Autor: Beta

Info
25.11.2019.
11:13 > 11:15
Republički geodetski zavod (RGZ) saopštio je da je u okviru eŠaltera počeo da radi novi e-servis koji će omogućiti licenciranim geodetskim organizacijama da komuniciraju sa RGZ isključivo elektronskim putem, a građanima je omogućeno digitalno podnošenje zahteva katastru preko licenciranih geodetskih organizacija.
  • Mirdze

    31.07.2023 14:45
    Zvao katastar da mi neko kaze kako proveriti dokumentaciju parcele od nasranka u katastru /neko je upisao vlasnistvo na parceli/ kazu javi se agenciji ili advokatu. Pa oni su upisivali a ne advokat. Sve go bandit.
  • mala beba

    25.11.2019 17:20
    MILIJARDE EVRA
    Geodetska mafija. Ako kažem da su advokati pošteniji od geodeta sve sam reko. Gde su silni milioni od donacija za uvođenje i funkcionisanje Katastra? Ajde neki Obradoviću iz Katastra javi se. PROBLEMI SA AFEROM U KRUŠIKU SU SITNICA U ODNOSU NA ONO KOJE ŠTETE U MILIJARDAMA EVRA NANOSI DRŽAVI I GRAĐANIMA KATSTAR! Pa svaki neupis bi se mogao izračunati, a reč je o milionima, a kamoli zbog drugih neažurnosti I NEPOUZDANOSTI. Znate li da postoji soba u RGZ u Beogradu gde zaposleni mogu da uđu gotovo samo sa lozinkom. Tajni katastar ... itd. itd. itd.
  • "veleposednik"

    25.11.2019 16:46
    Ja nasledio kuću građenu pre 100 godina u gradu, a ona u katastru ne postoji. Porezi, komunalije, navodnjavanje, odvodnjavanje se redovno plaća za nepostojeću kuću.
    Ne stižu mi rešenja za odvodnjavanje za neke druge moje nekretnine, ... kao adresa ne štima... Ja otputovao redom u 4 grada da izvršim promenu adrese u katastru. Obaveštenja i dalje idu na neke nepostojeće adrese, rešenja ni dalje ne dobijam, ali pretpostavljam da se kamata negde gomila... Uknjižba stana u NS godinu i po dana. To je naš e-sistem...
  • Maksa

    25.11.2019 14:40
    A o tome da traže mito preko advokata da se nešto uknjiži,
    kome da se i da li vredi da se žali
  • Gubernija

    25.11.2019 14:38
    Kakva drzava takva i e-usluga
  • wnj

    25.11.2019 13:19
    O katastru u Novom Sadu samo najlošije.... U avgustu su mi poslali rešenje o upisu objekta koje sam jelte kao i svi platio, ali u rešenju stoji pogrešna adresa. Da bi ispravio adresu traže mi da platim 800-900 din, ok ja platim i čekam, čekam... nakon 60 dana samoinicijativno odlazim u katastar i dobijam novo rešenje koje su baš kao hteli da mi pošalju. Na novom rešenju na jednom mestu su ispravili adresu, a na drugom nisu, kažu previd kolege... žalba na rešenje se opet plaća, pa sam odustao, jer očigledno nisu sposobni da prepišu podatke iz dostavljene kopije lične karte, ali su veoma sposobni sve da naplate.
  • Državni posao

    25.11.2019 13:14
    l' sabotaž
    Uradiće sve da uspore i sabotiraju ovakve servise.
    Treba biti istrajan.
    Gomilati ih poslom.
    Onda će da pršte otkazi.
    Čim softveru prekipi.
  • Ns

    25.11.2019 12:53
    Ns
    Ne može servis da funkcioniše ako plaćanje nije rešeno kako treba. Uvedite QR kod da može da se plati to. Ovde gde ja živim seljaci na prikolicu okače qr kod i prodaju svoje voće, nema keša. Ova stvar je genijalna i podstiče potrošnju btw. Uvek naopako sve radimo
  • Dr Vucelja

    25.11.2019 12:38
    Banda
    Neradnici da sto manje rade
  • BRE!

    25.11.2019 12:07
    Ovo neće zaživeti jer građane zaboli patika da, pored onoga što inače treba da plate katastru, plaćaju i geodetskim organizacijama za uslugu.
  • Novosadjanin

    25.11.2019 12:03
    A kad..
    .. će početi radnici RGNZ SKN Novi Sad 1 da rade i rešavaju zahteve koji stoje po nekoliko godina na "upisu"?
  • Korisnikuslugeekat

    25.11.2019 11:55
    Sporo i komplikovano
    Ja koristio uslugu E-katastar i ozbiljno se razočarao.
    Izvod lista nepokretnosti dobio za 10 dana, a da sam čekao u redu dobio bih ga isti dan. Plan parcele koji sam također zahtevao preko e servisa, nisam uopšte dobio.Neće da pošalju predračun preko maila.Napišu da su ga poslali u prilogu, a nema ga!
    To ne funkcioniše!
  • Jelena

    25.11.2019 11:54
    A zašto je obezbeđen pristup samo agancijama?
    Zašto, kao i mnoštvo drugih e usluga, ne mogu građani sami da podnesu zahteve katastru?
    Zašto nam treba posrednik (koji će naravno da naplaćuje svoje usluge)?
  • Ns

    25.11.2019 11:35
    Sta to vredi , kad vajnim sluzbenicima katastra treba po godinu , dve da rese jedan slucaj , odnosno da vas upisu u knjige .O visemesecnom strajku ove godine da ne govorim ......

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna