Vozače će na autoputu Beograd-Niš od 15. oktobra snimati 56 kamera na 14 lokacija u oba smera, a međusobna udaljenost kamera je od šest do 32 kilometra, piše "Blic".
Zdravo, zanima me da li je neko imao iskustva sto se tice pojasa, da li su mu stizale kazne sa auto puta na primer Bg-Subotica , konkretno me zanima da li se neko susrecao u vezi kaznjavanja sa auto puta da li ga je kamera zabelezila
@DragChe
Vidi prike za te koji jurcaju 250+ sluze presretaci i njima 101% nece niko pobeci.
Ne brini takvih je inace manje od 1% koji voze tim brzinama, najveci broj onih koji voze preko ogranicenja su od 140 do 180 a tu ove kamere rade savrseno posao.
Tako da ne moj da te to brine svi ce biti uhvaceni na ovaj ili onaj nacin, sasvim je svejedno.
Prosecna brzina koja se merila izmedju naplatnih rampi je bila problematicna za dokazivanje iz nekoliko razloga.
Nije se moglo utvrditi na kom delu puta je napravljen prekrsaj pa je time i nadleznost prekrsajnih sudova bila upitna.
Sa druge strane nemoze se dokazati ko je napravio prekrsaj ako je vise lica u vozilu jer su oni mogli da zamene mesta.
Ko je angazovao advokata moga je lako da obori prijavu na sudu.
Sa kamerama se pored registarskih tablica moze utvrditi i ko je bio vozac, tacno se znaju deonice na kojim je napravljen prekrsaj, deonice su krace pa se zaustavljanje ili odmaranje teze izvodi.
Kamere su svakako primerenije resenje od merenja prosecne brzine. To se koristi i u svetu stim da ih nestavljalju bas kao kod nas vec kriticnim deonicama.
Sad samo treba sve to uvezati sa granicnim prelazima tako da se strancima nedozvoli izlazak ukoliko neplate kaznu. To je inace i glavni razlog za uvodjenje ovih kamera.
Kamere, osim sto ce kostati, ne donose nista novo, sto vec nije uvedeno merenjem prolaska izmedju naplatnih rampi. Naime na osnovu dela intervjua iz drugog casopisa "Savić podvlači i da će kamere sa stoprocentnom preciznošću beležiti registarske oznake svih vozila koja se kreću brzinom do 250 kilometara na sat.
Takođe, Savić naglašava da kamere neće meriti trenutnu brzinu vozila." Nema SVRHE postavljati kamere, osim sto ce neko da se nafatira, ako ne mere prekoracenje trenutne brzine, jer tvrdnja da se to moze nadoknaditi samo "odmaranjem u zaustavnoj traci" takodje je potpuno lazna. Npr. vozite 5 minuta 140 Km na sat, zatim spustite brzinu i vozite 115 km na sat 5 minuta, definitivno dok ste vozili 140, napravili ste prekrsaj, prosecna brzina ce biti smanjena i u granicama dozvoljene, a niste ni stajali u zaustavnoj traci. Osim kradje budzetskih para ili zelje za izivljavanjem, nema svrhe postavljati kamere, bar iz ovde navedenih razloga.
2. A sta cemo sa onima koji voze recimo brze od 250, njih kamere nece snimiti, oni su bezopasni za ovo drustvo.....
Od Beograda do Niša možete prekoračiti prosečni brzinu samo službenim kolima. Niko ko ko je sam zaradio auto ne divlja po onim oranicama od preskupog auto puta.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Na autoputu Beograd-Niš od sredine oktobra 56 kamera
Autor: Tanjug, Blic
Info
•30.09.2019.
•07:40
Komentari 9
Aleksandar
vojska_spasa
Vidi prike za te koji jurcaju 250+ sluze presretaci i njima 101% nece niko pobeci.
Ne brini takvih je inace manje od 1% koji voze tim brzinama, najveci broj onih koji voze preko ogranicenja su od 140 do 180 a tu ove kamere rade savrseno posao.
Tako da ne moj da te to brine svi ce biti uhvaceni na ovaj ili onaj nacin, sasvim je svejedno.
NS65
Očigledno da nisi dobacio dalje od granice jer bi u protivnom znao da kamere imaju višestruki značaj.
ns posmatrac
Nije se moglo utvrditi na kom delu puta je napravljen prekrsaj pa je time i nadleznost prekrsajnih sudova bila upitna.
Sa druge strane nemoze se dokazati ko je napravio prekrsaj ako je vise lica u vozilu jer su oni mogli da zamene mesta.
Ko je angazovao advokata moga je lako da obori prijavu na sudu.
Sa kamerama se pored registarskih tablica moze utvrditi i ko je bio vozac, tacno se znaju deonice na kojim je napravljen prekrsaj, deonice su krace pa se zaustavljanje ili odmaranje teze izvodi.
Kamere su svakako primerenije resenje od merenja prosecne brzine. To se koristi i u svetu stim da ih nestavljalju bas kao kod nas vec kriticnim deonicama.
Sad samo treba sve to uvezati sa granicnim prelazima tako da se strancima nedozvoli izlazak ukoliko neplate kaznu. To je inace i glavni razlog za uvodjenje ovih kamera.
30ka
DragChe
Takođe, Savić naglašava da kamere neće meriti trenutnu brzinu vozila." Nema SVRHE postavljati kamere, osim sto ce neko da se nafatira, ako ne mere prekoracenje trenutne brzine, jer tvrdnja da se to moze nadoknaditi samo "odmaranjem u zaustavnoj traci" takodje je potpuno lazna. Npr. vozite 5 minuta 140 Km na sat, zatim spustite brzinu i vozite 115 km na sat 5 minuta, definitivno dok ste vozili 140, napravili ste prekrsaj, prosecna brzina ce biti smanjena i u granicama dozvoljene, a niste ni stajali u zaustavnoj traci. Osim kradje budzetskih para ili zelje za izivljavanjem, nema svrhe postavljati kamere, bar iz ovde navedenih razloga.
2. A sta cemo sa onima koji voze recimo brze od 250, njih kamere nece snimiti, oni su bezopasni za ovo drustvo.....
Jovan
Vozač
Nišlija
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H