Pre 50 godina kao tinajdzer,pravio sam ligu Ebrope.Ne secam se bas svih pojedinosti,ali ligu je trebalo da igra po dva kluba iz iste drzave,a liga bi bila sa 16 klubova iz 8 drzava.Dva kluba iz jedne drzave zajednici bi putovali u drugu gde bi se odigralo 4 utakmice u roku od 3+4 dana.Ispadanje iz lige bilo bi obezbedjeno za plasman kluba iz iste drzave,a njih bi zamenuli prvaci tih drzavadva poslednja kluba bi bili zamenjenji iz doigravanja klubova iz ostalih evropskih drzava.Koliko se secam to bi bilo naj vaznije u tom mom predlogu koji sam pravio tako za sebe.
Sve ovo pravi petrol mafija. Unistavace elektricne i dalje i praviti kao CIA razne nesrece samo da bi i dalje Ameri sisali naftu i prodavali je. Elektricni im neidu na ruku.
Još jedan podatak.
Statistički Tesle sa automatskim pilotom su prešle 4 miliona milja (6.4 miliona km) do prve nesreće u prvom kvartalu ove godine. Prosek u americi je nesreća na svakih 484.000 milja (774.400 km).
U prevodu Tesla sa uključenim autopilotom je skoro 10 puta sigurnije vozilo od bilo čega na putevima amerike.
Mask je juče objavio da vozilo nije imalo FSD Autopilot (Full Self driving - potpuno samostalni autopilot) a da bi se uključio "običan" Autopilot je potrebno da ulica ima bele linije, koje ne postoje na mestu nesreće.
Tako da definitivno nije krivac "autopilot".
I samo se nadamo da će u što skorijoj budućnsti biti u upotrebi manje zapaljive baterije.
@Pogani
Da bi znao o čemu pričaš morao bi da budeš upućen u to da je naziv "Autopilot" Tesla motors preuzela od istoimenih sistema u avionima, a ni Autopiloti u avionima ne upravljaju samostalo.
Drugo, ima baš mnogo video snimaka vlasnika Tesli gde puštaju volan ili samo otkopčaju pojas a automobil se potom sam zaustavlja. U tom slučaju se za gore pomenuti udes ne može zasigurno tvrditi da je krivac kompjuter.
Treće, sistem jeste vrlo blizu mogućnosti da samostalno vozi ali će to morati da isprate zakonske regulative što verovatno i neće biti tako brzo.
@root i @Pogani
Na Teslama ne samo da lepo piše da moraš da paziš na vožnju dok je autopilot uključen, već i krene sa upozorenjima i deaktivira se kada skloniš ruke sa volana na malo duži period (tipa 30ak sekundi). Pozz!
Na boci sa razređivačem i dalje piše nije za piće a Tesla svoj "autonomous driving assistant system" reklamira pod nazivom "autopilot". Naravno da kompanija snosi deo odgovornosti jer svara zabunu kod ljudi koji nisu navikli da troše svoj mozak preterano.
Ako proglase isključivo Teslu kao proizvođača krivim za ovaj slučaj, to znači da na osnovu ovoga svako može da vozi auto ko nema vozačku dozvolu,tj autopilot je isključivo odgovoran. Hoću reći naravno da je do vozača da kontroliše autopilot u vozilu, inače bi mogli svi bez vozača da krenemo na put.
NIšta lakše nego da se čovek ulenji. Što više proizvođači unapređivali bezbednost, to se korisnik više bahati.
Što se tiče AI, ako se već moram na nešto osloniti, mislim da se već sada više gine kad vozi čovek nego AI? Gle samouverenosti kod onih što misle da sami sebe mogu da sačuvaju.
Ove vesti su meni potpuno nerealne. Na stranu to da postoje na svetu idioti koji će autopilotu da prepuste vožnju automobila a oni će da spavaju na suvozačkom sedištu, ali budimo realni - u novim automobilima električna parkirna kočnica neće da se otpusti ukoliko nisi vezao pojas, a isto tako signal za pojas se javlja ako neko sedi na sedištu. U svetlu toga mi je skroz neverovatno da neko može da napravi automobil gde nemaš kontrolu da li neko sedi na vozačkom sedištu i da je moguće u tom slučaju pokrenuti autopilot.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Dve osobe poginule u teškom udesu Tesle, vozio autopilot
Autor: Tanjug
Info
•19.04.2021.
•08:02
Komentari 19
Tinajdzer
Ivan Bacic
Bojan
Statistički Tesle sa automatskim pilotom su prešle 4 miliona milja (6.4 miliona km) do prve nesreće u prvom kvartalu ove godine. Prosek u americi je nesreća na svakih 484.000 milja (774.400 km).
U prevodu Tesla sa uključenim autopilotom je skoro 10 puta sigurnije vozilo od bilo čega na putevima amerike.
Bojan
Tako da definitivno nije krivac "autopilot".
I samo se nadamo da će u što skorijoj budućnsti biti u upotrebi manje zapaljive baterije.
Bojan
Da bi znao o čemu pričaš morao bi da budeš upućen u to da je naziv "Autopilot" Tesla motors preuzela od istoimenih sistema u avionima, a ni Autopiloti u avionima ne upravljaju samostalo.
Drugo, ima baš mnogo video snimaka vlasnika Tesli gde puštaju volan ili samo otkopčaju pojas a automobil se potom sam zaustavlja. U tom slučaju se za gore pomenuti udes ne može zasigurno tvrditi da je krivac kompjuter.
Treće, sistem jeste vrlo blizu mogućnosti da samostalno vozi ali će to morati da isprate zakonske regulative što verovatno i neće biti tako brzo.
svašta
Nemanja
Na Teslama ne samo da lepo piše da moraš da paziš na vožnju dok je autopilot uključen, već i krene sa upozorenjima i deaktivira se kada skloniš ruke sa volana na malo duži period (tipa 30ak sekundi). Pozz!
Michelin
root
Pogani
Charles
Salamander
Pavle
Što se tiče AI, ako se već moram na nešto osloniti, mislim da se već sada više gine kad vozi čovek nego AI? Gle samouverenosti kod onih što misle da sami sebe mogu da sačuvaju.
100 oktana
Jogi Letač
?
Goran
Maja
faruk
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H