Autor: Tanjug

Info
12.01.2020.
12:57 > 13:39
Zaposleni u Boingu su znali za probleme sa simulatorima leta sada prizemljenog aviona MAX 737 i očigledno su pokušali da ih sakriju od saveznih regulatornih organa, izveštava agencija AP pozivajući se na objavljenu internu prepisku radnika kompanije.
  • B

    14.01.2020 02:18
    Slazem se
    To sto je radjeno sa 737 Max se srpski zove budzovina, a nemacki - fuseraj.
    Boeing 737 poleteo je prvi put 1969. Avionski motori bili su potpuno drugacije dizajnirani, trosili su mnogo vise goriva nego danas.
    Avio kompanije su trazile nacin da se ugrade motori novog tipa, koji trose znatno manje, ali i izgledaju i u vazduhu se ponasaju drugacije od prvobitnih. Umesto da ponovo radi dizajn, Boeing je nabudzio softver (prica se da su ga pisali Indijci placeni 9$ na sat) i probao da to zataji od kupaca.
    Softver radi u zavisnosti od ulaznih podataka koje dobija od senzora. Tzv. senzor napadog ugla (angle of attack) na indonezijskom avionu koji je prvi pao menjan je neposedno pred poletanje. Etiopski avion takodje je imao probleme sa senzorima brzine i napadnog ugla.
    Proizvodjaci aviona propadaju kad preteraju sa budzenjem. Npr. McDonnell Douglas je pao zbog pogresnog dizajna kargo vrata na DC-10. Boeing ce mozda isto tako propasti.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna