Autor: N1

Info
23.10.2020.
13:50 > 14:41
Beograđanin Dejan Beatović već mesecima pokušava da dokaže da veš-mašina koju je platio 50.000 dinara ne pere veš na temperaturama propisanim na deklaraciji, a sa ovim pomalo neobičnim slučajem upoznat je i Generalni sekretarijat predsednika Srbije Aleksandra Vučića.
  • Milan

    24.10.2020 08:57
    Strasno!
    Pre nekoliko godina sam uzela telefon u T, preko paketa. Odnesem ga kuci, stavim da se puni, on se ne puni, a vreo. Stavim ga u kutiju, kutija vrela. Vratim. Oni me ubedjuju da je sve ok i da sam ispustila telefon u baru (napolju 40 stepeni). Onda krenu da cackaju nekom iglom po bateriji da bi je kao aktivirali i vrate mi telefon. Telefon i dalhe ne puni. Telefon ode na servis servis kaze sve ok. I tako jedno tri puta. Na kraju sam promenila operatera. Na zalost morala sam da celam da mi istekne ugovor, a i dalje sam koristila stari telefo jer ovaj nije punio.
  • Bravo

    24.10.2020 07:19
    Bravo za gospodina koji pokusava da dokaze da nas kompanije na svakodnevnom nivou varaju, a uzimaju nam novce. Svaka cast. Da svi imaju takav pristup svet bi bio lepse mesto.
  • pera

    23.10.2020 20:20
    ..
    Pa Vuci ti je i uvalio tu ves masinu. Braca Vucic, vlasnik Tehnomanije.
  • Ovaj

    23.10.2020 18:37
    Je divan
    E neka se obratio vucicu-on sve zna i sve moze
  • @Rusofil_IQ0

    23.10.2020 17:48
    Odes u radnju gde si kupio, trazis neku drugu graficku od 77000, kad donesu na pult uzmes tu, ostavis svoju i bez reci izadjes napolje. Pa nek Nesa i Vucic uzivaju u toj pokvarenoj
  • Mara

    23.10.2020 17:33
    Pravda za Dejana
    Pre nego što neko napiše "Al ti je problem, decu lečimo SMS- ovima, a ti kukaš zbog temperature vode za šareni veš", prokomentarisala bih da mi se čini da bismo SVI, ili makar oni koji umeju i imaju vremana trebali da zatrpavamo državne organe žalbama i tužbama. Svako od nas svaki dan ima bar jedan razlog da presavije tabak, ali vrlo malo nas to i učini. Možda nam je zbog toga ovako kako jeste?!
  • Mile

    23.10.2020 16:50
    Zastita potrosaca
    Kao i 98% stvari su iluzija. Odes kod onih koji su nadlezni za zastitu potrosaca oni mu kazu da nadje vestaka
  • Rusofil_IQ0

    23.10.2020 16:33
    Grafcka GTX 1080 crkava mi nakon 2 godine, uzeta u winwin/tehnomaniji, poslata na reklamaciju odbijena da nije koriscena u skaldu sa upustvom, niko nadlezan se ne javlja, sediste firme ne zele da daju, do servisa ne mogu doci jer kazu da nemaju podatak, jednostavno javlja se fake call centar koji nista ne zna!
    Kartica bez ikakvih fizickog ostecenja sa svim nalepnicama preko srafova cena 77 000din, preko serijskog broja nalazim da su je kupili direktno iz nemackog shopa i da im oni nisu dali punu garanciju jer nije uzeta preko distributera za srbiju
    Vlasnik firme je bandit zvani nesa roming (nenad kovac), trenutno ga CIA traz sa sverc huawei opreme u iran, vetsak trazi 16 000din ali nema odvokata koji zeli da ide protiv vucicevog coveka koji drzi 50% trgovine u srbiji
    Na netu googlajte slika istog NE POSTOJI osim neke od pre 20 godina!?, Tehnomanija masovno odbija reklamacije i laze prilikom servisiranja i NIKO ni ne pise, ni ne radi nista povodom toga!
  • Tole

    23.10.2020 16:28
    Pa dobro ovog ima u Americi mnogo. Bio neki lik sto je sedeo na otvorenim vratima ves masine i vrata otpala. Tuzio kompaniju jer ne pise da se tone sme raditi i dobio sud
  • Franja

    23.10.2020 16:03
    Nema stručnjaka?
    Evo jedan: Mašinski Fakultet Beograd. Zamolite njih da daju mišljena o vašim tvrdnjama.
  • Drina 44

    23.10.2020 15:57
    Tehnobata
    Prigovor nije teško rešiti u korist korisnika. Ne ulazeći u meritum, pozivanjem rođenog brata, predsednik može uslišiti molbu g. Dejana. Inače, od pre nekog vremena Tehnomanija i Winwin imaju istog vlasnika.
  • S

    23.10.2020 15:44
    Pravda za gospodina
    A zasto dokon mozak?
    Covek nije dobio sta su mu rekli odnosno sta pise u upustvu masine. Svaka mu cast, vecina prozivoda je kod nas (a mozda i u svetu al to nisam isprobao pa ne mogu da tvrdim) je skart i ne radi kako treba, kvalitet los ili osrednji. Niko se ne buni pa im se i moze.
    Ja sam za to da se uvek treba pobuniti protiv takvog lopovluka.
  • Ime i pre zime

    23.10.2020 15:16
    Nacinalna organizacija potrošača Srbije... čemu to služi a još i ne radi. Još nisam čuo da su oni pomogli nekom da reši problem.
  • Marija

    23.10.2020 15:07
    Svaka cast na trudu coveka. Da se jos milion ugleda na njega ne bi mogli kako hoce sa nama...
  • 23.10.2020 14:53
    Oduševim se zaista takvim ljudima. Ti slični njemu dokažu da i Nutella na našim prostorima (otkriveno u Hr) stavlja manje lešnila nego na zapadu EU.

    Pa nek ide do LG direktno da čujemo šta oni kažu
  • nema

    23.10.2020 14:32
    katica
    U kakvoj mi zemlji živimo, kad se za reklamaciju veš mašine dopisuješ sa ministarstvom i Predsednikom države ( Katica za sve) .
    Sve institucije su mrtve ili se prave, sudovi ne rade, zakoni se promenjuju vrlo retko i selektivno, a sve probleme rešava Katica lično .
  • Vlada

    23.10.2020 14:26
    Vucicu, okreni broj, resi problem! Nemoj da ti je tesko!
  • majstor BIO664

    23.10.2020 14:25
    stara tehnologija
    remont stare ves masine u poseku kosta 50-60 evra sa farbanjem I koliko toliko ocuvanim kosturom. delovi se nadju po otpadima. Temperature su nekada bile mnogo vise, jer se nije vodilo racuna o ustedama energije. ves je bio dobro iskuvan. danasnji praskovi ni ne zahtevaju vece temperature od 50 stepeni osim naravno belog vesa. Probajte gorenje 664 najprodavaniji model, masina koja je tolika pokoljenja prala I odgajala u cistom.
  • šumar

    23.10.2020 14:03
    kakav dokoni mozak
  • w/e

    23.10.2020 14:03
    Bravo
    Zanimljiv problem i zapazanje, nadam se da ce isterati pravdu.
  • pera

    23.10.2020 14:02
    pisite LG-u, nasem predstavnistvu, fabricu u madjarskoj, u koreju

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna