Autor: Blic

Info
18.08.2019.
08:02
Čak 149 ljudi poginulo je u udesima od 1. juna do danas, gotovo isto koliko i za prvih šest meseci 2019, a bilans crnog leta na drumovima se svakodnevno uvećava.
  • Okanovic & Vujanic p

    18.08.2019 17:47
    Poligoni u skole
    Od poligona da se skrene
    Ti se uci saobracajna kultura
    Ove vase kampanje , bilbordi, slogani...
    Dodjete kao mrtvozornoci u saobracaju
  • Nišlija

    18.08.2019 13:29
    Ukratko
    nikakve.
  • Drum

    18.08.2019 12:48
    Sa moje tačke posmatranja, u ovom problemu ima krivice države, a više krivice vozača.

    Država je usvojila zakone, koji se primenjuju ili selektivno primenjuju. Takođe mreža puteva je u lošem stanju, kako fizički (rupe, neravnine, smanjenja preglednost zbog neorezanog rastinja pored puteva), tako i u smislu da putna mreža nema dovoljno kapaciteta za ovoliki broj vozila. Pored toga, magistralni putevi prolaze kroz naselja, neka i veoma gusto naseljena i velikom količinom lokalnog saobraćaja. Što ne bi smelo da bude, nego da zaobilaze naselja. Magistralni put je put na kojem ne bi smelo da bude bude direktnog uključenja iz dvorišta, parkinga tržnih centara i sl, a minimalno rastojanje između ukrštanja sa putevima nižeg ranga ne bi smelo da bude na manjem rastojanju od 5 km, u izuzetnim slučajevima 3 km. Takva ukrštanja se prave sa trakama za prestrojavanje, tako da nema značajnijeg ometanja saobraćajnog toka na glavnom pravcu. Brzina na magistralnom putu treba da bude 80 km/h, danas bi to moglo biti i 90, pa samo na mestima ukrštanja ili brdovitom terenu da bude 60 ili 70 km/h. Većom brzinom se postiže veći protok i manje gužve. Naučno je dokazano da u uslovima kakvi su danas na putevima, zbog prevlike gužve i spore vožnje, stvara se nervoza, ljudi postanu nestrpljivi, opada pažnja, raste umor.

    Druga krivica je na vozačima, neodgovorno ponašanje, alkohol, prevelika brzina, telefoniranje za vreme vožnje i sl.
  • daki

    18.08.2019 11:46
    bitno
    Bitno je zbog bezbednosti saobracaja uveli zabranu za vozila bez broja motora.
  • Agent

    18.08.2019 10:19
    Um na drum? Pažljivko? Jel vi mislite da smo debili koji padaju na smešne rime i imena iz bojanki? Radite nešto pametno umesto da se zajebava*e našim parama ili se okanite toga.

    Evo vam u međuvremenu još par ideja: Drpkova profitabilna radarska zaseda, Bolimedupkova fantastična serija udarnih rupa, Lažljivkova spektakularna TV obraćanja.
  • Student NS

    18.08.2019 09:35
    Agencija uzima tolike pare od građana kroz
    razne namete koje su izmislili da to nema nigde u Evropi.
    Brojke o velikom povećanju broju saobraćajnih nezgoda u odnosu na prethodni period govore da niste dobro radili svoj posao i da treba da snosite odgovornost.....
  • PoP

    18.08.2019 09:29
    Zamisli
    Da se zatvori Agencija na 6 meseci niko ne bi primetio i ništa se ne bi promenilo.
    Osim manje novaca za plate zaposlenih u Agenciji.
  • Rotkvarija

    18.08.2019 09:26
    Košta nas
    9 miliona evra godišnje. Iz budžeta, naravno.
    Gomila šlosera, balansera i nestručnjaka.
    Pranje para i izmišljanje novih nameta u cilju "bezbednosti".
  • Vlada

    18.08.2019 08:29
    ---
    Agencija za bezbednost saobraćaja je birokratsko-administrativno monopolistička gluva na realnost agencija, osnovana da opravda odliv novca građana u džepove privilegovanih pojedinaca koji su zaposeli vlast.
  • Ja

    18.08.2019 08:19
    Promaja
    Kakva crna agencija za bezbednost saobraćaja, bolje da se zovu Agencija za bezbednost otetih para od građana. Ni oni, ni komitet za isto ne služe apsolutno ničemu. Samo prde u prazno i uzimaju nam pare. Pogasiti sve. Odmah.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna