Da imamo plate I standard ko na zapadu ,svako bi vozio Novi auto .Drzava je prvo omugucila uvoz tih automobila I sada kadu su napunili budzet zabranjuju registraciju.
Ja vozim kamion 85o godiste. Ne vozim ga zato sto mi je volja, zato sto volim da lezim ispod njega i popravljam ga svaki mesec. Vozim ga zato sto nemam para za novo. Pisam se na vasu evropu i na standarde, kad bi mudu dali 40 000 evra pa da kupim kamion 2010o godiste onda nema problema, do tada, neka odjebu. Umesto sto nam zabranjuju da registrujemo ono sto imamo neka nam povecaju standard pa cemo svi da vozimo novo, lepo i sa euro 7 motorima
"Šta će biti sa kamionima i autobusima, to je posebna priča, i još uvek se ne zna da li će se malo reterirati (odstupiti) od Pravilnika - mislim da neće, a to znači da će prevoznici biti u velikom problemu"
Vid' ovako, ako se bude, što kažete, malo reteriralo za kamione i autobuse, onda, po principu jednakosti, taj vaš Pravilnik ne bi trebao da se primenjuje ni na druga vozila, tj. ne bi ni trebao da se primenjuje. Sve drugo bi bila diskriminacija svih nas koji vozimo ostale vrste vozila. O tome da već sada 5/6 kamiona i autobusa ne bi prošli tehnički pregled da se isti radi po propisu, da i ne govorim.
Svi automobili, kamioni, avioni i traktori manje emituju stetnih gasova tokom cele godine od nase seoske deponije za jedan dan. Tihim sagorevanjem plastike na deponiji emituju se stetni gasovi, a da ne govorimo o cadji od sagorevanja autoguma na deponijama. I tako je na svakoj deponiji, svaki dan!
Banda politicarska, vecina ljudi u Srbiji jedva skrpi novac i za auto sa euro 3 motorom, a oni hoce i to da zabrane, treba njih zabraniti. Kad podignu plate na 1500e onda mogu tako da se proseravaju. Pojma oni nemaju kako narod zivi.
Industrijska zagadjenja nisu problem samo je sirotinja problem.....
U drzavama EU takodje imaju problem sa masovnim gasenjem DPF filtera i EGR ventila. Nemojte da nasedate na ove price. Ukoliko se softverski sve uradi kako treba i ukoliko vam je motor u dobrom stanju i ukoliko se vizuelno ne vide neke prepravke, sigurno prolazite tehnicki pregled. Citajte engleske i nemacke forume. Cela prica oko izduvnih gasova je jedna velika prevara i vetar u ledja auto industriji.
Jesam za zabranu uvoza i to odmah, ali SULUDO je ljudima koji vec imaju ta vozila zabraniti da ih voze. To je bezobrazluk i verujem da do toga doci nece. Pa onda ni oldtajmeri ne bi smeli na ulicu da izađu ni da se registruju.
Treba zabraniti uvoz polovne opreme i vozila starije od 5 godina ali oni koji to imaju bi morali da imaju pravo i dalje da voze a ne da im se na tehnickom pregledu napravi zabrana. Pa mi u Srbiji imamo traktore i kombi vozila, kamione stare 20 i preko 20 godina koji su u ispravnom stanju i kako onda misle da to zabrane. Vise verujem da dolazi do zabrane nefo da ce zabraniti postojecim da voze.
Al ajd i jedno pametno pitanje, benzinski motor koji ide na plin,njemu i nije potreban katalizator jer tu nema nista stetno kao u benzinu,ima co,co2 i vodena para ! Tu nema sta da se katalizuje sa atomom kiseonika !!!
Vratite nam pare od dažbina za uvoz uzeli ste pare i dali uvoz i hoćete zabranu ovo gospodo stručnjaci pada na ustavnom sudu i u strazburu u eu je dozvoljeno kupiti auto gde hoćeš u eu i registrovati ali preći tehnički pregled po standardima eu a ne po babi i po stričevima vi ste još u glavi unazad a ne napredni ....
Oce sirotinju sa starim automobilima da okrive za zagadjenje a Oni truju sve Nas i biljni i zivotinjski eko sistem i izlivaju otrov i hemiju u Dunav i ostale reke i potoke!
I jos prodaju otrovanu ribu a za to zlodelo niko nije odgovoran!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Zabrana Evro 3 vozila mogući problem za prevoznike i one koji su ugradili plin
Autor: Tanjug
Info
•24.11.2019.
•19:08 > 19:09
Komentari 17
Nikola
Prevoznik
BRE!
Vid' ovako, ako se bude, što kažete, malo reteriralo za kamione i autobuse, onda, po principu jednakosti, taj vaš Pravilnik ne bi trebao da se primenjuje ni na druga vozila, tj. ne bi ni trebao da se primenjuje. Sve drugo bi bila diskriminacija svih nas koji vozimo ostale vrste vozila. O tome da već sada 5/6 kamiona i autobusa ne bi prošli tehnički pregled da se isti radi po propisu, da i ne govorim.
Vozač
Komunalac
@Dare Frankfurt DE24
Dare Frankfurt DE
-Erasimo Roterdamov,holandski knjizevnik iz 15 og veka..
....
Industrijska zagadjenja nisu problem samo je sirotinja problem.....
Kefalo
Nebojša B
Treba zabraniti uvoz polovne opreme i vozila starije od 5 godina ali oni koji to imaju bi morali da imaju pravo i dalje da voze a ne da im se na tehnickom pregledu napravi zabrana. Pa mi u Srbiji imamo traktore i kombi vozila, kamione stare 20 i preko 20 godina koji su u ispravnom stanju i kako onda misle da to zabrane. Vise verujem da dolazi do zabrane nefo da ce zabraniti postojecim da voze.
Dejan
Nesa
I ne pometas se odatle dok ti ne izdaju PISMENO SAOPSTENJE i sa tim pismenim saopstenjem se vratis kuci.
Kad te milicajac zaustavi pokazes PISMENO SAOPSTENJE Vlade Srbije i to je to.
Tako rade normalni narodi sa kicmom.
U Srbiji da kazes i govna da treba da se jedu narod ce ih jesti rec ti nece odgovoriti.
ludilo
Limanac
Napraviste ceo članak oko hipotetičkog pooštravanja uslova registracije zbog izduvnih gasova.
Evo, ja vam kažem da se nijedna vlast u Srbiji neće usuditi da to uradi i da milion vozila ostane neregistrovano.
radnik
Sremac
Pesak
I jos prodaju otrovanu ribu a za to zlodelo niko nije odgovoran!
https://www.021.rs/story/Info/Vojvodina/228328/Da-li-su-uginule-ribe-iz-Velikog-backog-kanala-prodavane-na-pijacama.html
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H