Autor: 021

Info
27.10.2020.
13:54 > 14:19
Ministar finansija Siniša Mali izjavio je danas da influenseri i frilenseri koji zarađuju u inostranstvu porez treba da plaćaju u Srbiji, na osnovu zakona usvojenog 2003. godine.
  • JA

    30.10.2020 21:56
    Jeli ti placas porez u Bugarskoj na one stanove sto si "posteno" zaradio?
  • IQAtack

    30.10.2020 15:24
    Atak na zdrav razum
    Čekaj malo Mali...kada ćeš oporezovati molere, vodoinstalatere, stolare, električare, zidare....koji rade privatno i u većini slučaja istovremeno sa državnim poslom? m, Mali?
  • Pablo

    29.10.2020 11:59
    Porez ali..
    Slažem se da svi treba da plaćamo porez. Ali se ne slažem da od tog poreza: gradimo stadione, jarbole od 100 metara, fontane , krstove na prilazima grada, aerodrome u stranim zemljama, hramove i crkve upravo onima koji ne plaćaju ništa a samo uzimaju, da se grade gradovi na vodi, da se plaćaju milionske odštete bagri poput Kovačevića i njemu sličnim... E kada se to ne bude radilo onda možeš i da tražiš da se plati mali ( namerno mala slova ).
  • Vojvodjanin

    28.10.2020 12:31
    @Brum
    Moras finansirati radikalsku fantaziju Veliku Srbiju = Srbija + RS, a posle ces zbog tih blesavih ideja da dobijes bombardovanje od USA, Rusije ili Kine.
  • Krsta

    28.10.2020 11:27
    Primecujem da su musavi SNS botovi poceli i da pisu komentare i hvalospeve na racun lika i dela Velikog Vodje i njegove manipulativne mafijaske propagande, a ne samo da udaraju minuse!
    Nadam se da su im povecana primanja ili bar smanjena partijska davanja, ili bar svez sendvic sa Matijevic smrdusom i uzeglim majonezom...
  • Trt

    28.10.2020 08:55
    @dijasporac

    Auu sine, ispljuva ti ovde i prirodne i društvene fakultete pa stiže i do frilensera, polomivši se da nam pokažeš koje komplekse sve imaš od znanja i školovanja. Kladim se da ti je ta 'firma' kojom se dičiš neka sprdnja sa tri zaposlena na ivici gašenja, ali to je tebi taman dovoljno da se istripuješ da si neki gazda.
  • Gulag Disco

    28.10.2020 01:44
    Dzontra Volta
    Narod je previse servilan i trpeljiv ovde, rade mu lopovi sta god pozele, umesto da se pocisti to smece koje je blokiralo celu drzavu.
  • Brum

    27.10.2020 23:35
    Malo morgen Mali
    Ja da platim porez a vi da pravite aerodrom u Trebinju koji ima 22000 stanovnika! Napravi mi prvo dva velika aerodroma u Vojvodini! I pokazi gde i koliko porez ti placas!
  • Plin

    27.10.2020 22:45
    Hahaha
    E bas necu! Catch me if you can!
  • Drasko

    27.10.2020 22:36
    @dijasporac
    Freelance rendering i freelance izrada algoritama klasa i biblioteka kodiranja u OOP jezicima nije isto. Prvo treba da razlikujes i poznajes sta ljudi rade a tek onda da se posmevas ljudima koji su npr. procitali vise puta 5000 stranica algoritama i sintakse programerskih knjiga... To sto se ti i ova vlast podsmevate tim ljudima ne znaci da ih neki drugi ne ceni. Predji preko tih komplexa koje imas ili se posavetuj sa nekim, jer ocigledno imas problem sam sa sobom.

    Ne razumem to podsmevanje, nipodastavanje, jel hranis svoj ego sa tim? Ti radis neki ozbiljan posao u NASI? To sto si otisao ne znaci da si nadcovek i da si iznad svih.... spusti se na zemlju i gledaj ljude sa iste visine bez obzira da li rade u Juri u pelenama ili u SpaceX-u na raketnim motorima...
  • Mali Gan

    27.10.2020 22:19
    Ko o čemu, k... o poštenju.
  • Nebojša

    27.10.2020 21:33
    Dvostruko oporezivanje
    Prvo i osnovno, onaj ko placa nase ljude placa poreze i doprinose u svojoj zemlji i ovi polupism3ni treba da znaju da postoje ugovori o izbegavanju dvostrukog oporezivanja.
    Porezi u Srbiji su veliki. Zato postoji i toliko radnika na crno, a takvim poslodavcima se gleda kroz prste iako su nelojalna konkurencija postenim poslodavcima.
    A drzava bas i ne brine o naplati poreza siroko obuhvaceno nego one koji olacaju dere sto kroz takse, akcize, poreze,... Samo su imena drzavnih prihoda drugacija.
    Zasto je problem da oni ne placaju, a nije problem da politicari, direktori javnih preduzeca, odgovorna lica za tendere i svi vezani za to u drzavnim preduzecima, ustanovama i institucijama imaju mnoge vece rashode i imovinu nego prihode i to ne za malu, nego ogromnu razliku.
    Drzava je lagalizovala pljacke kroz privatizaciju jer zakon o poreklu imovine ne vazi od 1990 do danas nego od pre koju godinu.
    Tu su opljackane desetine milijardi evra. Svaki dan prozivaju Đilasa da je lopov a nigde krivicne prijave ni presude. Zasto? Zato sto se korupciji ne sudi jer bi i sami dosli pod udar zakona.
    U Srbiji je jednointeresni sistem a ne visepartijski iniko nece da menja sistem nego samo da odrze ovaj LOTO sistem.
    Zasto se porez na zakuo nepokretnosti ne smanji na 10% i da ga svi placaju? Zašto ste odustali od fiskalizacije advokata?
    Koliko para vrede javna preduzeca i koliko se pljackaju? To nije tema. A jesu oni koji ubiraju pare od stranaca i trose ih ovde, a nisu oni koji drze javne kuce
  • @dijasporac

    27.10.2020 21:12
    "Freelanceri su jednostavno jeftina radna snaga na manjim poslovima, nesto kao radnici Jure sa kojima se sprdate po portalima. "

    Molim te, nemoj vise komentarisati frilensere.
    Ocigledno je da si iz nekog razloga besan na frilensere
    ili si zlurado zadovoljan trenutnom situacijom te izmisljas zanimanja u svojoj glavi.
    Dakle tvoje poimanje frilensera je tipicno shabansko shvatanje sveta.

    Ja sam evo radio kao frilenser ON/OFF, kako kada, i mogu da se zakunem
    da ti i tvoja zena nikada u zivotu niste, niti cete, imati kvalitet klijenata koje sam ja imao.
    Takode ti tvrdim da sa porezom i bez njega , pare koje sam ja zaradivao
    ti i tvoja zena necete u skorije vreme videti. Ne nije video rendering.
    Posao koji ja radim zahteva znanje a ne kliktanje dugmica i pomeranje parametara.
    Jednostavno ne mogu da dozvolim da neki pajvan posipa gomilu besmislica po nacinu
    na koji ljudi rade. To ih ne opisuje i ne definise.
    Frilens moze biti ucenje stranog jezika za 100e i profesionalna resenja problema za 10000e.
    Frilens je sirok pojam, razumes?

    Ja i dalje vise postujem krvavog radnika Jure nego pokondirenog kvazi-patriotu koji
    se podsmeva drustvu koje grca, iz kojeg je on pobegao jer je bio hrabar i previse pametan.
    Bas kao i sada.
  • Rade

    27.10.2020 21:04
    Naravno da mora da se plati porez, pa odakle biste inače podmirivali svoju pohlepu! Ne znate i niste sposobni za obavljanje delatnosti osim da narodu iz usta i džepa vadite! Sopstveni narod opljačkati i uništiti, ogroman je greh!
  • Poreski savetnik

    27.10.2020 20:49
    Ako već odlučite platiti...
    Nemoj da vas zavaravaju.
    Ako niste zaposleni(a većina nije), iako uplatite doprinos za penzijsko, NEMATE staž!
    Naime, prema tumačenju i praksi PIOR, ovaj iznos samo uvećava osnovicu, te ako nema "osnovice" tj zaposlenja, nema ni staža!
  • Svet Savamali

    27.10.2020 20:41
    Kada crkva, politika i estrada plate porez, dokazu da su na legalan nacin dosli do te imovine.....
  • Vladimir

    27.10.2020 20:01
    @Dijasporac
    Je li, Dijasporac, a gde se dele sendviči i sokići za dijasporu?
  • Bobi

    27.10.2020 19:36
    Lažeš
    Ne mora svako da plati porez .
  • Krsta

    27.10.2020 19:21
    @Filip
    On radi sigurno u JKP Cistoca iz Leskovca a pise ovde komentare na 021 po nalogu Bot tima SNS-a i castle.rs...
  • Novosadjanka

    27.10.2020 19:16
    Milo za drago
    Nije problem platiti porez, nego vi lepo navedite, ako se plaća doprinos za zdravstvo znači da imam od toga ZK, trudnicko/porodiljsko, ako se plaća PIO znači da ide staž JE L' DA??
    Na žalost ne. Nego ide u ko zna čije džepove.
  • dijasporac

    27.10.2020 19:10
    @Novosađanin
    Ti volis Srbiju i neces je napustiti ni da ti Mali uzme 50% zarade?

    Podsmesljiv ton je naravno jer se freelanceri predstavljaju kao buducnost drzave, maltene ako im uvedu poreze ima svi iz cuga da odu i Srbija onda nema buducnosti, propada. Greska, Srbija nema buducnosti i bez freelancera a freelanceri niti su snaga niti znanje od kog zavisi buducnost Srbije. Freelanceri su jednostavno jeftina radna snaga na manjim poslovima, nesto kao radnici Jure sa kojima se sprdate po portalima.

    Nemam ja nista protiv njih, svako zaradjuje za zivot kako ume i moze, no, pridaju sebi prevelik znacaj i traze ekskluzivitet ( na 021 se moglo procitati gomila komentara da nece dati ni dinar poreza) sto nije u redu prema ostalima koji im svojim odvajanjem za poreze pruzaju kakvu-takvu drzavu.

  • @dijasporac

    27.10.2020 19:05
    Cemu takav podrugljiv ton?
    Ti ne znas sta sve ljudi rade i koliko tezak i strucan moze biti posao freelancera.
    Sam se rugas i zamisljas da su svi ,tek tako, neuki i priglupi, nepotrebni
    i onda bubnes da ti zena radi "video rendering"?! Vidis li ti tu ironiju?
    Video rendering brate auuuuu? Jel to neka specijalna vestina, talenat, RENDERING?
    Do sada si verovatno video sta to znaci pa bih te zamolio da ne omalovazavas druge
    dok ne pogledas svoje dvoriste. I kao sto si rekao nije vam svanulo dok ona nije nasla bolji posao, sta si ti radio junacino? Jesi li i podesavao LIGHTING dok je zena renderovala?
    Ajde bre...
  • Nebojša

    27.10.2020 19:01
    Beraknebojsa@gmail.com
    Prvo i osnovno oni pare zaradjuju iz inostranstva, a svi zaposleni u javnim preduzecima koji ce cak dobiti i povisicu dobijaju pare iz INOSTRANIH KREDITA koje svi vracamo.
    Ako nema logike da se podizu plate javnim sektoru kada je privreda u kolapsu i velikom padu, tako nema logike da se bilo kom frilenseru naplacuje bilo sta za prihode do 2.400.000 dinara a preko tog iznosa je logicno da plate 15% poreza na dobit.
    A ako hoce da placaju poreze i doprinose na platu mogu a ne moraju.
    U suorotnom, dok se dzava pljacka nemilice preko EPS 200 do 300 miliona evra godisnje sada su preko NBS dosli u posed podataka svih priliva iz inostranstva i sada zele bestidno da ih oporezuju i do 80% prihoda. To je pljacka.
    Kako ne oporezujete NVO za prilive iz inostranstva nego ste nasli one koji posteno rade i zele da trose pare u Srbiji.
    Umesto da napravimo sistem da budemo oovoljni i da svi frilenseri sveta rade iz Srbije ni cemo ove pametne vredne i sposobne ljude da najurimo iz Srbije ili ce se oni odluciti za neku poresku oazu ili se najgore trajno iseliti iz Srbije.
    A kakva je to steta od finansijske preko demograske da ne govorim. Ali to i jeste neciji zadatak jer nam je i ministar prosvete Ruzic dokaz da je vlastima prosveta zadnja rupa na svirali a ne temeljni stub drzave i drustva. Sramno je to gdine Mali sa veliko rukom u dzepu frilensera.
  • Miki

    27.10.2020 18:48
    dvostruki rezident ne moze
    Slažem se da Srbija nije idealna.
    Ali prema zakonu Srbije, onaj ko je rezident i ciji je centar životnih aktivnosti u Srbiji, taj MORA da plati porez na celokupnu (svetsku) zaradu koju je ostvario, i to upravo u Srbiji. To nije smislila Srbija jer npr., državljani Amerike moraju da plate porez Americi, bez obzira gde u svetu žive.
    Vrlo je lako dokazivo na kojem bankomatu i koliko često je sa kartice podizana lova(NBS ima sve te podatke), da bi se dokazalo gde živite tj. gde ste boravili tokom godine i gde je stvarni centar vaših životnih aktivnosti. Po zakonu, ne možete biti rezident dve države istovremeno, čak i ako imate dvojno državljanstvo.
    Izbegavanje dvostrukog oporezivanja važi u slučaju da zaradiš van Srbije, ali dokažeš da plaćaš poreze nekoj drugoj državi (koja vrlo često uzme i više od Srbije...), i sa kojom Srbija ima potpisan takav poreski sporazum. Ali opet, tu je centar tvojih životnih aktivnosti.... tj. do 180 dana u godini imaš prava da boraviš u Srbiji da ne budeš prepoznat da tu i živiš. U suprotnom si još i u prekršaju zakona o boravištu....
    Nijedan IT/paypal/offshore pametnjaković ne može pobediti državu, ako se ova namerači da istera mak na konac. Potrebna je samo politička volja za to.
  • Novak

    27.10.2020 18:41
    Njima placate IT-jevci
    Evo Vam Link sa listom 1500 botova u Srbiji ih ima preko
    11.500 ukupno , dno dna ... svi su negde zaposleni
    i placeni za zlodela koja cine ... rade za SNS !!!!!

    https://drive.google.com/file/d/1yx8k0exNkyOlfAYDGKOFm3UI6nt4ajq-/view?fbclid=IwAR0JTOMUQ-wdRLQi4Iu063t9Frfv1Yo_N7Wo4FCH27_wLAtEpFGZudDs9wE

    Pogledajte u Novom Sadu , koliko ih ima Velika sramota ... :(
    Nisu uopste krezubabi ali su u mozgu felericni , Bog da im
    dusu prosti ... mnogi su intelektualci prodali dupe gazdi ...
    Eto za ove koji "kao" sumnjaju u to dal' postoje botovi i ko ih placa?
    Spasi nas Boze od ovog zla!
  • Klik

    27.10.2020 18:21
    Moze
    Ali onda hocu da znam gde ide moj novac! Hocu bolji asfalt, ciste ulice, vise zelenila, fizicku sigurnost, red i mir, konkretan kadar na salterima, ciste i opremljene bolnice bez beskonacnog cekanja, moderan obrazovni sistem, vise aerodroma, cistije reke i sume, zbrinute pse lutalice, elektro gradske autobuse.... Jel moze?!
  • Janko

    27.10.2020 18:20
    Srpska Napredna Salamura
    Koliko ce se placanje poreza odraziti na kvantitet punjenja Radikalskih dzepova?
  • Eugen

    27.10.2020 18:18
    @Tebi da platim?
    Ima Sinisa Mali dzip Mercedes Benz G klase od 150 000 eura koji je prijavio na tu firmu na Britanskim Devicanskim Ostrvima da ne placa porez za njega u Srbiji.... i on govori da treba platiti.... Hahahaha.... in your dreams Sinisa...
  • Radoje

    27.10.2020 18:15
    @021
    Oteli su Milosu Savcicu vrednosti danasnjih 17 milijardi eura... Kuca cveca je na parceli koja je bila Miloseva, Vila u kojoj ce Brnabicka biti je takodje Miloseva.... Otimali su i ne planiraju da vracaju, a Vucic kako je potekao iz saradnicke mreze SDB Srbije kojom je rukovodio komunisticki obavestajac Jovica Stanisic, nastavlja sa tom strategijom komunista... Srbija je okupirana zemlja od 1945te do danas...
  • Filip

    27.10.2020 18:09
    @NS
    Znaci onaj ko finansira mafiju nije mafijas? Ko im daje pare ne podleze odgovornosti? Zaista zanimljivo, to znaci mislis da time sto narod finansira mafiju nije i sam mafijaski? Zanimljivo razmisljanje, ti mora da si pravnik kad sve to znas. Koje JKP/JP? Vodovod? Elektrovojvodina? Gde su te smestili? Jel dobijas ne redovno platu pa nagovaras ljude da placaju tvoj ne rad u JKP/JP?
  • NS

    27.10.2020 18:02
    Ka
    Izvini greskom minus. Odlican komentar!
  • ofni

    27.10.2020 18:00
    Znam lika koji radi tako povremene poslove sa neta.
    Najvecu proviziju mu uzme sajt. Skoro 30% love, al dobro bar mu nalazi redovno poslove pa to nije problem. Poenta je u vremenu. Za vece cimanje je veca i lova. Negde na sredini se oni nadju pa uzmu i urade posao. Lepo zaradi, moze da zivi, da putuje (sad nije zbog korone pa je kupio auto).
    E sad, Sinisa Mali misli kako je jako pametan pa ce svi Frilenseri da otvore racun u komercijalnoj banci da drzava vidi odakle oni primaju lovu. Eh...
    Pa ljudi otvaraju racune offshore i to nije tajna punih 40 godina. Svi to znaju i vrapci. Cak i taj Sinisa ima istu varijantu za sebe. Posalju ti karticu i ti slobodno trosi placaj sta god ti volja u zemlji i u inostranstvu. Masterkard no problem.
    Da ne spominjem bit koinove i ostale valute koje takodje idu kao sredstvo placanja.
  • Inspektor Višekruna

    27.10.2020 17:55
    ?
    Zar i oni koji poseduju 24 stana na bugarskom primorju? Zar i oni kojima su tetke u Kanadi već platile porez?
    Zar braća vlastodržaca? Gde ćeš bratu naplatiti?
  • NS

    27.10.2020 17:54
    @Stole
    Svi koji zaradjuju u Srbiji treba da plate porez. Gastarbajteri su platili porez u drzavi u kojoj rade, tako da ga nece placati u Srbiji (osim oni koji rade na crno). Niko ne moze biti dvostruko oporezovan
  • Novosađanin

    27.10.2020 17:53
    @dijasporac
    Iscrpna analiza, zaista. Tipična gasterbajterska. Lupa nostalgija, šta li je? Nemoguće da je botovanje. Mislim ok, jedan deo iznetog stoji, ali podsmešljiv ton nekog ko je popio svu pamet sveta. Mani se čoveče, idi uživaj u tim novcima što ti žena sad zarađuje
  • NS

    27.10.2020 17:50
    @Ns
    Pitanje tipa "sta je meni drzava dala pa da placam porez" je neumesno. Svi hoce dobre puteve, zdravstvo, skolstvo itd, a ne bi da placaju poreze. Odakle sve to kad su primarni prihodi drzave porezi? Svi zele samo prava, ali ne i obaveze
  • teror u

    27.10.2020 17:47
    smrdistanu
    da li se to odnosi i na onog koji to predlaze?
  • NS

    27.10.2020 17:46
    @Filip
    Druze, nemoj uzalud da se kocoperis i da koristis anomalije drustva kao izgovor za neplacanje poreza. Svi koji zaradjuju treba da placaju porez. E sad, da li je porez dobro razrezan, o tome bi se moglo diskutovati. Ali o obavezi placanja poreza nema diskusije
  • Stevan

    27.10.2020 17:33
    Ako oni jesu, mi nismo
    Biće kao i za maske, kad se 20.000 mladih pojavi pred Skupštinom, odmah neće morati nikakav porez da se plaća. KUKAVICE su na nam na vlasti, braćo i sestre.
  • Tja

    27.10.2020 17:32
    Evo sve trčim pa zapinjem.
  • 021

    27.10.2020 17:29
    Lopovska drzava
    Kada lopovska drzava vrati otetu imovinu i to sve sa kamatom onda i mi kojima je oteta imovina treba da platimo porez. Lopovska drzava od 1945 pa sve do danas.
  • Cubi

    27.10.2020 17:13
    Samo ne moraju oni sa stanovima u Bugarskoj i ofsor racunima..
  • Pera

    27.10.2020 17:08
    "Svako mora da plati porez " je laž. Obavezan je da ga plaća svaki poreski obveznik ukoliko ima osnova za to a ne svako. Klasična manipulacija Vladara sveta u senci, svetskih pljačkaša.

    "Ministar" je plaćeni/ucenjeni kreten, priča šta mu prevaranti serviraju.
  • Bombon

    27.10.2020 17:04
    Reče čovek koji je sakrio imovinu u Bugarsku. Bukvalno da je bilo ko drugi rekao ali ti..
  • dijasporac

    27.10.2020 17:00
    "Ljudi koji vrlo lako mogu da odu iz Srbije", hahaha! Kakva pretnja, pa zastp nisu otisli ako su tako trazeni? Eh, da, vole Srbiju.

    Da mogu odavno bi otisli, ali napolju ne mogu da zive od freelance posla jer bi napolju zaradjivali od tog istog posla ili isto ili manje (zbog toga sto u Srbiji mogu da spuste cenu pa zato im i daju posao kao jeftinoj radnoj snazi). Pri tome su troskovi zivota napolju 4-5 puta veci nego u Srbistanu. Na Zapadu freelance posao u IT ili grafickom dizajnu rade samo ljudi koji ne mogu da se zaposle u kompanijama koje se bave tim poslovima, znaci sem znanja traze ti i neku adekvatnu skolu. Eh da, koliko vam god pricali da na Zapadu skola i diploma nisu bitni za poslove koji imaju dobre plate i jos bolje uslove preduslov je da imate diplomu, od dva coveka koji konkurisu za isti posao a imaju slicno iskustvo uvek prolazi onaj koji ima vise skole i ako dolazi sa skole koja ima bolji ranking.

    Freelanceri treba da placaju porez kao sto placaju svugde u svetu ali to treba da bude razuman %, da se uvedu kategorije (nije isto kad neko da 30% na 2500 i na 15000), no vlasti u Srbiji kao obicno nemaju niti razumevanja niti mere.

    Moja supruga je 2 godine u Kanadi radila kao freelancer (video rendering) i nije se najela 'leba od toga, svanulo nam je tek kad se zaposlila za stalno. Tezak je to 'lebac ako moras od toga ziveti.
  • Vlada

    27.10.2020 17:00
    Vic
    Mitrovic,Kostic,Peconi,Miskovic like this
  • Ranko

    27.10.2020 16:49
    Frilenseri su konkurentni zato što zarađuju relativno skromno. Dodajte porez i ta prednost će se istopiti a poslovi će otići u druge jeftinije zemlje. Sve do 8000€ godišnje ne bi trebalo oporezovati jer to je plata da jedan čovek sebe izdržava i ne bude na teretu države.
  • a.c.a.b.

    27.10.2020 16:20
    Q
    prokockali smo zivot i buducnost nasu i nasih najmilijih od slobodana do danas, ali nadam se da ce nekada narastaji koji će doci biti Dušan Veliki a ne siniša mali
  • Mirjana

    27.10.2020 16:17
    Platicemo
    Moze ministar da razmisli 2 puta o oporezivanju.
    Znam ih na desetine koji cekaju ovako nesto , pa da se spakuju i zauvek napuste zemlju.
    Penzioneri ce umreti, ali mladi se ne vracaju vise.
  • Peki

    27.10.2020 16:11
    Al pazi kad Mali to kaže, if.
  • Iguman

    27.10.2020 16:07
    Bas
    Da vidim oceli I popovi stood platiti.
  • Pićuka

    27.10.2020 16:07
    Svako ko ne želi da plati porez neka radi preko offshore firme, poručuje ministar.
  • mali

    27.10.2020 15:49
    porez
    Svako ko nema offshore kompaniju, da plati porez.
  • RVosha

    27.10.2020 15:38
    Smrdija
    Bitno je popuniti prazninu u dzepovima.
  • Boba NS

    27.10.2020 15:34
    Dvostruko oporezivanje
    A šta je sa izbjegavanjem dvostrukog oporezivanja?? Srbija ima potpisane ugovore u izbjegavaju .
  • A

    27.10.2020 15:25
    Ti
    I tebi slicni?
    Vazi za sve ili samo za nas?
  • Andrej

    27.10.2020 15:22
    Svako...
    Svako mora da plati porez, izuzetak su samo i jedino Mali, Brnabić, Vučić, SPC i slični pojedinačni izuzeci, njih 750 000 članova.
  • Iz Rusije s ljubavlj

    27.10.2020 15:19
    Pitanje za 1.000.000$ glasi:
    gde se placa porez za 23 stana u Bugarskoj?

    Vreme sad!
  • Tebi da platim?

    27.10.2020 15:07
    "Kupovina „mercedesa“ kroz ofšor

    Jednu ofšor kompaniju Siniša Mali je iskoristio da kupi automobil 2008. godine i tako izbegne plaćanje poreza u Srbiji. Za direktora ove firme – „Busby Financial Corp.“ postavljena je njegova tadašnja supruga Marija Mali. Ona je u intervju za KRIK objasnila detalje ovog posla. „Na tu firmu se vodio naš porodični auto koji je bio kupljen u julu 2008. godine. Prema mojim tadašnjim saznanjima, prebačen je na tu firmu da se ne bi platio porez koji plaćate kada kupite automobil“, rekla je Marija i objasnila da je onog trenutka kad je istekao rok za plaćanje poreza, gradonačelnik automobil prebacio na njeno ime."

    https://www.krik.rs/svi-sumnjivi-poslovi-sinise-malog/
  • RM

    27.10.2020 15:01
    A SPC?
  • Zahe Bant

    27.10.2020 15:01
    Mali, "mali"
    Mali: Svako mora da plati porez
    A popovi ne zarađuju?
  • Tuta

    27.10.2020 14:59
    Mora
    Sem ako "zaradu" ne uloži u stanove, recimo u Bugarskoj.
  • комша

    27.10.2020 14:56
    Праисторијски закони не одговарају данашњем времену. Промените закон, признајте раднике на интеренету као што су их сви признали у Европи. Дајте им нормалне стопе пореза јер ти људи уносе чисте девизе које не коштају државу ништа и која у њих није уложила ништа а хоће пола. Не будите алава држава јер ћете на крају сами себе појести!
  • Aleksandar

    27.10.2020 14:53
    ispravka SKORO SVAKO
    ...sem Zeljka Mitrovica...
    ...i svako mora da odgovara za svaku sitnicu (nenosenje maski, prekoracenje brzine,(dozvoljeno 50 a neko vozi 55)), sem sina od doticnog koji moze da ubije dete na pesackom, pobegne sa lica mesta i preda se policiji sa advokatom, i za to dobije 11 meseci kucnog pritvora, dok u zakonu pise da samo za to sto je pobegao sto nije stao da pruzi pomoc ide kazna od godinu ili 2 godine ne znam tacno nije ni bitno.
  • Milan

    27.10.2020 14:52
    Ha ha ha ha ha
    Svi osim politicara i estrade!
  • member

    27.10.2020 14:51
    Realno bi onda trebao porez za sve druge (koji sada placaju) da bude umanjen (jer ima vise para u drzavnoj kasi).

    Kad to bude glasacu za ovu vlast.
  • rale

    27.10.2020 14:40
    Ta izjava ima naročitu težinu kada je daje čovek koji je bio ozbiljno optužen za pranje para u Bugarskoj i kome je doktorat ukinut zbog plagiranja.
  • Aki

    27.10.2020 14:39
    E Mali, Mali
    Evo, čekamo da ti prvi platiš.
  • Stole

    27.10.2020 14:33
    Svi?
    Kako to mislite SVI koji zarađuju? Dvostruko oporezivanje je zabranjeno. Ukoliko oporezujete freelance zajednicu kojoj je porez već odbijen na stranoj platformi, onda ćete oporezovati i gastarbajtere? Narod koji vam unosi novac u državu za koji se sam izborio da ga zaradi i troši ga u državi koja dupetom nije mrdnula da mu pomogne? Da finansiraju uhlebe državne koji kupuju stanove po Bugarskoj od ukradenih para.
  • HM

    27.10.2020 14:32
    Tako je svako treba da plati porez.
    Takodje i vlast da opravda svaki dinar potrošen iz tog poreza.
    Ako vlast ne daje objašnjenje gde su novci i to objašnjava “tajnošću ugovora” onda i svi imaju pravo da ne plaćaju porez uz opravdanje “tajnosti ugovora” na koji treba da platimo porez.
    Logično zar ne?
  • marko

    27.10.2020 14:31
    ...osim tajkuna, političara i njima bliskih
  • Mali Miki

    27.10.2020 14:30
    Popovi
    Bas svi hm?
  • Komsa

    27.10.2020 14:29
    ...
    Istina, ali hajde da krenemo redom.
    Neka najpre porez plate najveci duznici, pa da krenemo na nize. Ovako bogati postaju bogatiji, a sirotinja izumire.

    Interesantno bi bilo da znamo da li ministar uredno placa porez na imovinu u Bugarskoj na svoje stanove.
  • Srdjan

    27.10.2020 14:28
    Samo što nije
    Kaže čovek koji izbegava plaćanje poreza.
  • Drasko

    27.10.2020 14:21
    Jel to Mali govori Irineju i svestenstvu SPC?
  • Miki

    27.10.2020 14:20
    Sem ako nije u sivoj (crnoj) zoni kao SNS mafija.
  • Mića

    27.10.2020 14:19
    Zašto frilenseri ne bi napravili udruženje i otvorili offshore kompaniju?
  • Mića

    27.10.2020 14:18
    Zašto frilenseri ne bi napravili udruženje i otvorili offshore kompaniju?
  • a kada cete vratiti

    27.10.2020 14:13
    novac onima koji :
    placaju veci porez nego sto imaju zaradu.....????!!!!!!!
  • Ns

    27.10.2020 14:10
    Šta je to meni ova država dala i omogućila pa da ja njoj vraćam porez, za tipa 200, 300 evra što zaradim mesečno preko neta? Pa zar neće tih 300 evra biti oporezovano kroz račune na koje ih potrošim (prodavnice, režije idr.)? Umesto da olakšavate ljudima koji ništa vaše ne troše a donose novac u zemlju vi im otežavate put. VRATITE NAM TURKE I HARAČ MOLIMO VAS BILO JE 5 PUTA LAKŠE!
  • Boris

    27.10.2020 14:07
    Kad ti lopov drobi o porezima....
  • Salamander

    27.10.2020 14:00
    prvo popovi
    a ostali lopovi da plate šta su dužni


  • w/e

    27.10.2020 14:00
    budalastine
    Freelanceri, iliti dno interneta da mogu da odu negde, vec bi odavno otisli. Vec uzivaju da rade poslove koje bukvalno niko normalan nece da radi i to po nekoj mizernoj ceni, ali boze moj, zive malo iznad standarda u Srbiji. Tako da bi ih ovaj porez dokusurio, pa bi ostali sirotinja ko i svi ostali... a te 'pretnje' da ce da odu niko normalan ne shvata ozbiljno, jer da mogu vec bi otisli.
  • Filip

    27.10.2020 13:58
    Da placam preko poreza Velju Nevolju, Zvonka Veselinovica, huligane sa tribina, dilere sa stadiona, Levijatan Porsche dzipove od 80 000 eura.... NEMA SANSE! Kad ovo drustvo odluci da ima drzavu bez mafije (Kavacki klan povezan sa navijacima Partizana) povezanu sa Radikalskim politicarima platicu bez problema...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna