Autor: 021

Info
14.10.2020.
06:53
Režim saobraćaja na petlji Nova Pazova biće izmenjen od danas, 14. oktobra u 14 časova do 31. oktobra zbog radova, saopštili su "Putevi Srbije".
  • Mostovdzija II

    15.10.2020 07:34
    @Dudarim II
    O osnovnom projektu i tehnologiji izgradnje može da se diskutuje... Ali za sanaciju postojećeg, koliko ja znam, opet mora da se radi kompletan projekat, što je mnogo komplikovanije. I da bi popravio deo mosta koji je oštećen moraš ukloniti i jedan "zdrav" deo koji ćeš povezati sa ovim. A na tom "ćošku" koji je "malo" udaren bili su pokidani svi kablovi koji prednaprežu nosače. Tako da bi se taj deo mosta srušio da se nije uklonio. I zato molim da se svako bavi svojom strukom, jer zato smo i došli ovde gde smo - svi znaju sve i bave se stvarima o kojima ne znaju apsolutno ništa.
  • Dejan

    15.10.2020 07:11
    Cccc
    Es mostadzijo, citam kako branis tu polugodisnju glupost i nespodobnost domacih ,,strucnjaka,, ! Pitanje, kako je taj tovar prosao visinski sve prethodne mostove i nista se nije desilo ? Verovetno se hidraulika opruzila u toku voznje pa se teret podigao ! Kakav je to bocni udarac da osteti nosece stubove ? Neko je tu kandak muljao u materijalima i dimenzijama ! Ti sad citaj saopstenja tih srbskih puteva i ponosi se stim.
  • Dudarim II

    15.10.2020 00:31
    @mostadzija
    dobar projekat i izrada???

    da je projekat dobar, ne bi neko bagerom udario u baš najkrtičnije mesto, već u neku zaštitu pa tek onda u kritično mesto... ako je udario u stranu bližu novom sadu, zašto ponovo rade i stranu bližu beogradu? neko hoće da mi kaže da je čovek udario bagerom i pomerio ceo most... i onda taj isti most je kvalittetno izgrđen...

    i najvažnije koliko košta ta popravka?

    a koliko košta da se na svim prilazima auto putu posatve one gumeni viseći branici koji služe upravo za sprečavanje ovakvih situacija?
  • Mostovdžija

    14.10.2020 16:28
    Nadputnjak
    Za posebno zainteresovane
    https://www.putevisrbije.rs/images/pdf/harmonizacija/prirucnik_za_projektovanje_puteva/SRDM9-5-nadputnjaci(120430-srb-konacna).pdf
    da saznaju nešto više
    Nemojte baš sve kritikovati jer ne znate problem kod ovog mosta. I nije samo malo udaren stub...u pitanju su i glavni prethodnonapregnuti nosači. Za svaku sanaciju je potreban dobar projekat a i za svakog takvog projekta stoji dobar projektant. U ovom slučaju, ekipa odličnih inženjera, kako projektanata tako i izvođača, tehničke kontrole i nadzora. O parama i prekidima radova možemo drugi put pričati.
    Uzdravlje, dobri ljudi!
    Podržimo naše neimare a ne prazne priče političara. Nemojte ličiti na ove druge
  • Jula

    14.10.2020 15:04
    pokvario se kamio i zbog toga dodatni zastoj od 20 min.
  • Dorx

    14.10.2020 12:38
    @Dudarim II
    Baš tako, prošao sam tad kad je zakačio bagerom i bilo je možda 1-2 m2 oštećeno, a ovi rade ceo već 6 meseci.
  • Zokins

    14.10.2020 11:25
    naziv
    Šta je to natputnjak ,prisajednjenje i slično? Sve neko novogovor kao u Orvelovoj "1984"!
  • Dejan

    14.10.2020 09:45
    ccccc
    Ovaj kvar na ,,natputnjaku,, rade od vec pola godine !
  • Dudarim II

    14.10.2020 09:02
    Svaki dan nešto novo
    naučim... danas je to reč natputnjak...
    a za izmenu saobraćaja zbog radova, pa majku vam vašu, udario čovek bagerom u jedan ćošak, vi ceo natputnjak, koji ste napravili pre dve godine, radite kompletno... il isada preterujete il ipre dve godine ste isfušerisali za sve pare... u svakom slučaju ovo je čisto da kažete kao evo mi radimo nešto novo stalno, a u stvari radite jedan te isti mostić pola godine +
  • marko

    14.10.2020 07:22
    prvi put cujem
    šrvi put cujem rec natputnjak

    moram priznati da me je slatko nasmejala

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna