Autor: Večernje novosti

Info
17.08.2019.
11:30 > 11:31
Pored zatvorskih i drugih kazni, kao što su oduzimanje dozvole, novčana kazna ili kazneni bodovi, vozači koji pod uticajem alkohola izazovu saobraćajnu nesreću ubuduće bi mogli da plaćaju odštetu i do dva i po miliona evra.
  • Zzzz

    10.12.2019 12:16
    Sve mogu da razumem i podrzavam da pijani vozac treba da placa. Ali ako je i vozac poginuo, zasto da ispasta njegova porodica ? Zar ce da ostanu na ulici zbog necega sto nisu krivi? Da placaju drugoj deci izdrzavanje a oni da nemaju sta da jedu? Trenutno se nalazim u takvoj sitaciji, i kazu takav je zakon, nema izlaza. Za par dana cemo videti da li cemo ostati na ulici sa dvoje male dece, i jednim u stomaku, zbog greske clana porodice. Jer te pare koje osiguranje trazi,nije moguce isplatiti pa da sve prodamo..
  • Zizu

    20.08.2019 09:59
    Predlažem komentatorima da otvore svoje polise osiguranja od autoodgovornosti i pročitaju uslove pod kojima važi, tj. uslove pod kojima morate nadoknaditi štetu vašem osiguranju.
    Pročitajte od kolike štete skidatate odgovornost sa sebe za samo 200e godišnje, a onda se zapitajte kako bi vi isplatili tu sumu osiguranju ukoliko vozite pijani, tj. ukoliko budete morali da vi platite osiguranju nakon što ono isplati oštećenu stranu.

    Kad prebrojite koliko nula ima cifra u polisi, kakvu potpisujete zadnjih 30 godina, onda se vratite ovde i recite mi šta ste videli.

    Zahvalite mi kasnije :D

    Posle ovog podatka nikada više u životu nećete reći da je registracija za auto skupa.

  • Ilija

    20.08.2019 08:37
    Jel vama jasno da sa ovakvim drakonskim kaznama koje se selektivno primenjuju mi ubrzano idemo u pravcu državnog terora nad građanima? Uskoro ćemo svi biti krivi za nešto i strepećemo da nas ne uhapse.
  • stiv

    20.08.2019 08:18
    ovo hoce da uvedu da bogati srpski narod pomaze siromasna osiguravajuca drustva jer nedaj boze da zbog isplata steta od nasih para koje uplacujemo kao obavezno osiguranje moraju da primaju manje plate. treba se raspitati kolike su plate u osiguravajucim drustvima od spremacice do direktora pa ce se videti razlog ovakvih zakona. kao sto nece da isplate stetu nekome ako nije kriv a ima imalo alkohola u krvi ili ako zimi nije imao zimske gume.
  • Todor

    19.08.2019 23:08
    Zašto samo porodica da plaća? Svi pripadnici njegove nacije da se kazne! Kakvi debili predlažu zakone, ni Gebels vam nije ravan!
  • 2 u 1

    19.08.2019 21:21
    ako je odsteta u Zakonu o saobraćaju zasto nije i u Krivičnom zakonu ?
    Zasto tamo gde ubijaju NAMERNO nema odstete i fendovanja i odradjivanja, izdrzavanja porodice ubijenih...?
  • Žan Valžan

    19.08.2019 21:17
    svi vozači potencijalne ubice
    Dj ne spava.Skuplje nenamerno nego namerno.
    A za dzabe moze da pobije celu porodicu ili ulicu u selu, da siluje koga hoće,pojede nekog, ukrade nakit kao oni iz Pink P, pokrade drzavu slomoi starcu kuk ili da prebije da nije za nista. To sve plati neko drugi ili najčešće NIKO.
    Ovo je bas luksuz.Valalo bi im u zatvoru obezbediti sobu sa 5*.
    Vazno je da materijlno ne ostetimo prave ubice i razbojnike,Valjda će i tu biti odradjivanja do isplate stete i zaplena imovine.Kad plene komsiji nekod duznika stan sto veze sa dugom nema sto ne bi i porodici ubice i .krvoloka.
    Očekujemo unos člana sa streljanjem ili elektricnom stolicom u zakon o saobracaju .
  • Univerzalini zakon

    19.08.2019 20:54
    Jedan zakon za sve slučajeve
    da li mogu kriminalci i drparosi društvene imovine i im. gradjana da se podvedu pod ovaj najstrozi zakon. I ubice i siledžije i pedofili, velike neplatise duzne milione e i dinara bezbroj?
  • misha

    19.08.2019 16:29
    gluposti
    Gomila gluposti koje se nikad neće sprovesti. Dajte doživotnu svakome ko ubije nekog u saobraćaju, bio pijan ili trezan, ali stvarno sprovedite to, i smanjiće se nesreće za 90 posto. Ovako, kada mali Mitrović dobije godinu dana kućnog pritvora za smrt devojčice, naravno da će uvek biti idiota koji misle da će se i oni izvući sa nanogicom.
    Plus maloumna ideja da član porodice isplaćuje nadoknadu, pa šta ako su u svađi i nemaju kontakt, npr. brat živi u drugom gradu i nema veze sa ovim koji je ubio nekog, zašto bi bilo ko drugi snosio posledice za dela nekog.
  • mrva

    19.08.2019 15:04
    Većina zakona i predloga zakona u poslednje vreme kao da su iz rubrike "verovali ili ne" a svedoče o nemoći raspale države da se istinski, planski i strateški pozabavi problemima i uredi društvo. Ovi instant - populistički zakoni, naravno nailaze na oduševljenje dela naroda koji najčešće ne prebacuje iq80...
  • Edi Popovic

    19.08.2019 11:24
    Viska ulica 12
    Oduzimanje automobila i sacekusa sledece jutro na njegovoj adresi dali ce da vozi drugi auto. Kad to uradi cuza za par godina.
  • dule

    19.08.2019 09:52
    Vidim da mnogi brkaju stvari - ovde nije u pitanju kazna nego odšteta. Ogromna je razlika.
  • Funny

    19.08.2019 08:35
    Naravno da pijanci za volanom treba da budu drakonski kažnjeni, čak i ako ne izazovu udes. Ali gde nađoše sumu od 2,5 miliona €? Baš me interesuje ko je to, osim na brzinu obogaćenih političara u stanju da plati? Za sve " normalose " verovatno neplativo u više reinkarnacija. Još jedan dokaz izgubljene veze sa realnošću drage nam vlasti za koju, i pored ovakvih, i još milion drugih gluposti, pobožno glasa većina nebeskog naroda.

  • /

    18.08.2019 20:59
    /
    Ovj predlog je mlacenje prazne slame. Neko da plati 2,5 miliona evr kaznu. To mogu trenutno Vucici i njihovi kampanjoni, ali koliko se vidi oni ni pekaru hleb ne placaju.
  • Kina

    18.08.2019 14:02
    Kina
    U kini je redovna pojava da se vozac vrati i zgazi pesaka jos nekoliko puta, cisto da bude siguran da pesak nije prezive, jer ako pesak prezivi kao invalid, vozac mora da placa ceo zivot
  • Rade

    18.08.2019 12:34
    Obicna pljacka. Neki ovde spominju da treba i za prekomernu brzinu cak i ako osoba nije u pijanom stanju. Za prekomernu brzinu 2.500.000 evra? Iz ovog smeca od smrdije treba ici sto pre. Zatvor za pijano stanje i kazna primerena zaradi u Srbiji. Dosta sa otimanjem imovine.
  • dule

    18.08.2019 12:20
    AKO I TREBA
    Zasto odmah prelazite na cifre? Ne postoji taj novac koji moze da pokrije gubitak clana, porodice, bliske osobe... Ne razmisljajte o njihovoj kradji, razmisljajte da vozite savesno da sačuvate tudji i svoj zivot. SVAKAKO, sto vise gresimo, vise nas varaju i pljackaju.




    Zato što sto.a samo korbač ume da ceni, a ove preventivne kazne se rešavaju sa crvenom - dve.
  • dule

    18.08.2019 12:18
    Amon
    17.08.2019 • 14:01
    Dokle god se ne uvede ovako nešto, pijana stoka će sedati za volan. Dokle god ne čuješ da ti je prijatelj posle dve godine robije nastavio da daje 70% plate do penzije porodici žrtve, neće ovde biti dobro. Više je izginulo naroda ovog jula, nego u martu '99....



    Ma kakva primanja, prvo imovina na doboš, pa ako posle toga ima još duga onda može i na primanja. A ako neko ode preko grane i prestane da plaća, tužba sudu i presuda pa kad se pojavi na granici odma zatvor od barem godinu dana.
  • /

    18.08.2019 10:47
    /
    primenite ovaj zakon i na nesrece na radu
  • Vlada012

    17.08.2019 23:58
    AKO I TREBA
    Zasto odmah prelazite na cifre? Ne postoji taj novac koji moze da pokrije gubitak clana, porodice, bliske osobe... Ne razmisljajte o njihovoj kradji, razmisljajte da vozite savesno da sačuvate tudji i svoj zivot. SVAKAKO, sto vise gresimo, vise nas varaju i pljackaju.
  • zoran

    17.08.2019 21:43
    najbogatiji i najpametniji
    Ako sin pijan napravi glupost i treba da plati 2,5 mil,. eura ili čak i 100 000 eura u Srbiji što normalan čovek nemože da zaradi ta ceo život, a takav zakon nepostoji nigde u svetu, otac treba odmah da ga ubije da se nemuči ceo šivot za osiguravajuće društvo, isti tako treba da postupi i sin ako otac izazove saobračajku, ako nemaju srca onda najbolje da se ubiju sami a osiguravajuća društva neka crknu. Da li ima neko pametan u ovoj zemlji, zašto se ubicama ne naplaćuje ubistvo, 1 žrtva 1 mil. eura pa tako nadalje, ako žrtva ima maloletnu decu još za svako dete po 1 mil. i tako dalje....
  • Marko

    17.08.2019 20:41
    A sta ako se napijem i pokosim onog ko napise ovaj zakon?
  • Goran

    17.08.2019 19:52
    Business
    A nasa postena osiguranja ce da isplate 8.000€ za dusevnu bol, a da tuze lika za 200.000€, od kojih pola ide izvrsiteljima. Sta ti je big biznis, a ?
  • Mirko

    17.08.2019 19:47
    svasta
    Kako moze porodica da placa za nesto sto oni nisu uradili ? Zasto onda porodica ne ide na robiju, kad neko nekoga ubije pa policija ne moze da ga nadje? Mogu li pravnici samo ovaj deo da pojasne ?
  • Savamala

    17.08.2019 18:23
    da li postoji nekakva kazna kada policija ne dodje na poziv u pomoc ?
  • Nebuloza

    17.08.2019 18:16
    ???????
    pa toliko ne placaju ni najbogatija osiguravajuca drustva u EU .
  • Ђока

    17.08.2019 18:12
    Убице
    По овом закону мању казну има серијски убица или убица са предумишљајем него пијани возач убица из нехата. Свака част оном ко написа овај закон.
  • Rade

    17.08.2019 18:05
    Za svakog ko sedne pijan u kola cak i ovo je mala kazna u vecini zemalja kazne su mnogo vece a posledice koje slede nakon toga su jos gore i skupljae kao obavezno lecenje od akloholizma o svom trosku placanje bolnickog lecenja povredjenim i jos mnogo toga tako da ljudim ni nepada na pamet da sedaju u kola ako su pili .Sami kod nas se ovakve kazne ovako komentarisu verovatno sto su ljudi odgajani u nekulturi i bahatosti pa im nista nije sveto pa cak i tudju zivot .
  • Gulag

    17.08.2019 17:21
    Gubernija
    Medju pesacima , vozacima , biciklistima ,motociklistima , kamiondzijama ... je bar 50% pijanih....
    otprilike je slicno i u majcici rosiji gde ljudi bauljaju ulicama pijani od nekvalitetne votke.
  • LALA

    17.08.2019 17:07
    samo u smrdiji
    nema ovde leka niti ce ga ikada biti
  • Maki

    17.08.2019 16:57
    Stoka sns
    A gde je babic?gde je mali za rusenje savamale.gde je nesha diploma ili mali bata krimos...sta je sa mitrovicevim sinom...a daaa...za njih zakona nema...njima ce bog i narod suditi kako dolikuje
  • Grbavi domar

    17.08.2019 16:36
    Ne može brže, jurimo 30!
    Ne sedaš u auto pijan, mahnit i bezobziran. Uvek se pridržavaš saobraćajnih propisa i ne platiš 2,5 miliona. Život je jedan od boga dat, majka isti više ne rađa, a i taj što je donela na svet, donela je možda posle 10 i više godina stresne borbe za majčinstvo, prolazeći sam pakao. Dakle, 2,5 milke znači sledeće - oduzmi/unesreći jedan život zato što si svinja koja se ne da ničemu naučiti, mi ćemo te otpremiti u pakao kakav ne možeš ni da zamisliš. Drugim rečima, kada si budala - ne uzimaš ničiji život u saobraćaju, tačka. Od*ebite svi vi koji to ne razumete, takođe tačka.
  • Student

    17.08.2019 16:32
    Ovo je pod broj jedan neustavno, a i debilno. Povećajte kazne, pogotovo za prebrzu vožnju i alkohol i povećajte broj saobraćajnih policajaca. Izbaciti iz zakona mogućnost dobijanja kazne niže od zakona propisanom kod sporazuma sa tužilaštvom. Mislim i da bi kod prebrze vožnje uz oduzimanje vozačke trebalo uvesti i višegodišnju zabranu upravljanjem vozila sa više od 70 konjskih snaga.
  • ...

    17.08.2019 16:15
    A hoce li se taj zakon i primenjivati?

    Osim toga, sta znaci "njegova porodica"?
    Zena, deca?
  • Zec

    17.08.2019 16:12
    Lep zakon i predlog. A zasto i osiguranje toliko ne isplati nego 300000 din samo za smrt ? Ako vec nesto predlazete krenite od sebe lopuze
  • Drum

    17.08.2019 15:53
    Slažem se sa novim zakonom.
    Onaj ko nema u gotovini, pa lepo rasproda sud svu njegovu imovinu ako je ima. Ako nema ili od imovine nije dovoljno, tada lepo njegova zarada da ide kao rata. Takođe dok je u zatvoru neka radi i od toga što radi neka se isplaćuje dug.

    Mada će biti i dalje pijanih za volanom, ali će dobro razmisliti da li će sesti za volan.
  • Jakov

    17.08.2019 15:50
    @Mala Maca
    Da to moze u drzavi koja ima jako sudstvo i tuzilastvo, i gde je mito i korupcija na minimalnom nivou. A Srbija ce i dalje da bude rob selektivnog pravnog sistema gde za nekoga zakoni vaze a za nekoga ne.
  • @RVosha

    17.08.2019 15:39
    Ugini moronu.
  • Danko Bananko

    17.08.2019 15:24
    Pokrajinski funkioner oslobodjen, vazduplohov na odmoru, sincicu nanogica, da ne nabrajam. Mozda mi je promaklo, no da li je zavrsen proces za onog sa mosta, sto je bio malo utucen i pripit, sto je pokosio 3 na raskrsnici? Znaci dok se zakoni primenjuju selektivno mozemo mi samo da se slikamao, a bogami i bezimo sa drumova....
  • Mala Maca

    17.08.2019 15:08
    Preventiva
    Treba pooštriti kazne za brzu vožnju. Onako drakonski: koliko kilometara iznad propisane brzine, toliko meseci oduzeta i vozačka dozvola i kola, na licu mesta, putuj frajeru peške, pa kad dođeš da preuzmeš kola, platiš skladištenje ili ti idu kola na doboš. To bi za nedelju dana oslobodilo puteve od džiberluka i onim džiberima koji nameravaju pijani da sednu za volan dalo neki hint.
  • Vule

    17.08.2019 14:48
    Lov u mutnom
    Pohlepnim aždajama zinulo du*e. Koriste monopolsku priliku da se obogate na nesreći drugih.
    Naravno da takve naknade niko neće moći da regresira, a oni koji bi mogli, sigurno će biti oslobođeni odgovornosti ili će se prijaviti sutradan "u prisustvu advokata"!
    Zanimljivo, em platiš osiguranje, em ti ga ne priznaju. Za klasično višestruko ubistvo nikad ne terete ubicu.
    http://www.021.rs/story/Info/Vojvodina/139050/Masakr-u-Zitistu-Ubio-petoro-u-kafani-ranio-jos-25.html
    Ovaj bi morao da proda pola Vojvodine da regresira sve porodice!
  • milicica

    17.08.2019 14:42
    Jovan
    Jovane derane najbolji komentar koji sam procitala pa naravno da je bio pijan a sto je najvaznije i tda takav nekog ubije sigurno mu niko nebi dao ni dan zatvora ni da placa. Da se razumemo mrzim pijane i treba da odgovaraju i najstrozije budu kaznjeni ali vas pitam sta su njegova maloletna deca ili punoletna svejedno kriva jer su verovatno trpela zbog roditelja i sad treba da ne zive. Budalastine. Tesko je pretesko kad vam ubiju najblize ali idioti nadjite neki nacin i normalnije iznose za nase prilike i neka ne budu vise kaznjeni nevini nego pijani idioti a i idioti su predlozili nesto ovako.
  • Realno

    17.08.2019 14:25
    @Amon, @PoP
    Jedini realni i normalni komentari. Bravo
  • Vufer

    17.08.2019 14:17
    Za PoP
    U pravu si sve sto pises, citam komentare ovih pijandura i ne verujem, da bog da vama neko pijan zgazi nekoga ili vas pa onda tako pišite retardi jedni
  • Amon

    17.08.2019 14:01
    Dokle god se ne uvede ovako nešto, pijana stoka će sedati za volan. Dokle god ne čuješ da ti je prijatelj posle dve godine robije nastavio da daje 70% plate do penzije porodici žrtve, neće ovde biti dobro. Više je izginulo naroda ovog jula, nego u martu '99....
  • /

    17.08.2019 14:00
    /
    Svako ko načini štetu pijan treba sam da nadoknadi svu štetu koju je načinio. Uzgred mu treba streljati tetku i teču.
  • Sinisa Vezmar

    17.08.2019 13:49
    Av
    Pa vi niste normalni pa sva imovina od moje rodbine neredi ni 200 000evra odakle nameravate naplatiti te pare
  • Sir Nose

    17.08.2019 13:42
    prvo navatajte sve ove'javne face'sa primitivnih tv programa koje se hvale da nemaju ni vozacku,bahato ponasanje u saobracaju itd predlozeni zakon ima samo za cilj punjenje budzeta i ako se donese vazice za sirotinju
  • Novi

    17.08.2019 13:33
    A ko ima tatu tajkuna mozda se i izvuce! Uzas!
  • YYY

    17.08.2019 13:26
    Koji mozak može da smisli ovakav predlog zakona?Neverovatna hajka u poslednje vreme na vozače.Verovatno zato da bi se prikrila i skrenula pažnja sa zlodela kriminalaca koji su najčešće u sprezi sa vlasti
  • rada

    17.08.2019 13:23
    I za one koji pobegnu,bilo da su pijani ili ne!!!
  • mitar

    17.08.2019 13:07
    ako čukneš šeika dok se voza po beogradu na vodi...
  • PoP

    17.08.2019 13:01
    Lično iskustvo
    Pijani vozač je na pešačkom prelazu udario mog 18-to godišnjeg sina.
    Zaustavio mu je sportsku i poslovnu karijeru.
    Život mu je promenio jer je mog sina smestio u invalidska kolica do kraja života.
    U početku je bilo neke finansijske pomoći, ali samo od ljudi dobre volje.
    Vremenom je i to prestalo, ali lečenje nije.
    Jako je skupo finansijski ispratiti sve terapije i lečenje osobe u kolicima, a to će trajati do kraja života.
    Sve sam prodao i zadužio se kreditima, a osoba koja je dovela do svega toga je nakon 6 meseci zatvora opet na slobodi.
    Ja sam morao da biram da li da novce dam za lečenje i negu sina ili advokatima za tužbu.
    Za advokate nisam imao pa taj čovek sada normalno živi u svojoj kući i opet vozi pijan kola.
    Opet "nišani" i pitanje je koga će sada pogoditi na smrt ili trajnu nesposobnost.
    Ja sam zato da kada neko tako nešto uradi da mu se sve oduzme, sve, i zaposliti ga u rudniku da platom plaća dugove do kraja svog života.
  • NS

    17.08.2019 12:53
    Vesala su prikladnija za takve idiote!
  • RVosha

    17.08.2019 12:41
    Da li to vredi i za clanove vladajuce stranke ?
  • Neko iz mase

    17.08.2019 12:28
    Nema šanse
    jer doći će ekipa iz Krova nad glavom i žaštiti dužnikove nekretnine od prinudne prodaje! Džabe vam izvršitelji.
  • Mirelo

    17.08.2019 12:24
    Mislim
    Mislim da bi trebali da uvedu da jedan policajac nosi karabin i da postrelja sve pored kola i da onda dodje sudija i izoverava sve sa revolverom. Da se uzme auto, kuća i sva stečena imovina a od celokupne familije da se uzme 20% do 3 kolena, 50 posto oduzetog dati sudskim izvršiteljima. Misli da bi se na ovaj način smanjio broj saobraćajnih nesreća u Srbiji a ujedno i broj nezaposlenih i smanjio broj gražana, takože bi se povećala prosečna platežna moć stanovništva i popravila ekonomska situacija. Mislim da će u ovoj zemlji ostati samo panduri, sudski izvršitelji i članovi SNS-a.
  • Pjotr

    17.08.2019 12:19
    Gluposti
    Kao prvo, već sada postoji pravo osiguranja da se regresira od lica koje je napravilo štetu, tu nema novine, takođe ne može se visina štete prediđati ili limitirati zakonom, to sud određuje u svakom konkretnom slučaju. Drugo nonsens je da će za štetu odgovarati njegova porodica, ako ovakva glupost uđe u zakon, to đe biti presedan kakav ni hamurabijev zakon nije poznavao.
  • Poznavalac pravosuđa

    17.08.2019 12:17
    I advokature
    Ne verujem kakvu sam glupost upravo pročitao. Ovi iznosi su možda tačni, ali ako govorimo o dinarima. Ovo su cifre iz Amerike. Da li neko stvarno misli da će osiguranje da izvadi par stotina hiljada evra, da plati oštećenom, i onda to da vija regresnom tužbom od nekog ko nema ni hiljadu evra. Mogli bi odmah da stave katanac na vrata. Za smrt bliskog lica, sud je nedavno dosudio oko 7 hiljada evra za dusevne bolove porodice. Kakvi crni milioni evra...
  • Novosadista

    17.08.2019 12:13
    Da li vi stvarno mislite da neko ko seda pijan u kola razmislja da li ce platiti 200.000e ili 500.000e? Mozda se predomisli i odustane od voznje? Pa niko ko seda pijan u kola, ili cini neki drugi prekrsaj nenamerava da bude uhvacen! Uostalom i ako ga zaustavi policija, crvena resava vecinu problema!
  • Stvarno

    17.08.2019 12:10
    A trezni obesni političari?
  • rale

    17.08.2019 12:10
    Pa 95 posto populacije sutra da dobije neku kaznu od hiljadu eura ne bi mogli to da isplate. Samo se bacaju besmislene cifre u vazduh. Bas me zanima koje je zakonske probleme imao onaj Darko Lazic koji je sam sebe skrsio u automobilu? Svaki dan se po novinama provlacilo njegovo lecenje i terapija a o zakonskim kaznama nista...
  • /

    17.08.2019 11:59
    /
    zabole turbofolkere
    i ovako beze posle udesa da se otrezne pa se sa advokatom prijave
  • Jovan

    17.08.2019 11:56
    Boze mili!
    Ko god je ovo predlozio, trezan nije bio.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna