Autor: Beta

Info
31.03.2020.
14:24
Peticiju za vraćanje na snagu odluke o večernjem šetanju kućnih ljubimaca radi obavljanja fizioloških potreba u prvih pet dana potpisalo je 37.000 građana, saopšteno je danas.
  • @Bla

    01.04.2020 13:47
    Savesno ponasanje pasa vidim samo u njihovim komentarima na internetu. Stvarno stanje svi vidimo kada izadjemo na ulicu. Najvidljivije je kada se otopi sneg i sve one razmazane braon tragove koji ostanu a kojih ima na sve strane.
    Zamislite kako je mojoj komsinici u visokom prizemlju jer ima zelenilo ispred prozora. To zelenilo privlaci vlasnike pasa i oni se olaksavaju u takvom broju da komsinici stalno smrdi.
    Postavili smo ogradu od simsira ali su je vlasnici pasa odmah unistili. Jedino da napravimo neku cvrscu ogradu jer od savesnog ponasanja u praksi nema nista.
  • Bla

    01.04.2020 08:18
    Da li smo kolektivno normalni?
    Evo, ja zivim u Novom Sadu od 2007. Psa imam poslednjih godinu dana jer sam ga sklonio sa ulice.
    Prvo: za skoro 13 godina boravka u ovom gradu, gde uglavnom svuda idem peske, nikada mi se nije desilo da zgazim u pseci izmet. Tako da zaista smatram da ste usoesno preuvelicali price o "minskom polju" kroz grad.
    Drugo: skupljam za svojim psom kao sto vidim da sve moje komsije rade. Apsolutno se nije desilo da setam psa (jutro, podne, vece) i da vidim da je neko ostavio za sobom nesto. Verujem da postoje i neodgovorni vlasnici, kao sto postoje i neodgovorni ljudi koji su se skuoljali po keju i sad smo vikendom zakljicani posle 15h. Ali vas molim da ne sudite prema manjini ovde.
    Vi pitate zasto pas ne obavlja u stanu sada. Verujte, ja bih sve dao sad da hoce da obavi u stanu. Ali moj pas to nikad nije uradio i pored svih pokusaja i ideja kako da ga navedemo da to radi, na kraju smo morali da ga predamo porodici koja moze sada da brine o njemu. Problem je sto nemaju svi tu drugu porodicu.
    Takodje, vi pitate zasto da psima bude dozvoljeno, a ljudima i deci ne. Ali ne shvatate da vlasnici pasa ni u jednom trenutku nisu rekli da hoce bilo kakvu privilegiju samo za sebe. Oni se bore za bica koja od njih zavise i nikog ne napadaju. Probajte i vi tako. Oslobadjajuci je osecaj...
  • Tanja

    31.03.2020 22:01
    Kultura
    Postovani briznici,donekle ste u pravu: travnate povrsine i parkovi jesu za ljude i decu. Zato u skladu sa tim vaspitajte sebe i svoju decu i ne ostavljajte tone papira i ambalaze po istim tim parkovima. Da li je moguce da vam to ne smeta!? Ne smeta vam ni vrsemje nuzde po liftovima!? Pitala sam majku cije je dete obavilo veliku nuzdu u travi da li ce to da pokupi,a ona me je samo osinula pogledom. Toliko o vasoj kulturi moj brizni narode.
  • Mastodont

    31.03.2020 19:56
    Prvo da se uvede dozvola za držanje dece, pa onda barem polovina vas histeričara neće imati da brine u šta mu deca staju, pošto uslove za razmnožavanje teško da ispunjavate.
  • @Dusan

    31.03.2020 19:24
    I realno, na ulicama je drasticno vise pseceg izmeta od kako je karantin. Cini se da jedan broj vlasnika u normalnim uslovima ipak ima stid od ljudi da ih vide da ne kupe, a sad kad ljudi uglavnom nema, ostavljaju i oni za sobom. Jednostavno ste takvi, i zbog toga nemate podrsku medju ljudima.
  • Bilja

    31.03.2020 19:19
    Bahato
    Vlasnici pasa će morati da se prilagode. Širom sveta odjekuju brojke umrlih i zaraženih, a oni opterećuju svojom peticijom. Sramno! Vanredno stanje važi za sve, pa i za vas bahate. Svojim dosadašnjim ponašanjem ste zaslužili sve ove negativne komentare. Travnjaci i dečija igrališta nisu predviđeni za vaše pse... Gradskim odlukama su tačno određeni parkovi gde možete da šetate kućne ljubimce. Samo nastavite, pa će biti potpisana peticija da plaćate bar 25% informatike za svog ljubimca, jer i on je, kako kažete, član porodice: koristi vodu, struju, lift, usluge čišćenja zgrada, ulica...
  • Sportista

    31.03.2020 19:15
    Trening je svetinja
    Hocemo i mi sportisti dozvole da smemo nocu da trcimo po Keju!
    Sportski Pozdrav svima koji razumeju potrebu za treningom!
  • penzioner

    31.03.2020 19:05
    Sram da vas bude. Pa ti kerovi su osecajniji od vas. Oni bi se pridruzili penzionerima ali vasa obest, bahatost i bezobrazluk je na vrhuncu. Koja peticija? Vi bi vodili i penzionere na povodcu iz inata . Stidim se sto od 15.3. nisam izasla, postujem sve odluke i ZELJA MI JE DA VAS MLADE SVE OVAJ NEVIDLJIVI UBICA MIMOIDJE.
  • Odgovorni vlasnik

    31.03.2020 18:56
    .
    Pdgovor za sve ove zlobnike, koji sad ovde poturaju svoju decu, žele da ih šetaju baš noću, a imaju vremena od 5- 17h. A u ono vreme kad vlasnici izvode svoje pse da obave svoje potrebe, deca bi trebala već da spavaju.
    A ja kao odgovoran vlasnik kaku za svojim ljubimcima uvek pokupim!!!
    Pozdrav za sve vlasnike kućnih ljubimaca !
    A za ove mrzitelje životinja, želim da budu ljudi a ne neljudi!
  • Pera

    31.03.2020 18:55
    Kada procitate komentare vlasnika pasa jasno vam je o cemu se radi. Ne zele da preuzmu ni malo odgovornosti i da prestanu da druge ugrozavaju. Ljudi generano vole zivotinje i nemaju nista protiv vlasnika, problem je neodgovorno ponasanje vlasnika pasa koje nije drustveno prihvatljivo. Granica slobode se postavlja tamo gde necije pravo pocinje da ugrozava nekog drugog. Pomodarstvo oko pasa je uzelo maha i konkretno na mom ulazu nekada je bio jedan pas u zgradi a sada 30% domacinstava ima psa. Samo za jednog vlasnika mogu da kazem da je neko ko voli pse jer je udomio lutalicu, suprugra skuplja izmet a suprug samo kada ga supruga gleda. Ostali ne skupljaju nista. Nekada taj jedan pas nije mogao da napravi nered cak i da se za njim ne skuplja ali sada kada ima vise od deset pasa u zgradi trotoar oko ulaza u zgradu, decje igraliste su minska polja. Roditelji male dece su cak stavili natpis da se psi ne pustaju u bazen sa peskom zbog male dece. Pogodite koje je omiljeno mesto vlasnicima i psima za vrsenje nuzde, taj isti pesak na igralistu za decu. Rekao bi da nesavesne vlasnike bude sramota i da se poprave ali oni su besramni. Niko nije rekao skupljacu, necu ostavljati nered nego su oni koji ih mole da se odgovorno ponasaju mrzitelji pasa, poremecene licnosti i slicno... To samo govori kakvi su vlasnici pasa u Novom Sadu u vecini.
  • Dozvola

    31.03.2020 18:25
    Treba dozvola da se uvede ko sme a ko ne sme da čuva psa, isto kao za oružje što postoji dozvola. I naravno zabrana da psi obavljaju nuždu na javnim površinama i kazne za to ko prekrši. Raspisati peticiju za ovo!
  • Pas

    31.03.2020 18:22
    Korisno je znati, odnosi se i na ljude.

    https://www.021.rs/story/Zivot/Zdravlje/238373/Psihijatar-Potpuna-zabrana-kretanja-vodi-psihickim-poremecajima-i-slabi-imunitet.html

  • Sramota me

    31.03.2020 17:41
    Srednji vek
    Na zalost zivim u Srbiji i svakim danom uvidjam pogotovo sada koliko su ljudi licemerni i samozivi u ovoj nazadnoj drzavi. Preplavili kreteni i mrzitelji sa svih strana, ako je njima uzasno (a najcesce uospte nije), svi moraju da prolaze kroz to. Ta manjina i sacica ljudi koji u Srbiji imaju pse i znaju da vole nesto sem drugog coveka i novca, su na meti, jer je neotesanih, neobrazovanih i nekultivisanih mnogo vise i jaci su. Svuda u svetu se gleda mnogo humanije na ovu situaciju, al kad mi zaista ne mozemo bolje. To je kulturno nasledje ovog jadnog prejadnog naroda koji izgleda samo zna da nabode zivotinju na razanj i otvori pivo dok se cese po stomaku, a strasno mu je kao.
  • Mile

    31.03.2020 17:41
    Mi kao odgovorni ljudi smo ucinili sve sto je potrebno za zbrinjavanje pasa. Posto je 24-casovni boravak psa u stanu nemoguc predlazem da odmah svi, bas svi pustimo svoje pse na slobodu. Hranicemo ih kroz prozor i terase. Tuzno je ovo povezivati sa drugim problemima. Shvatite ovde se ne radi ni o kakvoj privilegiji.
  • Programer

    31.03.2020 17:37
    Pokrecem peticiju da kucni ljubimci piske i kake u kesu u stanu, a da vlasnik to baci u smece. Bar sad kad ceo svet brine o pandemiji.
  • Humanista

    31.03.2020 17:32
    Za gosn Peru
    "U prodavnicama postoji sva oprema i feromoni da se pas lako navikne na to. Ovakva peticija ce sigurno imati vise potpisa od peticije sejaca go..na po nasim ulicama."

    Idem odma da nabavim par pakovanja iskljucivo za tebe, bolesnicima nikad kraja, gosn Pero, vi ste jedno od najvecih zagadjenja u gradu. Lizite kvake i kontejnere slobodno. A feromon s ljubavlju na kucnu adresu vam saljem.
  • Dusan

    31.03.2020 17:27
    Pokupite izmet za svojim psima
    Gledam sa terase kako setaju pse i iskreno ne smeta mi, tako i treba... Ali isto tako 9 od 10 njih ne pokupi izmet za svojim zivotinjama, samo se okrene i ode. Pa me zanima, kako ocekujete da vas podrzimo u bilo cemu, kad se vi prvi ponasate bahato i neodgovorno.
  • Mislis tvoje vidjenj

    31.03.2020 17:25
    "Pravde"?
    Pravda
    31.03.2020 • 16:54
    Pravda
    Zar onda ne može i za decu izlazak da se traži a ne samo za pse. Zar ne važi za sve vanredno stanje i da niko ne izlazi u šetnju i van policijskog časa, nego samo u potrebnu nabavku i na posao? Hoćete da kažete da psi imaju veća prava nego ljudi?! Deca ne mogu da se šetaju ali psi moraju!? Prvo vi da se stvarno brinete o životinjama nebi dozvolili da se te životinje čuvaju u neprirodnom uslovima i stanovima uopšte. To što neko psa smatra za dete ne daje prioritet psima a deci ne. Mislite da deci je normalno da sede u stanovima u karantinu i to neki nemaju ni terasu pa niko za decu ne traži dozvolu setnje jer ovo svi radimo da bi sprečili dalje širenje korone. Psi nisu najbitniji ovde. I ne, nemojte sa tim da mnogi psi su bolji od ljudi, jer onda koristite pseće usluge a ne dela čoveka, uključujući i računar sa kog je peticija raspisana i internet uz pomoć kog ovu peticiju širis. Sram vas bilo. Da volite stvarno te životinje nebi ste ih mučili i čuvali u stanovima! Da rezimiramo, vi tražite dozvolu da vaši psi seju izmet oko zgrada, igrališta i da to ujutru neko drugi uredno pokupi. Stvarno sramno!

    Ajde, sta si se uzrujao? Citav esej da bi izbacio svoje frustracije. Mogao si to isto i u toaletu. Taj luksuz kao covek bar imas.
  • Cica

    31.03.2020 17:19
    Setnja
    Jako me cude komentari gde prave paralelu izmedju kuca i dece.Deca su deca,a psi su psi,ali oni zive sa nama i ziva su bica koja imaju svoje fizioloske potrebe i ne treba ih muciti.Mnogi ljudi nemaju decu ili unucice ,ali imaju ta divna i plemenita bica uz sebe.Boricu se za njih,a vi se borite za Vasu decu,ali ih i lepo vaspitavajte da ne bi bili zli i mrzeli zivotinje.
  • Doktor

    31.03.2020 17:10
    Hoću i ja da šetam!
    Dragi građani, hoću i ja da šetam valjda imam prava na to.
  • Marina

    31.03.2020 17:10
    Peticija za pse
    Ovi pametni sto su protiv izvodjenja pasa,takodje nek se uzdrze od odlaska u toalet,cisto da bi se solidarisali sa zivotinjama.Mozda,znaci MOZDA ce tada uvideti o cemu govorim ja,i istomisljenici.Najbolje da ni u prodavnicu ne idu,jer i na taj nacin ti "prosvetljeni",ugrozavaju zdravlje svih ljudi.
  • Humanost

    31.03.2020 17:09
    @Mina
    Nehumano, slažem se.
    A da li je neko od silnih "humanista" na momenat pomislio kako je ljudima 65+, koji su preko noći, samovoljom jednog čoveka, pod lažnim i patetičnim objašnjenjem - briga za bake i deke, i naše stare roditelje, postali robijaši, utamničeni u svojim kućama, stanovima, POD PRETNJOM!!!
    POD PRETNJOM! STARI LJUDI POD PRETNJOM I SA ODUZETIM LJUDSKIM DOSTOJANSTVOM, SA ODUZETIM PRAVIMA KOJA IM PO USTAVU PRIPADAJU!!!
    Ali, Ustav je toliko već prekršen, da ova država više i nije Država.
    Svi ćemo ostariti, a kakvo vreme dolazi, kada će sve više biti onoga - čovek je čoveku vuk (a već jeste uveliko), biće prava privilegija ostariti i sazreti kao individua, imati i to dragoceno iskustvo ovde na Zemlji.
  • Pravda

    31.03.2020 17:06
    Pravda
    Zar onda ne može i za decu izlazak da se traži a ne samo za pse. Zar ne važi za sve vanredno stanje i da niko ne izlazi u šetnju i van policijskog časa, nego samo u potrebnu nabavku i na posao? Hoćete da kažete da psi imaju veća prava nego ljudi?! Deca ne mogu da se šetaju ali psi moraju!? Prvo vi da se stvarno brinete o životinjama nebi dozvolili da se te životinje čuvaju u neprirodnom uslovima i stanovima uopšte. To što neko psa smatra za dete ne daje prioritet psima a deci ne. Mislite da deci je normalno da sede u stanovima u karantinu i to neki nemaju ni terasu pa niko za decu ne traži dozvolu setnje jer ovo svi radimo da bi sprečili dalje širenje korone. Psi nisu najbitniji ovde. I ne, nemojte sa tim da mnogi psi su bolji od ljudi, jer onda koristite pseće usluge a ne dela čoveka, uključujući i računar sa kog je peticija raspisana i internet uz pomoć kog ovu peticiju širis. Sram vas bilo. Da volite stvarno te životinje nebi ste ih mučili i čuvali u stanovima! Da rezimiramo, vi tražite dozvolu da vaši psi seju izmet oko zgrada, igrališta i da to ujutru neko drugi uredno pokupi. Stvarno sramno!
  • ML

    31.03.2020 17:04
    Kese za ukras
    Korona nam je došla od vas, koji ne pazite na prirodu, koji bacate smeće, kese, konzerve, sve šta stignete. Zakrčene su reke, jezera, mora plastikom i vašim gov... Veća većina nas kerovođa skupljamo za svojim psima. A ovi što se okupljaju su debili. Dođite na Naselje da vidite izvor virusa CoViD 19. U B. Borote. To nikom ne smeta. Kese nam krase drveće i gazimo po njima. Vi što pišete protiv pasa, gledajte svoja posla i sagnite se da pokupite kesu kada vidite na ulici. Toliko i tačka. Živeli i čuvajte se.
  • Pravda

    31.03.2020 16:54
    Pravda
    Zar onda ne može i za decu izlazak da se traži a ne samo za pse. Zar ne važi za sve vanredno stanje i da niko ne izlazi u šetnju i van policijskog časa, nego samo u potrebnu nabavku i na posao? Hoćete da kažete da psi imaju veća prava nego ljudi?! Deca ne mogu da se šetaju ali psi moraju!? Prvo vi da se stvarno brinete o životinjama nebi dozvolili da se te životinje čuvaju u neprirodnom uslovima i stanovima uopšte. To što neko psa smatra za dete ne daje prioritet psima a deci ne. Mislite da deci je normalno da sede u stanovima u karantinu i to neki nemaju ni terasu pa niko za decu ne traži dozvolu setnje jer ovo svi radimo da bi sprečili dalje širenje korone. Psi nisu najbitniji ovde. I ne, nemojte sa tim da mnogi psi su bolji od ljudi, jer onda koristite pseće usluge a ne dela čoveka, uključujući i računar sa kog je peticija raspisana i internet uz pomoć kog ovu peticiju širis. Sram vas bilo. Da volite stvarno te životinje nebi ste ih mučili i čuvali u stanovima! Da rezimiramo, vi tražite dozvolu da vaši psi seju izmet oko zgrada, igrališta i da to ujutru neko drugi uredno pokupi. Stvarno sramno!
  • Glas

    31.03.2020 16:54
    @Torton
    Nećemo ljude 65+ stavljati u isti koš sa psima i pokretati peticiju.
    Tačno je da te ljude u najvećoj meri baš kretanje, šetnja, održava i pomaže u terapiji.
    O ovome treba svoj glas da dignu psiholozi, kardiolozi,fizijatri, reumatlozi, fizioterapeuti i svi ostali koji se bave zdravljem starije populacije.
    Struko, na tebe je red.
    Šetnja od sat vremena, od 18-19h.
  • KLF

    31.03.2020 16:48
    Kako se uzhisterišu mrzitelji pasa i njihovih vlasnika kad vide da su u manjini, krenu tirade o nekakvim imaginarnim morima govana, fantaziranje o tome kako su poludeli što ne smeju 15 dana na ulicu, ma šou. Pozitivna stvar u svemu ovome je da su takvi barem jednu stvar shvatili kako treba - definitivno ih cenimo manje od pasa i drugih poluinteligentnih oblika života.
  • Ljudska prava

    31.03.2020 16:41
    @maca
    Peticija za 65+, svaka čast.
    Gde ste psiholozi, ima li ko od vas još uvek lični integritet i samopoštovanje, da kaže koju reč o štetnosti i pogubnosti zatvora 24/7 za starije osobe.
    Kome bi mogla naškoditi svakodnevna šetnja od 18-19h, kad više nikoga nema na ulici, a još je dan. Ni prodavnice tada ne rade.
    Da li će se neko zauzeti i za to?
    Lepo je što se struka i razna udruženja zalažu za prava pasa.
    I ja imam životinje.
    A šta je sa ljudskim pravima starijih ljudi?
    Mislite o tome.
  • A, dobro

    31.03.2020 16:40
    Odoh da setam kornjacu.
  • Bole

    31.03.2020 16:37
    Isto za sve
    Sto bi psi imali veća prava od ljudi.Gospodo kerovodje,zloupotrebili ste sansu koja je data vama i vasim kucnim ljubimcima,ljudi su setali plisane igracke kerove.Samo se setite koliko puta niste skupili izmet svog kucnog ljubimca,zapisavaju gde god stignu,širite zarazu sa fekalijama vasih kerova.Setate kerove po decijim igralistima,e vreme je da se stane tome na put.
  • Don

    31.03.2020 16:31
    Gde da potpisem?
  • Novosađanka

    31.03.2020 16:29
    Ta nemojte kasti
    Vi ste prsli. Kao što nije normalno da životinja ne može da obavi fiziološke potrebe, toliko nije normalno ni da su stariji ljudi zatvoreni bez prilike da prošetaju. Ništa u ovoj zemlji nije normalno. Ja imam dva roditelja penzionera u drugom mestu a nemam auto. Srećom pa su komšije fine i svaki čas nude pomoć oko nabavke namirnica. Imam i dete i psa. Čistim za svojim psom. Ono u što ja ugazim je smeće koje bacaju ljudi, juče umalo na špric s iglom da stanem.
    A vi ako ne želite da gazite po smeću i pikavcima promenite svoje ponašanje i nemojte ga bacati svuda.
    Ali to sad nije tema. Tema je koliko ste odlepili da dozvolite da se okrenemo jedni protiv drugih i ta taktika pali svaki put. Da vi volite svoju zemlju ne biste se iskaljivali na komšijama kojima je podjednako teško kao i vama nego biste se pitali kako onaj psihopata može da vam radi šta poželi.
    Ni ja ne volim glupe i sebične ljude ali ih ne maltretiram i ne želim im zlo, niti bih im uskratila prava. Ako vi mislite da je ovo normalna odluka, zapitajte se šta s vama nije u redu.
  • @Grrrr

    31.03.2020 16:01
    Ako si tako brizan prema ljudima u nevolji, sto ne budes dobrovoljac za pomoc na infektivnoj, A neee, guzica se stiti
  • Rade

    31.03.2020 16:00
    Da li vlasnici pasa plaćaju porez za prljanje javnih površina?
  • @Dragica

    31.03.2020 15:58
    Vi niste za grad
    Ovde gomila mase nije za grad vidim ja. A da vi svi zapalite tamo gde se zna gde je dzukelama mesto? Ostavite normalne, odgovorne ljude da vode racuna o sebi i okolini. Ti sto prdis tu o izmetu, ti si prvi koji zafrljaci plasticnu flasu i pikavac kroz prozor kola u pokretu.
  • Nemanja

    31.03.2020 15:58
    ... i još malo fakata:
    Za starije od 65 i sve koji cvile kako je nepravda dozvoliti šetanje pasa a ne i penzionera:
    Sa svojih prozora vidim oko polovine Limana. Nema nigde patrola, dvorišta su uglavnom prazna. Dakle, možete da izađete na sunce i vazduh, prošetate po dvorištima, i više puta dnevno. Sve što treba jeste da izbegavate kontakt sa bilo kime. Ono što NE MOŽETE jeste da krenete u špartanje po radnjama u trajanju od nekoliko sati, ne možete da se nalazite sa komšilukom na trač partijama i slično. To jeste za vaše dobro, tako se prenosi zaraza.
  • Ataševac

    31.03.2020 15:38
    Super.svi na ulice.pa na groblja
  • Vlada

    31.03.2020 15:31
    Kraj price
    Nena setnje za nikog od cetvrtka 24/14 .Dzaba ste krecili.
  • Pera

    31.03.2020 15:26
    Cinjenje tj. necinjenje vlasnika pasa u Novom Sadu je vec duze vreme jedan od najvecih zdravstvenih problema u Novom Sadu. Mere koje su preduzete da vlasnici pasa pociste ulicu iza svog ljubimca nisu postigle nista. Povecao se samo broj vlasnika koji imaju svu opremu sa sobom tj. imaju kesice ali ne skupljaju izmet.
    Nekada je zbog izmeta i fekalija izbijala kuga, to smo resili cistom pijacom vodom i kanalizacijom. Kako izgleda evolucija kod nekih ljudi ide unazad pojavile su se neodgovorne grupe koje zasejavaju izmetom ulice Novog Sada, to smi svi primetili, dete koje ugazi bombu na travi, prolaznci koji moraju da idu cik cak po trotoaru kako bi izbegli takvu sudbiju ali uglavnom bezuspesno, pre ili kasnije zamazacete se i moracete pogan da skidate i perete sa cipela kada dodjete kuci.
    Mislim da je vreme da krene peticija za zabranu obavljanja nuzde pasa na otvorenom javnom prostoru, tj. kao u nekim drzavama u dvoristu moze i vlasnik kuce je duzan da skuplja isto i odrzava higijenu kako ne bi smetao komsijama. Psi ciji vlasnici imaju stanove morace da ubuduce svoje fizioloske potrebe obavljaju u stanu. U prodavnicama postoji sva oprema i feromoni da se pas lako navikne na to. Ovakva peticija ce sigurno imati vise potpisa od peticije sejaca go..na po nasim ulicama.
  • maca

    31.03.2020 15:19
    peticija i za 65+
    pokrenite i peticiju za pudtanje na slobodu ,65+,jer bez sunca,vazduha,kretanja ce propasti njihovo gixicko inpsihicko zdravlje,na njih je BACENA ANATEMA i napravljen strasan medjugeneracinski jaz pa se svinosecaju prozvanim da ganjaju penzionere koji su diskriminisani su kao Jevreji u naciizmu
  • Ne

    31.03.2020 15:14
    A
    Ne razumem zašto bi se životinjama davala veća prava nego ljudima??? Gospodo šetači imate vremena izvesti vaše pse svaki dan od 5h do 17h ili 15h. Malo li je?!
  • Telep

    31.03.2020 15:13
    Sramota
    Psi i mogu od 5-17, kao i ljudi mladji od 65, dok stariji ne mogu nikako. Znači psi imaju veća ili jednaka prava kao ljudi u ovom vanrednom stanju, ali što nemaju apsolutna i sva prava nam je sada najveći i najpreči problem.
    Ni oko čega se ljudi ne bune i ne organizuju, već oko toga. Sramota.
  • Branko

    31.03.2020 15:09
    Prvi razlog za ukidanje povlastica vlasnicima pasa je masovna zloupotreba tog prava pa time ugrozavanje zdravstvenog sistema zemlje. Posto je potrebno odrediti prioritet, a vlasnici pasa su se pokazali kao nepouzdani i skloni zloupotrebama povlastica, ovo je bio logican potez. Inace, vlasnici vrlo dobro poznaju svoje ljubimce i promenom vremena hranjenja mogu bez problema da ih uklope da izlaze i obave svoje potrebe u dozvoljenom vremenu. Drugi,vrlo jaki, razlog je sto bi poslije toga i neke ostale grupe mogle da traze svoje izezecepai da se, u slucaju odbijanja, pozovu na diskriminaciju. Budite heroji: ostanite kuci i vi i vasi ljubimci!
  • Grrrr

    31.03.2020 14:56
    Daj dosadni ste vise. Ljudi umiru na sve strane a vi maltretirate celu naciju sa kerovima?!
  • Somborac

    31.03.2020 14:56
    Podrzavam peticiju, iako nemam psa. Takodje, kada bi peticije imale neku snagu, predlazio bih da se napravi jos jedna za skidanje diktatora sa vlasti. Tada bi gradjani Srbije na miru mogli ziveti.
  • avav

    31.03.2020 14:56
    Av av av
  • Dragica

    31.03.2020 14:55
    Ni slucajno ovo nemojte da dozvolite setanje pasa, ako ja penzionerka nemogu napolje onda ovo vazi i za zivotinje, jer zivotinje brze prenose bolest. neodgovorne vlasnike kaznjavati maksimalno. zivotinje nisu za grad. ispostujte mere dragi ljudi
  • Mina

    31.03.2020 14:54
    Naravno da treba da se dozvoli večernje šetanje ljubimaca.
    Prvo, to je jedna najnormalnija stvar... I u Milanu i celoj Italiji je dozvoljeno šetanje, tek pre neki dan su im ograničili šetnju na 200m od kuće, a kažnjavaju one koji se ne pridržavaju.
    Drugo, držati ljubimce da ne mogu da idu napolje od 12-14 sati dnevno je nehumano i očigledno treniranje strogoće!
  • Niko

    31.03.2020 14:54
    Stop samovolji kuckara!
  • Mirko

    31.03.2020 14:53
    ...ali ako...
    Se nađe i jedno govno na potezu od OŠ Dr Milan Petrović do Foxtrot-a, da se svakom vlasniku psa paušalno naplati kazna kad ga sretne "Komunalac", bez obzira da li je njegov pas

    Kolektivna odgovornost, kao za izolaciju...
  • Vladimir

    31.03.2020 14:52
    Podrška
    Pridružujem se ovom zahtevu jer su i životinje živa bića koja moraju obavljati biološke potrebe.
  • Torton

    31.03.2020 14:51
    Organizujte prikupljanje potpisa za peticiju da se omogući večernji termin za šetnju starijih od 65 godina. Većina od njih ima preporučenu terapiju od lekara, a to je - šetnja. Posle ovih sankcija svi stariji građani biće još bolesniji.
  • Pravnik

    31.03.2020 14:49
    ..
    Sami su krivi za ovo...Imam psa i želim da ga vodim u šetnju ali ljudi su prosto strašno bezobrazni.
  • KirkaYU

    31.03.2020 14:34
    ---
    Slažem se da kućni ljubimci treba da idu u šetnju. Ali, isto tako, treba da udahnui svež vazduh i naši sugrađani stariji od 65 godina, gore im je nego da su u zatvoru.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna