Menu 021

Ugovor o brzoj pruzi tajan zbog neisplativosti ulaganja?

Mađarski parlament je pre dva dana ugovor sa Kinom o modernizaciji pruge Budimpešta - Beograd proglasio tajnim, a svojevremeno medijima u Srbiji koji su od nadležnih tražili na uvid ugovor o izgradnji te pruge sa srpske strane to nije omogućeno jer on sadrži "službene i poslovne tajne".
Info 24.05.2020. | 15:58 > 17:25
  • Miloš
    29.05.2020 06:58
    Ostace pustos
    Posle ove ekipe na vlasti ostace pustos. Razmere zaduzivanja, rasipanja, finansiranja svega i svacega radi uzimanja provizija i kradje ce otplacivati generacije nase dece i unuka ako uopste ostanu u zemlji. Kakav narod takva vlast. Ovaj narod je sklon pogresnim izborima, uvek je na strani diktature a ne demokratije, Rusije a ne Evrope.....
  • Trt
    28.05.2020 14:34
    @Anja

    Kad god nevešte lopove uhvatiš u krađi, oni udare da gude o patriotizmu.
  • Čortanovci
    27.05.2020 23:12
    @Anja
    Драга Ања,
    Како ти није јасно, да мештани Бешке и Чортановаца, као и сви власници некретнина на потезу од Карловачких винограда до Бешке само губе новом пругом?
    Шта за њих значи та нова пруга, када је не могу да користе и још горе, када су изгубили и оно што су имале генерације пре њих у последњих 136 година?
  • Anja
    27.05.2020 13:50
    Pruga BGD-Budimpesta
    E pa ovom narodu ne valja kad se nista ne gradi u Srbiji, pa sad kad se gradi, alo bre saberite se vi Srbomrsci, sidjite sa kicme Srbije.
  • Чортановци
    25.05.2020 11:29
    @Дрекавац
    “...Карловачки виногради, Чортановци, Бешка имају већи стратешки значај него Београд и Будимпешта....”

    Што се тиче мештана Бешке и Чортановаца, они су од отварања прве пруге Будимпешта- Београд (преко Суботице и Новог Сада) 1884. имале своје ж. станице.

    Зашто би сада, у ери модернизације и изградње највећих инфраструктурних објеката у Србији, Чортановчани и Бешчани, као и многи власници некретнина на потезу од Карловачких винограда до Бешке, били највећи губитници?

    Зашто они морају да буду губитници и после 136 година да остану без својих ж. станица?
    Зашто, није “претекло” новца за њих, јер зато што они нису битни?
  • Дрекавац
    25.05.2020 09:50
    @Чортановци25.05.2020 • 07:32
    Питајте да ли су Кинези, или пак пријатељи из ЕУ и САД, зинтересовани да улажу и решен проблем. Карловачки виногради, Чортановци, Бешка имају већи стратешки значај него Београд и Будимпешта.
    Коментар звучи као Њуз.нет. ;)
  • Чортановци
    25.05.2020 07:32
    Сремци на губитку
    А, у целој причи, народ је остао без ж. станица у Карловачким виноградима, Чортановцима Дунав, Чортановцима и Бешки.
  • Mile
    25.05.2020 06:51
    Pruga
    Najbolje je da se ostavi stara pruga gde voz ide 30 km/h. I gde nema obeleženih prelaza, ograđenog pružnog pravca u naseljenim mestima, gde je korov itd. Jer nije isplativo! Gospodo Nemačke železnice ulažu milijarde eura u železničku infrastrukturu. U Francuskoj isto, svuda je ulaganje države u ovakav vid transporta dominantan. Najbolje je sedeti i ništa ne raditi a onda posle kukati kako nemamo ništa.
  • baš...
    25.05.2020 05:54
    @ Steva
    kako kažeš, arbitraža? pa ovo je gora prevara od one miloševićzelenovićevske, ovo je kineskoevropski blizanački plan globalnog ekonomskog rasta. Otvoriš neki institut koji objavi par akademskih radova tipa Istorijski put svile, Mađarska na putu svile, pa kreneš da valjaš grudvu do Poljske, sve vreme tarajući prugu od Pekinga ili Žangžua, preko Rusije i Poljske, malo gore na Roterdam i Hamburg, do kineskog centra u Duisburgu, pa malo niže preko Francuske čak do Madrida, a tu se nakako stekne i istorijska Venecija. Dovedeš Grčku do bankrota pa kud će ona nego da proda luke da se spase duga. Ta Evropa je dužna ko Grčka; belgijske luke su isto pod kineskom zastavom, Kina gradi Evropu jer su se tako sa njom dogovorili Tusk i Junker, prodato nam je skupo duplo golo.
  • Čizma
    25.05.2020 04:48
    Gde su sada ovi što veličaju (austro)ugare?
  • попара
    24.05.2020 23:25
    ...
    Botovi sad nešto mrse oko Pireja, da li ste normalni? Gde je brza pruga u Makedoniji? Kad ce? Tekst je potpuno tačan. Isto je i sa auto putem Obrenovic-Karadjordjevic-Mihajlovic-Musolini...Potpuno bespotrebno, samo se mažnjava lova iz budžete. E sad, kad se isprazni budžet zbog krize ima sve da stane, pa čak i famozna pruga. Ne dajte da vas lažu botine.
  • Marko
    24.05.2020 22:33
    Kinezi kupili luku Pirej a ova zila kucavica sto je grade treba da omoguci brz plasman jeftine robe u EU.
  • Prvi pravi botfucker
    24.05.2020 22:09
    Sta bi sa onim patriJotskim brzim prugama od pre 30 godina? Pricajte malo klincima cime sve varate. Inace, https://www.facebook.com/vipuldarji.vipul.5/videos/2423899684549454/UzpfSTEwMDAwMDQwMTMzMDM0MzozNDE1MDU5NzU4NTE3MzY4/
  • Steva
    24.05.2020 22:07
    Pa kada vam nije isplativo ajd se sad vi nekako posvađajte oko problema investiranja i isplativosti pruge pa je ostavite da odstoji jedno destak godina dokle to međunarodna arbitraža na reši na pravedan i pošten način.A to inače nebi bila nikakva novost na ovim prostorima.Gradnja mosta preko Dunava pružnoželjezničkog mosta nam je donela to iskustvo.
  • Garavi
    24.05.2020 22:04
    Steta za koga?
    Donece stetu? Kome? Ah, znam, nasim "prijateljima" koji nece moci da monopolski odredjuju cene prevoza. Sad se najveci deo morskog prevoza vrsi preko Rijeke i Kopra, eventualno Bara. Ako se pruga produzi do Soluna, o, ne, eto stete!
    Brze pruge nikad nisu isplative na pocetku eksploatacije. O tome govore iskustva Kine, Tajvana i drugih zemalja. Upravo zato nasi "prijatelji" Amerikanci i Engllezi nemaju brze pruge, jer njihovi "Milani Kovacevici" vide samo "stetu".
    Ideja Zapada je da balkanske drzave budu male i uvek u sukobu, tako da se oni nametnu kao arbitri i dobrocinitelji. Zapad polako gubi. Da li cemo umeti da to iskoristimo, jos se ne zna...
  • Cihuhu
    24.05.2020 21:58
    kinezi prugu koriste da prevezu svoju robu iz pirejske luke do evrope. ceo put traje 10-ak dana, dok ce se modernizacijom madjarskog i srpskog dela ustedeti 2 dana. to cosco-u ne znaci nista. i tako dolazimo do pravog razloga modernizacije, izgradnja pruge se koristi da bi se gomila para slila u razne podizvodjacke firme a preko njih na privatne racune glavnih i odgovornih u drzavi.
  • Jj
    24.05.2020 21:45
    Mislim da je za nas ova pruga civilizacijska stepenica napred. Da se razumemo protivnik sam ove korumpirana i nepismene vlasti. I ćorava koka ubode zrno.
  • ...
    24.05.2020 20:40
    @Trlababalan

    U pravu is. Pod hitno smeniti Dinkica i tadica!
  • Tokmak
    24.05.2020 20:09
    Za postojeći i srednjeročni, a možda i dugoročni obim prevoza putnika i roba od početka je svakom ko iole poznaje problematiku saobraćaja bilo je jasno da je ovo neisplativo. Jedini spas može biti da Kina postane još značajniji privredni factor u Evropi, što sadašnja situacija tome ne ide u prilog, i da se pruga nastavi do Soluna.
  • Anti2021
    24.05.2020 19:30
    De ste botine
    Vidim nalog je brzo izasao, pozdrav za sve botove, laka vam zemlja bila.
  • Đekna...
    24.05.2020 18:38
    Ćetalj
    Miladin: jeli nas z.... o?
    Radosav: mi njega nismo!
  • Milan
    24.05.2020 18:10
    Projekat je vredan paznje , strateski vazan i na njemu ce se, nadam se, istrajati!
    Ove spekulacije su potpuno neproduktivne.
  • Raja
    24.05.2020 17:47
    S obzirom na ogromne teskoce i prirodne prepreke sa koje su na putu izgradnje pruge kroz Panonsku niziju, razumljivo je sto je jako skupo.
  • Trlababalan
    24.05.2020 17:39
    Aha
    A da li ce se iko zapitati to isto oko Dinkicevog i Tadicevog ugovora sa FIAT-om. Cisto realnosti radi.
  • Dejan
    24.05.2020 17:37
    Dil
    Imamo tajni ugovor sa fiJatom ! Zabari i pod tim uslovima ne prave profit,imaju dzabe vodu,struju, smece i radnike ! Takva muljaza ce se i ovde odraditi ! Ja lepo pisao,sa kinezima i rusima nikad ne ici u biznis, tu uvek neko lose prodje !

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
O nama Oglašavanje Kontakt Impresum Uslovi i pravila korišćenja Pošalji vest