Autor: FoNet

Info
11.08.2021.
11:06 > 11:24
Brojni potrošači nezadovoljni su načinom na koji se realizuju njihova zamenska putovanja, tvrde u Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije.
  • Barcino

    11.08.2021 12:29
    Sad i nikad više
    Uplaćen komplet aranžman januara 2020.g. Ove godine se nisu udostojili ni da me pozovu i ponude zamenu, nego sam morao Intervenisati. Naravno, do platio sam još 200 eura, isti hotel i termin, samo da ih više ne gledam. Država je uvek pomagala lopovima i prevarantima!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna