Autor: Euronews Srbijauronews

Info
28.09.2021.
09:04
Nedostatak vozača s jedne strane i male penzije s druge, dovele su do toga da za volan sve češće sedaju i šoferi koji su ušli u osmu deceniju života.
  • Radoslav Milutin

    29.09.2021 09:44
    A,B,C,CE,D,DE,F,M
    Ima ljudi vitalnijih u osmoj deceniji, nego nekih u četvrtoj ili petoj.
    Mislim da do ovakvih udesa dolazi zbog nekog tehničkog kvara na vozilu.
  • Mile rent-a mozak

    29.09.2021 08:55
    Za razliku od zapadne Evrope, u Srbiji je nedostatak profesionalnih vozača i zbog jednog, sasvim bizarnog razloga, a taj je, prelazak vozača ( iako imaju platu od 1000 evra) u narodne poslanike i ministre. Plata manja a imetak veći.
  • Dragan

    28.09.2021 16:45
    Nikad pameti
    Kad bi država spustila starosnu granicu za vozače autobusa na 21 godinu puno njih bi umesto kamiona izabrali autobus.Ovako svi koji imaju CE idu da voze kamion i nisu ludi da čekaju 3 godine da bi polagali za D kategoriju pa tek onda tražili posao kao vozač autobusa.Savetujem da spuste starosnu granicu za bus sa 24 na 21 godinu i problem rešen.
  • 9

    28.09.2021 15:28
    Nikakav začarani krug
    Isključivo MANJAK radne snage .Samo u Nemačkoj
    u narednih 8 godina potrebno je po 30.000 vozača
    svake godine. Plata simbolika u odnosu na ovu
    tigrovsku i čik tamo da vidimo nekog sa smanjenim
    sposobnostima i 100E mita lekarskoj da prođe i
    zaposli se u javnoj firmi. To je jedini ključ. Hoćemo
    li i pilote po istom principu? Poslanici nam idu u penziju
    par dana pre sahrane pa misle da svuda tako može.
    Zato i izglasaše zakone pa vidimo kako nam dobro ide.
  • Goran

    28.09.2021 13:43
    Profesionalni vozač
    Problem na koji država zatvara oči. Sve je to poznato svima sa svim negativnim posledicama ali uvek se ide na ruku poslodavcu da se obori cena rada, poveća produktivnost i na taj način ostvari veća dobit. O dozvoljenim vremenima upravljanja vozilom koje je zakon propisao a baš iz razloga bezbednosti da i ne spominjem, većina kolega kad završi jedan prelazi za drugi volan polumrtvi i iscrpljeni.
    Sva problematika je u prihodima potrebnim za NORMALAN život odnosno egzistenciju. Kad bi primanja bila dovoljna za zivot ni taj penzioner ne bi radio nego bi se boćao ili šta već drugo a vozač ne bi sa jednog volana prelazio za drugi da ga muka i život ne teraju na to.
    Pozdrav za sve kolege i mirni putevi!
  • Maršal Mozak

    28.09.2021 09:52
    Ekonomski tigar ne sme spava.
    Ima ih i od 76 godina onaj od 72 u Zemunu što je uleteo u dečije igralište je čak i omladinac za ostale što se nikada ne iznosi u javnosti niti će biti izneseno.U Beogradu jednu dužu liniju 22 km od periferije Beograda do Zvezdare vozi dekica od 76 godina kaže jos 3-4 godina vozim i onda prestajem do tada mogu.

    Svakog dana preveze po 5-10 hiljada ljudi,radi 10 sati,6 dana u nedelji i ima 52 hiljada dinara platu.Za 25 radnih dana u mesecu,250 efektivnih radnih sati.

    Pozdrav iz Beograda.
  • Mile

    28.09.2021 09:37
    NIje stvar u tome, vec ovi penzioneri vozaci od 65+ zauzimaju mesto mladjim vozacima, jer su u penziji, kod gazde rade na crno, a ovaj im daje neto platu, a doprinose ne placa jer su u penziji. To je zacarani krug
  • Robot

    28.09.2021 09:22
    Kako nema?
    Ajmo robote zaposljavajte

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna