srusili most kod sadasnjih fakulteta a za vreme okupacije ga digli i izgradili za godinu dana ! Otisli fasisti i dosli oslobodioci pa 60 godina kasnije jedan most gradili 9 ili 12 godina,kako se uzme ! Srbima treba rad-red-mir a to oni zdravo ne vole,pogotovo ,,oslobodioci,, sa novim pridoslicama !
  • Samo lupetaš 3 put

    20.07.2019 21:18
    @ Samo se sećam
    Nama nije najnornormalniji način lupati ljudima etikete , samo iz razloga što ne misle kao ti.
  • Samo lupetajx3

    20.07.2019 21:04
    @+384
    Pa kažem ja da svako ima svoje heroje.
    Vama su heroji oni koji iz "humanitarnih razloga" sa sigurne udaljenosti iz aviona mesecima gadjaju civile , ruše im civilne objekte,bolnice, mostove škole, i to nazovu "Milosrdni andjeo" .
    I ja sam sada navodno fašista, a vi komunista- pacifista. Nije nego.
  • Giga Moravac

    20.07.2019 20:56
    Ni fasizam ni komunizam!
  • Samo se secam

    20.07.2019 20:17
    Kome sam nalepio etiketu? Momcima koji su nozem izboli momka zbog majice koja im se nije svidela? Heroje velicati svakako one koje je istorija dokazala kao takve. Ljotica i Nedica za sada istorija nije tako okaraktelisala. Ako oni koji velicaju njohov lik i delo nozevima udaraju na druge jer misle drugacije meni je jasno ko je devijantna strana a izgleda i vama. Da li je po vama koji ste me opljuvali najnormalniji nacin ispoljavanja ne slaganja sa necijim misljenjem zabadanje noza?
  • /

    20.07.2019 20:13
    /
    @Samo lupetaj
    seselj nije nacionalni heroj.
    pogotovo nije ni heroj
  • +384

    20.07.2019 20:10
    @samo lupetaj i 1.i 2.put
    Nije problem u velicanju heroja... kad bi to zaista bili heroji. Vama su heroji ljudi koji se popnu na brdo i odatle vise godina gadjaju civile granatama, samo zato sto su druge "nacije" (nacija - izmisljen pojam koji su uveli kapitalisti da bi sirotinju drzali posvadjanu i sto dalje od svoje love).
    E to je problem.
  • Samo lupetaš 2 put

    20.07.2019 19:59
    @Samo se sećam 2 put
    Nismo zaboravni.
    Nije fašista svako ko ne misli kao ti.
    Nema svako tvoje ciljeve.
    Ne neguju svi kult lčnosti kao ti.
    Ne verujemo svi u tvog proroka.
    Ne lepi deci etikete, već uredi svoj život po svojoj volji.Od tebe zavisi kako ćeš i gde ćeš živeti.

  • Opalim te golim

    20.07.2019 19:56
    A nacizam? Fasizam je ono sto patriJote odavno uveliko rade, samo sebi i svojima od poslova do pravde. Sto vazi i za podobne tako da ovo drustvo iz fasizma nikada nije izaslo. A nacizam se naglo prosirio od bacanja jogurta. Bacacima smeta Vojvodina i mesovitost. Morace da se smire.
  • Iskreno

    20.07.2019 19:34
    Tvrdim da neće biti moguće nikakvo antifašističko agitovanje dok ne bude potpune i kompletne istine o svemu što je bilo, što se sada dešava i što će se desiti.
    Svima je zabranjeno kritikovanje jednog određenog naroda, koji sada u svetu ima određenu dominantnu ulogu.
    U najmanju ruku to je nepošteno, jer svi razlozi koji su doveli do fašizma u istoriji - ponavljaju se i danas, u mnogo težem obliku.
    Tako da nam je fašizam zagarantovan, naravno, u mnogo težem obliku.
    Kada sve istine izađu na videlo, moći će se mladima objasniti zašto je bitan antifašizam.
    Dog god se na primer, sakriva promena prezimena jednog čoveka, koji je do kapitala došao posredovanjem u prodaji imovine Jevreja u Budimpšeti 40-tih godina, a svoje rođeno jevrejsko prezime Schwartz promenio u jedno drugo, danas nama naširoko poznato... da ne bi smetao fašistima.
    Eeee, tu informaciju svi mediji kriju. I on ispada ne znam kakav humanista.
    Dok pokreće talase migranata.
    A koliko je takvih priča danas, i koliko masovnih zločina koji se svrstavaju u teorije zavere.
    Gospodo, eksplozija fašizma nam je zagarantovana u nekom savršeno organizovanom obliku, kao što nam je zagarantovan i treći svetski rat.
    Zato što si uslovi koji dovode do toga nisu ič izmenuli od 1900-tih godina...
  • Samo lupetaj

    20.07.2019 18:31
    @Samo se sećam
    Sve nacije koje drže do sebe veličaju svoje heroje.
    Veličanje svojih heroja ne znači istovremenu mržnu prema nekom drugom. Naprotiv.
    Ako volite svoju ženu i veličate je, to ne znači da istovremeno mrzite komšinicu i druge žene.

  • /

    20.07.2019 18:03
    /
    Мунгос
    putinovo patolosko drustvo srbija
  • Hag

    20.07.2019 17:55
    @još gore
    Šešelj je od strane Haškog tribunala osudjen zbog vredjanja suda,a ne za ratni zločin.
    Tako da ne izvrćete činjenice.
  • Samo se secam 2 put

    20.07.2019 17:49
    Da dopuniim pre nego sto krenu kanonade protiv ubijenog premijera, nije tu bitan ni on nego smo se mi tada necemu nadali, nesto smo videli da moze da se postigne, neke ciljeve smo ispunili i dali sebi nove.

    Posle tog 12.03 2003. nekako su svi ciljevi postali opet jedan - otici iz Srbije. Neko je ranije neko kasnije dosao do toga. A deca koja sada velicaju bilo koji oblik fasizma su deca nas koji smo se tada osecali bolje nego ikada
  • jos gore

    20.07.2019 17:25
    @EU
    A na zgradi pored Banovine ogromna fotografija Seselja, osudjenog ratnog zlocinca.
  • zamene i podvale

    20.07.2019 17:11
    vreme nabedjivanja
    fasizam trazi jednu naciju i gdegod je teren ociscen od drugih tu je staklena basta fasizma. Problem je sto postoji tendencija da se ona stalno siri . Kako bi vas naveli da postanete agresori a to je nemoguce ako ne udjete u tudju teritoriju oni vašu ili deo vaše teritorije proglase svojom i kazu usli ste u njihovo iako se niste maknuli iz svoje zemlje, agresori ste i objavljuju da imaju pravo da vas ociste olujom ili vec blicem nekim i isteraju na preostali deo vase zemlje koja se smanjuje kao santa leda otpada deo po deo . Oni sede na svome i vicu eno fasista .
  • Liman

    20.07.2019 17:06
    Koliko vidim podeljeno smo drustvo i nismo jedini, ali jedno mora biti sigurno bilo da ste levicar ili patriota a to je smrt fasizmu!
  • Мунгос

    20.07.2019 17:01
    Значи, Српско Социолошко Друштво упрегнуто у Радио Слободну Европу.
    Није то лоше, али је зато неопходно да промени име у „Српско Социолошко Сорошоидно Друштво“, скраћеница СССД.
    Пошто је ово „друштво“ одувек имало проблема са регистрацијом, претпостављам да се регистровало као НВО, са јасно назначеном МИСИЈОМ и ВИЗИЈОМ у свом статуту. Тако сам их ја и убацио у евиденцију. Ако сам нешто погрешио, лако је да се то исправи.
    Све је то у реду, али није добро што је у свом научном раду и ево видимо политичком деловању, ово „друштво“ почело да се ослања на комунистичке доктрине. И то на најтананији њен део, СКОЈ.
    Јесу то Научни радници, али је ипак дошло време да им неко објасни да је Југославија сада виртуелна категорија. Такође, нема сврхе стварати забуну и позивати се на неки застарели облик друштва као што је комунизам. То може само да створи оправдани страх код Срба, јер их подсећа на то да су комунисти освојили власт на овом простору тек када су извршили геноцид на једној великој групи Срба, интелигенцији и богатијих људи.
    Сада остаци те резидуалне комунистичке енергије повремено организују овакве ситне акције, уз обавезан уздах „О, како нам је било лепо у Југославији. Могли смо да спавамо на сред ливаде негде у Хрватској, а да нас нико не закоље“.
  • Samo se secam

    20.07.2019 16:53
    Ako ste zaboravili u periodu 05.10.2000.-12.03.2003. nije bilo toliko velicanja "nacionalnih heroja" osetili smo se na kratko skoro kao normalno drustvo koje ima cilj i samim tim nema potrebu da mrzi bilo koga. Zakljucak svako neka izvuce kako hoce
  • Demagozi

    20.07.2019 16:48
    Treba deci dodati još par časova i zaposliti profesore sociologije članove Srpskog sociološkog društva koji će decu da nam ponovo uče komunizmu i marskističkoj filozofiji i osnivaju novi SKOJ i komunističk internacionalu .
    Srpski narod nikada nije imao fašistički režim na vlasti, da bi neki antifasisti šetali, Poznato je da su svi propali studenti marsizma prešli na sociologiju, Marsistička filozofija prevazidjena je u EU i svuda u svetu i nema razloga da se samo u Srbiji propagira i još predaje deci u školama.
  • ?

    20.07.2019 16:48
    Pa čemu služi Građansko vaspitanje?
  • .vd

    20.07.2019 16:45
    Fasizam je udarna pesnica kapitalizma. Cilj je ocuvati klasnu nejednakost i radnistvo drzati pokorenim. U tu svrhu se i zamagljuje stvarnost pricama o naciji i religiji. Dokle god temu ne sa nacionalnog ne prebacimo na klasno i socijalno, nema osvescivanja masa.
  • Петровград

    20.07.2019 16:30
    4. конгрес у Дрездену
    Аустромарксистичко-комунистичка пропаганда и баладе о Титу и Југославији, поносним ослободиоцима и злим сарадницима окупатора, знаку једнакости између усташа и четника, Србији с две покрајине и Хрватској од Илока до Превлаке. Ала је овде потребна једна темељна лустрација.
  • hm

    20.07.2019 16:27
    @Dejan
    Pa cetnici i nedicevci su po ideologiji fasiste isto koliko su i ustase po ideologiji fasiste.
    Sta ti uopste znaci to regularna nemacka vojska kad im je komandovala nacisticka partija. Interesantno je kako ljudi ovde izmisljaju i izvrcu postojece definicije kako im odgovara..
  • Dejan

    20.07.2019 15:28
    Servusi
    Na ovim prostorima do Dunava su bili madjarski fasisti, do bgd su bile ustase a od bgd do dole je bila regularna nemacka vojska sa nedicevcima, cetnicima i partizanima ! Bilo bi stvarno dobro da se nauci sta treba pisati po zidovima a jos veca nauka u srba bi bila da vidimo zasto srbi trce u te nemacke,austrije,italije,sto niko ne ide kod ruske brace oslobodilaca ? Lud narod na skroz,svakom kome sta treba po potrebi samo tera tu temu !
  • EU

    20.07.2019 15:21
    Gomila natpisa "Ratko Mladic" po celom gradu .
    I onda se ljutimo sto nas ne primaju u EU .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna