Išao juče pre podne do BG i nazad autoputem. Ja ne znam šta je to, da li smo mi prokleti, nešto u vodi, haarp ili iluminati, ali 30 posto auta bez uključenih svetala! Neki samo dnevna pa od nazad ništa, neki poptuno bez svetla! Obišao me 120 na sat Mercedes džip bez ijednog svetla! Ima i krseva koji voze 50 isto bez svetla, uzas. I na kraju, tamo kod Pazove gde su radovi. Prvo idu znakovi upozorenja, pa znak da se leva traka prestrojava u desnu i znak zabranjeno preticanje: likovi pun gas na tom mestu da verovatno zaobiđu još koji auto. Naravno iz magle vidim policajca sa lizalicom svetlecom kako upozorava i na kraju 2 auta zakucana u one stubice. Naš neće spasiti ni Euro 50, mi smo katastrofa. Loši bezobrazni vozači.
Vraćao sa se predveče iz BG auto putem.
Da, bila je magla.
U zaustavnoj traci bar 5 neosvetljenih vozila - čiste samoubice.
U srednjoj traci gomila vozila BEZ OSVETLJENJA, vozilima starim 30 godina kojim se svetlo i ne vidi, vozila kojima se svetlo ne vidi od blata, prljavih šlepera - STRAŠNO.
Da, obišao me je mercedes džip, svetleo je kao božićna jelka, video sam ga sa kilometar. Ispred mene citroen C5, čovek upalio prednja i zadnja svetla za maglu - sija na kilometar.
Nije problem magla, problem su: loša vozila, neodgovorni vozači, signalizacija puta kriminalna ( suženje puta kod Inđije se i ne vidi), elektonske poruke nad auto putem pružaju jedinu informaciju - FOG - ( keve ti ). Preventivno delovanje policije NULA, stoje kod naplatne rampe, sede u kolima sa upaljenom rotacijom.
Sve u svemu BOG NAS ČUVA.
Kada ce poceti da se ozbiljnije sankcionisu neosvetljeni traktori sa neosvetljenim prikolicama na putevima? Svake godine ljudi ginu zbog takvih budala. Ako su vec nesavesni ili prosto glupi, treba im represivnim merama onemoguciti da ugrozavaju tudju bezbednost.
Svako je slobodan da napravi svoje hipi udruženje koje se neće baviti ivičnjacima, višedecenijskom nebrigom svih vlasti za stanje biciklističkih staza na Futoškoj ili Futoškom putu, nedostatkom biciklističkih staza na Mostu slobode, neradom Zimske službe kada su biciklisti u pitanju i koje će se baviti samo lepim i atraktivnim temama, žmureći na probleme najmanje 30.000 Novosađana i Novosađanki koji voze bicikl. Kome treba takvo reprezentativno i podobno udruženje, koje se ne zamera nikome ni za šta, definitivno ne treba da gleda u pravcu najprepoznatljivije novosadske organizacije koja se bavi biciklističkim saobraćajem.
Ljutili se ili ne, ne treba vam nikakva studija ni posebna pamet da shvatite da ako više od pola biciklista nije osvetljeno, nema šta da se bavite modom, bavite se osnovnim stvarima. Osvetljen bicikl se vidi na oko 200 metara, katadiopteri dodatno poboljšavaju situaciju. Kome to nije jasno svakako nema šta da se bavi biciklističkim saobraćajem, niti da ga kredibilno komentariše.
Да је бахатост присутна код свих учесника у саобраћају то је чињеница али морамо бити реални и рећи да ипак моторних возила има највише и да су најсмртоноснији тако да бициклисти јесу као камиказе али у комбинацији са бахатим возачима. Бахато, безобзирно, пребрзо, без давања сигнализације за скретање итд итд .. . Тако да све силе и средства уложити у развијање система надзора а и санкционисања прекршаја. Али опет како причати о санкцијама када и за убиство може да се не одговара.
Danas sam se vozio autoputem i baš je bila gusta magla (jedna do dve vidljive tačke pored puta). Vozio sam između 90 i 100km/h što smatram gornjom granicom za takve uslove.
Pored mene su neki proletali kao da je vidljivost normalna! Pa stvarno ne razumem takvu glupost nekih vozača?!
Naravno, ovi ovde "pravi" vozači će reći da sam debil jer se po ravnom cepa bez obzira na uslove i da sam ja ugrozio bezbednost bahatih vozača vozeći dosta sporije od 130km/h.
Elem, jedna tema za 021: već neko vreme pratim kako se po parking mestima za osobe sa invaliditetom parkiraju skoro po pravilu samo džipovi, i to ne lade nive nego luksuzni. Zanima me, da ne bih grešio dušu, da li je to samo bahatost ili ima dosta osoba sa invaliditetom koje mogu da priušte najnovije, luksuzne džipove? Negde sam čuo, ali ne znam da li je istina, da se dobija povrat poreza ako se vozilo registuje kao prevozno sredstvo osobe sa invaliditetom.
Udruženja za promociju mržnje prema biciklistima treba da umuknu i da se prestanu predstavljati kao nečiji predstavnik, a još manje da sumnjive studije sa interneta da poturaju kao pravila kojih neko treba da se pridržava.
Biciklisti treba da koriste svetla i katadioptere, umesto da se bave modom. Damir Okanović treba da istraži kakva je osvetljenost biciklista i opremljenost bicikala u Srbiji i da razmisli o ozbiljnosti problema, pre nego što da savete na tu temu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gusta magla smanjila vidljivost na putevima, preporuke vozačima kako da voze
Autor: Blic, B92
Info
•08.12.2019.
•18:17 > 19:26
Komentari 9
Nikola
Nikola NS
Da, bila je magla.
U zaustavnoj traci bar 5 neosvetljenih vozila - čiste samoubice.
U srednjoj traci gomila vozila BEZ OSVETLJENJA, vozilima starim 30 godina kojim se svetlo i ne vidi, vozila kojima se svetlo ne vidi od blata, prljavih šlepera - STRAŠNO.
Da, obišao me je mercedes džip, svetleo je kao božićna jelka, video sam ga sa kilometar. Ispred mene citroen C5, čovek upalio prednja i zadnja svetla za maglu - sija na kilometar.
Nije problem magla, problem su: loša vozila, neodgovorni vozači, signalizacija puta kriminalna ( suženje puta kod Inđije se i ne vidi), elektonske poruke nad auto putem pružaju jedinu informaciju - FOG - ( keve ti ). Preventivno delovanje policije NULA, stoje kod naplatne rampe, sede u kolima sa upaljenom rotacijom.
Sve u svemu BOG NAS ČUVA.
w/e
Marko Trifković
Ljutili se ili ne, ne treba vam nikakva studija ni posebna pamet da shvatite da ako više od pola biciklista nije osvetljeno, nema šta da se bavite modom, bavite se osnovnim stvarima. Osvetljen bicikl se vidi na oko 200 metara, katadiopteri dodatno poboljšavaju situaciju. Kome to nije jasno svakako nema šta da se bavi biciklističkim saobraćajem, niti da ga kredibilno komentariše.
Leny
Симеон
Vozim se autobusom
Pored mene su neki proletali kao da je vidljivost normalna! Pa stvarno ne razumem takvu glupost nekih vozača?!
Naravno, ovi ovde "pravi" vozači će reći da sam debil jer se po ravnom cepa bez obzira na uslove i da sam ja ugrozio bezbednost bahatih vozača vozeći dosta sporije od 130km/h.
Elem, jedna tema za 021: već neko vreme pratim kako se po parking mestima za osobe sa invaliditetom parkiraju skoro po pravilu samo džipovi, i to ne lade nive nego luksuzni. Zanima me, da ne bih grešio dušu, da li je to samo bahatost ili ima dosta osoba sa invaliditetom koje mogu da priušte najnovije, luksuzne džipove? Negde sam čuo, ali ne znam da li je istina, da se dobija povrat poreza ako se vozilo registuje kao prevozno sredstvo osobe sa invaliditetom.
@Marko
Marko Trifković
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H