Više od 100.000 vozila neće moći da prođe tehnički pregled i registruje se kada 5. jula sledeće godine prestane tolerancija na nepropisnu količinu izduvnih gasova, piše Blic.
Ljudi prosto uvezli smo puno krša iz Evrope,oni se ljudi ratosiljali toga na vreme. Mi siroti Srbi kupujemo 200 000 komada auta godišnje tako da taj argument o sirotinji pada u vodu.
Hoćemo čistiji vazduh i reke ali da možemo da vozimo auto star 20 god kome smo skinuli DPF filter zato što nas nervirala lampica što svetli,to ne može.
Ne postoji način da se krševi voze u nedogled tako da to nekad mora na dnevni red,što ranije to bolje.
Ako neko nema para za auto,alternative postoje,nisu baš sjajne ali postoje.
Bilo koji auto da posedujete star ili mlad kad saberete gorivo i registracije i servise u 5 godina i 100 000km ispadne da vas taj auto košta između 25-32 000 din mesečno tako da to nije priča u kojoj ljudi nemaju leba da jedu i jadni grdni jedva sastavljaju kraj sa krajem u svojoj krntiji.
Svaki čovek koji ima oči vidi unazad deset godina da se broj auta utrostručio tako da i taj problem če u neku ruku da se reši.
Vlast da je tako pokvarena kao što vi svi pišete ovde,oni nikad ne bi povukli ovako nepopularan potez gde se unapred zna da će ogroman broj ljudi da negoduje ali je neophodan potez i to im pozdravljam.
Nije auto luksuz, nego POTREBA, ljudi sta vam je? Pa jeste pasce mi kruna sa glave ako se guzvam u autobusu za Kac, a pre toga u 7ici recimo dok dodjem do autobusa za Kac, gde radim, treba cemi 40-60 minuta. A autom stignem za 15 minuta. Jesam razmazen zato sto zelim da putujem na posao i sa posla 30 minuta umesto 120? O ustedama pri odlasku na kvantas, i veelike markete, da ne govorim.... Ne samo o ustedama vremena, nego i zdravlja da ne teglim kao tovarna mazga.... A imam auto 2001. godiste, nije izvadjen katalizator, sve je fabricko. A znam da na testu izduvnih gasova tesko prolazim...Dakle nije neki krs Jugo iz 80e. Pa sve i da jeste. Ako je ispavam i u dobrom stanju sto da se ne vozi?...
- opet udar na sirotinju koja nema para za normalno auto, nego mora posto-poto da bude motorizovana
Pa jel Srbinu pada kruna s glave ako na posao ide javnim prevozom? Ako se vozi biciklom, mopedom, prema mogucnostima? Ako nemas para za normalno auto, novije, ne samo zbog izduvnih gasova, vec i zbog tehnicke ispravnosti, odakle nasem coveku to opravdanje "nemam para da vozim bolje"? Pa zasto moras da vozis? Nemam para za Audi A6, pa cu uzeti go*** iz uvoza, staro 24 godine, sa 3000cc, da stavim u njega gas jer opet - nemam para ni za benzin... pa koliko moramo biti iskompleksirani i neizleceni u glavu, to je strasno!
Brate Srbine - jel nemas para? Izvoli menjaj posao!!! Ne zbog automobila, nego zbog mesecnih troskova, hrane, racuna, pa tek onda zbog luksuza. Niko se ne sekira sto radi na crno, sto nema zdravstvenu knjizicu, sto nema penziju, sto ne moze da sastavi kraj s krajem, niko da izadje na ulicu da se bori za svoje bolje sutra, ali zato "sirotinje" da se izjada sto ne moze registrovat' dobro njemacko auto sto je vozila baba do pijace sa kracom nogom - evo... puni komentari.
Nema Srbiji pomoci, dovidjenja, gasite svetlo, skupljajte kablove i da se napusta ova scenografija. Los je film svakako
Srbinu udovoljiti - sansi nema.
Setimo se da se pre samo par meseci u Srbiji jedva disalo. Bili smo medju drzavama sa najzagadjenijim vazduhom. Svi Srbi uglas: ZASTO DRZAVA NE URADI NESTO?!
Krene izolacija. Nema saobracaja. Vazduh cist.
Dakle, najvecim delom, zagadjenje jeste od saobracaja jer su fabrike radile.
Drzava uvede kontrolu izduvnih gasova automobila. Svi Srbi: LOPOVI! Na sirotom narodu zaradjuju. Umesto da uvedu filtere fabrikama i njih kaznjavaju.
Pre par meseci, uvedeni penali za najvece zagadjivace. Svi Srbi: Jeste, jos poslodavcd opteretite i time. Zagadjenje nam je bas najveci problem. Sta je sa ovim, onim, onim, ovim?!
Obrni - okreni, mi smo jedino slozni u pljuvanju. A nismo ni tu bas skroz slozni.
Osnove demokratije i ljudskih prava su jednakost i jednake sanse za sve gradjane. Dakle svako treba da moze da ima auto, makar teoretski, sto ce u ovom slucaju biti uredjeno finansijskim metodama, a to sto je iz tvoje tastature izaslo je fasizam jedan u jedan. Odakle ti ideja na ne moze i ne treba svako da ima auto? Po cemu si ti sad neko uzviseno bice, blasosloveno svjoim autom, a tvoj komsija nije? I ko si uopste ti koju pi**u materinu da tako laprdas? Ah da, niko, lepo pise u imenu... Ti si onaj glas iz mase koji samo dovikne a nikad ne ustane i ne stane iza svoji reci, u prevodu kukavica fasisticka, eto sta si.
@Sirotinjo, pre 35 godina je ovaj narod imao para i vozio je deset puta novije automobile. Tebi i većini to se nije sviđalo, zato ste Miloševića uzdigli u nebo(naš pre'sednik se vozi u Vektri), kleli se u Šešelja, danas klanjate ovom najvećem izdajnik srpskog naroda, i kukate kako ste sirotinja. Sirotinja ste zbog tih vaših praznih glava. To ćete i ostati.
Neka država prvo poradi na zagadjenjima koje proizvode termoelektrane , daju podsticaj domaćinstvima koja se greju na ugalj i drvo i naravno za kupovinu ekološki prihvatljivih automobila svi bi mi voleli da vozimo nove automobile ali to jednostavno sa našim platama ne ide i to se u skorije vreme neće promeniti.
@Prvi Pravi botfucker26.07.2020 • 08:30
Jovice ti znas u koji kraj si se doselio. I Telepcani bi voleli centralno grejanje. Gas je preskup i nije kalorican.
Gas je skup ako grejete 300m2 zidano šupljim blokovima bez fasade. Gradsko grejanje je skoro u120 din po m2, što je mnogo skuplje.
Setite se vasih idiotskih komentara kad na zimu nebude moglo da se dise kako nova pravile nisu dobra .Ocekujete da vam neko podigne standard preko noci .Auto koji nema katalizator nije za voznju i tu se prica zavrsava ko nemoze da vozi ispravan auto neka vozi bicikli to nema veze sa vasaom logikom i ja imam pravo da zivim ako printome trujete ljude oko sebe zar mislite da u nemackoj nebi vozili krseve da nisu pravila tako stroga za tehnicki pa sva bagra koja je dosla tamo da radi za sicu bi kupovala golfa za 200 e na otpadu .
U Srbiji prvo moras da promenis mozak da bi promenio auto.Ili registrovao auto.
Zemlja lopova,hostaplera,bitangi,kriminalaca i glupog nesloznog naroda cije misljenje menjas sa 30 minuta zakupljenog termina u monologu sa dramaturski razradjenim "sagovornikom-voditeljem" u udarnom tv terminu novinara koji rade za 300-400 eura plate.
I narod ti veruje nakon toga.Da li bio lopov ,kriminalac,hostapler,psihijatrijski bolesnik narod u Srbiji sve veruje.I dan danas citam kako vracare ulaze po kucama u Srbiji i na ime gatanja traze 10 hiljada eura i ljudi u Srbiji im daju.Posle kad shvate da je prevara zovu novinare.
Jedan banalan slucaj na kom intelektualnom i socioloskom nivou je ostala svest naroda u Srbiji.I sta se sve sa tom "svescu" moze raditi u Srbiji.Koje pare se mogu LEGALNO zaraditi na "svesti" takvog naroda.
Inace za ulazak u EU nije bitno ni da resimo pitanje korupcije, da sredimo sudstvo, zdravstvo, skolstvo...samo je bitno kakve automobile vozimo, da li pusimo unutra i da damo LGBT populaciji kvazi prava (jer oni zaista nista i nisu dobili, zapravo).
Botfuckeru,ja se nisam doselio na Telep,već sam tu oduvek...a gas je jeftiniji od centralnog grejanja,ako nisi dovoljno informisan...A kao treće rekao sam da se pored drva,koja nisu problem,loži prerađeno ulje,iverica,gume,razne pastike...pozdrav
Pa naravno da bi svi vozili novija i bolja kola koja manje zagađuju da mogu. Ali ne mogu. Odakle?! Kao i loženje drva/uglja zimi. Da ljudi imaju da plate skup gas sigurno ne bi ložili.
Lako je pričati o ekološkom dizanju svesti kad ti je džep pun.
Neka drzava svakom gradjaninu da novac koji ima vozacku dozvolu novac za kupovinu pristojnog auta koi ispunjava sve navedene uslove. Oni koi imaju auta koi neispunjavaju uslove nek ih otkupi drzava i doda isto novac za kupovinu novih auta. I cela drzava ce biti sa novim vozilima a gradjani ce novac vracati u narednih 10 godina. Po meni toje najbolje resenje za sve a ko ima novca nemora da uzima novac i tako novi i potkovani ulazimo u eu.
Više je dosta “dizlo” trovača što troše 1l/milion km. Tamići, pežove i renove sa pogašenim i poskidanim svime što može. Pitajte koliko košta jedan tretman na onkologiji zbog vaših dizla? Nepismen narod ne shvata da su to motori za velike kilometraže a ne za grad. “Sašlo” sa brda a nepismeno kao kaktus
To sto neko nema novca za bolji auto ili novi filter, ne znaci da ima pravo da truje ostale sugradjane. I vi veliki Novosadjani, ljubitelji KundK monarhije, kukanjem za krsevima samo pokazujete da ste u sustini deo prljavog Balkana, mentalitet i savest su vam balkanski, ne austrijski.
ali kada filteri na termoelektrani Kostolac, plaćeni 130 000 000 evra prorade i počnu da smanjuju zagađenje!
Država treba da nam svima da primer!
A da se parking mesto ne traži pola sata koliko bi zagađenje bilo manje?
Ako smanjujete zagađenje, vodite računa kakve stambene ,poslovne, i fabričke zgrade gradite i gde!
Tipično napredna logika krivi su vozači i niko drugi!
Dotiramo električne automobile, koji će zameniti neki promil od ukupnog broja vozila, umesto da se dotira opravka i zamena delova za smanjenje emisije štetnih čestica!
Da li ste vi ljudi normalni što govorite da ne treba svako da ima auto?! Na već podeljeni narod hoćete još da delite?! Treba da nam samo mamini i tatini sinovi i ćerke vozaju dobijene nove automobile? Da se šire po putevima ovi skorojevići i neomafijaši i idu od kafića do kafića, dok normalan svet ne može decu da preveze do bolnice i da ide u nabavku po namirnice ili recimo da putuje na posao?! Vas gospodo treba da bude sramota i da se vratite tamo odakle ste se izpileli tako pametni!
Srbija je jadan od najajačih koridora za prelet putničkih aviona i tu se radi o stotinama preleta dnevno.Neka im je u proseku potrebno 45 minuta da prelete našu teritoriju,a prosečna potrošnja neka bude 4 tone kerozina na sat koji nije ništa drugo nego rafinisani dizel,dolazimo do zaključka da nam se iznad glave svakoga dana spali na hiljade tona nafte čiji produkti sagorevanja moraju da padnu na tlo.Ali od preleta država ubire jako visoke prihode pa ih to ne zanima.Takođe je interesantna činjenica da je u vreme policijskog časa zbog korone bila bitno manja upotreba vozila u saobraćaju ai je zagađenje i dalje bilo na veoma visokom nivou.
Tako da kompleksno je to pitanje.
Ne može da se vozi motocikl APN,ali ako ga preregistruješ,i platiš 100 evra onda može,ne sme da se stavi zatamnjena folija na automobil-ali ako se uradi atest i plati 10000 din onda može,ne može da se napuni plinska boca starija od 10 god.-ali ako platiš pregled 1500 din onda može,ne može da se voze skuteri uvezeni iz Italije ali ako se uradi "homologacija" i plati 100 evra onda može. it.d.beskonačan je redosled dosetki da se drpne novac iz ionako osiromašenog građana Srbije,pa će tako biti i u ovom slučaju jer neće se drćava tek tako odreći para koje dobije od vlasnika automobila kroz registraciju,teh pregleg,gorivo,rez delovi.Dakle voziće se sva vozila ali će neki morati da plate dodatno ekološku taksu za zagađenje koje pravi njegovo vozilo,pa će biti i vuk sit i ovce na broju
Veliki broj vozača se bahati i iz čiste obesti ne gasi motor prilikom zaustavljanja vozila, a ni grejanji i hlađenje vozila NE SME da bude opravdanje.
Nikakvi procenti neće puno značiti dok se ovakvo ponašanje NAJSTROŽE ne kažnjava. Na taj način bi u kratkom roku bio postignut veliki efekat.
već postoji rešenje za ovo ne bi ovo bila Srbija da nisu našli rešenje, već je napravljen katalitator madi in Srbija za 7000din. Koji se navari na šipku auspuha i koji smanjuje emisiju izduvnih gasova na granicu prihvatljivog.
https://ibb.co/ZVpzKWM
Ovi sto likuju da se vise ne voze krsevi I slicno ni nemaju auto, a ovi koji imaju zelim da porucim dabogda vam ukrali katalizator sa parking koji vredi skoro kao auto pa da vidim da li bi onda likovali...
meni su u aprilu merili dok je auto radio i na gas i na benzin, a ranijih godina, samo gas. Možda to zavisi i od radnika na pregledu, da li zna šta treba da uradi.
Kostolac zagadjuje toliko celu Evropu a Nemacka vlada i EBRD banka daje zajmove da bi nastavio rad jer u EU nemoze da radi niti jedna centrala na ugalj. Toliko o zagadjenju i pokvarenosti Njemacke vlade koja zatvara sve svoje centrale a odobrili su u Bosni da su Kinezi otvorili novu centralu isto tako na ugalj da o Plomin I i II ne govorimo u Istri. A vas brinu kante po Srbiji sto jadan narod mora da vozi jer su plate jadne. Sramota.
U Srbiju se uvozi starudija. Tako je samo 2018. registrovano blizu 143.000 automobila od kojih je preko 114.000 starije od deset godina. Bar četvrtina ovih vozila ima problema ili sa katalizatorom ili sa filterom.
Bolje da urade nešto po pitanju kontrole kvaliteta goriva ako hoćete da smanjite emisije štetnih gasova nego ovo iživljavanje. Svi mi vrlo dobro znamo da će se na tehničkom po ovom pitanju najviše muljati.
Znači, toleriše se to što vozimo vozila koja zagađuju vazduh i emituju štetne gasove, ali zdravlje plebsa je manje bitno od toga da svako može da kupi otpad iz EU i vozi ga u Srbiji.
Kao drustvo, trebali bi da poradimo na ekologiji, to je sigurno.
Ono sto mi se ne svidja, to je utisak da se ove "eko reforme" zloupotrebljavaju ili slepo donose (mogu da razumem Nemacku, Francusku i sl. - pospesuju svoju auto-industriju, a misle i o kvalitetu vazduha).
Mislim da trenutno ima mnogo bitnijih problema koje bi trebalo prvo resiti, uzevsi u obzir najavljenu recesiju.
A za ulazak u EU, pa koji ce nam to, nije lose ni ovako...
"Kako stvari stoje, retko ko se u Srbiji priprema za ovu kontrolu pa tako, prema poslednjim istraživanjima, i dalje bar 100.000 vozila emituje nepropisnu količinu izduvnih gasova."
A znate li zašto je tako? Zato što nam niko na tehničkom pregledu nije rekao za to. Kako i na osnovu čega mi to možemo da znamo? Mi ipak nismo stručni za to.
ko ds udje u EU, pa prateci vesti komisije za ujedinjenje o proslog meseca obavest je bils da u narednih šest godina nema nikakvog razgovora o pristupu a posle ce tek da se vidi, imaju oni dosta svoje gologuzije netreba im i nasa a i nad kim bi se izivljavali kad ne bi imali nikog
Na parkingu ispred moje zgrade ima automobila koji vrede manje od mog telefona.
Takvim krsevima je i mesto na otpadu a ne da zauzimaju parking i zagadjuju grad.
Lepo dodju 100 hiljada vlasnika 100 hiljada vozila koja ne mogu preci tehnicki preged ispred Skupstine R.Srbije i zgrade Vlade R.Srbije i lepo kazu poslanicima koji su taj Zakon doneli ili spremaju se da ga izglasaju"Evo Vam 100 hiljada vozila da se ne mucimo da ih vozimo na otpadu".Sutradan se Zakon menja.
Tako se radi u normalnim drzavama gde zivi narod sa normalnim secanjem.
Otpad?NEma problema evo 100 hiljada vozila ispred Vlade Republike Srbije pa ih 100 hiljada ispred Vlade R.Srbije vozite na otpadu.
10 godina nakon toga niko u Skupstini i Vladi R.Srbije ne bi vise zucno o nikakvim "propisama na izduvne gasove".
Svako ko sedi u Vladi R.Srbije je cinovnik naroda i zavisi od naroda.Ne zavisi narod od njih.
Dakle, ne moze svako da ima auto i ne sme svako da ima auto. To bi trebalo da je jadno, jer je tako svuda u normalnom svetu. To sto se mi prilagodjavamo nenormalnom svetu, gde sve moze i po cenu tudjeg zivota to nas je i dovelo dovde. Dokle, a?
˝to znači da vlasnik svakog 20. automobila˝.....,
u prevodu 19 prođu, jedan otpadne.
Mnogo je više krševa trovača nego što će ih ovaj pravilnik ukloniti.
Razumem ja bedu, i nemaštinu, ali treba neko još da živi i diše. Eto tamo Bosne preko, gde je golf 2 božanstvo pa se lepo tamo trujte. Dosta bre više, imamo malu decu, volimo ih, volimo i svoj život. Kome se ne sviđa ovo, eno ima i Černobilj u Ukrajini, znaš koliko mesta da se širite i vozikate te trovače.... pa dišite to na miru, a mi kako se snađemo...i naša deca.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Više od 100.000 vozila u Srbiji neće proći tehnički pregled zbog novih pravila
Autor: Blic
Info
•25.07.2020.
•22:21 > 22:50
Komentari 59
Nenad
Hoćemo čistiji vazduh i reke ali da možemo da vozimo auto star 20 god kome smo skinuli DPF filter zato što nas nervirala lampica što svetli,to ne može.
Ne postoji način da se krševi voze u nedogled tako da to nekad mora na dnevni red,što ranije to bolje.
Ako neko nema para za auto,alternative postoje,nisu baš sjajne ali postoje.
Bilo koji auto da posedujete star ili mlad kad saberete gorivo i registracije i servise u 5 godina i 100 000km ispadne da vas taj auto košta između 25-32 000 din mesečno tako da to nije priča u kojoj ljudi nemaju leba da jedu i jadni grdni jedva sastavljaju kraj sa krajem u svojoj krntiji.
Svaki čovek koji ima oči vidi unazad deset godina da se broj auta utrostručio tako da i taj problem če u neku ruku da se reši.
Vlast da je tako pokvarena kao što vi svi pišete ovde,oni nikad ne bi povukli ovako nepopularan potez gde se unapred zna da će ogroman broj ljudi da negoduje ali je neophodan potez i to im pozdravljam.
Toliko od mene
Aleksej
Ah Srbine...
- opet udar na sirotinju koja nema para za normalno auto, nego mora posto-poto da bude motorizovana
Pa jel Srbinu pada kruna s glave ako na posao ide javnim prevozom? Ako se vozi biciklom, mopedom, prema mogucnostima? Ako nemas para za normalno auto, novije, ne samo zbog izduvnih gasova, vec i zbog tehnicke ispravnosti, odakle nasem coveku to opravdanje "nemam para da vozim bolje"? Pa zasto moras da vozis? Nemam para za Audi A6, pa cu uzeti go*** iz uvoza, staro 24 godine, sa 3000cc, da stavim u njega gas jer opet - nemam para ni za benzin... pa koliko moramo biti iskompleksirani i neizleceni u glavu, to je strasno!
Brate Srbine - jel nemas para? Izvoli menjaj posao!!! Ne zbog automobila, nego zbog mesecnih troskova, hrane, racuna, pa tek onda zbog luksuza. Niko se ne sekira sto radi na crno, sto nema zdravstvenu knjizicu, sto nema penziju, sto ne moze da sastavi kraj s krajem, niko da izadje na ulicu da se bori za svoje bolje sutra, ali zato "sirotinje" da se izjada sto ne moze registrovat' dobro njemacko auto sto je vozila baba do pijace sa kracom nogom - evo... puni komentari.
Nema Srbiji pomoci, dovidjenja, gasite svetlo, skupljajte kablove i da se napusta ova scenografija. Los je film svakako
Ana
Setimo se da se pre samo par meseci u Srbiji jedva disalo. Bili smo medju drzavama sa najzagadjenijim vazduhom. Svi Srbi uglas: ZASTO DRZAVA NE URADI NESTO?!
Krene izolacija. Nema saobracaja. Vazduh cist.
Dakle, najvecim delom, zagadjenje jeste od saobracaja jer su fabrike radile.
Drzava uvede kontrolu izduvnih gasova automobila. Svi Srbi: LOPOVI! Na sirotom narodu zaradjuju. Umesto da uvedu filtere fabrikama i njih kaznjavaju.
Pre par meseci, uvedeni penali za najvece zagadjivace. Svi Srbi: Jeste, jos poslodavcd opteretite i time. Zagadjenje nam je bas najveci problem. Sta je sa ovim, onim, onim, ovim?!
Obrni - okreni, mi smo jedino slozni u pljuvanju. A nismo ni tu bas skroz slozni.
Lufthansa
djole
Futog
A fabrike
Bole
smrdi na sve strane
U stvari
Jovice ti znas u koji kraj si se doselio. I Telepcani bi voleli centralno grejanje. Gas je preskup i nije kalorican.
Gas je skup ako grejete 300m2 zidano šupljim blokovima bez fasade. Gradsko grejanje je skoro u120 din po m2, što je mnogo skuplje.
Rade
M J Nemacka
U Srbiji prvo moras da promenis mozak da bi promenio auto.Ili registrovao auto.
Zemlja lopova,hostaplera,bitangi,kriminalaca i glupog nesloznog naroda cije misljenje menjas sa 30 minuta zakupljenog termina u monologu sa dramaturski razradjenim "sagovornikom-voditeljem" u udarnom tv terminu novinara koji rade za 300-400 eura plate.
I narod ti veruje nakon toga.Da li bio lopov ,kriminalac,hostapler,psihijatrijski bolesnik narod u Srbiji sve veruje.I dan danas citam kako vracare ulaze po kucama u Srbiji i na ime gatanja traze 10 hiljada eura i ljudi u Srbiji im daju.Posle kad shvate da je prevara zovu novinare.
Jedan banalan slucaj na kom intelektualnom i socioloskom nivou je ostala svest naroda u Srbiji.I sta se sve sa tom "svescu" moze raditi u Srbiji.Koje pare se mogu LEGALNO zaraditi na "svesti" takvog naroda.
Eva
Jovica NS
Sirotinja
Lako je pričati o ekološkom dizanju svesti kad ti je džep pun.
Lale
Marko
Pablo
Pera sofern Minhen
M
Inspektor Višekruna
Država treba da nam svima da primer!
A da se parking mesto ne traži pola sata koliko bi zagađenje bilo manje?
Ako smanjujete zagađenje, vodite računa kakve stambene ,poslovne, i fabričke zgrade gradite i gde!
Tipično napredna logika krivi su vozači i niko drugi!
Dotiramo električne automobile, koji će zameniti neki promil od ukupnog broja vozila, umesto da se dotira opravka i zamena delova za smanjenje emisije štetnih čestica!
Medo
Zvekete
DjakoN
Steva
Srbija je jadan od najajačih koridora za prelet putničkih aviona i tu se radi o stotinama preleta dnevno.Neka im je u proseku potrebno 45 minuta da prelete našu teritoriju,a prosečna potrošnja neka bude 4 tone kerozina na sat koji nije ništa drugo nego rafinisani dizel,dolazimo do zaključka da nam se iznad glave svakoga dana spali na hiljade tona nafte čiji produkti sagorevanja moraju da padnu na tlo.Ali od preleta država ubire jako visoke prihode pa ih to ne zanima.Takođe je interesantna činjenica da je u vreme policijskog časa zbog korone bila bitno manja upotreba vozila u saobraćaju ai je zagađenje i dalje bilo na veoma visokom nivou.
Tako da kompleksno je to pitanje.
/
Terminus
Prvi Pravi botfucker
Steva
Teodosije III
U drugim delovima Srbije 18-22godine.
Najstrože kažnjavati
Nikakvi procenti neće puno značiti dok se ovakvo ponašanje NAJSTROŽE ne kažnjava. Na taj način bi u kratkom roku bio postignut veliki efekat.
Mirko
https://ibb.co/ZVpzKWM
/
nista ni od porekla ino kola koja se prodaju?
profil voznog parka bi se promenio da se uvede ovo
mrva
Bog uveo nove propise?
Sava
@realno
Miljan
Kraj vica
Dalabu
Neven Stefancic
Anonimus
Covidman
Janko
Opasnije od korone
vzr
mrcke
Govedo br. 2
Zoran
Ono sto mi se ne svidja, to je utisak da se ove "eko reforme" zloupotrebljavaju ili slepo donose (mogu da razumem Nemacku, Francusku i sl. - pospesuju svoju auto-industriju, a misle i o kvalitetu vazduha).
Mislim da trenutno ima mnogo bitnijih problema koje bi trebalo prvo resiti, uzevsi u obzir najavljenu recesiju.
A za ulazak u EU, pa koji ce nam to, nije lose ni ovako...
w/e
NS
Puniša
Gramzi - Bagins
A znate li zašto je tako? Zato što nam niko na tehničkom pregledu nije rekao za to. Kako i na osnovu čega mi to možemo da znamo? Mi ipak nismo stručni za to.
jaa
Jovica NS
NS
Takvim krsevima je i mesto na otpadu a ne da zauzimaju parking i zagadjuju grad.
Marinko T.
Tako se radi u normalnim drzavama gde zivi narod sa normalnim secanjem.
Otpad?NEma problema evo 100 hiljada vozila ispred Vlade Republike Srbije pa ih 100 hiljada ispred Vlade R.Srbije vozite na otpadu.
10 godina nakon toga niko u Skupstini i Vladi R.Srbije ne bi vise zucno o nikakvim "propisama na izduvne gasove".
Svako ko sedi u Vladi R.Srbije je cinovnik naroda i zavisi od naroda.Ne zavisi narod od njih.
Niko
Zdravko
u prevodu 19 prođu, jedan otpadne.
Mnogo je više krševa trovača nego što će ih ovaj pravilnik ukloniti.
Razumem ja bedu, i nemaštinu, ali treba neko još da živi i diše. Eto tamo Bosne preko, gde je golf 2 božanstvo pa se lepo tamo trujte. Dosta bre više, imamo malu decu, volimo ih, volimo i svoj život. Kome se ne sviđa ovo, eno ima i Černobilj u Ukrajini, znaš koliko mesta da se širite i vozikate te trovače.... pa dišite to na miru, a mi kako se snađemo...i naša deca.
realno
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H