Autor: 021.rs

Info
08.01.2022.
10:38 > 10:46
Drama u vezi sa ulaskom Novaka Đokovića još uvek nije završena i javljaju se dodatni zaokreti. Jedan od najnovijih je taj da je bio pozitivan na korona virus 16. decembra.
  • Žoze

    08.01.2022 20:21
    @Tiago
    "Delimično ste u pravu, što znači da niste u pravu..."
    Niste shvatili smisao poređenja. Danas "odgovorni" prebacuju "neodgovornima" zbog nevakcinacije. A postali su "odgovorni" samo zato što su se uplašili zbog sebe, a ne zbog drugih. Da su se brinuli zbog drugih onda bi bili od ranije "odgovorni".

    "Druga greška koju pravite..."
    Toliko "manje prenose" da vakcinisan zarazi vakcinisanog. Dalje zaražavanje je samo stvar matematike. Dešavaće se sigurno dokle god je virus u opticaju, a moguće je da će biti tu beskrajno dugo samo u nekom bezazlenijem mutiranom obliku kako vreme bude prolazilo. Logistički nije moguće da se imunizuje cela planeta u kratkom roku da bi se presekao njegov prenos, a ni vakcine ne dejstvuju na isti način na svakog pojedinca.

    "Treća i najveća greška..."
    Možda grešim, ali koliko sam shvatio problem je upravo u tome što može da mutira i kod imunizovanih. Ako 100% ne može, onda je to barem neka sreća u nesreći.

    "Ali ni sve nije crno-belo..."
    Dakle slažemo se da će cirkulisati, bez obzira na civilizacijsku opčinjenost sopstvenim tehnološkim dostignućima.
    Bolnice će nam se rasteretiti kada se budemo pravilnije i zdravije hranili, živeli, disali... proizvodili i ophodili. One su punije zbog naših poroka, od kojih na kraju krajeva, ponekad i u saradnji sa svim dosadašnjim virusima, propati ili umre najviše ljudi.
    Ali tada bismo uzbudili nemilosrdnu industriju koja i ovako stalno drži inicijativu.

    Ne uzimam za pravo da sam u pravu.
    Samo diskutujem.
  • S

    08.01.2022 18:11
    Greska u koracima je sto nije uzeo fejk potvrdu o vakvinisanosti a ne o prelezanosti. Budala.
  • Lala Krajišnik

    08.01.2022 18:06
    Zašto ljudi koji ne znaju da nabroje ni 5 esencijalnih aminokiselina od 20 ili da izvedu proces neutralizacije nekog hidroksida baze i kiseline sumnjaju u vakcine a ne sumnjaju u cigarete ili braon šećer ili antibiotik ili vladu RS ?
  • Mirko

    08.01.2022 17:39
    Koji to racionalni zakljucak sada moze biti nego - antivakseri na aparatima.
  • Soka

    08.01.2022 17:39
    Tiranija
    Ma hajde, molim vas, sad će Australija da proučava šta je on radio u Srbiji dan posle testa i bla, bla...Bio je pozitivan, ima dokaz, šta im vise treba, testirao se pred dolazak, nije zarazan. Da, ako si vakcinisan, ti nisi kliconoša?! Pa masa ljudi koje znam su svi vakcinisani i jedni druge zarazili omikronom, bez izuzetka. Gluposti, ovde samo svetski policajci sprovode svoje prljave odluke koje se tiču potpune kontrole u kojoj niko nema slobodu izbora. Ako ti uzmu slobodu nad sopstvenim telom i odlukom o vakcinisanju, šta nam je drugo preostalo. Ništa, decu već uveliko vakcinišu, sutra će da ti uzmu i imovinu ako nisi sluga pokorni. Djokovic je ovde samo demonstracijama šta može da se desi ako im se ne pokoriš, bio čak i mega star!
  • Tiago

    08.01.2022 16:20
    @Žoze
    "onima za koje je virus opasan ne bi bilo ništa lakše. Možda čak i gore. Jer ga tada niko ne bi ni pogledao, mogao bi asimptomatski da bude prenosilac virusa kao i milioni drugih, isto tako "papirološki" zdravih.
    ...Postoji i sezonski grip, a previše je da umre i jedna jedina osoba od njega. Možda čak neko pokraj nas, neko nama blizak.
    Da li smo onda svi mi krivi što se nismo vakcinisali i protiv sezonskog gripa?"

    Delimično ste u pravu, što znači da niste u pravu. Prvo, poređenje gripa i kovida (nakon dve godine pandemije!) nije umesno jer od gripa se bolnice neće napuniti.

    Druga greška koju pravite je što pretpostavljate da su vakcinisani jednako prenosioci kao i nevakcinisani, što nije tačno. Period u kome se zaraza može preneti drugoj osobi je znatno kraći, a takođe i količina virusa koju vakcinisana, a zaražena osoba potencijalno izbaci je znatno manja. Pretpostavka je da je vakcina primljena relativno skoro (druga doza pre 4-5 meseci, buster doza pre manje od 8-9 meseci).

    Treća i najveća greška je da ste zanemarili da su nevakcinisane osobe odličan "izvor" mutacija, jer virus u njima i među njima može nesmetano da se prenosi i cirkuliše.

    Ali ni sve nije crno-belo, jer čak i kad bi svi ljudi bili vakcinisani, videli smo da virus može da cirkuliše (i mutira) među životinjama i vrati se nazad na ljude. Ali vakcine i dalje pomažu da se bolnice budu koliko toliko rasterećene.
  • Biljana

    08.01.2022 16:05
    @banat
    Radije cu biti patriJota kao on, nego go..o kao Vi! Ne morate se brinuti kako ce Vas neko gledati jer nigde nikada necete mrdnuti iz N.S.
  • BATA

    08.01.2022 15:32
    Objavljeni dokumenti slučaja "
    A Nadal,20.12.2021 bio + pa otisao odmah posle 1.1.2022.To nema nikakve veze sto je bockan.Cista politicka odluka,pravila promenjena dok je Nole leteo.Pa toliki broj tenisera dobilo izuzece.Ruska vakcina takodje ne prolazi.Lece samo zapadne.Bice zanimljivo na zimskim OI u Kini.Koja ce vakcina tu biti priznata.
  • E moj

    08.01.2022 14:58
    Nole
    Verov'o sam ti do sad. Pa šta ti je trebalo ovo očigledno falsifikovanje PCR a. Navodno zaražen a ide svuda u javnost. Greška u koracima. Šteta. Dobar momak inače.
  • Che

    08.01.2022 14:29
    Svega ovog ne bi bilo da je Pera otišao pravo ... na vakcinaciju.
  • Nadal korona

    08.01.2022 14:17
    citam datume sa portala
    20.12.2021 na svetskim svim portalima objavljeno Nadal ima koronu.
    31.12.2021. Nadal slikan na centralnom terenu AO u Australiji, sa objavom "ovde sam".
    Znaci Nadal posle objave da ima koronu, moze da bude za 11 dana u Australiji, sve je ok.
    A Novak sa 16.12.2021 da je dobio koronu, sa potvrdom o izuzecu u Australiji je bio 5.1.2022. to je 20 dana posle, i prave mu problem politicari u Australiji ?!?
    Bruka za vladu Australije
  • Žoze

    08.01.2022 13:26
    Neko (kao i mnogi drugi) napisa:
    "Zar je toliko bilo tesko primiti vakcinu i izbeci sve ovo?"
    Da, tako bi njemu bilo lakše. Ali onima za koje je virus opasan ne bi bilo ništa lakše. Možda čak i gore. Jer ga tada niko ne bi ni pogledao, mogao bi asimptomatski da bude prenosilac virusa kao i milioni drugih, isto tako "papirološki" zdravih.
    Suština je da ljudi kojima ovaj virus predstavlja opasnost prihvate vakcinaciju kao prevenciju i vid odbrane SVOG organizma.
    Postoji i sezonski grip, a previše je da umre i jedna jedina osoba od njega. Možda čak neko pokraj nas, neko nama blizak.
    Da li smo onda svi mi krivi što se nismo vakcinisali i protiv sezonskog gripa?
    A mogli smo.
  • @ Kkk

    08.01.2022 13:12
    Ako si išao da se testiraš to znači da sumnjaš da si se možda zarazio koronom. U tom slučaju si valjda toliko odgovoran, da dok ti ne stignu rezultati, da se nećeš mešati sa ljudima, ići na razne prijeme, dešavanja, . . . . Baš zato šo još uvek ne znaš jesi li pozitivan ili nisi tako da je upravo tvoj komentar glup.
    A pošto verujem da je Nole odgovorna osoba i da ne bi izlazio među ljude dok ne dobije rezultate testa, to više verujem u varijantu da nije ni bio testiran, da nije ni bio zaražen koron već su mu izašli u susret i odradili papire da bi mogao da putuje. A to znači da je i on lično svojom voljom umešan u kriminalnu radnju falsifikovanja potvrde o urađenom testiranju na kovid. Ovo treba policija da ispita i da otkloni svaku sumnju o čemu se ovde radi.
  • /

    08.01.2022 13:04
    /
    a monacani kao njegovi sunarodnici jel demonstriraju i igraju kolo?
  • @Kkk

    08.01.2022 12:35
    "Ako je 16.dec bio pozitivan, to znači da je onda radio test. Rezultati pcr testa budu 24-48 sati posle testiranja. To znači da Novak nije znao do bar 17. decembra da je pozitivan. Tako sa je Vaš komentar suvišan."

    Moguće je da 17.decembra nije još znao da je pozitivan. A, inače, zašto bi se uopšte testirao na koronu osim ako je sumnjao da je zaražen? A ako sumnjaš na zarazu, onda si oprezan, izbegavaš javnost a ako moraš da si u javnosti nosiš masku zbog drugih - što on nije radio. Da li zato što je narcisoidan ili zato što je test bio fake, to ne znam.

    No, to je bilo 17. decembra, a najkasnije 18.decembra je morao da ima rezultate gde je pozitivan. A onda on 25. decembra đipa po ulici sa decom: https://www.youtube.com/watch?v=ZYvhGGau8uM

    A " UREDBA O MERAMA ZA SPREČAVANJE I SUZBIJANJE ZARAZNE BOLESTI COVID-19" ("Sl. glasnik RS", br. 151/20, [...] , 125/21) u članu 2 kaže:

    "... lica kod kojih je testiranjem utvrđeno prisustvo virusa SARS-CoV-2, a kod kojih nije utvrđeno prisustvo nijednog simptoma ili znaka zarazne bolesti COVID-19 , upućuju se, [...] , u kućnu izolaciju [...] u trajanju od 14 dana"

    Šta ćemo sad? Da li je test lažan ili se Novaxxu živo fućka za zdravlje drugih oko sebe?
  • Детелинара

    08.01.2022 12:33

    ii
    08.01.2022 • 11:40
    Ako je bio pozitivan na koronu i znao za to a isao na javne dogadjaje i skupove, da li ce odgovarati za to?? Kako god okrenes novo dno.

    Где је он то био у јавности после 16. децембра?
  • @ii

    08.01.2022 12:19
    @ii
    "Ako je bio pozitivan na koronu i znao za to a isao na javne dogadjaje i skupove, da li ce odgovarati za to?? Kako god okrenes novo dno."

    Vakcinisani i oni sa kovid propusnicama se ni ne testiraju, a mogu da budu pozitivni i da šire zarazu isto kao i nevakcinisani. Da li će svi jednako odgovarati? Obrni-okreni, isto dno.
  • Marija

    08.01.2022 12:11
    Da li ovo znaci da je Novak Djokovic teniser,broj jedan , promoter zdravog zivota ,zarazen svesno ugrozio svojim prisustvom na javnim skupovima zivote gradjana ove zemlje ili mu je neko u Batutu izdai laznu potvrdu !I jedno i drugo kriminal koji su normalnim zemljama ni bogatima ne prolazi!
  • Milana

    08.01.2022 12:05
    Zlurada tvrdnja
    Ovde se vodi rasprava što je jedan mrzitelj izneo stav(nepotvrđen, bez linka) o navodnim događajima tog dana? @Dobro, da gore ne može biti? Čak troluje sa različitim Nick ovima, a to mu sve odobravaju bez kontrole?
  • Ss

    08.01.2022 11:56
    Sve se znalo! Naročito uslovi za odlazak na AO! Čemu onda sva ta misterija mesecima, hoće - neće, zamajavanje javnosti, kontakti sa pola Srbije... da bi nam Srđan sve objasnio da je Isus u pitanju! Njemu nije potreban marketing, pogotovo ne takav!
  • Vule

    08.01.2022 11:52
    Neki to zovu covid tyranny.
    Moze biti da su u pravu.
  • ahahaha

    08.01.2022 11:51
    Dobro bre, ciji su ovo botovi po komentarima? Objektivno, ni vlast ni opozicija ne zeli da ga pljuje jer je prepopularan, ali komentari botova su presmesni.
  • @Dobro

    08.01.2022 11:48
    To sa panelom i postanskom markom je bilo dan, dva pre 16. decembra, samo je vest objavljena kasnije. Ali, ima par slika sa Bojan Djordjicem npr. od 25. decembra itd, gde nije u izolaciji tako da nesto tu definiitvno smrdi onda. Ali, svakako, za ovo u Australiji on nije kriv, nisu mu, na prvom mestu, trebali dozvoliti ulazak vec u avion onda i kraj, a ne ovako sakupljati politicke poene da pokazu kako su ''sila'' prema ''mocnima i bogatima''. Ili je ispunio uslove i moze da udje (sto je bio prvi slucaj) ili ne moze (sto su naknadno promenili misljenje), a ne cas jedno cas drugo. U Australiji, objektivno, treba da igra, a ako je ovde kod nas krsio Kovid protokole, za to treba da odgovara onda.
  • zecko

    08.01.2022 11:48
    Novak ga pretera --- kako god gledam.
    . bio mi je uzor, ali posle ovog nikako mi nije
    --
    što se upinje da bude iznad
  • ii

    08.01.2022 11:40
    Ako je bio pozitivan na koronu i znao za to a isao na javne dogadjaje i skupove, da li ce odgovarati za to?? Kako god okrenes novo dno.
  • Kkk

    08.01.2022 11:34
    Ako je 16.dec bio pozitivan, to znači da je onda radio test. Rezultati pcr testa budu 24-48 sati posle testiranja. To znači da Novak nije znao do bar 17. decembra da je pozitivan.

    Tako sa je Vaš komentar suvišan.
  • VV

    08.01.2022 11:33
    Razocarenje
    E pa ne moze i k... u d... i dusa u raj.
  • Zamenik zamenika

    08.01.2022 11:28
    Nadam se da smo izvukli neku pouku iz svega ovoga. Sloboda ne dolazi sama, za slobodu mora da se bori, za slobodu mora da se podnese i žrtva. Ali ništa nema lepše od slobode i ništa vrednije od čoveka koji se bori za slobodu. Naravno budale i robovi koji vole jaram, to ne vide.
  • banat

    08.01.2022 11:27
    Zbog ovakvih patrijota svi mi cemo biti u problemu jer ovde definitivno nesto ne stima.Da li je on pokusao da udje u Australiju sa potvrdom izdatom u Srbiji verovatno laziranom? Sta mislite sta ce biti posle ovog?Kako ce gledati na potvrde izdate u srbiji? Zrtvujemo se zbog jednog bogatasa koga u Srbiji jedino interesuje da zaradi lovu.
  • Fioka

    08.01.2022 11:26
    Tamo nema procesa na dnu fioke, a ovde dno sve dublje! Idemoooo Nole!!!
  • Gospodin

    08.01.2022 11:26
    Raduje me kad vidim da se Nole sa pocetaka na TV Palma probio do vrhunskih sportskih voda.
  • Aleksandar

    08.01.2022 11:25
    eto
    Svega ovoga ne bi bilo,da se Novak vakcinisao.Kako ce sve zavrsiti???
  • Dobro

    08.01.2022 11:15
    Kao mozda jedini objektivan portal kod nas, ispitajte malo objave na twiteru da je Novak imao neke prijeme i slikanja sa decom 17 decembra i kasnije. Ima cak i clanak na RTS o nekom dogajdaju na kojem je Novak ucestvovao 17 dec. Dakle, nesto se ne uklapa...Jedno je sigurno, sve ovo postaje cirkus sa obe strane. Zar je toliko bilo tesko primiti vakcinu i izbeci sve ovo?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna