Autor: Beta, Politika

Info
07.02.2021.
09:14
Ministar odbrane Nebojša Stefanović izjavio je da očekuje da do septembra ili oktobra bude doneta odluka o eventualnom "odmrzavanju" obaveze služenja vojnog roka, i da će se do tada znati svi detalji kako bi vojni rok izgledao.

Komentari 146

  • Damir Krnić

    10.02.2021 18:13
    Vojska mora biti profesionalna, dobro obučena i vrhunski opremljena sa najsavremenijim naoružanjem i opremom. Ali šta raditi sa tim profesionalcima posle navršenih pedeset godina? Za vojsku nisu, a Boga mi ni za penziju. Tu je problem. Inače mislim da neka vrsta vojne obuke mora da se uvede ali i da se plati i prizna radni staž! Vojska drugog poziva u malim državama znači puno a ne traži puno novca!
  • Realista

    10.02.2021 15:20
    Realnost
    U mom komentaru nema ratnohuškačke politike, niti vređanja po nacionalnoj osnovi, osim što sam naveo dva imena koja su direktno učstvovala u razbijanju Jugoslavije i naveo neke činjenice koje su se desile. Druga je stvar kako neko vidi neke stvari, naročito ukoliko je državljanin onih delova Jugoslavije koji su se otcepljivali.
    Jedan komentar na moje izlaganje govori o potrebi preciznog bombardovanja, ali takvog da se narod pobije a da infrastruktura ostane kako bi oni koji ga podržavaju mogli mirno da žive. Strašno.
    Jedan komentar govori da pošto je neki moj Zloba hteo da bude glavni baja u Jugi i da je zbog toga došlo do raspada Jugoslaviji i do svega šta se desilo. E moj neznalice krivo si informisan. Zloba je bio mala maca za ostale predsednike i nije mogao da bude glavni baja u Jugi jer mu to zakon nije dozvoljavao. On je bio samo glavni Baja u Srbiji, kao što je Tuđman bio u Hrvatskoj, a predsednik predsedništva tj. glavni baja se menja svake godine i bio je Stjepan Meseć. Rasparčavanje nije pokrenuo Zloba nego Stjepa Mesić, Janez Janša, Tuđman,...
    Ne bih da pišem dalje jer nekima nema smisla ni pisati. Oni će negirati činjenice kao što neki negiraju Jasenovac.
  • marko

    10.02.2021 01:53
    @Realista
    Nemam ništa protiv vojske, još uvek je u ovakvom čovečanstvu neophodna, ovde nije reč o tome. Ovde je reč o tome kakvu vojsku hoćemo i šta je potrebno da se napravi dobra vojska.

    Američke NAVY SEALS su poznate po tome što između ekspertize i poverenja, radije će izabrati čoveka koji je čak i lošiji u ekspertizi nego kome ne mogu da veruju. Poverenje u tim je sve. Kako da napraviš pristojnu vojsku, profesionalnu, u uslovima u kojima vojnik nema poverenja ni u koga, od ministra do desetara, jer se sve raspada? Kakvo poverenje i profesionalizam, kad ti je ministar bio Vulin, kad te tretiraju kao krpu? O čemu mi ovde pričamo, životom će neko da te brani ko dobija minimalac, ko je tu dovučen na silu, koji treba da salutiraju likovima kao što je Vulin, nekome kao što je Stefanović i njima slični? Šališ se, to će nekome da dovede život u red i to je prava vojska? Manite se zajebancije.
  • Rema

    09.02.2021 21:18
    @Realista
    Vidi se da svaki dan citas ratno-huskacke govore 90ih glavnih udbaskih propagandista. Previse izlizano cak i za ovako glup narod!
  • G pen

    09.02.2021 14:43
    Vidi Realista, sto znaci da su bolje organizovani. Ja ne znam u kojoj JNA si ti sluzio ali ona u kojoj sam ja bio je bila osudjena na propast. To je bila srpska i bosanska vojska a svi ostali su sluzili za posprdavanje. Gomila jagnjecih brigada.
  • @Realista

    09.02.2021 12:42
    “....onima kojima bi odgovaralo da zauzmu teritoriju Srbije i da nas isteraju iz Srbije, kao što su nas isterali iz Slovenije, Hrvatske, delova Bosne i Hercegovine, Kosova i Metohije,...”

    Види Прика овако, да твој Злоба није хтео да буде главни баја у Југи, не би ни имали ово што си написао...
  • rale

    08.02.2021 16:32
    zbogom pameti
    Dali doticni govspodin Stefanovic cita ove komentare.To njega ne zanima.O kakvoj odbrani Srbije on govori.Pogledajte samo skim se Srbija granici i sve ce vam biti jasno.Kad bi doslo do necega,nedo Bog,pojeli bi nas sa govnima.
  • boky

    08.02.2021 15:35
    jadnik
    da nauce da brane drzavu kao vulin, ili stefanovic. gde li je on branio. hocete da maltretirate nasu decu i unuke kao sto ste maltretirali nas i na kraju izdali i prepustili ustasama na milos i nemilost. idi ti pa je brani i tvoja deca smrade.
  • Piplfoks

    08.02.2021 12:44
    @Realistа

    Ne uzimajte ološu u usta naše prijatelje i najdraže, vaši bolesni ratovi su ih i rasejali po celom svetu. Naravno da takve treba bombardovati ako ponovo počnete da zveckate sabljama, ali fino i precizno, da ostane infrastruktura za normalan život posle.
  • Garica

    08.02.2021 11:29
    bez brige
    Ha, ha, ha... prvo treba imati zemlju koja zaslužuje da je braniš! Ovu mogu da brane samo oni koje dovezu autobusima i nahrane sendvičima! (Plaćeni vojnici se tu ne uračnavjaju, njima je to posao i pošteno ga rade za male pare)
  • Realista

    08.02.2021 10:11
    Realnost
    JNA nije pobedilo lovačko društvo Slovenije. Slovenci čak nisu nešto ni učestvovali u tome nego nekolicina ubačenihj elemenata sa vodjstvom Janeza Janše uz pomoć vojske Austrije koja je zauzela nekoliko karaula, izdajnika iz JNA i tadašnjeg predsednika predsedništva Jugoslavije Stjepana Mesića koji su sve to omogućili.
    U svakom slučaju vojska je neophodna i svi koji govore protiv vojske su oni koji ovu zemlju ne vole nezavisno ko je na vlasti. Govoriti protiv vojske je isto kao govoriti da nas treba bombardovati. To mogu samo izdajnici, neljudi i bolesni ljudi. Ti isti da se nešto desi bi prvi pobegli iz Srbije, ostavili svoje najdraže i prijatelje, jer im je bitna samo njihova korist, njihova bedna imovina i njihov bedni život.
    Još nešto. Vojska vas prevashodno uči da se branite i da sačuvate svoj život, a ne da ubijate.
    Znači da ćete imati veće šanse da u nekom ratu preživite kao vojnik a ne kao civil.
    Kome može da odgovara propaganda protiv vojske? Znači samo onima kojima bi odgovaralo da zauzmu teritoriju Srbije i da nas isteraju iz Srbije, ako što su nas isterali iz Slovenije, Hrvatske, delova Bosne i Hercegovine, Kosova i Metohije,...
  • Bitno

    07.02.2021 23:44
    Ne brinite, po ustavu ne mogu naterati nikoga da služi vojsku, samo opušteno, i da uvedu, neće daleko.
  • Pozdrav

    07.02.2021 20:35
    Evo i ja da dodam svoj glas. Vojska ni u kakvom slučaju. Ne zanima nas šta je bilo, niti šta su ljudi prije radili, mi nećemo ponavljati iste greške. Ako se 'država' ne slaže sa nama i ako hoće da napadne ovaj narod, neka budu takvi ako misle da im je to pametno.
  • g pen

    07.02.2021 20:09
    Zamislite vojsku u organizaciji naprdnjaka. Sa obzirom da je JNA u stvari bila srpska vojska i da ju je potuklo lovacko drustvo Slovenije onda.... manite se igranja jer cete opet dobiti po labrnji. Oh, umalo sam zaboravio, pa Causeskua su skinuli rezervisti. I vi stvarno hocete vojsku?
  • Mile

    07.02.2021 19:02
    Bravo
    Hoce Vulin opet morati da sluzi vojsku?
    Hoce se ukinuti Megatrend ?
    Dajte ljudi dosta zajebancije ubili ste nas u pojam.Koja vojska za koga za sta.Da resite sve afere a ne tu zezate narod.Imate vi preca posla neg o vojnom roku da brinete.
    Cij je Otac oruzje izvozio?
    Cija je Tetka u Kanadi?
  • Coa

    07.02.2021 18:51
    pravi naziv
    Mislim da se gresi sto se u opste pominje "sluzenje" vojnog roka.
    Jel ovo nece biti sluzenje vojnog roka nego obuka rezervnog sastava kojeg vec sad imamo po zakonu, samo sto vecina rezervnog statava nikad nije drzala a kamoli korisrila neko vatreno oruzje.
    Obuka 3 ili 4 meseca i posle toga ides kuci. Po meni bi najbolje bilo da se obuka vrsi u mestu iz kojega si ili u najblizoj kasarni za obuku tamo se preko nedelje vikendom kuci i ni neces osetiti obuku.
    A da bi trebalo da prodju neku obuku, trebalo bi... ako nas je istorija nesta naucila ratova na ovim prostorima je uvek bilo i bice, bilo ko ko misli drugacije je pomalko naivan.
  • Bojan

    07.02.2021 18:42
    @Лиманац
    Ко не храни своју војску, храниће туђу!

    Hvala za tu motivaciju, meni to zvuči kao win-win situacija.
  • Zoran

    07.02.2021 18:40
    Ja lično nebih više obukao uniformu vojske Srbije, ni pred streljačkim vodom. Pošteni, veterani ratova i njihove porodice postali su socijalni slučajevi, a neki koji nisu branili Srbiju, a nije ih malo, od sirotinje i rata prerasli u su tzv. biznismene i bogataše. Neka Srbiju brani, ko od nje ima koristi.
  • Pezos

    07.02.2021 18:27
    @Лиманац
    Vidim, svim tim našim susedima je neuporedivo lošije nego nama. Siroti ne znaju šta će od sebe, a kod nas med i mleko. Internet branitelji, svi do jednog!
    Inače, dokle ćete vi paljevine da tupite o „drugoj Srbiji” i šta je uopšte to? I ko je onda „prva Srbija” i jesi li ti primer iste?
  • Vazno

    07.02.2021 17:41
    Vazno je da znaju da brane zemlju oni kojima je to posao, mene to ne zanima, kao sto njih ne zanima ono cime se ja bavim, u cemu je problem? Svako neka se bavi cime zeli, ne moze zakonski da primoravate nekog, 21. vek je.
  • Лиманац

    07.02.2021 17:40
    Пијемо сузе друге Србије
    Ја сам за то да се уведе обавезан војни рок. Ко не храни своју војску, храниће туђу! То се показало на примеру северозападних нам „komšija”.
  • andrija

    07.02.2021 17:11
    vojni rok
    Koce da brani u ovu zemlju kad smo sve ratove izgubili Sloveniju,Hrvatsku,Kosovo... koga lazete nemate para ni ovu redovnu vojsku da placate...
  • Nikola

    07.02.2021 16:44
    Da li je Gospodin Stefanovic sluzio vojsku, ili isto kao i Gospodin Vulin. Mozda ce da salju u zatvor one koji odbiju sluzenje vojnog roka ili ce sto je verovatnije, da ih debelo novcano kaznjavaju plus zatvor u trajanju vojnog roka. Bice ono "Rado Srbin ide u vojnike, dvoje vuku a trojica tuku".
  • /

    07.02.2021 16:38
    /
    u opkladu da od ovih botova koji su za vojsku je vojni rok sluzilo njih petoro...najvise
  • pera

    07.02.2021 16:25
    manite mene odbrane
  • Janko

    07.02.2021 16:23
    Srpska Napredna Salamura
    Kako ce redovno sluzenje vojnog roka uticati na punjenje Radikalskih dzepova?
  • Slobodan

    07.02.2021 16:14
    Gospodo na vlasti, ko nas i kada napada? O cemu Vi to?
  • Uča

    07.02.2021 16:11
    Iz čitanki
    Dobro obučena i adekvatno plaćena profesionalna vojska i eventualno vraćanje predmeta odbrana i zaštita u srednje škole, maksimum je za zemlju koja se izjašnjava kao neutralna. Uostalom, ko će to da nas napadne da bi mladi trebali da znaju kako da brane domovinu?

    Sve što treba da znaju o odbrani zemlje, nekad je bilo u čitankama:

    "Domovina se brani rekom
    I ribom u vodi...
    Domovina se brani cvetom
    I pčelom na cvetu...
    Domovina se brani knjigom
    I pesmom o nebu...
    Domovina se brani lepotom
    I čašću i znanjem...
    I lepim vaspitanjem..."

    Ali pošto više gotovo da i nemamo nezagađenih reka, drveće pomahnitalo sečemo, knjige se bojimo, znanje proterujemo iz zemlje, lepom vaspitanju se podmevamo, davno je ovde malo rodoljuba. A obavezan vojni rok sigurno nije čin kojim se situacija može popraviti. A i pride gospodo, mnogo vam skupa ta igračka.
  • D.

    07.02.2021 16:11
    @Штрандуша

    Hej, pozdrav Штрандуша. Ovde frilenser, sa slovenackim papirima! Cao bejbi!
  • Drveni advokat

    07.02.2021 16:10
    @Штрандуша
    Frilenseri nisu ništa zaradili, samo su pozajmili novac od tetke!
    A za vojsku, daj im lični primer, prijavi se za dobrovoljno služenje!
  • Jacovitti

    07.02.2021 16:00
    Služenje vojnog roka?
    Zaboravite.
    Vojska je bila glupa i ostala glupa. Jedino što san naučio služeći u Somboru na aerodromu, kako bih postao avio mehaničar (il’ tako nekako beše) je ono što me zastavnik Maksa naučio. Naučio za ceo život:
    - Gume e pumpaju sa pritiskom većim nego što je u njima. Može i obratno, ali to daleko sporije ide.
    Umal’ ne obesih svoju diplomu mačoru o rep!

  • Ivan

    07.02.2021 15:32
    @Штрандуша
    Ja najvise zalim vas sendvicare stetocine sto ste unakazili ovu zemlju!
  • Vaspitanje

    07.02.2021 15:16
    Ako vojska vaspitava decu, posaljite ih, niko vam ne brani, to i sada mozete da uradite. Moja su vapsitana i bez vojske i ne saljem ih nigde.
  • w/e

    07.02.2021 15:07
    wat
    Kako se brani zemlja? Potpisivanjem kapitulacije pod pritiskom zapada kao sto su to do sada radili?
  • Mile

    07.02.2021 15:02
    Kako se brani država se ne uči u vojsci. Država se brani mudrom politikom. A to nam je debelo i deficitu. Ovo je samo još jedan spin sa aktuelnih afera.
  • Miodrag

    07.02.2021 15:02
    Dok ih takvi kao vi i Vulin brane ima šta i da nauče...
  • Pacifista

    07.02.2021 14:59
    Ovu domovinu treba da branimo jedino od onih koji su na vlasti.
  • Штрандуша

    07.02.2021 14:59
    Највише жалим фриленсере, пре но што се иселе мораће и да одслуже војску и да плате порез, иначе нема пасоша. Сузу бих пустила.
  • Svemir

    07.02.2021 14:47
    07.02.2021.
    Ti ćeš da ih naučiš? Ako nešto ostane posle tebe i takvih za uništenje."Braneći " domovinu pokrali ste i uništili sve.
    Ne ministre, neće biti tako.
    Mi će mo ih naučiti kako da se brane od takvih kao što si ti .
  • Caslav

    07.02.2021 14:40
    Za ove botove sto pusu da treba vojska omladinu da uci ljudima..

    Da postanes covek te uce roditelji i prijatelji.
    Neko je napravio ogriman propust kada je vas vojska ucila.


  • Sonja

    07.02.2021 14:22
    Domovina
    Domovina se brani knjigom
    i pesmom o nebu........
  • pers

    07.02.2021 14:22
    molim!!!!
    ova drzava opet zeli da deca ginu za njih nazalost,,,,,nek ih plate kao amaricku vojsku barem,,,
  • Rade

    07.02.2021 14:04
    Ti da teraš ljude iz zemlje zato što neće da pune vaše prljave džepove, i još tražiš da te i brane kako bi nesmetano krao i lagao? E pa neće moći ove noći!
  • Marija J.

    07.02.2021 13:58
    Obavezno
    Poslati to sve u vojsku na 18 meseci, ne dozvoliti korišćenje kompjutera i mobilnih telefona, dati im da čitaju nešto, i telefonsku govornicu da se jave kući. Napraviti od njih ljude, jedino može redovni i obavezni vojni rok.
  • Ljube

    07.02.2021 13:29
    Odbrana zemlje
    Zemlja se brani tako što se izađe na izbore..ne plašiš se velje newolje, zvonka i takvih..ne prodaš glas za 2 crvene..i glasaš da nikada neko kao slina i vulin ne bude na poziciji na kojoj je..tako se brani zemlja.
  • Joca

    07.02.2021 13:21
    Verujem da će je odmrznuti, uvesti, vratiti - nebitno. To će biti još jedan način za pljačkanje, pošto je jasno da će firme u njihovom vlasništvu vojsku opremati.

    A da ne spominjem problem života u kasarni i korone - to još kako mi se čini niko nije spomenuo.
  • realno

    07.02.2021 13:20
    Ma i njima je jasno da od ovog nema ništa, pokazatelj je to što ni za dobrovoljno /profesionalno služenje vojske nema iteresovanja. Ovo nam samo bacaju prašinu u oči.
  • Anti Putin

    07.02.2021 13:20
    da li patriJote shvataju da smo okruzeni clanicama NATO pakta.
    cemu i kome onda vojska?
    mozda da ponovo pobedimo NATO.
  • Backa

    07.02.2021 13:12
    Ti stručnjače .....?
    Da imas mozga ne bi balav postao ministar. O tvom neznanju i neiskustvu ne bih da komentarisem. Posto kazes “mladi” a sta si ti? Neki iskusni mudrac sa Sorbone ili Oxforda..?
    Da li ste mladima obezbedili pravo na rad? Ratovi ih nece mimoici, zato nam mladi sve vreme beze iz zemlje. E sada, od svega je najvaznije poslati mladu decu u vojsku, a sve ostale obaveze koje drzava treba da ispuni prema tim mladim ljudima, nisu ispunjene. Ti se bavis politikom pa premestas zadnjicu iz jedne ministarske u drugu ministarsku fotelju, zato ti je bolje da se pokrijes usima i da ne lupetas! A idu i izbori pa de ti se valjda i ta nasledna fotelja izmaci.
  • YYY

    07.02.2021 13:11
    Ne dao Bog da nas neko napadne.Koliko izdajnika u našem narodu bi vojni sudovi morali da pobiju? Sram te bilo Srbine.Nismo zaslužili da postojimo.
  • Majka

    07.02.2021 13:05
    Makar šta. Ako uvedu obavezni vojni rok to je iz lukrativnih razloga, talice se u troskovima a deca ce paliti iz Srbije.

  • Nene

    07.02.2021 12:58
    Koju zemlju da brane!
  • Ice

    07.02.2021 12:56
    @Deda evo ja sam otišao i nikad se vratiti neću i nikada tu "vojsku" služiti neću a nemam EU papire. Tebi i tvojoj generaciji koja ste budućnost Srmdije prepuštam da služite.
  • Jfjandj

    07.02.2021 12:50
    Znam ja kako se brani drzava - tako sto se izdajnici stave u zatvor, pre svega sve i jedan SNSovac i svi koji su glasali za iste. Da nam je takvih kao vas dok su Turci bili, svi vi bi im se dodvoravali i uzdizali jer nemate kicmu a ni nesto drugo. Tako se brani zemlja, otadzbina, dom.
  • Izdajnik

    07.02.2021 12:49
    posle toliko izgubljenih ratova ovde se jos uvek prica o vojsci.
    Neverovatno.
  • Idi begaj

    07.02.2021 12:49
    igre bez granica
    Baš vala , nego šta će nego da nauče kako se brani zemlja!
    Bio i video, svašta se može naučiti npr. kako da se polomiš od žurenja negde da bi čekao, kako da najneefikasniji način čisti/skuplja lišće i sneg, koja je bolja metla, da li plavuša ili crnka (ko razume, razume), kako moraju da se ručno kupe beli kamenčići iz crvene šljake na stazi za trčanje, i da se to apsolutno mora uraditi dok god neko drugi ne dođe i kaže da ne mora, nauči se koji ti je vojnički ranac ćale nosio pre i tokom 90ih jer ti nosiš isti (možda i baš taj)
    Takođe, može se naučiti kako se sređuju magacini tako što se prvo izvadi sve, pa se onda vrati nazad bez da se očisti, kako da se u 21. veku ošugaš jer se kupaš čak 2 puta nedeljno ledenom vodom, a svaki dan se znojiš i prljaš kao magarac. Ali ko ti je kriv kada treba da ti telo dodiruje samo čaršave, a ne ćebad, jer se ona jel'te ne peru. Naučiš i kako da koristiš neispravnu i neopranu gas masku i da je podesiš tako da izgleda kao da radi i malko je propereš tek toliko da se gornji sloj prljavštine od prethodne generacije skine. Pa i da piješ i jedeš sa sve rđom.
    Može se naučiti i kako se čisti puška koja je za sa otpad, kako da se uniforma stara 30 godina učini da izgleda stara samo 15, kako da jedni drugima glumimo vrata na čučavcima, kako da bez pogovora slušaš kako ti neko daleko gluplji od tebe objašnjava kako stvari stoje i naređuje ti da bez pogovora izvršavaš njihove fiks ideje i još mnogo toga.
    Svašta nešto krucijalno za odbranu zemlje
  • Poludim li u 25

    07.02.2021 12:43
    Bukvalno cu da poludim od ovoga
  • Velja

    07.02.2021 12:40
    @Dejan07.02.2021 • 11:43
    Cccc


    idi u vojsku Supermene ko ti brani.
  • Inspektor Višekruna

    07.02.2021 12:40
    @Deda
    Vojni rok sam odslužio, u vreme kada sam mogao ladno pobeći i tražiti azil, jedino što mi se moglo desiti je da 20 godina nema povratka u zemlju!
    Nisam baš siguran da mi je to bio previše pametan potez!
    A da li vojska očvršćava ili slabiji puknu, to je posebno pitanje!
    Sa mnom u vodu su bila dvojica koji su baš pukli, nisu folirali!
  • Zju

    07.02.2021 12:34
    Ma...
    Kakvo crno sluzenje.Proveo sam 9 meseci u sluzbi bio sam granicar kerovodja.U tom periodu je tek uvedena civilna i pojedini klasici su se skinuli i presli tamo.Tada je trajalo to 13meseci.I bilo je ponizavajuce.Ali bili su odlucni.Secam se da je tada Madjarska bas ukinula sluzenje i kako smo im zavideli.U danasnje vreme kada dronovi razbucaju sve oko sebe koriste se razne druge napredne tehnologije slati necije dete da bude dronovsko meso je kpmpletna idijotija.Ne trosite pare na gluposti gradite puteve i bolnice.
  • Koji je ovo vek

    07.02.2021 12:33
    zaostali
    Ko danas ratuje puškama?
    Zaostali narod.
    Deco naoružajte se znanjem.
  • mile

    07.02.2021 12:27
    Da li ce i Danilo sluziti vojni rok ili kao Vulin.Ja imam zensku decu i bas me briga , ostali razmislite kome bi ste prepustili svoje sinove .Moji sigurno da ih imam ne bi isli.Eto toliko.
  • Vojin

    07.02.2021 12:25
    Daleko bilo
    Vazno je da mladi znaju kako se drzava brani ha ha ha pa ovaj je poludeo drzava se brani tako sto napraviš velju nevolju, otvoriš firmu na tatu za izvoz oružja kumu daš jovanjicu i policijsku znaku, visak novca uloziš u galens uvedes sluzenje vojnog roka pa prodaje uniforme hranu pise potrošnju naouruzanja po nasim garnizonima a isto će se prodavati rodnom kongu ili mirnom čad-u e to vam je deco PATRIOTIZAM
  • Pitanje

    07.02.2021 12:08
    A da li ljudi treba da znaju kako se brani zdravlje i lični život od države koja ih neprestano uništava iod rođenja do smrti?
    Kad treba ginuti onda su vam svi građani, a kad treba živeti onda su vam samo članovi vaše partije građani.
    Osim što ste rekli frilenseri da biste se radovali da odu iz zemlje.
    Možda biste više od toga želeli da za nju svi izginu?
  • M

    07.02.2021 12:06
    Trebalo bi da se o ovom pitanju na referendumu izjasne mladi, a ne penzioneri.
  • Pićuka

    07.02.2021 12:05
    @Ahahahahahah
    Ne znam od kada datira narodna izreka, pre Solunaca ili posle njih, " Rado Srbin ide u vojnike, tri ga tuku a dvojica vuku".
  • Deda

    07.02.2021 11:59
    @Olga
    Ma nemoj. Da se sele iz Srbije? A sta je sa generacijama koje nisu imale gde da se odsele, pa su morale da sluze vojsku? Oni su morali, a vasi ce da se odsele iz Srbije i resen problem. Kako da ne. Malo ste zakasnili. Ukoliko nemate drzavljanstvo neke od drzava eu, nista od selidbe. Jer ako vam pozovu sinove na sluzenje vojske nema bezanije iz zemlje dok ne odsluze
  • F

    07.02.2021 11:57
    Ala će da ojača odlazak preko granice. Mada, mislim da je to SNS-ovcima i cilj. Frilenseri, ovi što neće u vojsku - to većinom nisu njihovi glasači. I treba da odu, pa da opušteno vladaju sa debilanom.
  • ciga

    07.02.2021 11:57
    sramota
    @Ahahahahaha
    Bolje da se Solunci prevrću u grobu nego moja deca,nekako me to sa Soluncima manje pogađa.
  • Deda

    07.02.2021 11:54
    @Taja
    Hoce tajo, itekako. To sto ih vaspitavas da budu mlitavci nije resenje. Vojska ce ih ocvrsnuti
  • NS

    07.02.2021 11:52
    @Miomir
    Ne lupetaj. Jasno je da bi vama najvise odgovarali nemiri. Ali nista od toga. Uvesce ponovo sluzenje vojske. E tu pocinju problemi za one koji zele da odu iz Srbije, a kaci ih sluzenje vojske. Jer nema odlaska iz zemlje bez sluzenja vojske. Mnogi su odsluzili. Neka sluze i drugi. Niko ko je sposoban ne bi trebalo da bude postedjen sluzenja vojske
  • Pedja

    07.02.2021 11:52
    Specijalci
    Kao Vučić i Vulin, recimo... Baš su dobro branili i odbranili zemlju. Sve je to potpuna sprdnja.
  • realno

    07.02.2021 11:47
    Da, baš ti nam reci kako se brani domovina. Ne brani se oružjem, koje ste muljali i izvozili po svetu pa sad dobijamo packe.
    Домовина се брани лепотом
    и чашћу и знањем
    домовина се брани животом
    и лепим васпитањем.

  • Jašta

    07.02.2021 11:47
    Evo ima dece iz vaše stranke koliko hoćeš, prvo neka oni idu, ionako su toliko ziljavi da ne služe ničemu drugom sem kliktanju. Kad oni svi obave, a mogli bi i ministri, možda dođem na vojnu vežbu. Do tada se terajte...
  • Mastodont

    07.02.2021 11:44
    @Ahahahahhahah

    Kanda ne razumeš razliku između straha i apsolutnog bola u preponama. Strah je za one sirotane koje će poslati ljudima na vrata da ih kupe u nekakvu zamišljenu vojsku zamišljene zemlje.
  • Dejan

    07.02.2021 11:43
    Cccc
    Skim ste mislili u vojsku,sa frilenserima, paraderima, maminim sinovima koji jos ispod suknje ! Ovde je dovoljan jedan lazan tekst i svi begaju u svoje brloge, sa takvima da branite ovo ovde,ma dajte nemojmo se zanositi u startu ! Sve ovo su prazne teme za zamajavanje naroda,vlast je samo kupila par dana zarad vakcinisanja,testova i ostalih gluposti !!!
  • mislim

    07.02.2021 11:38
    Stvarno
    Nego ministre ko je pobio one gardiste?
    Koliko je godina proslo??
    Sram da te bude tebe i sve politicare u Srbiji.....
    Ali sve to dodje na naplatu....... Kad tad.
  • Peka

    07.02.2021 11:37
    Hoće radikali ponovo da se malo igraju rata. Da pobeđuju kao i u svim ratovima koje su vodili, ali ovog puta samo sa našom decom pošto su njihova odrasla pa ne pripadaju ovoj kategoriji.
    Da imaju imalo časti i obraza pre ovog predloga objavili bi istinu o Topčiferu. Kako se tamo ona deca sama poubijaše kako nam to Država tvrdi.
  • Ispravka

    07.02.2021 11:25
    Zemlju treba braniti od mafije na vlasti.
  • info please

    07.02.2021 11:23
    A jel ministar služio?
  • G pen

    07.02.2021 11:15
    Da, najbolje ce im pokazati kako se brani domo ina ovi koji su uhvatili tutavelu dok su nas mobilisali.
  • Sako

    07.02.2021 11:15
    Da li u ovoj zemlji ima iko ko pamti duže od jutrosnjeg dorucka,pa sta smo naucili iz devedesetih i ko je bio ratni huškač I isti ti sad ponovo dižu vojsku na " nivo" ljubavi da bi kad oseti da ce izgubiti na izborima, šta pokrenuo vojsku na nekoga ej narode gluperdooooooo.....
  • Ahahahahhahah

    07.02.2021 11:12
    Ahahahahh
    Kakvi komentari....
    Pa cemu strah.
    Niko ne salje u rat.
    Mala obukica u rukovanju oruzijem.
    Jadna li si Srbijo.
    Solunci se prevrcu u grobu.
  • Dragan

    07.02.2021 11:11
    Ne šest meseci -- ni šest minuta ne želim da nosim pušku da bi podizao nacionalizmu rejting.
  • Izvidjac

    07.02.2021 11:10
    Koliko
    Koliko kukavicluka I sebicluka.vojnik si zbog sebe a ne zbog ministra.neozbiljno je nemati vojsku u vremenu u kome zivimo .cemu tolika ogorcenost i mrznja.pa to je samo par meseci potrebne obuke.nesmeta ni da se zavrsi faks ni da se ostane bez posla.manje su sanse da zlo dodje ako imamo dovoljno veliku vojsku i rezevni sastav.a ako ipak dodje nece birati izmedju onih koji su odsluzili vojni rok i onih koji to nisu.
  • Vladimir

    07.02.2021 11:08
    .
    Bezite, beziti, svi iz zemlje...
    Pustite nas koji smo sluzili, da jos jednom odsluzimo.
  • Resenje

    07.02.2021 11:03
    Stvarno postujem i cenim svacije misljenje. Ali ovo stvarno nije potrebno, zakon koji postoj o dobroboljmom služenju je u redu, mozete da uvedete platu i druge pogodnosti za dobrovoljce, ali da uvodite obavezno služenje, cemu to? To je klasicno primoravanje nekoga da radi nesto sto mu vi naredjujete, shvatite da to ne moze tako, 21. vek je.
  • Pan5er

    07.02.2021 11:02
    Znaš kada ću pustiti sina da služi vojsku kojom komanduje kriminalna sns bratija?
  • Gramzi - Bagins

    07.02.2021 10:59
    PIH!!
    Kakav nam je Generalstab, na celu sa ministrom, jedino sto mladi mogu da nauce je kako da sto pre DEZERTIRAJU!!
  • /

    07.02.2021 10:56
    /
    koga da brane?
    ni vlast a ni ovakav narod nisu zasluzili da neko gine za njih
  • Cbzdg

    07.02.2021 10:54
    ...kako se brani zemlja"

    Zemlja? Ili vasa privatna teritorija
  • Jovan

    07.02.2021 10:53
    Biće kao za vreme Turaka, ljudi će sinovima odsecati delove tela da ih ne bi odveli. Ljudi nemojte se zajebavati sa takvim stvarima shvatite da ne možemo stalo ići u nazad. Prošla su vremena Tita, JNA i KPJ nema to više. Priče o tome kako se služi vojska u Švajcarskoj okačite mačku o rep. Ovo nije Švajcarska već primitivna orijentalna Srbija gde bez maltretiranja i tragedije ništa ne može da prodje. Zar niste videli devedesetih da je vojska nesposobna da odbrani zemlju izgubila je ratove i od jačih i od slabijih protivnika u to vreme. Činilo se da je ludački avanturizam bračnog para Milošević-Marković stvar prošlosti ali ovde ludilo nikako da se završi.
  • hahaha

    07.02.2021 10:52
    hahaha
    Ovi se ne zezaju. A vi samo nastavite da se kidate ovde po komentarima. Da se podsetimo: pausalci - ko vas j...
    freelenseri - ko vas j...
    sinovi naroda - ko vas j....

    Ko je sledeci nek spremi vazelin.
  • Bole

    07.02.2021 10:49
    Realnost je da je sve do sada sem onog zatvaranja drugog Beograda Vucic i uradio sto je zacrtao sebi. Sledece godine ce SNS biti deceniju punu na vlasti , a kako stvari stoje bice bar deceniju i po. Jednostavno nema kog da ih moze pobediti 2022. i to je realnost. A narod nek u komentarima i na Twitteru nastavi samo da vice ,, Gotov je". Evo samo sto nije, dabome.
  • P

    07.02.2021 10:49
    P
    Obzirom sta nam radi ova drzavna vlast,voleo bih dans neko okupira bolje bi prosli sigurno. Mogu oni svasta da izglasaju,rade,prete,otimaju,a dali ce im to proci u narodu neverujem. Vojska nesluzi da vaspitava i ostali izlizani stereotipi. Vojska mora da bude profesionalna,placena i ko voli taj poziv slobodno neka se prijavi dobrovoljno. Sve sto se namece na silu nije efikasno,jos vise mladih bi pocelo da bezi...a cemu to,ako smo ekonimski tigar. Budimo svesni i realni zivimo u svetu gde se sve naplacuje sa kamatama,a sada neko hoce da oduzme nekom deo zivota zarad nekok laznog patriotizma. To vreme je daleko iza nas bogu hvala,ako drzava nema novca postenije je to reci pa opet ko hoce neka ide ko nejce nemora. Od ove price nema nista samo,pustaju probne balone,da vide kakvo je raspolozenje u narodu. Ma dali postoji normalan roditelj koji bi pustijo svoje dete u vojsku u 21 veku,licno neverujem.
  • Mad Hatter

    07.02.2021 10:47
    He, ako ćemo nekom paralelom da se služimo onda ne možemo očekivati da će ovo služenje vojnog roka stvarati pravu vojnu sliu sposobnu da odbrani Srbiju od bilo koje spoljašnje agresije. Ono što krasi ovu vladajuću vrhušku je ispodprosečnost sa deficitarnim kredibilitetom a takva će biti i vojska jer boljeg karda nema. Vlasteli treba vojska kao radna snaga i eventualno neka odbrana od potencijalne revolucije do koje naravno neće doći pošto je građanstvo suviše glupo i zatucano. Setite se samo raznih kupovina Ruskog vojnog otpada sa kojim se kiti vlastela i to će vam biti jasan putokaz u kojem smeru će ići i ova nesrećna vojska. Još jedan od glavnih razloga zašto vlasteli treba vojska je naravno mašinerija za pranje kriminalom stečeni novac i razne malverzacije. U to budite sigurni.
  • Samuilo

    07.02.2021 10:43
    Ode i to malo momaka preko granice. Neka idu treba decu spasavati od ludaka i psihopata. Ovde narodu nikada nije ni bio omogućen normalan život samo rat i razaranje. Nije se to dešavalo zato što smo "zapad na iskoku i raskrsnica puteva". Razlog je to što smo nenormalna razularena masa kojom je prelako manipulisati.
  • pa

    07.02.2021 10:42
    mislim da je svima jasno da oni sluze da zaduze zemlju za vjek vjekova, da joj uniste istoriju i kulturu
  • Z

    07.02.2021 10:41
    @Bole07.02.2021 • 10:07
    "Ziveo Vucic koji je pokazao kakvo licenerno govno od naroda imamao i dabogda sto godina vladao ."


    A ti si toliko pravedan da kritikujuci narod hvalis Vucica.
    Onda je i to licemerstvo zar ne?
    Ni meni se mnoge stvari u ovom narodu ne dopadaju ali zbog toga mi ne pada na pamet da hvalim Vucica.
  • Qq

    07.02.2021 10:37
    Bežanija
    Momci, bežite odavde što pre!
  • Tanaskovic Ilija

    07.02.2021 10:36
    Narod mora na ulice
    A je li ces i da ih vakcinises pre toga nakon sto ih pokupis na spavanju sa vojnom policijom u sopstvenoj kuci 2 dana po primanju poziva da se jave u kasarne kao sto je Milosevic radio pre 20 i kusur godina sa decom od 18-19 godina?
  • Ilo

    07.02.2021 10:30
    Smejurija
    Vec se borimo se za goli zivot u drzavi koja je odavno postala steciste mafije i pljackasa...nema tu sta da se brani. Mozda nam sa nekim osvajacima bude daleko bolje, jer gore ne moze
  • Emigrant

    07.02.2021 10:30
    Jos jedan od razloga zasto nece ni biti potrebe da moje dete ima drzavljanstvo Vucicevog kalifata ili bilo koga ko ce u buducnosti jahati taj napaceni i zaludjeni narod. Bedno je u sta smo se pretvorili. Apatija, strah ili prihvatanje rezima...
  • Prka

    07.02.2021 10:27
    Gde su vaša deca. Ponovo hoćete da pobeđujete do zadnjeg tuđeg deteta. Mamu vam radikalski.
  • /

    07.02.2021 10:27
    NE
    Moj sin nece sluziti vojsku u ovoj korumpiranoj zemlji!
  • Garcic Francuska

    07.02.2021 10:27
    U zemlji robova nista novo
    Ako narod u Srbiji ne izadje na ulicama ne samo u Beogradu ili Novom Sadu u svakom gradu u Srbiji nakon ove izjave mislim da taj narod onda treba prodati u belo roblje ako vec nije prodat.Dati mu neku africku platu sto ni Afrikanac ne radi vise za tu platu i sto vise ne pristaje da radi i reci NARODE U SRBIJI TO TI JE TO.Robovi napred.Ostali stoj.
  • Inspektor Višekruna

    07.02.2021 10:26
    ?
    "važno da mladi znaju kako se brani zemlja"
    Mladi se uče primerom!
    Od vas bi možda primer bio kako se izdaje zemlja i sve za šta sam se deklarativno zalagao?
  • Null

    07.02.2021 10:17
    Snovi lepiii snooovi dalekiiii
    Zemlja se brani kad je narodna kad pripada svima i kada je zakon za sve isti, a ne kada je vasa, tvoja i SNSova. Da je normalno stanje ti sa tvojom sega mega diplomom ne bi semo da primirises drzavnoj uparavi ni na nivou Malog Idjosa a kamoli ministra. Posto nema sistema vrednosti, uredjenja, zakona i institucija koje se postuju, niko nije
    lud da salje sinove da brani TVOJU drzavu. Pogotovo gledajuci kako je kad se gube zivoti zbog idjota i nekih politickih igrarija (gardisti, naplatna rampa Doljevac...)
  • Zozon

    07.02.2021 10:15
    .
    Ja se javljam dobrovoljno da sluzim, al ako može 15 dana u Sava Centru.
  • lična zamenica

    07.02.2021 10:13
    Topčider
    Nego, hoće li nositi pancire na odsluženju vojnog roka?
  • Ravnozemljas

    07.02.2021 10:09
    Tuga...
    Patriote su na vlasti i misle najbolje za nasu decu!! Zar ne vidite sta sve rade da nam ugode, evo opet ce deliti po 60e i ni to vam nije dobro... Najbolja vlast koju smo imali.
  • Bole

    07.02.2021 10:07
    Hahahah isto tako necete dati dete u vojsku ko sto necete : online nastavu, vakcine ,spomenik, da gledate rijaliti, da glasate za SNS ...

    Ziveo Vucic koji je pokazao kakvo licenerno govno od naroda imamao i dabogda sto godina vladao .
  • Za nasu decu

    07.02.2021 10:06
    Jel to za nasu decu? Sramota! Diktatura! Bolje razmatrajte drugo resenje, uradite nesto sto ne izaziva ovakve rekacije u narodu! A oni koji ovo podrzavaju odmah neka se prijave u vojsku, ko im brani to...
  • Aj

    07.02.2021 10:05
    Samo da pitam
    Hoće li u ovoj reprizi služenja vojnog roka nacionalne manjine i dalje prati wc? Hvala unapred na odgovoru čiko.
  • Djolex95

    07.02.2021 10:05
    Komentar
    Ovu zemlju da branim? Neka,hvala.
  • dzq

    07.02.2021 10:03
    Može...ali da se služi vojska kao i Vulin..10 dana...
  • Dragan - Detelinara

    07.02.2021 10:02
    Malo sutra
    Hahaha, mene i mog sina u tome videti necete nikada. Ne dam vam sina!
    Nego daj prvo objavite ko je pobio ona 2 vojnika na Topcideru...
  • Arsen Lupen

    07.02.2021 09:59
    Nauk
    Kako Vi kažete ministre.
    A kako se krade od države i građana?
    Kako to da nauče?
    Pa, mislim gledajući one koji odlučuju.
    Tišina u stroju!
  • Ns

    07.02.2021 09:58
    A radni staž?
    Plate 20-30.000 dinara?
    Nekad su vojničke plate bile dovoljne samo za sapun, pastu za zube i kremu za čizme.
    Druga su vremena, ali bi danas trebalo u radni staž priznati vreme provedeno na nekadašnjem odsluženju redovnog vojnog roka.
  • Dobrovoljno

    07.02.2021 09:57
    Samo dobrovoljno, zivela sloboda!
  • Olga

    07.02.2021 09:56
    Bezobrazluk. Ako ovo usvoje moji sinovi sele iz Srbije. Znači od ovoga trenutka boriću se protiv ove vlasti. Rešili su da rasteraju omladinu, frilensere, momke. Babe i dede će da im rađaju decu i to one babe što glasaju za Vučića.
  • Protest

    07.02.2021 09:55
    Za kad su zakazani protesti?
  • Limanoid

    07.02.2021 09:53
    Za našu decu
    Jednom radikali, uvek radikali. To voli da zvecka oružjem i da se nakinđuri uniformom više nego leba da jede. Kako su nas odbranili videli smo 90-ih kada su sve ratove izgubili. Naravno, njihova deca nigde ići neće, biće "emotivno nezrela" kao Marko Milošević onomad. Ne dam vam moju decu, nemam poverenja u vas i u vaše namere.
  • rale

    07.02.2021 09:52
    Moraju svi ministri da se dokažu ove godine pred Vučićem, da smisle neku izmenu radi izmene, malo da protresu narod. Jadno i bedno.
  • socko

    07.02.2021 09:51
    Da znaju o vojsci i odbrani, u obliku i količini koliko se ti razumeš i u vojsku i u svoj doktorat?
    Samo već priča o ovoj imbecilnoj temi izaziva pakovanje kofera kod bar 50-100 hiljada ljudi, onih koje poreskim mutljavinama već terate odavde. U ekonomskom smislu ćete do kraja urnisati ono što još niste.
    Ali to sve i jeste cilj, zar ne?
  • МилеНС

    07.02.2021 09:47
    доктор
    Значи сада смо прешли у фазу важно је да млади знају како се брани земља јер смо фазу како се дипломира у Сава центру и докторира копирањем туђих радова усавршили као и како се са ћалетом шаљу товари оружја на Блиски исток
    Ја мислим да је важније да ми млади сазнамо како се напредњачка банда затвара иза решетака за године и године криминалних активности али уместо тога сазнајемо како наше судије не смеју да раде свој посао..
    Сазнали смо и да је експерт за финансије а притом и министар како га представљају такође плагирао свој докторат.
    Сазнали смо да је и експерт за здравље а притом и министар био близак сарадник некадашњег криминалног земунског клана, али да не износимо детаље..
    Сазнали смо да је експерт за новинартство постао министар за породицу који породиље назива колатералном штетом државних финансијских мера...
    Сазнали смо да председник Владе предсдника сржаве ословљава са "шефе"?!
    Сазнали смо да се урађени путеви обрушавају а отворене болнице поплављују од квалитета и ваљда срамоте колико је шта наплаћено..
    Време је да сазнамо када ћете нам се скинути са грбаче ти и такви попут тебе ?!
  • ozlojedjen

    07.02.2021 09:44
    "važno da mladi znaju kako se brani zemlja"


    to pogotovo znaju sinovi politicara, tajkuna, bizMismena.
  • Kazne

    07.02.2021 09:44
    Ako moze da kaze sledeci put koje su kazne za krsenje ovog zakona o eventualnom odmrzavanju, da ja razmotrim isto eventualne opcije do oktobra hahah
  • Goran NS

    07.02.2021 09:43
    zemlja se brani (pravom)diplomom, znanjem, obrazovanjem, a ne samo puskom!!!!
  • Taja

    07.02.2021 09:40
    Vojni rok
    Vidi Gari, moja dva sina neće ići u ru tvoju vojsku. Vidimo se na izborima.
  • Radikal

    07.02.2021 09:39
    av av av
    To kad ti budes sluzio i branio drzavu!
  • A gde je mozak?

    07.02.2021 09:39
    Znate li?
    More terajte se, ratni huškači, nije vam bilo dovoljno ratova koje je vaša ekipa na vlasti prouzrokovala 90-ih???
    Ostavite decu da žive bar oni neke normalne živote, bez ratova, stradanja, užasa, nemaštine...
  • Marko

    07.02.2021 09:39
    Eventualno odmrzavanje nije potrebno, dajte tu platu dobrovoljcima i bolje uslove, pa ce vam se prijaviti svi koji zele, razmislite sta radite ne vidim razlog cemu sve ovo...
  • G pen

    07.02.2021 09:39
    Ko hoce vec moze da se prijavi, u cemu je onda problem? Licemerni patriotizam, terace drugog. Inace, ne radi se to zbog odbrane nego zbog jos jedne jaranske klepacine para iz budzeta.
  • Zebra

    07.02.2021 09:37
    Pa zar Velja nije bio vas vojnik?
  • Al nakrahu

    07.02.2021 09:37
    Pa i sad mogu u vojsku oni što hoće. Nešto ih nema, izgleda?
  • Ratni veteran

    07.02.2021 09:35
    Bez posla
    A kako se to brani zemlja, prosvetlo nas, pošto vidim da i ti i tvoj pajtos Vulin nekako to izgleda bolje radite od nas ratnih veterana, barem po zaslugama je tako...
  • Pićuka

    07.02.2021 09:33
    Zaboravio je slogan, " Učite od najboljih".
  • Miomir

    07.02.2021 09:32
    Tu ce Vam biti kraj zauvek
    Imacete 100 hiljada ljudi narednog dana ispred Skupstine.Imacete blokirane gradove i glavne saobracajnice dva dana nakon toga.Nece Vam pomoci ni 58 brigada zandarmerije.A kad tih 100 hiljada ne samo onih koji su dobili poziv za vojsku vec i njihovih porodice,rodjaka,prijatelja,kolega dodju ispred Skupstine shvatice da im ne trebate.Da se mogu sami organizovati zivot u drzavi i bez Vas u zivotu jedne drzave u Evropi ne u centralnoj Africi.To ce Vam biti poslednje.Nema dalje.Tu cete definitivno iseci granu na kojoj sedite.

    Posalji zandarmeriju na 1000 ili 5000 ispred Skupstine.Posalji zandarmeriju na 200 hiljada ljudi ispred Skupstine.Ajde da te vidim.Ajde da te vidim.
  • Zoran

    07.02.2021 09:32
    Mladi, ali i svi normalni koji to žele su videli kako se brani država, ali su videli i vide odnos države prema ratnim veteranima...tako da...po zaslugama, u prvim redovima treba da je brane političari i njihova deca, pa estradni " umetnici" sportisti, pa razne tete, ćerke, sinovi, kumovi koji su po raznim komorama, agencijama, ministarstvima e onda će tek ići deca sirotinje i ratnih veterana....toliko...
  • Djins

    07.02.2021 09:31
    Pricam ti pricu
    Da li je i jedan od ovih sto spominju vojsku, odsluzio svoju?
    I ako uvedu, onima najpotrebnija ce tata ili tetka srediti da preskoci tu zivotnu skolu.
  • Omladinac NS

    07.02.2021 09:30
    Ne računaj
    na mene. Ja ti je sigurno neću braniti. Na mene se možeš osloniti kao na koru od banane. Odoh u Nemačku.
  • Goran

    07.02.2021 09:28
    Mirno!
    Odziv u gradu 1%
    U selu 3%
    Znači dvojka
  • Zarko

    07.02.2021 09:25
    Dr a uskoro i general Stefanov
    To rade da stimulišu odlazak mladih, sposobnih i pametnih iz zemlje. Tako ostaju samo njihovi glasači da ih održavaju ma vlasti.
  • Hrcak

    07.02.2021 09:24
    Mladi ne vide buducnost u ovoj zezanciji od drzave, mladi zele da odu odavde. Pustite mlade da zive svoj zivot. Ovakve akcije ce samo jos vise požuriti ljude da pobegnu odavde
  • Aca B.

    07.02.2021 09:23
    kuka i motika
    zemlja se brani tako sto se pravi protesti, sve dok ne otramo sve SNS mafijase
    nikad ne bih brani ovu zemlju koju se i oduzeli od naroda, prodali strancima, nasu zemlju koju vi predstavljate

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna