Uvoz automobila starijih od 10 godina mogao bi da bude zabranjen sledeće godine, a kupci električnih kola bi trebalo da imaju subvencije, najavio je ministar za zaštitu životne sredine Goran Trivan.
znači nema vožnje jeftinih auta, nema vozova, busevi skupi a zagađuju samo tako,rekonstruisali put prema BG a nisu napravili stazu za bicikliste, šta reći
Koliko znate ljudi iz vase okoline da je obolelo od raka pluca ili drugog organa kao posledice izduvnih gasova?
Svaki peti auto izbacuje crne oblake za sobom jer mu je blokiran EGR.
Treba zabraniti ulaz u grad vozilima bez kaalizatora.
Država je imala priliku da vozni park gradjana podmladi programom subvencija za 500L, i da povuče samim tim sa ulica starija vozila kroz program zamene. Takvo vozilo bi trebalo u najjeftinijem izdanju da košta do 8000€, i većina gradjana bi se odlučila za taj korak. Na isti način Češka podmladila svoj vozni park kroz program sa Škodom. Kod nas to nije bio prioritet i zato ta ideja nije ni započeta.
Vucicu dzabe se ti i ovi tvoji iz SNS koprcate, mislis da ako uvedes nesto sa zapada da ces napraviti normalnu zemlju, druskane kad napravis zivotni standard kao na zapadu onda mozes da kopiras njihove zakone sa zapada. Do tad bicemu u rangu sa Africkim zemljama po ekonomiji, a ti ces i dalje manipulisati i hipnotisati ljude kako zive super i kako treba da kupuju nova kola. Druskane, raspada se zemlja i pitanje je kako i kada ce se oporaviti od svih sranja koja traju vec 30 godina. A ti nastavi da lozis narod kako smo najbolji i kako ce biti bolje za xy godina.
Jeste, tako je samo bogati treba da voze. Sirotinju zatvoriti u posebne delove grada, eventualno da vuku rikše i gotovo. Kakvo slobodno trziste, kakvi bakraci. To je prevazidjeno.
Комша ne kazem da nisi u pravu ali toliko tog krša je već uvezeno da sutra stave zabranu placevi neće to rasprodati jos 5 godina. A ako neko želi baš da kupi auto star recimo 15 godina ima da ga kupi od nekog ko ga je vec uvezao odavno, sto da ga uvozi? Evo ja imam dva da ti prodam 2003. i 2002. God.
Skiro su bile vesti tipa, vazduh u Srbiji nikad losiji i zagadjenje nikad vece. I ja se pitam od cega li je to, ako nemamo industriu. Vecini raje je postalo malo jedna cadjava krsina, pa je sad u modi da imaju po dve i vise sipa se goriva za 500din i vozi Misko. To bi zaista bilo odlicno da se zabrani, kao i autobusi i ostala privredna vozila, koji bacaju cnu dimcinu. Jednostavno ko moze da piusti normalno vozilo nek vozi. Ko nemozi nek nabavi bicikl, ko nema za bicikl nek , navuce flurescentni prsluk i levom stranom puta polako. Niko nema pravo da radi bilo cega vozeci krs truje ljude i okolinu. Ali od ovoga svega nazalost nema niceg. Nece valjda Drzava da istera 60% vozila s puteva i seba lisi masnog prihoda od goriva, kazni, registracija i ostali dazbina i nameta.
Повећајте стандард господо стручњаци, па народ неће више куповати стара возила. Овим законом ће много људи бити ускраћено да купи возило старије од 10 година, јер немају пара за млађе возило! Као да сви воле да возе стара возила...
Kao ovaj lupeta! Na žalost za naše prilike novi auto je star oko devet godina! To je realnost i manite se električnih automobila, niste sposobni da izgradite infarstrukturu ni za ovo što je sad na putevima. Da je država mnogo manje alava i da se smanje obavezna davanja poreskih obveznika, zaposleni bi imali veća primanja i šansu da se domognu vozla mlađeg godišta.
Ovako naša realnost je vozimo što imamo i da se molimo Bogu da ne bude velikih kvarova.
Pozdrav iz Vojvodine
Odlican potez sa prosecnom platom od oko 40000 rsd ljudi ce u redovima stajati da kupuje el automobile kako se toga niste ranije setili gospodine ministre svaka vam cast..Nego rekao bih da je stigao novi nalog od gazda sa zapada da se subvencionisu neke strane firme..
Dok se na putevima voze Zastavina vozila i Golfovi jedinice i dvojke besmisleno je zabraniti uvoz mnogo kvalitetnijih automobila 2003 godište, naprimer Audi A4 ili BMW, ili Opel Vectra C naprimer 2006 godište, to su avioni naspram onoga što se vozi na našim putevima
Sjašite sa sirotinje, podignite minimalac na 50.000 din., pooštrite kontrolu isplate zarada i uplate poreza od strane poslodavaca, ograničite marže na osnovne životne namirnice, rasturite monopoliste, oslobodite sudstvo i javna preduzeća od politike i nema potrebe za ograničenjem uvoza, za par godina sve će doći na svoje.
Svrbija .. zemlja gde logika ne stanuje, a bogami ni zdrav razum.
Pa jebla te subvencija za el vozila degenu retardirani, pa taj koji kupuje auto od 10-12g , ne kupuje ga zasto sto mu je san da vozi auto star 12g nego zato sto nema para za novije!! I sad ti pravis zabranu na to a hoces da ga motivises da mu je bolje da kupi el kola nova jer ces mu dati olaksicu od 2000e? .. mrs!
Druga srpska logika, vozis auto star 20g dizel .. jer si npr prvi vlasnik i to je ok, ali nije ok uvesti auto star 10g?
Al kontam ja, ovo se zove elitizam, da svet vidi kako mi nismo bedaci i da svi voze dobra kola,. svi koji mogu da ih kupe, a oni koji ne mogu da kupe nova kola, neka idu peske, ne zasluzuju bolje od toga?...
Može ali tek kada svi budemo imali novaca kao svi ministri i poslanici...Do tada ništa..Ima toliko toga da se uradi u vezi zaštite čovekove sredine...Bavi se ministre otrovnim otpadima koji se zakopavaju po Srbiji ili se izlivaju u reke. Nezakonitoj seči šuma, nezakonitoj upotrebi pesticida i mnogo mnogo toga....Ostavi siroti narod da se voza kako zna i može....
Zasto da postujemo neke euro norme ako nismo clanovi iste? Nego da mi uvedemo balkan normu, evo npr moj kec baca nekakvo ulje kroz truli auspuh, neka to bude norma Balkan 1.
Džabe ti euro 5 kad kad vozila iz uvoza stižu sa delimično ili skroz zapušenim dpf i fap filterima koji se stručno skidaju jer "ne tebaju". Takođe našem čoveku ne treba ni katalizator ko će to sve popravljati ili menjati. Ustvari ko skine nema ni euro1 standard. Zato svi na sondu pa da vidimo kako stoje stvari.
Sve je to ok, ali onda treba raditi na tome da se ta vozila zadrze u okviru euro standarda.
Jedino sto razlikuje euro6 motor od euro1 motora su filteri, katalizatori i slicne tehnologije, a kod nas cim katalizator propadne svi ga odmah skidaju, jer je jeftinije od zamene.
Treba proveravati ispravnost svega toga, makar na tehnickom pregledu.
U suprotnom, koja je poenta?
Тако је то када Министар екологије игра за један други тим.
Па и да није њега, увек би могла да се нађе одговарајућа личност која би формирала и следила законе и прописе којима је сврха моралног и финансијског исцрпљивања грађана Србије.
Иако је он шампион који ће се помињати по томе да је успео да укине нешто што је једино било бесплатно (пластичне кесе), и то му је мало па сада укида нешто што је јефтино. За 3-4 хиљаде евра се данас возе одлично одржани аутомобили, али не, Министар каже нема смисла тако морате да купујете аутомобиле који имају минималну цену 8.000 евра. Шта ћете, екологија…..
Уствари, можда он то не би, али ако Комитет изда директиву, онда…..
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Trivan: Uskoro moguća zabrana uvoza vozila starijih od 10 godina
Autor: Mondo, Blic
Info
•21.07.2019.
•13:41
Komentari 36
ggg
katalizator
Svaki peti auto izbacuje crne oblake za sobom jer mu je blokiran EGR.
Treba zabraniti ulaz u grad vozilima bez kaalizatora.
Fruskogorac
Toza
Luk
Ombre
kimi
Bob Rock
Tomo
White Power
Metodije
Zox
Veliki maestro
Комша
Hm
vladaNS
Ovako naša realnost je vozimo što imamo i da se molimo Bogu da ne bude velikih kvarova.
Pozdrav iz Vojvodine
Milo
Servia
Dejan
Brlja
a
снобовштина
па!? нека користе јавни превоз, такси, нека купе мопед или бицикл!!
deda
Rade
kimi
Pa jebla te subvencija za el vozila degenu retardirani, pa taj koji kupuje auto od 10-12g , ne kupuje ga zasto sto mu je san da vozi auto star 12g nego zato sto nema para za novije!! I sad ti pravis zabranu na to a hoces da ga motivises da mu je bolje da kupi el kola nova jer ces mu dati olaksicu od 2000e? .. mrs!
Druga srpska logika, vozis auto star 20g dizel .. jer si npr prvi vlasnik i to je ok, ali nije ok uvesti auto star 10g?
Al kontam ja, ovo se zove elitizam, da svet vidi kako mi nismo bedaci i da svi voze dobra kola,. svi koji mogu da ih kupe, a oni koji ne mogu da kupe nova kola, neka idu peske, ne zasluzuju bolje od toga?...
IZNOGUD
Shofer
Vozač Autobusa
Методије
električni automobil
Anonimus
Zoki
:/
Jedino sto razlikuje euro6 motor od euro1 motora su filteri, katalizatori i slicne tehnologije, a kod nas cim katalizator propadne svi ga odmah skidaju, jer je jeftinije od zamene.
Treba proveravati ispravnost svega toga, makar na tehnickom pregledu.
U suprotnom, koja je poenta?
Мунгос
Па и да није њега, увек би могла да се нађе одговарајућа личност која би формирала и следила законе и прописе којима је сврха моралног и финансијског исцрпљивања грађана Србије.
Иако је он шампион који ће се помињати по томе да је успео да укине нешто што је једино било бесплатно (пластичне кесе), и то му је мало па сада укида нешто што је јефтино. За 3-4 хиљаде евра се данас возе одлично одржани аутомобили, али не, Министар каже нема смисла тако морате да купујете аутомобиле који имају минималну цену 8.000 евра. Шта ћете, екологија…..
Уствари, можда он то не би, али ако Комитет изда директиву, онда…..
/
setih se i optickih kablova iz novkabela
kazu da su bili ravuceni do futoga
Zemlja kretena
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H