Generalni sekretar Srpske asocijacije uvoznika novih vozila i delova Boban Nikolić rekao je danas da je u 2018. godini u Srbiji bilo registrovano 1.965.000 putničkih vozila, od čega je 80 odsto staro od deset do 20 godina, te da procene govore da oni na zagađenje vazduha utiču od 20 do 25 odsto.
Prvo iskljuciti iz saobracaja sve koji su uklonili katalizatore, drugo zabraniti svima uvoz svih vrsta automobila i procesne i tehnoloske opreme na gas i struju starije od 5 godina.
Koje su ovo prevare, kao sad automobili preterani zagadjivaci..hm..sta se krije iza svega toga, rast cene nafte, Nemacka mora da se resi Euro 4, pa treba zabraniti ovde Euro 3.
Samo da citiram Bobana Nikolića "... procene govore da oni (stari automobili) na zagađenje vazduha utiču od 20 do 25 odsto". Čija je to procena? Zašto nema validnih istraživanja?
Dileru, ako tako misliš da u ovoj sirotinji prodaješ nove automobile, hajmo na prekvalifikaciju, nemoj da dangubiš...
Danas objavili koji su gradovi najzagadjeniji. Pitanje za ministra Trivana da li i dalje tvrdi da su uzrocnici zagadjenja vozila starije proizvodnje, krsevi kako kaze? Ako ostaje pri svojoj tvrdnji, sledece pitanje je: Da li je vazduh u Beocinu i Kosjericu zagadjen od " krseva " ili mozda i cementare imaju veze sa tim, a koje uopste ne spominje. Uzgred treba reci da cementare kao energent koriste i stare automobilske gume.
Kao gradjanin ove zemlje smatram da ministarstvo za ekologiju treba raspustiti jer nista nisu uradili za dobrobit gradjana osim sto su posadili tu i tamo po neko drvo.
Uvesti porez u zavisnosti od kolicine gasova koji se ispusta u atmosferu. Recimo u Engleskoj ko isposta manje od 100gr/km CO2 ne placa porez i onda skala. Ima jos po nesto. Cena parkinga, cena ulaska u centar grada i to sve u zavisnisti od emisije stetnih gasova. Sve je to izmisljeno vec, samo treba preisati. Kako je moguce zabraniti pusenje u restoranu ilu u zatvorenim prostorijama, tako se moze i ovo. Pusac ne moze da truje ne pusace, tako i saobracaj ne bi smeo da truje okolinu
Problem je u građanima , voze stare automobile i zagađuju životnu sredinu, umesto da kupuju nove.!!??
Državni službenici i sva vlast nema tih problema, kupili smo im poslednje modele stranih automobila a menjaju jih svake dve godine još novijim modelima.
Krsevi su novi automobili koji oni uvoze i prodaju po nerealnim cenama. Nikome emisije stetnih gasova nisu prvi kriterijum pri kupovini automobila. Zasto bi neko platio nekvalitetan auto niskog segmenta kojem ce cena opasti 60% za 3 godine ako ne i vise, kada moze za te pare da kupi znatno kvalitetniji i bolji polovan auto koji ce se opet lakse preprodati. Ne razumem zasto uvoznici novih automobila ocekuju od drzave da nesto uradi? Nije drzava kriva sto je njihov biznis model los ili barem neprimenljiv u Srbiji.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Uvoznici novih vozila: Polovni automobili utiču na zagađenje vazduha do 25 odsto
Autor: Beta
Info
•15.01.2020.
•14:10
Komentari 9
iolo
Nebojša B
Bulevar
super Steva
Dileru, ako tako misliš da u ovoj sirotinji prodaješ nove automobile, hajmo na prekvalifikaciju, nemoj da dangubiš...
Pravnik
Kao gradjanin ove zemlje smatram da ministarstvo za ekologiju treba raspustiti jer nista nisu uradili za dobrobit gradjana osim sto su posadili tu i tamo po neko drvo.
Boba NS
Molim
novosađanka
Državni službenici i sva vlast nema tih problema, kupili smo im poslednje modele stranih automobila a menjaju jih svake dve godine još novijim modelima.
w/e
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H