Autor: FoNet

Info
18.04.2021.
13:52
Da bi se pobedio Vučić na izborima, potrebno je da se na izbore najpre izađe, a može da ga pobedi onaj ko bude ponudio jasne odgovore na pitanja na koja ih on nema, izjavio je za Blic lider Lige socijaldemokrata Vojvodine Nenad Čanak.
  • Goran

    20.04.2021 12:21
    To je kao da treba izaci na trku od sto metara i krenuti od starta dok drugi rivali krecu sa 99.metra i glumiti da ih mozes pobediti. Ali ako svi krenu od starta onda sanse ima. Ovako ni promil. Zato se za fer uslove i slobodne medije treba izboriti a bojkot je jedan jak argument u toj borbi. Naravno clan sluzbe Canak prica pricu koja odgovara rezimu, a sam ne moze ni cenzus da predje.
  • Panta

    19.04.2021 14:33
    /
    Ti ćeš da mi kažeš?
  • Podbarac

    19.04.2021 14:27
    Prvo ostavke
    Problem "opozicije" je što su sve partije okupljene oko "vođa", a oko programa.

    A "vođe", čak i one "demokratske" bi da vladaju dok ne umru, a po mogućstvu i posle...

    Daklem, zamislimo sreće, pa da svi odu u penziju.... I šta onda?

    Koji "program" ili "ideja" stvarno može da motiviše ovaj narod, kada su sve do sad upotrebljavane i istrošene?

    Tako da nisam optimista. Glasaću protiv AV, zato što se nadam - ne promenama, nego rotaciji - pa da za neku generaciju i uz stalnu rotaciju zaživi demokratija i narod stvarno počne da "bira program" i da se pita.

    Tolko.
  • XXX

    19.04.2021 13:09
    @Ne budite naivni
    Pokušavate da opravdate Čanka LSV. Čanak se žrtvovao zbog građana. hahaha
  • Glumljenje žrtve

    19.04.2021 12:34
    @Keka
    Hajde ovako vašim jezikom kad već drugačiji ne razumete: pojedite jedan-dva hamburgera sa Mauricijusa pa onda kada vam se ŠUK podigne na nivo gde mozak počinje da vam makar delimično funkcioniše objasnite zašto bi neko organizovao duple biračke spiskove, džipove i sve ostalo što ste nabrojali kad opozicija svojom neodgovornom odlukom na izborima nije ni učestvovala? Bez duplih spiskova smatrate da bi SNS izgubio prethodne izbore? U redu, prihvatam. Interesuje me ko bi ih to onda osvojio, stranke koje su ispod cenzusa možda ili stranke koje na izbore nisu ni izašle?
    Da li je tačna glasina da i studenti nameravaju masovno da demonstriraju i traže priznavanje ispita sa najvećim ocenama iako na ispite nisu ni izašli? Valjda su od vas čuli da je moguće pobediti na izborima na kojima nisi učestvovao. I na kraju, ko treba da organizuje izbore u Srbiji? Australijanci?
  • Žorž

    19.04.2021 09:55
    Ti si Čanak izašao na izbore, izađi ponovo slobodno. Svako odlučuje o svojoj stranci. Opet ćeš biti ispod cenzusa. Inače si u koaliciji sa SNS.
  • Ne budite naivni

    19.04.2021 09:44
    Primetno je jako veliko razočaranje u LSV (koja je inače samo u NS-u umela da dobije 20.000+ glasova).

    Ne budite naivni.
    LSV nije samodestruktivna i Čanak nije u neprincipijelnoj koaliciji tek tako i samo zbog fotelja.

    Kompletna opozicija se ponaša onako kako joj je po scenariju pripalo da se ponaša. Neko ovako, neko onako.

    Opozicija je, prema planu, pocepana.
    LSV-u je dopala uloga da daje legitimitet ovoj vlasti.
    Drugima je dopala uloga da tobož vode ljutu borzbu sa režimom (ljutu, ali bezuspešnu borbu).
    A Dverima je dopala uloga da rasteraju sve normalne i progresivno misleće glasače i oteraju ih u apstinenciju.

    Taman scenario da opozicija ne može ništa i da On još vlada.

    Jako, jako ste naivni ako mislite da Đilas više mrzi Vučića nego Čanak.
    I da Vučić više voli Čanka od Đilasa.

    Svi se oni međusobno jako vole jer si međusobno opravdavaju radno mesto.
    Bez Vučića, ovi ne bi imali zagarantovana primanja uz minimalni trud i odgovornost.
    Bez opozicije, Vučić ne bi mogao da održava privid demokratije.

    Ali političari se međusobno Ne mrze, čak i ako to glume.
    Da li plastični hirurzi mrze starenje protiv kog se bore? Ne, naprotiv, bez starenja ne bi imali unosan posao.
    Isto tako i režim i opozicija (i prava i neprava opozicija).

    Kada se potpiše Kosovo... onda će doći do pregrupisanja.
  • Tuta

    19.04.2021 09:30
    @XYZ
    U izvrsnom je golub iz ds
  • XYZ

    19.04.2021 08:16
    @Dragoljub
    Zbog preletača iz DS-a, nepotizma, koalicije sa naprednjacima u Novom Sadu... LSV je tu gde jeste, tj propala stranka. Nikada više neću glasati za LSV Nenada Čanka.
  • samo kazem

    19.04.2021 07:07
    Napomena
    OK, izadje se na izbore, poBedi i onda? Strani mentori ce biti zadovoljni, jer ce poBednici raditi tako kako im se kaze. 700.000 clanova SNS, javni sluzbenici i ostali ce preleteti u poBednicki tabor. Lapace se dok ima sta, podmazivace se strani investitori, pricace se price koje su malo drugacije od sadasnjih, ali sa istom poentom.
    Obicni ljudi nece ziveti bolje, ako se ne utale s vladajucima. Znaci, ili 270EUR mesecno za motanje kablova ili pravac EU. Kanada, SAD, Australija i sl. su za one s dubljim dzepom i dugorocnim planom.
  • .

    19.04.2021 06:40
    Canak je donekle izdao principe, ali ko nije?

    I pored toga, jedini je koji sve sto kaze, kaze bas kako jeste.
    Jedini koji spomene Vojvodinu.

    Nazalost, rezultati 30 godina za Vojvodinu su mali.
  • g pen

    19.04.2021 06:35
    Pa morate onda i vi iz stranaka da se potrudite na vasem imidzu jer ako neko ne izadje na glasanje ili nece za ponudjene da glasa nije zbog lenjosti nego zbog vas. I samo zbog vas.
  • Sima

    19.04.2021 00:15
    @Glumljenje žrtve
    Tiltujes?
  • Shimmy

    19.04.2021 00:06
    zakljucak
    Iz svega ovoga najbolje se da zakljuciti koliko je bojkot zapravo uspeo!!!
    A mozda je skroz validna odluka i ponoviti ga.
    EU nece biti bas presrecna da kosovo prizna samoizabrani diktator i kriminalac!

  • Logi

    18.04.2021 23:55
    cenzus
    Po meni, relevantan politički stav imaju samo oni koji pređu cenzus.
  • Keka

    18.04.2021 23:22
    @Glumljenje žrtve
    Jel treba svi da pojedemo SNS sendvice pa da promenimo svest i poverujemo u postenje izbora koje organizuje SRS, SPS ili SNS?

    Hvala bogu postoji YT, postoji video dolazi na izbornim mestima: duplih birackih spiskova, dzipova bez tablica, nabildovanih momaka sa "pederusama" i crnim kacketima....
  • Lule

    18.04.2021 21:37
    Čanak LSV je u koaliciji sa SNS, SPS i POKS u Novom Sadu po drugi put. Glas za LSV je glas za SNS.
  • Đoka

    18.04.2021 21:29
    Čanak je propali političar, Vučićeva marioneta.
  • Grbavi

    18.04.2021 21:25
    Ajde bre dosta vishe kako te vishe nije sramota
  • Psiholog

    18.04.2021 21:14
    Da Čanak kaže da je danas nedelja, našlo bi se ljudi da ga opovrgavaju. To ludilo gde je najbitnije političkog protivnika uništiti je propast Srbije. Jer mi smo duboko u sebi svesni da smo lenji, prljavi, zaostali i da se prodajemo za 100 evra i kesu vitaminčića. Zato ni ne možemo da prihvatimo nikakvu kritiku bilo čega, ni nas lično ni svog Vođe kojem smo ušli do želuca, jer znamo da bez njega ne vredimo ništa, a ni sa njim ne vredimo ništa, ali bar nas je više pa u čoporu možemo da lajemo zajedno.
  • ?

    18.04.2021 21:00
    Ko je opozicija uopste?

    Mozda samo Marinika.

    Djilas bolje da se skloni jer samo smeta koliko je kompromitovan rezimskom propagandom.

    A glavnu rec u toj tzv pravoj opoziciji vode Dveri.
    Ako su Dveri alternativa i ako ce oni nam krojiti sudbinu... hvala ne

    Svi su isti, svi glume a vi se primate i mislite neko je prava a neko kriva opozicija...

    Svi rade da On jos vlada dok ne potpise Kosovo. Svako igra dodeljenu ulogu.
  • Remus

    18.04.2021 20:37
    Kada gledam cudne, psihoticne politicare iz Beograda kojima je jedini cilj totalna kradja svega ali po svaku cenu jedino mi Canak i njegov dugogodisnji DB sponzor ne dozvoljavaju da postanem pravi vojvodjanski autonomas.
  • Joca

    18.04.2021 20:37
    Nekad sam poštovao ovog čoveka, a sada - Čanak sedi dva! (da ne bude baš nedovoljna)
  • iguman

    18.04.2021 20:14
    Naravno da cu opet glasati za Canka. jer je jedini politicar koji je pametan i ima odgovor na svako pitanje i bar se deklarativno zalaze za autonomiju Vojvodine. Drugi politicari nikada ni ne spomenu Vojvodinu. A vidim da ima dosta ljudi koji su u Vojkvodini dobili krov i hleb mrze Vojvodinu. Pa gospodo, ko je posteniji u ovoj prici.
    Razmislite ponekad - nece vas boleti.
  • uzalud trud svirači

    18.04.2021 20:12
    Ovaj ima par hiljada glasova koga on zastupa i u čije ime se obraća javnosti? Lovačko društvo ima veću političku težinu od LSV.
  • Eleonora

    18.04.2021 19:59
    Izbori
    Da, dobro kaze gos. Canak na izbore treba izaci. Mi nemamo opoziciju kojoj bi dali glas, dosad niko nije uradio za nasu ojadjenu drzavu kao A.Vucic. Mogu da ga ne vole, mrze i ne znam sta jos, ali mi nemamo bolje. Vecina je bila u vlasti i sta je uradila gde su dela? Radili su za sebe gradili puteve do njihovih sela odakle im je poreklo. Mi nismo imali auto put Beograd Subotica sav pokrpljen zar to moze uopste da se nazove auto put? Samo nek se ovako nastavi i da nam A.Vucic i dalje vodi ovu nasu prelepu zemlju!
  • vox

    18.04.2021 19:50
    deda mraz
    Stvarno veruješ u Deda Mraza i njegov džak na leđima,i svi mi ...stvarno verujemo da to mi glasamo...hmmmm!!!???
  • Jes vala

    18.04.2021 19:47
    Da, potrebno je to, ali i da ti malo odeš u penziju to je isto potrebno, dosta mi ie i tebe gledam od 90tih kao i sve njih, i to je jedan od razloga zašto sam istupio iz LSV-a, tu mladi nema šta da traže...
  • Ua

    18.04.2021 19:47
    Da bi se pobedio Vučić, ne trebaju nam političari poput tebe..
  • Zzx

    18.04.2021 19:31
    Mnogo pametnih, nigde rešenja
    Očigledno je da mnogi ne vole Čanka, ali i pored toga on je u pravu. Da bi se pobedili Vučić i njegova horda potrebno je izaći na izbore u što većem broju, a opozicija mora da se ujedini. Ovi što kritikuju Čanka bolje da daju svoje mišljenje i neki predlog, ako ga imaju. Inače se komentari svode na bla, bla, truć.
  • Станко

    18.04.2021 19:30
    Ха ха
    Немате ви памети. Ћуте и будите сретно док вам је остало ово мало до краја.
  • Mark

    18.04.2021 19:24
    сс
    Ovaj 30 godina ovako prica, i dalje ima 0.3% glasova... Čoveče, penzioniši se više, aman! AV će pasti sam od sebe jer smo otisli dodjavola.
  • Dragoljub

    18.04.2021 19:23
    Najgori su DSovci u redovima Lige.
  • Idi begaj

    18.04.2021 19:19
    Da mi je videti pristalice ovog čoveka....da li stvarno postoje ili je profesionalni političar pa mu pristalice ni ne trebaju?
    Profos a?
  • .

    18.04.2021 19:11
    Kako ste naivni.

    Svi, ama bas svi saradjuju.

    I nepraca i prava opozicija saradjuje sa rezimom i rezim sa njima.

    Svima je super.
    I opozicionar je unosno zanimanje.
    Njima svima dobro.
    I Vucicevoj opoziciji i onoj koja ga kao mrzi.

    Samo vas loze i pale a vi se primate.
  • Glumljenje žrtve

    18.04.2021 19:11
    @Keka
    U pravu ste da bi i Baba Persa pobedila na izborima koje je pokrala, kao i na svakom pokradenom izboru. Isto tako bi Baba Persa pobedila i na izborima gde se suprotna strana ponaša neodgovorno i gore od dece, te na tim izborima ni ne učestvuje.
    Komično je to uporno laganje pojedinaca kako su izbori "pokradeni", time pokazujete samo svoj nivo (ne)obrazovanja i glumite žrtvu dok je realnost nažalost da ste potpuno bez ideja i potpuno nesposobni da odgovorno učestvujete u političkom životu. Verujem da je jedinstven taj koncept gde je neko morao da izbore "pokrade" da bi pobedio a suprotna strana nije ni izašla na te izbore pa nije ni imalo šta da se pokrade, te ako ništa drugo bar se možete pohvaliti da ste bar u nečemu jedini na svetu.
  • Sava

    18.04.2021 19:05
    ????
    Glas za tebe je glas za SNS!
  • RVosha

    18.04.2021 18:51
    Ovaj najvise je uradio zajedno sa Vrhovnom Kesom na unistenju/rasturanju institucija Smrdije sto ce ubrzati proces nezavisnosti Vojvodine.
  • Starosedelac

    18.04.2021 18:48
    Nemanje sramote
    Umeren kritički ton lidera komunalne koalicije, govori sledeće, da zbog strahu od zatvora, mediskog linča odnosno nekih drugih sredstava represije, ili sve ima svoju cenu pa i liga, gospodin Čanak dotakao samo dno. Za radikale, pardon Sns, smo uvek znali ko su, ali liga je izneverila mnoge i poput DS-a za šaku dolara prodala našu budućnost, što ih čini gorim i podmuklijim od trenutne vlasti. Bojkot bi imao i te kako smisla, kada na izbore ne bi izašao niko osim vladajuće stranke, jer bi tada izbori izgubili legitimitet. Naravno uvek će biti ološa koji će za novac izigravati opoziciju.
  • Pita od SNS govana

    18.04.2021 18:42
    Ima li ovaj Canak neke bolje recepte za vanilice?
  • Rasa sa salasa

    18.04.2021 18:34
    Ovaj čovek bi trebao da shvati nema više ničeg što bi mogao da kaže pa da popravi šizofreni autoportret koji sam svojim delima namalao tokom prethodnih decenija.
  • pavle

    18.04.2021 18:22
    skupljamo glasove sad pre izbore.. pa opet u koaliciju. jel tako Nenade?
  • D

    18.04.2021 18:16
    .
    Da bi se izašlo na izbore, potrebno je da se opozicija aktivira.
    Takođe, potrebno je da, kada se već javlja Čanak da iskoristim njegov primer, da se prestane sa bahaćenjem - i moralno i finansijski. I dalje svi političari (nije bitno da li su pozicija ili opozicija), žive bolje od naroda, Pljačkaju i jedni i drugi.
    Lopove u zatvore!
  • Bbb

    18.04.2021 18:15
    Www
    Treba spreciti Vucica da nepokrade izbore!
  • No Mercy

    18.04.2021 18:06
    kome se obraća
    Kome se Čanak obraća,stranka ima manje od 10hiljada članova,na izborima dobio 0,005%glasova.
  • Zemlja zove Mars

    18.04.2021 17:53
    Istina
    Ova osoba je izigrala poverenje Vojvodjana kao niko nikad.
  • Keka

    18.04.2021 17:45
    @Igor
    Pa i Baba Persa bi pobedila izbore kad ih pokradu, a narod to podrzava.
  • Irac

    18.04.2021 17:34
    Začarani krug
    Najgore je što se često ne zna koja stranka, koja samostalno izlazi i deklariše se kao opozicija, će u zagrljaj Vučiću nakon prelaska cenzusa. Pošten svet ne zna kakvi su sve dilovi između SNS i "opozicionih" stranaka.
  • Milan-McLaren

    18.04.2021 17:26
    Koliko neprospavanih noci je trebalo geniju, da ovo izjavi.
    " Probusi" kasiku i cuvaj unuke.
  • BulevarEvrope

    18.04.2021 17:24
    Zanima me da li je uopste izdoljivo ili nije, da se Vojvodina konacno odcepi, promeni svoj pozivni telefonski broj i da Canak postane direktor vojvodjanskog telekoma?
  • Mikan

    18.04.2021 17:22
    Teorija i praksa
    "Čanak: Da bi se pobedio Vučić na izborima, potrebno je da se na izbore izađe"
    - To je Čankova teorija a (njegova) praksa je: "kad ne možeš da ih pobediš, ti im se pridruži" - k'o u crtaćima :))
  • Pinki

    18.04.2021 17:17
    @Gojko
    Nenande , pa ti ni botova nemaš! Moraš sve sam!
  • Jova

    18.04.2021 16:56
    Ne verujem ti
    Od antifašiste do kolaboracioniste.
  • pajo patak

    18.04.2021 16:46
    VOVJOVDINO STARA
    ZAR TI NEMAŠ STIDA, reče davno neki Veljko Petrović iz Sombora.
  • Novosađanka

    18.04.2021 16:39
    Ta nemojte kasti
    I kad izgubi na izborima reći će ok, prepustiću vlast, časno i pošteno ću se povući i ostale bajke?
  • Igor

    18.04.2021 16:38
    Razbice Vucic bilo koga ko se kandiduje , to je nazalost realnost
  • Ogavan Lik

    18.04.2021 16:29
    Jel Neso opet da pokradu izbore kao 21.06.2020te a narod da cuti?

    Jesi taj scenario smislio u dogovoru sa recikliranim Radikalcinama?
  • Lola

    18.04.2021 16:28
    Lezibebović 24
    Parazit
  • Dete rock'n rola

    18.04.2021 16:17
    Da bi se pobedio Vučić na izborima, potrebno je da se oslobode mediji i da se izbori ne kradu.
    I da izadje iz vasionskog broda neki reptil vanzemaljac, da bude protivkandidat ovom našem presvetlom efendiji, ja bi iz sveg srca glasao za tog guštera.
  • PABLO

    18.04.2021 16:16
    opskurno
    A ti bi da rušiš sebe?
  • Gojko

    18.04.2021 16:07
    Čitam reakcije i neverujem. Svi kenjaju po Čanku iako je rekao istinu. Evo nek se kandiduje neki komentator odmah ću glasati za njega.
  • ,

    18.04.2021 15:59
    Stvari cesto nisi kakvim se cine.

    Pitanje je ko je sve u kakvom dilu.
    Kao jedni su prava a drugi neprava opozicija?

    Pre ce biti da su i jedni i drugi u dilu sa rezimom.

    Svi sve cine da On jos vlada... jer jedino On moze da potpise Kosovo.

    Ne budite naivni.
    Sve je ovo dogovor i politicari se medjusobno uopste ne mrze, naprotiv, svadjajuci se, optuzujuci se, blateci jedan drugog... oni saradjuju.

    Nije neisplativo biti opozicionar. I to je unosno radno mesto. Svi oni su zbrinuti i samo glume svoju ulogu.

    Nema (prave i neprave) opozicije.
  • Free Planet

    18.04.2021 15:59
    Jedino rešenje je rušenje komplet lažne vlade, sačiniti pravu vladu narodnog spasa, nezavisno sudstvo, sve političare procesuirati, sve im od imovine oduzeti, i sav novac koji su opljačkaliI nezakonito izneli iz Srbije vratiti u budžet. Neka se napuni tim novcem Razvojna i Investicna banka, Penzioni fond, Zdarvstveni fond, Socijalni fond , Fond za Restituciju,i neka se podigne životni standard srednje klase. Neka joj se vrati kupovna moć kojom ćemo pokrenuti našu domaću proizvodnju i izaći sa našim novim proizvodima na svetsko tržište. Sve dok se to ne dogodi, nemojte da verujete nijednom političaru, bez obzira da li su na vlasti ili opoziciji. Sve su to iste hulje, koje hoće da nas ponovo prevare. E, ovoga puta im neće to uspeti. Građani traže sistemske promene u društvu i sankcije prema svima koji su nas opljačkali, varali i krali više od tri decenije........
  • V8

    18.04.2021 15:51
    Na unapred izrežirane izbore !!! Svi izbori su namontirani i lažni. Samo građanska neposlušnost i pobuna, bojkot, generalni štrajk do promene diktatorske vlasti.
  • Dezavu

    18.04.2021 15:50
    Dezavu
    Ovaj covek je toliko razocarenje, da ne zasluzuje ni komentar
  • Marko NS

    18.04.2021 15:49
    Koalicija
    Izašli smo na izbore.

    Pa je neko ko nam drvi o nekoj VOJVODINI, našim novcima, opoziciji, pravima ušao u komunalnu koaliciju sa SNS.

    Hvala ti druže, mene izbori više neće videti jer mi je savršeno jasno da ste svi vi u talu, svi ste povezani, jedni druge čuvate i pazite.

    Nema tu razlike - naprednjak, radikal, ligaš, demokrata - svima vama je bitna samo lična korist, da uvalite vaše gu*e u državne fotelje, da što manje radite, ćutite 4g do izbora pa sa nas smatrate za sigurne glasove.

    Nema tu nikakve razlike.
  • Mile

    18.04.2021 15:49
    Svi za Vučića kao Čanak i POKS,naj veći skupljači glasova za naprednjake...
  • Alf

    18.04.2021 15:46
    drug clan
    Ne brini se Nenade, jedva cekam izbore da NE glasam za tebe. Bice dobra vest kada LSV nestane iz politike.
  • SAVETa

    18.04.2021 15:39
    Biznis
    Dok si trajao čoveče trajao si,sa parama koje si sebi obezbedio otvori neki biznis,naš narod mora samo sa jede,pije,puši i umre,i nećeš propasti...ali okani se politike znamo te dugi niz godina.
    Više ne ulivaš poverenje pametnog i normalnog sveta.
  • Новосађанин

    18.04.2021 15:38
    Љигашки лицемери!
  • marko

    18.04.2021 15:36
    Ne verujem da bi neko na izbore izašao da glasa za tebe, sem malobrojnih članova LSV.
  • Ivan

    18.04.2021 15:33
    Nemoj Neso,molim te
  • Ck

    18.04.2021 15:32
    Za koga
    Za koga glasati. Za opoziciju koja se glodje kao besni kerovi? Ja bih svima koji su se u proteklih 30 godina bavili politikom zabranila da se time više bave. Iskvareni, pokrali sve sto mogu i obezbedili 3 kolena unapred, zeljni slave i moći, bez ideja i planova, bez intelektabi znanja. Trula banana republika.
  • Darinko

    18.04.2021 15:32
    To je .....
    ..... 30 god u politici , dosta je g. Čanak
  • NS

    18.04.2021 15:32
    SNS moze da izgubi lokalne izbore zbog lokalnih lopova ali Vucic za predsednika nema sanse.
  • Ozvalavljen

    18.04.2021 15:31
    Ovaj je klasican lovac na plen u Vucicevom patronazno-klijentelistickom (Weberova definicaja) autoritarnom-mafijaskom sistemu (Prof.Bakiceva definicija).
  • Piško

    18.04.2021 15:29
    ...
    Druže, šta je potrebno da tebe više ne gledamo?
  • Limanac

    18.04.2021 15:14
    Sistem koji je uspostvljen u Srbiji od 90-ih na ovamo savreseno odgovara ovim parazitima na vlasti i u opoziciji, siguran sam da oni tu ne bi nista menjali.
  • Eli

    18.04.2021 15:09
    wtf
    Čoveče, pa mi više ne znamo da li je neka vest sa Njuz neta ili ne???!!! Reče Čanak koji je u koaliciji sa tim istim Vučićem gde god je mogao da bude! Već decenijama pred izbore glumata opoziciju i izvikuje bombastične parole a onda posle izbora - eto njih sa onima koje su najviše pljuvali. Prošli put su jedva prešli čak i smanjen cenzus, jadnih 3 posto! Treba li joše nešto dodati na sve ovo...Ko uopšte glasa za njih...
  • alex

    18.04.2021 14:56
    A za koga da se glasa? Tebe? Tvoje bivse/sadasnje koalicione kolege? More... Moj glas dobija kandidat koji napravi stranku u kojoj nema kupljenih diploma, mrlja u biografiji, niti jednog preletaca, normalnih standarda i stavova itd. Da li imamo snage za izdignemo/nadjemo takvog kandidata? Nisam bas siguran da je to vise moguce. Do tada, jedino glasam za pasos i paljba.
  • Oz

    18.04.2021 14:40
    Na
    Potrebno je da ti i takvi koji već 30 godina živite na grbači naroda idete u prošlost , zauvek.
  • NSCitizen

    18.04.2021 14:40
    Pitam se
    Kako verovati čoveku čija stranka participira u lokalnoj vlasti u Novom Sadu.Najbolje i najpametnije što si do sada učinio g.Čanak je što si smršao.Bar si doprineo svom zdravlju.Ali nemoj nas više da farbaš ,odavno smo te provalili sa tzv autonomaškim pričama i to uvek pred izbore. Jel ti nije dosta vlasti u ovih skoro 30 godina.Učinićeš više za Vojvođansku autonomiju ako se povučeš iz politike nego što si do sada učinio kampanjskim izjavama koje nemaju nikakvu motivacionu snagu ni politički značaj osim za politički nepismene a i takvih je sve manje.
  • Game over

    18.04.2021 14:40
    A potrebno je i da budu izbori a ne predstava
  • Set

    18.04.2021 14:36
    Politička prostitucija ili novosadski rečeno komunalna koalicija.... No dotični je davna prošlost i ne treba mu pridavati važnost. Ni drugima koji su na kazanu AV-a
  • Jovica NS

    18.04.2021 14:21
    Hahahaha...Čanak o skidanju Vučića...
  • Pićuka

    18.04.2021 14:20
    A vi ste odgovorili na pitanja kada ste sa njim ušli u lokalnu vlast? Pozdravi Kravića koji ima odgovere na sva pitanja, ko god bio na vlasti," jer vlast je vlast a čast je čast ...."
  • Gajo

    18.04.2021 14:19
    Nestani više...
    ...iz naših života! Saradniče!!!
  • Petar

    18.04.2021 14:06
    ...i da se ne glasa za Čanka jer Lsv=sns

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna