Autor: Tanjug

Info
22.01.2020.
12:31
Memorandum o razumevanju i izradi planske i tehničke dokumentacije za izgradnju autoputa Beograd (Borča)-Zrenjanin-Novi Sad, sa kineskom kompanijom Čajna Šandong Internešnal, potpisan je danas, a kako je najavljeno u Ministarstvu građevinarstva, dokumentacija za taj autoput od 113 kilometara biće završena ove godine.
  • Opstina Zabalj

    25.01.2020 17:16
    Kruzni tok
    A sta ce biti sa raskrsnicom kod Zablja hoce li ostati kruzni tok ili nesto drugo ce biti???
  • dujasporac

    25.01.2020 08:36
    @Petar
    Autoputevi se grade tamo gde je promet drumskih vozila dovoljan da opravda njihovu gradnju, sve ostalo se moze resiti dobrim magistralnim pravcima. U Srbiji postoji samo jos par nepokrivenih pravaca gde treba graditi autoputeve, NS-Sabac, NS-Zr, Zr-Bg, Pa (Zr)-Vrsac i eventualno Preljina-Kraljevo-Krusevac.

    Sve ostalo je bacanje para na buduce prazne drumove.
  • Maratonac

    22.01.2020 16:46
    Matematika
    103kam=600mil eu 10km=?
    Neko se vec opario!
  • Куп је битан

    22.01.2020 15:30
    Ово је невероватно! Било би добро истражити шта заиста укључује та цена. Пут ће се градити у равници. Од компликованијих објеката ту су мостови преко Тисе, Бегеја. Такође, потребно је премошћавање и канала на неколико места. Код Борче већ постоји обилазница на коју ће се пут прикључити. Нема тунела, нема клизишта. Ко зна шта ће се све провући кроз трошкове изградње.
  • Stvarno

    22.01.2020 15:14
    Be zaboravite i vodovodnu cev sa pijaćom vodom do Zrenjanina...
  • pajo patak

    22.01.2020 15:13
    jel to
    koridor 13
  • Kac

    22.01.2020 14:57
    Kako su nas ucili jos u prvom razredu osnovne 58 + 45 je 103, a ne 113.
  • Vlada

    22.01.2020 14:40
    @Petar
    Ha ha ha...pa dal si ti covece realan? Pa zaboravio si da napises i potpuna rekonstrukcija postojeca 2 auto puta i kompletan zavrsetak brze pruge BG-NS-SU, pa tek onda bilo sta drugo juzno od Save.
  • Petar

    22.01.2020 13:47
    Videcemo
    Nemam nista protiv izgradnji autoputeva naprotiv,ali smatram da se moraju postovati prioriteti.
    Moravski koridor bi morao biti na poslednjem mestu.
    Prvo Novi Sad-Ruma-Sabac-Zvornik
    Drugo Krak od Vrbsa do Sombora i granice sa madjarskom prema Baji.
    Trece ovo sto ste danas pisali
    Cetvrto obilaznica oko Bg
    Sve ostola je cista politika. Koji je prioritet moravskog koridora? Da spoji sta?
    Zavrsavajte autoput do granice sa Crnom Gorom. To ima smiala.
  • Миллош

    22.01.2020 13:30
    Sjajno
    I onda Banacanin moze za 15 minuta da stigne do Beograda I prikljuci se saobracajnom kolapsu.

    Dete vidi da se na postojeci put Zrenjanin Novi sad mogu dodati dve trake. Nema naseljenog mesta na tom putu. Nema objekata pored puta. Ima jedan most (1). Pravo je ko strela. Ravno je ko strela.

    Cist danak centralizacije. Madjari su u potpunosti uspeli. 20 km u Budimpesti se vozi 2 do 4 sata. Zagreb ima po 20km reda na Luckom vikendom i svaki dan u sezoni.
  • Dejan

    22.01.2020 13:20
    Dil
    U tu cifru je i uracunata pljacka odkupa zenljista pkb gde su domace dileje prodale navodno nekom arapinu hektar za 4000e a posle istu tu zemlju odkupili za 39000eura ! Dokle gig bgd kroji kapu nama ovde u Vojvodini, nema nama buducnosti !
  • Ekonofinansista

    22.01.2020 13:18
    1 metar autoputa = 5300 eura???
  • PROMENADA

    22.01.2020 12:58
    MOGLI BI I VODOVODNU CEV
    Dunav ili Tisa Zrenjanin!
    Kada se već kopa, tako duboko!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna