Autor: Novosti

Info
15.11.2019.
11:21 > 12:36
Nadležni tek treba da odluče od kada će zabraniti uvoz starih automobila i za koja vozila će to važiti, ali je i onima koji uđu u Srbiju pre rampe - neizvesna sudbina.
  • penzioner

    14.06.2020 13:57
    nejednakost
    Za vozilo uvezeno do 2014 vazi jedan propis, a za ista vozila iste euro norme, vaze drugi propisi. Draga gospodo to se zove diskriminacija, jer su u pitanju ista vozila iste godine proiyvodnje, samo se razlikuje godina uvoza! Tako izlazi da su gradjani nejednaki pred propisima iako imaju ista vozila sto je kriminalno!
  • Nenad

    18.02.2020 01:25
    stvarnost
    Koliko sam citao zakon samo ce se zabraniti uvoz automobila ispod euro5 standarda sto je ok.
    To je auto star skoro 10 godina.
    Niko nece zabraniti da se voze i prodaju registrovana kola sa euro1,2,3,4..... ako su ispravna.
    Najvise cu nastradati vozaci sa euro 4-5 automobilima kome su izvadjeni dpf filteri i katalizatori.
    automobili koji fabricki nemaju dpf ili katalizator nece morati i da se isti ugradjuju. Ako je auto krs sa produvanim motorom i neispravan ne treba i da se registruje.

    Licno imam megana 2 2003 euro3 i nemam problema sa registracijom izduv je u evro 3 normi, a i co2 je manji nego kod nekih automobila sa vecom normom.
  • Nenad

    18.11.2019 16:58
    Kontrola na carini
    Slazem se da treba smanjiti emisiju stetnih gasova ali kontrolu istih bi trebalo uvesti na carini a ne nakon registracije.Vecina auto placeva je odmah izasla sa predlogom da see uvede euro4 ili euro 5 standard ,veca zarada...Kada kupite auto na placu ili od ljudi koj ih uvoze imate samo papir na kome pise euro4 ,kada odete na tehnicki pregled I izmere kolicinu stetnih materija tada je vec kasno ( auto ste platili ,pare ne vracamo )
    Zbog toga uvesti kontrolu pre uvoza a ne prilikom registracije ,
    P.S.
    NIJE mi zao ako sam uvredio gospodu uvoznike
  • Todor the Terrible

    18.11.2019 09:17
    Sto se bunite?
    Za ove sto se bune postavio bih samo jedno pitanje. Da li vi znate da je u Bosni i Hercegovini vec 15-20 godina na snazi zakon po kom se ne moze uvesti u BiH vozilo starije od 7 godina? Znaci, u ovom trenutku tamo nemozete uvesti auto starije od 2012. godista. A Euro 3 u Evropskoj uniji (odakle je 99% polovnjaka uvezenih u Srbiju) je zabranjen od kraja 2005. godine. Znaci u BiH se vec vise od 7 godina ne smiju uvoziti vozila sa Euro 3 motorima.
  • Jel

    18.11.2019 08:58
    se
    Jel se ovo odnosi i na gradski prevoz jer imate 10 metara lima i 20 metara dima, smrdi nafta da se ugušiš i onda se tu nabiju ljudi kao, ali baš kao stoka koja ide na klanje (krave, svinje, ovce...….).
    Užas, dajte nam plate od 1000 evra pa ćemo izdvojiti 25.000 za ratu za auto. Šta vi očekujete od ljudi kad ovde 90% stanovništva ima platu 50.000 i manje sve do 15.000-20.000. Od čeka kupiti auto a u vašim smrdljivim užasnim Gradskim prevozima neću da se vozim.

    Kako je to odjendanput nastalo zagađenje, potrefilo se dolaskom Kineza koji su pokupovali fabrike Smederevo, Bor...…..ko je tu onda lud, kakvi bre automobili koga vi lažete, za Kineska sranja i vaše procente mi da stradamo.
  • Limanac

    17.11.2019 20:12
    @Vasa

    U kom servisu se za vreme tehničkog pregleda ne mere izduvni gasovi? Da li si svestan da se svaki pregled SNIMA kamerom i da mora da traje minimum pola sata?
  • Pepi

    17.11.2019 08:13
    Ekoloska katastrofa
    1. Ekoloski problem o kome se diskutuje resava se vrlo jednostavno: Povecajte narodu primanja bar za 100% i odmah cete videti pomak i na polju smanjenja zagadjenja iz auspuha!
    2. Mnogo veci zagadjivaci su "projekti" poput Kineza u Boru od automobila sa normom ispod euro 4. Nije narod glup da kupi novo nego nema "uslova". Kada prijatelji Kinezi zavrse svoj posao, ekoloske posledice po Srbski narod bice nesagledive. I nepopravljive!!! Ali: O tome se ne diskutuje jer je neko vec uzeo % i ko pita narod!!!)
    3. Drzavi (citaj: bagri koja sedi u Republickoj Skupstini i baskari se o trosku istog tog naroda koji ugnjetava) bi bilo mnogo pametnije da preispita svoju odluku o izdavanju vise od hiljadu dozvola za izgradnju MHE na planinskim rekama, najcesce u zasticenim prirodnim dobrima, umesto sto globi ionako vec iscrpljeni narod preko taksi, euro normi iz auspuha, zabrana... Razlozi za preispitivanje navedene odluke su ti sto postoje naucni dokazi kakve su katastrofalne posledice po zivi svet i okolinu na lokaciji gde imate MHE i sto vec imate prilike da svojim ocima sagledate stetno dejstvo takvog "projekta" obzirom da su pojedine MHE vec aktivne!!!
  • Rumpelstiltskin

    16.11.2019 21:50
    Ok, ja vozim Euro 3 i zagadjujem ovde po Novom Sadu gde nema nekog drugog zagadivaca. Sad pokusajte nekog u Boru da ubedite da je on veci zagadjivac od onih Kineza zbog kojih vide sta udisu...
  • socko

    16.11.2019 10:32
    Sirotinja, bla, nemamo novaca, bla, dajte veće plate, siroti smo, bla, a tek kako autobusi zagađuju, bla..

    Gospodo: automobil koji vozite će morati da zadovolji ekološke parametre koje je imao kada je proizveden. Dakle ako vozite euro3, on će morati da zadovolji euro3 norme.

    Ako to ne može - pa sami ste krivi što ste kupili smeće. 15 godina već postoji zakon koji dopušta uvoz vozila koja ZADOVOLJAVAJU euro3 standard. Jedino vam je država do sad gledala kroz prste, a sada više neće. I još imate godinu dana da ss prilagodite.

    Izvinite, vi ste maksimalno bezobrazni, sebični i samoživi.
  • Vasa

    16.11.2019 09:27
    U mnogim tehničkim pregledima izduvni gasovi se NE kontrolišu (ma šta gasove.. mnogi ni kočnice ne gledaju), a tamo gde se i kontrolišu rezultate ne pokazuju vlasnicima, već iz nekog razloga čuvaju za sebe. Verovatno formiraju bazu po kojoj će da šalju ponude za prepravke kada to bude unosno.
  • Gorki

    16.11.2019 08:03
    @zoki
    Čekaj, stani, obustavi!
    Samo da skoknem po kokice, pa možete početi sa kukom i motikom. Baš sam se naoštrio to da gledam.
  • Gimli

    15.11.2019 23:55
    Ko kontrolise gradske autobuse? Koliko li tek oni zagadjuju?
  • Драган

    15.11.2019 23:25
    Ма појео вук магарца...
  • Zoki

    15.11.2019 22:33
    Kosovo je Srbija
    Koliko ja vidim ,radiće kuka i motika
  • Zagadjenje

    15.11.2019 21:39
    Zakjlcak
    Zakljucak znaci auta koji mnogo zagadjuju treba izbaciti sa put pa kako na to niste mislili kada ste udarili silne poreze za kola na TNG koja daleko manje zagadjuju...
    Da se ne duzi , nije cilj zagadjenje nego NOVCI !!!!
  • Micko

    15.11.2019 21:26
    Znaci od 2021 i cipele ce poskupeti zbog preterane potrosnje djonova jer za automobile delove i registracije necemo imati.od 2021 koristimo prevoz TABAN TRANS.
  • Grbavi

    15.11.2019 19:46
    Jedan zakon za vozila uvedena do 2014 drugi za ona uvezena posle I to sve retroaktivno, ajd pa dobro ako tako kazu Novosti beogradske one nikada ne lazu. Pozdrav za Vojvodjane.
  • G4ne

    15.11.2019 18:38
    Smejurija
    Sve je to ok a šta ćemo sa vozilima GSP, kombi vozilima, kamionima, traktorima, i svime ostalim što zagadjuje okolinu, fabrike, rafinerije itd, najlakše je udariti po sirotinji, o jebemtedržavo
  • Pedja

    15.11.2019 18:06
    Zabranjuju uvoz statijih polovnjaka a povecavaju najvecu dozvoljenu bryinu na autoputu,dve kontradiktorne odluke.Bravo za STRUCNJAKE
  • Ns

    15.11.2019 17:39
    To se tako ne radi!
    Prvo valjda zabranis uvoz npr. Ispod euro 4 ili euro 5 pa onda kroz neko vreme (min. 3-5 god.) krenes da sankcionises ta vozila (porezi, ograniceno kretanje... pa ne mozes da zabranis nekome da registruje svoje vozilo, zakonski!) A ne danas pustis da se uveze krs a sutra kazes ne moze da se registruje! Idiotizam! Bice blokade pa cemo da vidimo...
  • Rotkvarija

    15.11.2019 16:21
    Čak i da je tako
    Koje su šanse da ova nesposobna država reciklira 800.000 vozila.
    Gde će ih i kako odlagati?
    Ekologija i zaštita životne sredine u Srbiji su na nivou sprdnje.
  • Aleksandar

    15.11.2019 16:16
    Precicemo sa automobila na bicikle.Jeftinije i zdravije.Samo ne znam kakve ce namete uvesti za bajs?
  • Klempavi Zemo

    15.11.2019 14:50
    Pa sta sada da mi radimo. Ne daju nam da dilujemo devize na ulici, ne daju nam da prodajemo benzin , ne daju nam da prodajemo humanitarnu pomoc, sada nam ne daju ni da prodajemo krsheve. Pa dokle vishe tako.
  • Miša

    15.11.2019 14:19
    Zulum
    Ovo se zove, jednostavno, ZULUM ! Dokle više trepeti?!?!!
  • Boki

    15.11.2019 14:09
    Boki
    Nikakav problem svakom čoveku sa vozačkom b kategorije dati pet hiljada eura za noviji auto i bog danas vidi. Pa mismo građani a ne taksisti. Ptebićemo rate preko plata pošto govore biće veće plate i svi zadovoljni.
  • Bole

    15.11.2019 13:44
    Bole
    Glasajte i dalje za sns bagru.
  • prolaznik

    15.11.2019 13:40
    Ostra kontola uvoza je bila vec pocetkom 2000-te,kada je za evro-3 motor trebalo lepo da se iskesira.
    Bilo manje auto placeva,manje stranih polovnjaka,vise se prodavala domaca vozila na domace table.
    Danas autoplaceva ima vise nego pecenjara (nikad ne bi pomislio da ce se to desiti).Kad se cujes sa generacijom...ko sta radi? uvozi automobile.
    Ako prodajes domaci polovnjak,tesko da ces ga prodati jer svi kupuju iz uvoza.Ne moras prvi put platiti prenos apsolutnih prava,vozila izgledaju bomba iako su presli 400k valjda zato sto preko ne voze pijani sa slave kuma pa ne grebu bandere i ograde.
    I tako,evo nas danas sa "jacim zivotnim standardima" kako kazu.Pa kontam ako smo mogli onda,mozemo i danas.
    A ne moze niko da mi kaze kako nemamo problem sa zagadjenjem i krsevima od automobila. Jer danas se vozika ko stigne,gde stigne.Fala bogu nikad nije trebalo manje para da sednes na tockove.Nekad se plate odvajale.
  • anonym

    15.11.2019 13:30
    Ljudima je tesko da shvate da posedovanje auta, redovno odrzavanje, gorivo i registracija kostaju 100-150 eura mesecno. To je cinjenica za prosecno vozilo, moze biti i mnogo vise zavisno od segmenta. Ko nema barem 500 eura platu ne treba ni da razmislja o tome. Nije racionalno da ti pola plate bude taj trosak, to niko normalan ne bi trebao da radi.
    Druga je stvar sto nas covek kupi u startu krs, pa jos i ne ulaze u njega, cak ni redovan godisnji servis.
  • high ISO

    15.11.2019 13:19
    A ja sam mislio da ce radikali opet uvesti izlaznu taksu kad ono...setili se ovoga. Neka, neka, vi bi jos u Rusiju. .I samo vi mantrajte ono patriJotsko ,,,Cuti, moze i gore,, negde ljudi izadju na ulicu pa se pobrinu za sebe. Ali srbin se radije uclani, postane žbir, uvlakač... Rumuni su jos pre tri decenije resili problem onako kako treba.
  • Marko

    15.11.2019 13:13
    Jedini problem koji ja ovde vidim je taj što se to ne radi odmah. Odmah bi isključio iz saobraćaja sva vozila koja ne ispunjavaju EURO4. Euro 5 bi morali na kontrole i to rigorozne i to ne još dugo vremena pa se i to zabrani. Nemaš para za auto, nemoj da se voziš i kraj priče. Apsolutno me se ne tiču tužne priče ili kako će ovaj kada nema bla.... Trujete nas zbog toga što vam je jeftino.....
  • kurac

    15.11.2019 13:04
    pička materina
    Boli me kurac za auto i vaše standarde, ionako sve više pešačim i vozim bajs, prodam ga ili neka istruli neregistrovan i ćaozdravo.....videćemo kako ćete nas zajebavati i klepati kad vam pola nacije bojkotuje kupovinu goriva na najskupljim pumpama u Evropi.
  • Ništa

    15.11.2019 12:57
    svi
    Ništa svi u javna preduzeća, Vladu i Predseništvo Republike Srbije po automobile i ovako su kupljeni od naših para. Imate da birate od džipova, Audia, BMW-a, škota superb ili oktavia……….ogroman izbor.
  • Srednji vek

    15.11.2019 12:56
    Kad vodiš radni logor u ime starnih gazda, onda sve u tom logoru podešavaš prema volji gazda a radi kontrole robova.

    -Ukineš nauku, zatvariš institute koji proizvode domaće vakcine.
    -Ukineš obrazovanje, isečeš ga tako da bude dovoljno za prost manuelni rad.
    -Ukineš zdravstvo, a onda pljačkaš robove preko privatnih lekara, koje pljačkaš ti.
    -Ukineš svaki oblik slobodnog odlučivanja, a ako neće da odlučuje onako kako si ti već odlučio, prozivaš ga kukavicom.
    -Počinješ da ukidaš slobodni saobraćaj, kako bi kretanje robova ograničio, a još montiraš i kamere da ih sve vreme nadzireš.
    -A što se tiče hrane, napisao bih - ali ne smem da napišem, da bi ovo što sam do sada napisao bilo objavljeno. Toliko o slobodi govora robova.

    Kažu da smo zemlja eksperimenta za vladare sveta i zamišljenu piramidu budućnosti,
    koja će kao ovakva i još gora nastati ukoliko ne bude Rusije i Kine i balansa koji sprečava umišljene vladare da brzo ostvare to što su naumili.

    Za sada, naš sadašnji život pokazuje da jesmo zemlja nečijeg eksperimenta.
  • gradjanin

    15.11.2019 12:52
    moj stav
    I treba tako, potržavam ovaj predlog...dosta je krševa po ulicama. Ko nema novca, neka ne vozi, ima taxi i javni prevoz, molim lepo.
  • Novosadjanin

    15.11.2019 12:35
    JGSP
    Hoće i u tom slučaju za jedan autobus Gradskog saobraćajnog preduzeća biti formirani timovi koji će prevoziti putnike guranjem vozila, jer neće smeti da se upale zbog onih izduvnih gasova od kojih, kada idete iza jednog autobusa, mislite da je pao mrak ?
  • vladaNS

    15.11.2019 12:32
    ?
    Samo jako po sirotinji! Kada će vaše isprazne lobanje sa dva grama mozga shvatiti da je za Srbiju novi automobil onaj koji je star desetak godina. Nije tačno da su automobili najveći zagađivači, kada govorite o zagadjenju ono je najveće u vašim krezavim redovima. Tu ni jedan filter i katalizator ne pomaže!
    Pozdrav iz Vojvodine
  • alex

    15.11.2019 12:29
    Verovatno ce i dalje moci... Ali plati masno.
  • Šta

    15.11.2019 12:19
    sad
    Mislim da će država ostati bez 85% vozila, tako da će mnoge firme propasti, a onaj koji vozi automobil od 2001 do 2010 sigurno nema novca za nov. Takođe će se znatno umanjiti prodaja goriva tako da i tu država ostaje bez para, jer je to jedan od glavnih prihoda na kojima funkcionišu finansije države (najveće marže u celoj Evropi). Srećno državi, voziću bicikl.
  • Limanac

    15.11.2019 12:14
    Ma dajte ljudi, ne ložite se.
    Ovi što glasaju za napredne (penzosi, oni zaposleni po javnim preduzećima) uglavnom voze starija vozila.
    Nema šanse da će gurnuti prst u oko svojim najvernijim glasačima
  • Mila

    15.11.2019 12:11
    Kad mogu taksisti moze i narod
    Lepo dodjes sa 800 hiljada automobila ispred Vlade Srbije i pitas nadlezne u Vladi Srbij"Sta dalje"?

    Kada mogu taksisti sa 2000 vozila da blokiraju grad sa dugovanjima za porez od 500 hiljada dinara i nakon toga da DOBIJU SUBVENCIJE OD 5 hiljada eura po vozilu moze i narod sa platom od 200 eura koji placa sve na vreme i da dobije 5 hiljada subvencija po vozilu.

    Prosto ko pasulj.



  • Bulevar

    15.11.2019 12:06
    Lopovi
    Alo lopovi, pustite nas da zivimo. Najveca prevara je to s automobilima, zagadjenja su minimalna u odnosu na druge zagadjivace.
  • Nskb4ever

    15.11.2019 12:02
    hmmm
    Kako samo lepo pratimo EU....samo ne u pravim i konkretnim stvarima? Sta je sa platama i standardom?
  • Naprednooooo

    15.11.2019 12:01
    Pishaj po sirotinji - legalizuj uvoz i dilovanje kancerogenog otpada.
    A-Yeah!!! Zivela Srbija!!!
  • ???????

    15.11.2019 11:47
    !!!!!!!!!
    Ova vlast nas konstantno pravi budalama.
    Prvo sa tablicama i slovima a sada sa ovim. Pustili su da se uveze milion vozila pa onda narodu koji je ispod svakog evropskog standarda neda da ih više registruje.
    Narode ne bi da spominjem da se bliže izbori pa malo upotrebite mozak
  • White Power

    15.11.2019 11:45
    Zemlja gamadi
    Jos jedan u nizu poteza recikliranih radikalskih bandita, da se napune dzepovi kriminalcima na vlasti.
    Sve motaju u oblande nekog "usaglasavanja sa EU", a jedini smisao im je otimacina.
    Istovremeno, njihove kriminalne horde se voze u zatamljenim vozilima, prepravljeni, bez registracija, sa sve rotacijom.
  • Easy rider

    15.11.2019 11:44
    Gospodo
    A šta ćemo sa motorima?
  • Osoba M

    15.11.2019 11:37
    Kazna je od 6-20k, trenutno (!!!), pa vi racunajte koliko su vas cesto zaustavljali i sta vam se vise isplati
  • Puk. Ratko Puškaš

    15.11.2019 11:33
    ...
    Svugde u svetu se sirotinja vozi javnim prevozom, samo na Balkanu voze Euro 0 džipove.
  • malena

    15.11.2019 11:33
    A ko dopušta uvoz istih ?
  • DjakoN

    15.11.2019 11:32
    tuga...
    Sa platama od 240 i 300e nikad nista bolje i necemo voziti! Za bolje i nismo!
    Malo nas je al smo govna.
  • EvoOvako

    15.11.2019 11:31
    Pričamo
    O ekologiji vozila u državi koja Dinara nije dala za hibride, struju itd.
    Pričamo o zabranama vozila u državi gde ljudi rade 350 ili 400 evra prosečne plate, a ukoliko iz proseka izvadite BG i NS, kao i ove na državnim jaslama, dobićete 200 evra, ako i toliko.
    U Alibunaru, Dimitrovgradu, Sabirnom Selu i Rekovcu ljudi mogu samo da maštaju o plati od 32000 dinara. I sada neka idu peške.
  • Baten

    15.11.2019 11:24
    Srbija do svemira
    sve expert do experta "navodi sagovornik" "objašnjava vlasnik jednog servisa koji radi tehnički pregled."

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna