Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović poručio je danas da će brza pruga na deonici Beograd - Novi Sad biti završena do kraja 2021, kako su strani partneri koji izvode radove i obećali, upozorivši ih da više nikada neće raditi u Srbiji ako ne budu ispoštovali rok koji su dali.
U ozbiljnim zemljama ovakav vid recimo agresije ministar nekoristi,inače više to nije Setite se premijera Islanda,na prvo pitanje novinara o njegovom udelu u poslu,podneo ostavku.Recimo moralno,ali u džepu ostalo isto,ovde nikad im dosta.Ne trebaju nam prazne reči,već dela,ali da džep bude pun,onoliko koliko si uradio,a ne koliko si dogovorio.Nema nama napredka,politička scena ista skoro 30 god,i samo optužuju jedni druge za krađu,a nama džep svaki dan sve više probušen.A oni se i dalje samo optužuju.
Da li ima problema u radovima ili ne, nas ne interesuje. Zato se i plaća projektovanje radova, ili kako se već to zove i to utiče i na cenu i na rok. Rok je u Ugovoru i tu nema nikakvih obećanja. Ima samo penala ako se rok probije.
Zaista je zapanjujuće da su čelnici države odabrali ovog pajaca za ministra kada svi na svetu vrlo dobro znaju da su 021 komentatori sam vrh svetske struke i nauke za građevinu, arhitekturu, virusologiju, epidemiologiju i ostale svetske nauke, i da im među preostalih 7 milijardi ljudi na ovoj planeti nema premca u stručnosti.
Ipak nalazim zbunjujućim da se kritikuje neko jer je nasledio kompaniju a na istim stranama se isto tako kritikuju i svi oni koji posluju kratko, upravo poređenjem sa evropskim kompanijama sa dužom tradicijom i koje već više generacija nasleđuje. Da li je istina da je Nobelov komitet odvojio jednu nobelovu nagradu za onog ko pronađe način da udovolji građanima Srbije, a čak deset nagrada za onog ko pronađe taj nemoguć način da zadovolji stručne komentatore sa 021?
i ruse i kineze za nekakvo gradilištance u smrdiji.
"Железница је дугачка 9.288 km и грађена је између
1891–1916. године. Протеже се на преко 8 временских зона"
sa tehnikom iz 916 godine rusi su napravili transsibirsku železnicu
a ovde u ravnici već 3 godine prave celih 75km i treba im još 1 godina .
Biće da im je stalo do posla ko Marici do peršuna.
Ovom prugom do BG trebaće izgleda kao i kod rusa 8
vremenskih zona dok se ne stigne do propalog i nezavršenog Prokopa.
JAPANCI SU POSLE ZEMLJOTRESA NAPRAVILI AUTO PUT U DUŽINI OD 40 KM
U 2 NIVOA za od 6 dana "Rad je počeo 17. marta, a šest dana kasnije razoreni dio autoputa Grejt Kanto je bio kao nov. Sreman za ponovno otvaranje saobraćaja, "
Srećni Vam radovi trudbenici na mješalci vojvođanska zima stiže.
Izvori iz kineske ambasade govore da je Si posle ovoga intervjua sazvao ceo CK gde ce ponuditi neopozivu ostavku ako petlja u Karlovcima ne bude gotova u roku. Navodno ce i doci do Tomine crkve Pokajnice gde ce za Bozic promenuti veru samo da bi novi ministar Momirovic zauzeo blazi stav prema izvodjacima radova.
Sto se Putina tice spominje se da ce navedenom miniustru ponuditi najmladju cerku za konkubinu jer je cuo da novac ne igra nikakvu ulogu u njegovom prosvetiteljskom zivotu.
Beznacajna priglupa sponzorusa se takmici u davanju sto iritantnijih neistina jadnim medijima koji su zapljusnuti bezobrazno-netacnim izjavama sa svih SNS strana a svima je isti cilj: licno bogacenje i maltretiranje javnosti...
Samo da podsetim da je kad su radovi pocinjali enormno dugacak rok bio kraj 2020. Prema tome kasnite debelo i zaebavate narod. I naravno da cete kasniti jos par godina, ko vas ne zna skupo bi vas platio.
Otac Djordje je u haotičnom SPS vremenu devedesetih uspeo da napravi ozbiljnu kompaniju.
Onda je deo te kompanije „na tacni“ dao Tomislavu.
Tomislav je tako postao „uspešan“ zahvaljujući ocu.
Pitanje je: zbog čega otac nije ministar?
Odgovor:Otac je sponzor partije.
A partija je sponzor hotela na Dorćolu. I tako u krug.
Još jedna osoba koja je rasla u zlatnom kavezu i koja ne zna šta znači biti gladan. Zahvaljujuci neredu u državi osamdesetih i devedesetih godina i privilegovanog položaju njegovih roditelja, koji su se brzo obogatili, mali je tako sa“ pravnim fakultetom“ uspeo da se probije i postane „bitan“. Kada se tome doda i podrška vlastima, koju je svakodnevno tvitovao, eto pravih preporuka za ministra.
Pa i Beograd na vodi je trebalo da bude gotov pa eno ljudi žive na gradilištu. I šta su sve samo spominjali da će tamo na bude, a na kraju ispalo stambeni blokovi sa šetalištem i tržnim centrom, odnosno Belvil sa Delta City-em. Ko se uzda u političare i njihove ugovore može odma da se sa zgrade baci.
Bolje da si zapretio penalima ako ne zavrse na vreme ili toga nema u ugovoru, verovatno je namerno ostavljena rupa u ugovorima da bi lakse prosli aneksi i ne planirani radovi. Ti decko nisi ni za cuvanje ovaca a ne za ministra.
Kinezi koji su kopali rukama po divljem zapadu pre dvesta godina, pravilli tunele i mostove gde ni konjem nisu mogli da prodju ljudi, pa realno bi umrli od smeha da mogu da vide stručnjake izstranke i njihove zeme kako prave prugu kakvu više niko na svetu ne pravi jer joj je prošlo vreme, i da ne bi pisao o vozovima od po 300 i 400 km na sat , recicu samo da oni prave prugu na kolosecima koji su napravljeni jako davno, znači puno toga neće ni uraditi jer je već urađeno, i ni tako ne mogu da sklepaju 100 km pruge već godinama, i to u 21 veku! Mislilm nije da ne mogu već neće zato što ovako ukradu više, a to što ti srbine nemaš voz , pa ko te hebe, ni ne treba ti kad si glup i ćutiš i trpis muljcinu ljudsku da tii priča bajke i uverava te kako je napolju još gore nego u smrdiji. Ljudi, svi su ispred vas 20, 30 ili 50 godina, ustajte, šta čekate više!
Ko god se starim putem vozio za Bg, sopstvenim ocima moze da vidi prugu ili sta ce od pruge biti. Ne treba biti strucnjak i videti da su u velikom zakasnjenju. A tek u Ns Temerinski podvoznjak, propali trgovci, posle toga Kisacki podvoznjak, nacekacemo se.
Naravno da nece biti gotova.Gradiliste oko Karlovaca izgleda sablasno , prazno i rastureno.Kao da je napusteno.Ostalo je jos samo godinu dana , ej jedna godina.Tu bi trebalo da vri kao u kosnici 24h.
Ti nikako nisi ni smeo da budeš ministar jer nemaš odgovarajuće obrazovanje, pa sam tim ni potrebno iskustvo u građevinskoj struci, a osim toga nemaš čak ni životno iskustvo.
Pa i nije neki uslov tj.pretnjica.
Uzece novac uz njih se i funkcioneri nakupiti novca i vozra...njima i nije bitno sto vise nece u Srbiji raditi....tako odradise promenadu, pa koga zajebase u Rumuniju da se zali.
Nazalost drzava i grad sve odobrise i dozvolise...
A dosta je ostalo ojadenih nasih radnika i firmi.
Kakva moralna gromada.Mama i tata mu ostavili hotele.Nista u zivotu nije sam uradio i stekao.Toma korona je izjavio da treba smanjiti minimalac za vreme korone.Poltron.U kojoj to zemlji se preti izvodjacima radova?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Momirović: Ako ne završe prugu Novi Sad - Beograd do kraja 2021. neće više raditi u Srbiji
Autor: Tanjug
Info
•05.12.2020.
•13:43 > 13:44
Komentari 41
Neko daleko
Draža
D
@Sve stručnjaci
Sve stručnjaci
Ipak nalazim zbunjujućim da se kritikuje neko jer je nasledio kompaniju a na istim stranama se isto tako kritikuju i svi oni koji posluju kratko, upravo poređenjem sa evropskim kompanijama sa dužom tradicijom i koje već više generacija nasleđuje. Da li je istina da je Nobelov komitet odvojio jednu nobelovu nagradu za onog ko pronađe način da udovolji građanima Srbije, a čak deset nagrada za onog ko pronađe taj nemoguć način da zadovolji stručne komentatore sa 021?
B
9
"Железница је дугачка 9.288 km и грађена је између
1891–1916. године. Протеже се на преко 8 временских зона"
sa tehnikom iz 916 godine rusi su napravili transsibirsku železnicu
a ovde u ravnici već 3 godine prave celih 75km i treba im još 1 godina .
Biće da im je stalo do posla ko Marici do peršuna.
Ovom prugom do BG trebaće izgleda kao i kod rusa 8
vremenskih zona dok se ne stigne do propalog i nezavršenog Prokopa.
JAPANCI SU POSLE ZEMLJOTRESA NAPRAVILI AUTO PUT U DUŽINI OD 40 KM
U 2 NIVOA za od 6 dana "Rad je počeo 17. marta, a šest dana kasnije razoreni dio autoputa Grejt Kanto je bio kao nov. Sreman za ponovno otvaranje saobraćaja, "
Srećni Vam radovi trudbenici na mješalci vojvođanska zima stiže.
DB
Sto se Putina tice spominje se da ce navedenom miniustru ponuditi najmladju cerku za konkubinu jer je cuo da novac ne igra nikakvu ulogu u njegovom prosvetiteljskom zivotu.
Remus
Riki
DonJuan
ozvalavljen
https://www.istinomer.rs/izjava/brza-pruga-beograd-budimpesta-do-2018/
Gradjanin
Za ovakve reči bi u nekoj normalnoj zemlji ministar bio zamoljen da podnese ostavku.
Valjda u zakonim piše ko može, a ko ne, da nešto radi, a ne da on o tome odlučuje i trenira strogoću!
/
Beba
Onda je deo te kompanije „na tacni“ dao Tomislavu.
Tomislav je tako postao „uspešan“ zahvaljujući ocu.
Pitanje je: zbog čega otac nije ministar?
Odgovor:Otac je sponzor partije.
A partija je sponzor hotela na Dorćolu. I tako u krug.
Mona
Pera
rale
Bojan
Sabe
Gradjevinac
Vilada
Piško
P. S. Pošto kod glavnog brata niko ne sme da napravi red.
ZX
Pićuka
n
Inspektor Višekruna
da da
Drzavni nadzor
Idi, ne prenemaži se
Hattori Hanzo
Aleks
čiko Pero
pera
Sini
Uzece novac uz njih se i funkcioneri nakupiti novca i vozra...njima i nije bitno sto vise nece u Srbiji raditi....tako odradise promenadu, pa koga zajebase u Rumuniju da se zali.
Nazalost drzava i grad sve odobrise i dozvolise...
A dosta je ostalo ojadenih nasih radnika i firmi.
Ja
Stanoje
Stole
Banderaš
nemanja
https://youtu.be/HpRqlehZ0X8
Dema Gogić
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H