Mađarski parlament je pre dva dana ugovor sa Kinom o modernizaciji pruge Budimpešta - Beograd proglasio tajnim, a svojevremeno medijima u Srbiji koji su od nadležnih tražili na uvid ugovor o izgradnji te pruge sa srpske strane to nije omogućeno jer on sadrži "službene i poslovne tajne".
Posle ove ekipe na vlasti ostace pustos. Razmere zaduzivanja, rasipanja, finansiranja svega i svacega radi uzimanja provizija i kradje ce otplacivati generacije nase dece i unuka ako uopste ostanu u zemlji. Kakav narod takva vlast. Ovaj narod je sklon pogresnim izborima, uvek je na strani diktature a ne demokratije, Rusije a ne Evrope.....
Драга Ања,
Како ти није јасно, да мештани Бешке и Чортановаца, као и сви власници некретнина на потезу од Карловачких винограда до Бешке само губе новом пругом?
Шта за њих значи та нова пруга, када је не могу да користе и још горе, када су изгубили и оно што су имале генерације пре њих у последњих 136 година?
“...Карловачки виногради, Чортановци, Бешка имају већи стратешки значај него Београд и Будимпешта....”
Што се тиче мештана Бешке и Чортановаца, они су од отварања прве пруге Будимпешта- Београд (преко Суботице и Новог Сада) 1884. имале своје ж. станице.
Зашто би сада, у ери модернизације и изградње највећих инфраструктурних објеката у Србији, Чортановчани и Бешчани, као и многи власници некретнина на потезу од Карловачких винограда до Бешке, били највећи губитници?
Зашто они морају да буду губитници и после 136 година да остану без својих ж. станица?
Зашто, није “претекло” новца за њих, јер зато што они нису битни?
Питајте да ли су Кинези, или пак пријатељи из ЕУ и САД, зинтересовани да улажу и решен проблем. Карловачки виногради, Чортановци, Бешка имају већи стратешки значај него Београд и Будимпешта.
Коментар звучи као Њуз.нет. ;)
Najbolje je da se ostavi stara pruga gde voz ide 30 km/h. I gde nema obeleženih prelaza, ograđenog pružnog pravca u naseljenim mestima, gde je korov itd. Jer nije isplativo! Gospodo Nemačke železnice ulažu milijarde eura u železničku infrastrukturu. U Francuskoj isto, svuda je ulaganje države u ovakav vid transporta dominantan. Najbolje je sedeti i ništa ne raditi a onda posle kukati kako nemamo ništa.
kako kažeš, arbitraža? pa ovo je gora prevara od one miloševićzelenovićevske, ovo je kineskoevropski blizanački plan globalnog ekonomskog rasta. Otvoriš neki institut koji objavi par akademskih radova tipa Istorijski put svile, Mađarska na putu svile, pa kreneš da valjaš grudvu do Poljske, sve vreme tarajući prugu od Pekinga ili Žangžua, preko Rusije i Poljske, malo gore na Roterdam i Hamburg, do kineskog centra u Duisburgu, pa malo niže preko Francuske čak do Madrida, a tu se nakako stekne i istorijska Venecija. Dovedeš Grčku do bankrota pa kud će ona nego da proda luke da se spase duga. Ta Evropa je dužna ko Grčka; belgijske luke su isto pod kineskom zastavom, Kina gradi Evropu jer su se tako sa njom dogovorili Tusk i Junker, prodato nam je skupo duplo golo.
Botovi sad nešto mrse oko Pireja, da li ste normalni? Gde je brza pruga u Makedoniji? Kad ce? Tekst je potpuno tačan. Isto je i sa auto putem Obrenovic-Karadjordjevic-Mihajlovic-Musolini...Potpuno bespotrebno, samo se mažnjava lova iz budžete. E sad, kad se isprazni budžet zbog krize ima sve da stane, pa čak i famozna pruga. Ne dajte da vas lažu botine.
Sta bi sa onim patriJotskim brzim prugama od pre 30 godina? Pricajte malo klincima cime sve varate. Inace, https://www.facebook.com/vipuldarji.vipul.5/videos/2423899684549454/UzpfSTEwMDAwMDQwMTMzMDM0MzozNDE1MDU5NzU4NTE3MzY4/
Pa kada vam nije isplativo ajd se sad vi nekako posvađajte oko problema investiranja i isplativosti pruge pa je ostavite da odstoji jedno destak godina dokle to međunarodna arbitraža na reši na pravedan i pošten način.A to inače nebi bila nikakva novost na ovim prostorima.Gradnja mosta preko Dunava pružnoželjezničkog mosta nam je donela to iskustvo.
Donece stetu? Kome? Ah, znam, nasim "prijateljima" koji nece moci da monopolski odredjuju cene prevoza. Sad se najveci deo morskog prevoza vrsi preko Rijeke i Kopra, eventualno Bara. Ako se pruga produzi do Soluna, o, ne, eto stete!
Brze pruge nikad nisu isplative na pocetku eksploatacije. O tome govore iskustva Kine, Tajvana i drugih zemalja. Upravo zato nasi "prijatelji" Amerikanci i Engllezi nemaju brze pruge, jer njihovi "Milani Kovacevici" vide samo "stetu".
Ideja Zapada je da balkanske drzave budu male i uvek u sukobu, tako da se oni nametnu kao arbitri i dobrocinitelji. Zapad polako gubi. Da li cemo umeti da to iskoristimo, jos se ne zna...
kinezi prugu koriste da prevezu svoju robu iz pirejske luke do evrope. ceo put traje 10-ak dana, dok ce se modernizacijom madjarskog i srpskog dela ustedeti 2 dana. to cosco-u ne znaci nista. i tako dolazimo do pravog razloga modernizacije, izgradnja pruge se koristi da bi se gomila para slila u razne podizvodjacke firme a preko njih na privatne racune glavnih i odgovornih u drzavi.
Mislim da je za nas ova pruga civilizacijska stepenica napred. Da se razumemo protivnik sam ove korumpirana i nepismene vlasti. I ćorava koka ubode zrno.
Za postojeći i srednjeročni, a možda i dugoročni obim prevoza putnika i roba od početka je svakom ko iole poznaje problematiku saobraćaja bilo je jasno da je ovo neisplativo. Jedini spas može biti da Kina postane još značajniji privredni factor u Evropi, što sadašnja situacija tome ne ide u prilog, i da se pruga nastavi do Soluna.
Imamo tajni ugovor sa fiJatom ! Zabari i pod tim uslovima ne prave profit,imaju dzabe vodu,struju, smece i radnike ! Takva muljaza ce se i ovde odraditi ! Ja lepo pisao,sa kinezima i rusima nikad ne ici u biznis, tu uvek neko lose prodje !
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ugovor o brzoj pruzi tajan zbog neisplativosti ulaganja?
Autor: Danas
Info
•24.05.2020.
•15:58 > 17:25
Komentari 25
Miloš
Trt
Kad god nevešte lopove uhvatiš u krađi, oni udare da gude o patriotizmu.
Čortanovci
Како ти није јасно, да мештани Бешке и Чортановаца, као и сви власници некретнина на потезу од Карловачких винограда до Бешке само губе новом пругом?
Шта за њих значи та нова пруга, када је не могу да користе и још горе, када су изгубили и оно што су имале генерације пре њих у последњих 136 година?
Anja
Чортановци
Што се тиче мештана Бешке и Чортановаца, они су од отварања прве пруге Будимпешта- Београд (преко Суботице и Новог Сада) 1884. имале своје ж. станице.
Зашто би сада, у ери модернизације и изградње највећих инфраструктурних објеката у Србији, Чортановчани и Бешчани, као и многи власници некретнина на потезу од Карловачких винограда до Бешке, били највећи губитници?
Зашто они морају да буду губитници и после 136 година да остану без својих ж. станица?
Зашто, није “претекло” новца за њих, јер зато што они нису битни?
Дрекавац
Коментар звучи као Њуз.нет. ;)
Чортановци
Mile
baš...
Čizma
попара
Marko
Prvi pravi botfucker
Steva
Garavi
Brze pruge nikad nisu isplative na pocetku eksploatacije. O tome govore iskustva Kine, Tajvana i drugih zemalja. Upravo zato nasi "prijatelji" Amerikanci i Engllezi nemaju brze pruge, jer njihovi "Milani Kovacevici" vide samo "stetu".
Ideja Zapada je da balkanske drzave budu male i uvek u sukobu, tako da se oni nametnu kao arbitri i dobrocinitelji. Zapad polako gubi. Da li cemo umeti da to iskoristimo, jos se ne zna...
Cihuhu
Jj
...
U pravu is. Pod hitno smeniti Dinkica i tadica!
Tokmak
Anti2021
Đekna...
Radosav: mi njega nismo!
Milan
Ove spekulacije su potpuno neproduktivne.
Raja
Trlababalan
Dejan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H