Menu 021

Najstariji put u Srbiji nalazi se u Bačkoj, nije rekonstruisan od kad je napravljen pre 90 godina

Put koji povezuje Bačku Topolu, Mali Iđoš i Srbobran rekorder je u Srbiji po izdržljivosti, a možda i šire, jer nije rekonstruisan od kada je napravljen, pre čak 90 godina, a i danas je, s obzirom na starost, u solidnom stanju.
Info 01.10.2019. | 13:22 > 14:20
  • Milos
    04.10.2019 12:52
    @pajo patak
    Zapravo najvise SFRJ. Za vreme SFRJ, nekom dobre nekom lose, izgradjena je citava Srbija. Svi putevi i autoput, osim dvadesetak kilometara kod Grdelice, sve zgrade, mostovi, pruge, skole, bolnice i to sve za 45 godina. Za poslednjih 30 godina samo je urusavano postojece. Trenutni na vlasti uradili 30 km puta a Vucic kaze uradice 5000 kilometara, smejurija. Uz to, samo trenutna vlast zaduzila je Srbiju vise nego sto je Tito zaduzio SFRJ. Dug Srbije vise od duplo je veci od duga citave SFRJ koji bi bio vracen 1991. ili 1992. da nije bilo rata. Naravno dug Hrvatske veci je od duga Srbije a imaju duplo manje stanovnika. Od mo ne drzave nastale su banana drzave sa mocnicima fakticki u kriminalu. No Srbija bi uz dobru vlast mogla postati mini Svajcarska za nekllkko godina kada bi vratila vodne i druge resurse u svoje ruke, povratila fabrike za punjenhe vode sa reputacijom, izgradila fabrike za proizvodnju litijumskih baterija s obzirom da imamo najvece svetske rezerve litijuma ali i bakra, a verovatno i zlata (fek su otkrivena nova nalazista). Treba znati da je Srbija u 13. veku proizvodila trecinu evropskog srebra u postojecim rudnicima. Osim toga imamo vredne ljude, osim onih u javnim preduzecima, koji hoce da rade i koji su inace u svetu najbolji radnici (u Nemackoj se zna da su ljudi sa Balkana i posebno Srbije najvredniji, za razliku od Turaka). Ono sto nam treba jeste tehnicka vlada, vlada sastavljena od strucnjaka i kontrolisana od strane Skupstine.
  • RVosha
    04.10.2019 10:24
    Smrdija
    @arhiva
    ...koji je spojio Njujork i San Francisko .
    Ovaj put dugacak 5454 km jos uvek se normalno koristi .'

    sta kazu botovi ?
  • Milan
    04.10.2019 06:34
    Ovo je za pohvalu?
    Zar je ovo za pohvalu??? Umesto da se prave kvalitetni putevi i da se redovno odrzavaju da budu bez ijedne rupe mi se hvalimo kako nista nije radjeno 90 godina. Jadna li si Srbijo...
  • iguman
    04.10.2019 03:00
    tada su
    ugradjivali materijale za puteve, dok danas ugradjuju funkcionere i to 20 %., pa zato toliko i traju . Ovih 20% materujala je trulo i prozuklo od starta jednom recju - kvarna roba.
  • kuzze
    03.10.2019 22:28
    o čemu pričamo?
    Mi ovde i ne vozimo vozila kojima treba put gde bi mogli da jurcamo. Mada...
    Ima taj auto put gde Yugom nagarim 100km/h .., obiđu me ovi sa 130km/h i stignu 20minuta pre mene u Suboticu. Ali bolje 20minuta kasnije, nego 20 godina ranije... ko razume shvatiće
  • dzo
    03.10.2019 22:15
    E sad kad ste otkrili gde je ima zema da dodje sa pijuk brigadom da pokupi malo sa kraja za bolje temelje svoje buduce kuce na ilegalnom placu tu oko Cardaka.....
  • vosa is my love
    03.10.2019 15:20
    #arhiva 02.10.2019 • 09:53
    1913 godine pusten je u saobracaj prvi transkontinentalni autoput na svetu , "Linkolnov autoput" , koji je spojio Njujork i San Francisko ......

    ovo ti nije trebalo .patriJote si sada zestoko najedio..
  • novosađanka
    03.10.2019 15:01
    Put je pre 90 godina pravljen po svim standardima u materijalu i kvalitetu, zato traje i danas i tešlo ga je "popravljati"
    U taj put se nije ugradila politička bagra već je svaki narodni dinar potrošen na kvalitenu izgradnju.
    Molim ove na vlasti da ne diraju ništa, pokrašče lovu i zamazati put blatom. Pa njima se okruni, uruši kraterima autoput posle 7 dana od svečanog otvaranja.
  • unuk
    03.10.2019 12:49
    deda Gojko nadzirao radove
    Moj deda namštenik Banovine Dunavske a NADZORNIK IZGRADNJE PUTOVA odgovorno je radio svoj posao čitav dan obilazeći radnike i preteći izvodjenje ove deonice u motociklu sa prikolicom /sećaju se stariji one bočne prikolice na trećem točku/.
    Nije bilo krunjenja asfalta tj betona niti obrušavanja useka ili bara po putu.
    Nagradjen je u čelo 42. g. od onih što nisu ni videli u životu betonski put!!!
    Ponosni smo na taj 90 godina star put što ovi putari ne mogu ni da izravnaju kažu tvrd beton.
  • Velja
    03.10.2019 09:53
    @Toma 02.10.2019 • 13:03
    @arhiva
    mogu da razumem kada neko dobije minus zbog loseg komentara , uvrede ili neceg treceg ali mi apsolutno ne ulazi u glavu zasto ste dobili dva minusa na TACAN komentar uz koji ste prilozili TACAN link .
    Zaista smo neverovatni ."

    nema ovde puno filozofije..minuse je citalac dobio ili od rusofila ili od botova
  • Brslv
    02.10.2019 15:14
    Zašto
    Sramotno je što još uvek trebamo da se truckamo po ovakvom putu! Da smo neka 'država' ti 'stručnjaci' koji su procenili put, naložili bi da se pravi novi, a ne da se smanji maksimalna brzina! Ovo je žalosno! Nameću nam da idemo auto putem, a šta ako hoću da idem od B. Topole do Malog Idjoša? Trebam duplo toliko km da predjem, zato što je sledeće isključenje kod feketića, pa se treba vraćati da bi stigao do Idjoša! Van svake pameti! Sramota za 'državu'! Serem se na celu vladu i kompletnu aparaturu u ovoj banana 'državi'!! Ljudi, živimo u 21.veku!! SRAMOTA!!
  • Bačvanin
    02.10.2019 13:57
    Pa, normalno! Pravio ga Vučić!
  • put za Ginisa
    02.10.2019 13:54
    lečimo kamen u bubregu
    Ovi što vijaju Ginisa, što ga lepo ne uhvate na foru puta?
    Ima ovde materijala da se dokaže Ginis i pohvali država koja leči ljude prirodnim putem(vima).
  • Toma
    02.10.2019 13:03
    @arhiva

    mogu da razumem kada neko dobije minus zbog loseg komentara , uvrede ili neceg treceg ali mi apsolutno ne ulazi u glavu zasto ste dobili dva minusa na TACAN komentar uz koji ste prilozili TACAN link .
    Zaista smo neverovatni .
  • takvi nam trebaju
    02.10.2019 11:35
    zovite te izvodjace da rade sada ne treba da idu na tender
    Izgleda da se danas gradi kao sto se pravi namestaj i bela tehnika da ne traje dugo da se vrti i stalno pravi sve iznova jer je bitan pojedinačan a ne opšti interes.
  • Marko
    02.10.2019 11:31
    Nikako ga ne obnavljati i ništa na njemu ne raditi BAREM još 10 godina... Pa nema smisla da ne zaokružimo cifru na 100...
  • Gotovi ste
    02.10.2019 11:27
    Mrzim ovu vlast i njene sluge, neću izaći na izbore, ali ću se priključiti svakoj rušilačkoj uličnoj revoluciji koja ima za cilj rušenje ali i kažnjavanje sada vladajućih ljudi.

    (O botovima, modemima, mac adresama i promeni IP adresa a radi minusa)
  • arhiva
    02.10.2019 09:53
    1913 godine pusten je u saobracaj prvi transkontinentalni autoput na svetu , "Linkolnov autoput" , koji je spojio Njujork i San Francisko .
    Ovaj put dugacak 5454 km jos uvek se normalno koristi .
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lincoln_Highway
  • pajo patak
    02.10.2019 09:33
    nešto
    nešto kraljevina, nešto carevina, nešto SFRJ, ništa RS.
  • Vojvosadjan
    02.10.2019 09:01
    @Zlatibor
    Zato si ti dooobro nađubren. Peković dobro kaki..
  • Jaa
    01.10.2019 23:40
    Prilika
    Treba sto pre obici i ovu istorijsko turisticku destinaciju dok i ona ne nestene :)
  • Zile
    01.10.2019 22:45
    TRG HEROJA NOVI SAD
    Nije tema, ali se tice puta. U Novom Sadu treba srediti kocku na putu-Trg heroja kod Mosta Duga. Tu je katastrofalno stanje. To niko nece da radi jer je mala povrsina, nema previse para, ali sramota je i Grad to mora da nalozi da se uradi.
  • bananarama
    01.10.2019 22:14
    Taj put je nekada išao od Budimpešte za Solun i bio je deo predratnog koridora. Gradile su ga domaće i nemačke firme a deo je plaćen na ime ratnih reparacija iz Prvog svetskog rata. Kompletan put je od ulaska pa sve do izlaska iz Kraljevine Jugoslavije ima veoma dobro organizovanu putarsku službu. Na svakih nekoliko kilometara uz put je bila izgrađena tipska kuća u kojoj je živeo putar. Njegovo je bilo da od svog pa do sledećeg punkta čuva i održava put. Morao je da vodi računa o signalizaciji, da čisti put, održava i farba bele linije, pere saobraćajne znakove, popisuje oštećenja i ista prijavljuje radi popravke, vodi računa o bezbednosti. Za to je primao odličnu platu i besplatno stanovao u državnoj kući. Imao je status službenog lica, nosio uniformu a na grudima metalnu značku sa državnim grbom, službenim brojem i natpisom "zakleti putar" ćirilicom i latinicom. Pre stupanja u službu je polagao zakletvu a ako posao ne bi obavljao po propisu i zakonu, obrao bi bostan i za to debelo odgovarao. Do pre desetak godina je na starom putu od Novog Sada ka Beogradu, na jednom mestu još uvek stajala jedna takva kuća sa natpisom Putar na fasadi. Svaka kuća je imala i svoj redni broj ispisan na fasadi.
  • Zlatibor
    01.10.2019 22:05
    vojvodjani su untermensch nemaju cak ni humusa u zemlji !!!
  • Lala
    01.10.2019 21:55
    Crnjak
    Otkad su nas oslobodili ovi gedzovanci, Vojvodina cveta..
  • :)
    01.10.2019 20:55
    Opancari ne ulazu u Vojvodinu jer znaju da ce je uskoro izgubiti.
  • Jovan
    01.10.2019 19:47
    Dunavska Banovina
    Zivela Kraljevina Jugoslavija
    Dusanovo Carstvo 20 veka
  • Bačvanin
    01.10.2019 19:37
    Opažanje
    Inace, jedna od lepših deonica u Bačkoj, kroz sela, u kojoj se ne može uživati na pravi način.
  • Mare
    01.10.2019 18:57
    Istinu zborite
    Taj put je jako los, a vi napisali ste da je ok. Ma kakvi ok, tuga bozija. I ne renovira se jer bi svi isli tuda, a ne auto putem.
  • Vlada
    01.10.2019 18:42
    Iskompleksirani autonomasi. Kako vas bre nije sramota. Skoro je na tv bila emisija SAT najgori putevi u Srbiji pa predlazem da je pogledate. Dva auto-puta ima Vojvodina i sad brdo para ide za novu prugu Bg-Ns-Su. Pa sta vi hocete, tako iskompleksirani?
  • grunf
    01.10.2019 18:36
    ploce
    Nesto slicno je bilo od Karlovaca do raskrsnice za Cortanovce. Kamene ploce starije od vatre. Iskidase ljudi aute po tome. Bila je jedna grba na tom putu, ko nije znao za nju, kontam da mu je bilo veselo.
  • комша
    01.10.2019 18:33
    Прошао сам бајсом туда. Немам више камен у бубрегу...
  • Cocco
    01.10.2019 18:31
    Nagradno pitanje:
    Da li je Vesić koristio istu marku betona za kocke na Trgu?
  • Rekorder br. 2
    01.10.2019 17:31
    Venac-Zmajevac itd.
    Rekorder br. 2 po nerenoviranju je put:
    Venac-Zmajevac-Brankovac-Čot-Letenka.

  • White Power
    01.10.2019 17:26
    Zemlja gamadi
    Nemoj slučajno u Vojvodini i 1km puta da rekonstruišete.
    Bitno da po kojekakvim srbijanskim vukojebinama znate da razbacujete milione na kaldrme kojima nema čestito ko ni da prođe.
  • Cubi
    01.10.2019 16:04
    Da su ga tad pravili kao sto danas prave ne bi ostala ni prasina od njega, zna se kako se danas pravi, od puta se nazida kuca, otvore racuni na Kipru i odvede ljubavnica na jedno ostrvo a zena i deca posalju na drugo pa posle dva dana put se okrunio ko da je od stiropora..
  • .
    01.10.2019 16:00
    /
    Tisina tamo da nebi dobili Vesica da nam popravlja :)
  • Dejan
    01.10.2019 15:29
    Srb-i
    To je to vekovno ulaganje u Vojvodinu od strane srbistana, ima takvih puteva jos pored samo od sramote ne pisu o tome, zitnica Evrope, gladnih na narodnoj kuhinji koliko hoces, sve sto se moglo pseci se poseklo, pravljeni narodni kombinati, ma divota, dok su slamarice bile pune bilo je tisine. Sve u svemu, pre rata je funcionisalo sve kako treba,dosli oslobodioci da nas oslobode od ne znamo koga i od tada pocinje pogrom Vojvodine
  • Zivan
    01.10.2019 15:23
    Već decenijama put se jako malo koristi, dnevne ne prođe ni pet stotina vozila, pa ne čudi da nije previše ruiniran...
  • Limun
    01.10.2019 15:20
    Ja sam mislio da su najboje puteve po Vojvodini pravili austorugari kad ono ispade da nisu se baš ni zamajavali da prave puteve dok nisu došli srpski neimari. Pošto niste u tekstu naveli ko je pravio put pretpostavljam da su neki crnotravci.
  • Bns
    01.10.2019 15:14
    Bubrezi
    Jedno je sigurno - na tom putu bubrezi otpadaju.
  • Slucajni Prolaznik
    01.10.2019 15:10
    Zato sto vise niko ne ide tuda, toliko je los put.
    Jednom sam isao tim putem, posle toga samo obilaznim putevima.
  • Ђорђе Ивковић
    01.10.2019 15:09
    Најпре научити историју
    Не могу комунисти да окрече што је Милан Стојадиновић саградио.
  • Žeki
    01.10.2019 15:01
    Put je katastrofalan ma koliko star bio.
  • Odakle si sele?
    01.10.2019 14:41
    Brale, oli si zaista brale?
    Jelek i opanci, po tome se znaju Srbijanci.
  • StAV
    01.10.2019 14:40
    Kroz sljivike i livade
    Ko sisa Vojvodinu kada Morava ne protice kroz nju?!! Doci ce na red, jednog dana.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Pravila i uslovi korišćenja Pošalji vest