Autor: 021.rs

Info
12.01.2022.
06:37 > 10:17
Novak Đoković na društvenim mrežama objasnio šta se sve dešavalo i koji su razlozi problema koje je imao proteklih dana sa australijskim vlastima.
  • @Pex_@NS

    15.01.2022 09:02
    Pretpostavljam i da je tako častan kakav je, kad je došao zaražen medj ljude, rekao draga publiko, ja sam sveže od juče korona pozitivan, nosiću masku, a vi evo odaberite želite li da budete u istoj sobi samnom. Oni su naravno svi kliknuli: da! veličino ljuCka, od tebe mi nije žao ni da dobijem kovid, makar me života koštao, ja nikud ne idem. (Naravno, za dobar deo čitača, neophodno je i da naglasim da koristim sarkazam u komentaru jer sami neće prepoznati)
  • Pex_@NS

    13.01.2022 20:37
    @спонакршитељ
    Slažem se sa vama da je suštinska razlika u svesno ili nesvesno.
    Neko ko je svestan da postoji ozbiljnija mogućnost da je zaražen, svesno će se i rigorozno pridržavati pravila (ukoliko je pri zdravom razumu, što verujem da jeste slučaj sa Novakom).
    Zašto kažem ozbiljnija mogućnost?
    Upravo ste i sami rekli da ti testovi nisu potpuno pouzdani, što, nadam se da vam je jasno, ide u oba smera.
    Slažem se i sa tim da, kada se neko oseća bolestan, treba da što je više moguće smanji svoje kretanje, pogotovo među ljudima.
    E sada, kada uzmete u obzir da se neko ne oseća bolesno, dva puta biva negativan i zatim na jednom testu pozitivan, pritom smo nadam se apsolvirali na temu pouzdanosti testova, da li zaista smatrate da je krivično delo ići među ljude (ne u velike gužve) pridržavajući se mera pod pretpostavkom da je i pored svega što ukazuje na suprotno, test validan?
    Da li vam je i u takvoj situaciji glavni predmet rasprave da li je neko 'svestan' ili 'nesvestan' poslednjeg rezultata svog testiranja, koje je obavio pro forme i bez ikakvih simptoma, i zapravo iskoristio crv sumnje kako bi se rigoroznije pridržavao mera od nekoga ko je isto tako mogao biti pozitivan, samo je odbio da zna?
    Ukoliko jeste, slažem se da treba da se složimo da se ne slažemo.
    Ugodan dan.
  • спонакршитељ

    13.01.2022 17:58
    @Pex_@NS
    Нисам се сваки пут тестирао када сам излазио ван куће, тако је. Када сам год осећао да сам болестан, радио сам брзе тестове и остајао у изолацији до оздрављења. Тестови су говорили да нисам био заражен короном, али ти тестови нису потпуно поуздани. Сложио бих се са Вама да је немогуће да човек зна у сваком моменту да ли је здрав или не и да ли је заражен короном или не. Неизводљиво је да човек сваки дан ради ПЦР тест и то је јасно свима. Исто тако је јасно да у теорији свако може да зарази свакога НЕСВЕСНО. Реч ”несвесно” је намерно написана великим словима, зато што је то суштинска разлика што у овом случају разликује Новаков случај од случаја особе која је несвесна да је заражена корона вирусом.

    Мени је јасно да не постоји савршена заштита и ја лично не тежим истој, јер је планетарно неизводљива. Али ствар коју је Новак урадио је да је, након што је сазнао да му је ПЦР тест позитиван, СВЕСНО одлучио да се не изолује и оде међу људе и ризикује да неког зарази. То је његова грешка и ствар због које му се дешава сва ова негативна медијска пажња.

    Уколико Ви мислите да чињеница да је Новак СВЕСНО заражен ишао међу људе на истом нивоу (не по последицама које може да изазове, него по менталном образцу који доводи до таквог понашања) као ситуација у којој неко НЕСВЕСТАН чињенице да је заражен оде међу људе (при томе причам о савесним и нормалним људима који се придржавају мера заштите у сваком моменту), онда немамо о чему даље да дискутујемо осим да се сложимо да се не слажемо.
  • Милош

    13.01.2022 16:37
    Наивчине схватиле да су насанкани најстрашније и сада кипте од беса на све редом, па и на једног Новака Ђоковића. Полако, проћи ће вас кад се саберете и станете у ред за 6 иглу, надамо се.
  • Pex_@NS

    13.01.2022 13:34
    @спонакршитељ
    Deluje mi da ipak niste najbolje razumeli šta sam hteo da kažem.
    Ovog puta probaću da budem koncizniji.
    Rizik uvek postoji. Čim ste izašli iz kuće, ili primili nekoga u istu, ne možete ga izbeći.
    Ukoliko zaista ne želite da živite sumnji da li je Vaša nesmotrenost prouzrokovala zarazu i smrt neke nedužne osobe, jedino rešenje jeste potpuna izolazica.
    Pravdati se 'neznanjem' da ste bili zaraženi nakon što ste preneli zarazu na nekog drugog dovodi nas do ključnog pitanja za Vas: Da li ste se testirali apsolutno svaki put pre nego što ste u prethodne dve godine izašli u javnost?
  • Dusan Dzigurski

    13.01.2022 13:26
    Novak je veliki sampion, kralj tenisa ali ovo sto je uradio sa ulaskom u Australiju je velika mrlja na njegovu karijeru. Trebalo je ili da se vakcinise ili da ni ne ide tamo, ovako je sam sebi stvorio problem i upada u sve vece nevolje zbog svega sto se desilo.
  • спонакршитељ

    13.01.2022 12:07
    @Pex_@NS
    Извињавам се што раније нисам персирао, тек сам сада уочио да Ви то радите. Из тумаења ствари у вашим коментарима видим да нисте вероватно здравствени радник. Тако да не бих да залазим превише на тај терен, пошто видим да имате тенденцију да се држите својих ставова о стварима који Вам нису струка.

    Покушаћу јако једноставно да поставим ствари: Ако особа није у изолацији када је заражена, постоји шанса да зарази другу особу. Невезано од каквих се мера придржава, у присуству других особа, постоји шанса да их зарази. COVID-19 вирус је у стању да усмрти одређене групе људи. Што дословно значи да заражена особа која није у изолацији може да несвесно (уз све мере заштите) зарази неку другу особу која због тога може да умре.

    Разлика између мене и Вас је та што ја лично никада не бих желео да живим у сумњи да ли је моја несмотреност проузроковала заразу и смрт неке недужне особе, а из Ваших коментара ви се чините као особа која размишља да довољно велике шансе да се неко не зарази су оправдање за небивање у изолацији и која би потенцијалну заразу друге особе и смрт исте третирала као лошу срећу и ствар која је стварно била јако мало вероватна да се деси.
  • Pex_@NS

    12.01.2022 23:49
    @спонакршитељ
    Ponovo posmatrate stvari previše egzaktno.
    Postoji razlog zašto nije zarazio nikoga drugog.
    Lično sam bio u prisustvu zaraženih osoba, sa još nekoliko koji nisu bili. Niko se nije zarazio.
    Ne zato što smo vakcinisani.
    Postoje određene mere predostrožnosti koje, ukoliko ih se zaraženi drži maksimalno disciplinovano, smanjuje se verovatnoća od zaražavanja drugog lica na nivo verovatnoće da ćemo zaraziti bilo koga sa kim smo ikada bili u bliskom kontaktu a ne znajući da smo asimptomatski prenosnici.
    Čak su i manje šanse.
    Drugim rečima, pre će se dogoditi da slučajno zarazite nekoga ne znajući da ste i sami zaraženi, nego što će to biti slučaj ukoliko se svesno zaraženi pridržavate svih mera (prvenstveno maska) radi smanjivanja šanse od širenja virusa. E sad, ukoliko želite da verujete da to nije bio slučaj sa Novakom, to je Vaša stvar.
    Nadam se da sam Vam to pojasnio.
  • спонакршитељ

    12.01.2022 21:06
    @Pex_@NS
    Уз дужно поштовање, ја мислим да си ти поприлично наивна особа у том случају. Тај Новак, уз којег не мораш да будеш присутан да би знао да он неће ништа да уради да угрози своју репутацију је особа која је признала да је упркос томе што је знао да је ПЦР налаз позитиван, одлучио да оде међу људе заражен корона вирусом. За особу која има додира са здравим разумом, ту би свака прича о његовој жељи да не угрози своју репутацију требала да се заврши. Он је изашао у јавност заражен и угрозио је свакога ко је био у његовој непосредној близини. То што је он прегурао тај вирус без неких великих потешкоћа не значи да би особа коју он зарази то тако исто прегурала. Ове две године за нама су нам показале да вирус може да буде смртоносан за поједине људе. А Новак је човек који је зарад спонзора био спреман да ризикује животе неких људи.

    Да се разумемо, у целој овој причи што се мене тиче су срамотна и за сваку осуду два момента. Први је поступање аустралијских власти са Новаком и малтретирање њега због тога што су њихове институције несинхронизоване и неспособне. Други је одлазак Новака у јавност након што је сазнао да је позитиван на корона вирус.

    Новаку желим да се бирократски избори са Аустралијом, учествује на турниру и освоји га. Али ствар коју је он урадио (горе поменута) је ствар која је неопростива и највећа мрља у његовој каријери која ће икада да постоји. Свако ко брани његов одлазак у јавност након заразе је особа која нема додира са реалношћу и здравим разумом.
  • Bole

    12.01.2022 16:58
    @Mare
    Ko kad tebi „padne šaka” gari?
    Kome si ti našao da pretiš i s kim se ti svađaš na novinskom portalu majstore? Kakve izbeglice si ti ubacio sad u ovu priču?
    Koji smo to mi Ko kad tebi „padne šaka” gari?
    Kome si ti našao da pretiš i s kim se ti svađaš na novinskom portalu majstore? Kakve izbeglice si ti ubacio sad u ovu priču?
    Koji smo to mi „meštani” koje treba da bude sram i od koga to?
    Možda od tebe koji pretiš krijući se iza nika i tastature ili od ovoga koji drvi o nekim tamo „autošovinistima” i „drugosrbijancima” svaki drugi dan ovde o čemu god da se radi?
    Od vas takvih treba nekog da je sramota?
    Jesi li ti ozbiljan čoveče?

    Gledam, u komentarima svakog bogovetnog članka o Đokoviću se pominje ta neka tamo „mržnja” kao odlika svakog ko mu se ne divi do imbecilnosti 24/7.
    Mene gari, više zanima ta tvoja mržnja koju si upravo demonstrirao u svom komentaru.
    Koga ti toliko mrziš da si došao u situaciju da pretiš u etar, jer je jedan anonimus pitao drugog anonimusa zašto toliko insistira na tome da lepi te bezvezne etikete neistomišljenicima?

    Svakako, ako bi da ti već neko „padne šaka”, izvoli zapali do Miletića ili recimo tamo kod Riblje, popni se na neku kutiju i viči na sav glas koga bi ti i šta bi ti, ko je ko i ko je kakav, i ko je bolji a ko gori, i koga treba da je čega i koga sramota, ali glavom i bradom i imenom i prezimenom, a ne ovako pozadinski anonimno, i gotovo sam siguran da će se vrlo brzo neko pojaviti ko će ti ispuniti tu žarku želju da se obračunavaš.
  • vekovna

    12.01.2022 16:52
    srpska patetika
    @artist
    12.01.2022 • 13:09
    Vekovna borba: Srbija vs svet

    Samo jos kad bi svet znao da se bori protiv Srbije. Izgleda da im niko nije javio.
  • Pex_@NS

    12.01.2022 15:05
    @спонакршитељ
    Postoji nešto što se zove zdrav razum, najiskrenije se nadam da ćete biti u prilici da ga spoznate.
    Insistiranje na egzaktnim dokazima i potvrdama za APSOLUTNO sve bez obzira na očiglednost situacije, a kao preduslov za formiranje mišljenja, zauvek će vas ostaviti na sredini, neodređene, bez stava i identiteta.
    Hajde da probam da Vam pojednostavim: Ne moram biti prisutan sve vreme uz Novaka da bih bio potpuno siguran da on ne bi rizikovao svoju reputaciju na ovako besmislen način.
  • jelena

    12.01.2022 13:51
    cuti
    Zasto njegova zena Jelena cuti? Ne brine se, ne poludi, nije u Australiji. Cuti i cuti. Jel ona zna sve
  • Mare

    12.01.2022 13:29
    Fuj
    @Bole
    U čemu je tvoj problem? Našao si se prozvanim? To što je lik napisao je do tančina tačno. On je sa vama fin, ali kad meni padnete šaka biće....Vi meštani ste najgora sorta ljudske vrste, bilo koje nacije da ste...podli, bezobrazni, oholi, pogani itd. Ispalo je da su izbeglice bolji ljudi od vas troduplo...sram vas bilo
  • Alane Oprosti

    12.01.2022 13:24
    Je l’ ti to tata napisao saopštenje ili tvoj PR?
  • Jova

    12.01.2022 13:10
    A u međuvremenu
    Krdo zaraženih šparta po Srbiji bez ikakve kontrole i karantina
  • artist

    12.01.2022 13:09
    Vekovna borba: Srbija vs svet
  • @Pekar

    12.01.2022 13:09
    ah, taj vermaht
    "Inace je Spiegel vrlo pouzdan izvor informacija, kojeg su formirali britanska sluzba i Vermaht zajedno"

    A kominterna, vatikan, masoni, jevreji i ISIS? Ništa to? Samo britanska služba i vermaht?
    Pih.
  • Maki

    12.01.2022 13:07
    A šta naši istražni organi rade povodom tvrdnji da je Nole zaražen išao među decu , možda čekaju finale
  • Salamander

    12.01.2022 13:00
    vraćamo se na početnu poziciju
    PCR test, brzi antigenski testovi, su nepouzdani, zbog same prirode virusa i postupka polimerazijske (čejn reakšn) lančane reakcije.
    Može se desiti da u toku 3 dana imate 3 različita rezultata!
    Zašto osudjujete pouzdanog čoveka, zarad nepouzdanih testova?
  • спонакршитељ

    12.01.2022 12:51
    @Zarko
    А зашто би било кога била срамота? Због чега мислиш да Новак Ђоковић говори истину? Апсолутно је очекивано да његово саопштење иде у смеру одбране себе и својих поступака. Јеси ли ти сведочио кретању Новака Ђоковића тих дана о којима се прича, као и присуствовао његовом ПЦР тестирању и добијању / читању резултата, па са сигурношћу тврдиш да он говори истину? Уколико ниси, не видим никакав смисао у твом коментару. Полазиш од претпоставке да једна страна говори истину, а да друга лаже и то без икаквих доказа за то. Тако да си ти још један у низу оних који насумично бирају стране ”за Новака” или ”против Новака” на основу својих субјективних тумачења информација које се сервирају у јавности, и за које не постоје никакве гаранције да су истините.
  • Gogolmogol

    12.01.2022 12:44
    Gotov je
    Sudeći po (ne)veštom lažiranju, sazreo je za poziciju (pot)pretsednika jedne poznate stranke
  • Dušebrižnik

    12.01.2022 12:40
    @EvoOvako
    "Pobeda korone" vezuje se za jednu od gluposti ove vlasti vezanu za naprasnu pobedu u izbornoj 2020.g nad pandemijom Covid-19. Tako da verujem da vas ustvari zanima gde smo bili u maju 2020.g? Ja sam bila i tada gde i sad, na dežurstvu. Ne samo kao dušebrižnik nego kao i zdravstveni radnik. Za doček, skromno u krugu porodice. Kad dve godine naporno radite, odmor vam je preko potreban. A i stres je štetan. Tako da nemojte se toliko žestiti na nas neistomišljenike. Pogotovo ne zbog idola, ako imate više od 15 do 18 godina kad je uzrasno normalno da se idolopoklonstvo prevaziđe
  • KinNS

    12.01.2022 12:29
    Jao kako slatko...
    Jos je napisao da vise nece davati komentare na ovo, klasicno PR sr**e. Trebalo bi svaki put u narednih godinu dana da te pitaju pa bi ti mozda doslo do mozga koliko si neodgovoran, tj. koliku ste glupost napravili sa muljanjem papira.
  • Bole

    12.01.2022 12:24
    Poslusajmo veceras sta ce nas dragi predsednik reci na ovu temu.
  • RVosha

    12.01.2022 12:23
    Svih 8 milijardi ljudi na svetu, sve zivotinje, biljke, svi insekti, ... svi oni mrze Srbiju zato sto je dobra i postena.
  • Korona redar

    12.01.2022 12:17
    Čitam komentare i neverujem koliko mržnje u njima prisutno.Da li je ovo posledica preležane korone ili posledica vakcinacije.Tužna slika srpskog naroda.
  • Đole

    12.01.2022 12:13
    Stranoj deci deli rekete a srpskoj koronu
  • Bole

    12.01.2022 11:49
    @Ptić Rugalac
    Imaš li ti ijedan komentar na bilo koju temu ovde, a da ne sadrži neku varijaciju
    reči „autošovinizam” i/ili „drugosrbijanci”?
    Hajde sad budi pošten pa kaži da li ti je to nekakav Pavlovljev refleks, da li te plaćaju za te bljutave „domaće-izdajničke” i „strano-plaćeničke” žvake, ili prosto voliš to da govoriš stalno, čisto da vidiš koga možeš tako da isprovociraš, pa da imaš svoju dnevnu dozu naslađivanja trolovnjem?
    Hajde reci, budi pošten, koje je od ta tri? Ne želim(o) da verujem(o) da stvarno imaš takve stavove, sigurno nisi baš na tako niskom kognitivnom nivou.
  • Zokins

    12.01.2022 11:46
    standard
    Ljudi, bolje brinite svoju brigu. Cene energentata i hrane su sve veće ,a plate sve manje. Mante ovog šarlatana !!Hoće li nam biti bolje ako igra ili ne igra ,nije bitno. Izađite na izbore i glasajte za sve druge osim vladajuće klike.
  • Petrovic

    12.01.2022 11:43
    Da, da, čuvena teorija zavere - svi nas mrze jer smo Srbi. Tako i Đokovića. Samo prosipajte te gluposti, svi nam se smeju zbog tih nebuloza - Srbi veruju da su dežurne svetske žrtve.
    Zbog takvih koještarija bez ikakvog osnova i guranja svog prljavog veša pod krevet i imamo takav ugled u svetu. Ništa ne rešavamo, samo gomilamo đubre. Posledica - raspad EPS-a, zaraza se širi neverovatnom brzinom, nema radne snage, svako gleda samo svoje d..e, ali je važno da mi "slavimo". A šta slavimo?
    Propast.
  • Bombon

    12.01.2022 11:39
    Samo po komentarima na ovu vest se vidi da se ovde sprema građanski rat.
  • /

    12.01.2022 11:09
    Kako mulja covek pa to nema nigde
  • kamikaza

    12.01.2022 10:59
    kome se bre pravdas?!vozi svoj film i za*ebi ove sitne duse
  • Prva Srbija

    12.01.2022 10:58
    Klasičan zvezdaš...
    Saopštenja, laganje, karaktera bez...
  • Gonja

    12.01.2022 10:52
    I kada napiše istinu, uvek će neko smišljati kakve su tu laži mogle biti u pozadini svega. Naravno bez dokaza, ali bitno je samo da se piše. Jel mogao Novak da laže? Mogao je. Da li je lagao? Ja mislim da nije.
  • @Pekar

    12.01.2022 10:43
    Kad se napravi neka svinjarija poput ove, onda ide propaganda o sveCkoj zaveri protiv Srba. Laziran PCR test i nema dalje diskusije niti opravdanja za takav cin. Niko ga nije terao to da uradi, sam je pristao i posledice mora da snosi. Pri tome Djokovic je javna licnost i kao takav je (bio) uzor mnogima sirom sveta. Ovo mu nije trebalo. Za nasu drzavu koja stoji iza svega ovoga - no comment.
  • NN

    12.01.2022 10:38
    Ovi jadnici sto ga napadaju iz svojih jazbina i udzerica nisu cak ni hijene - pacovluk najmizerniji.
  • dd

    12.01.2022 10:27
    Jedna stvar imati princip i stajati iza njega - ne verujem u covid, vakcine, necu da se vakcinisem, ako vam ne odgovara negativan test necu da dodjem da igram. Da je tako rekao, mogli bi reci, nije u pravu, ali ima princip i drzi se njega. I niko ga ne bi pljuvao napolju. Ovako, tipicno balkanski mulja i zakopava se u lazi. ocigledno je da je muljano sa papirima, neko je naknadno ubacio u sistem pozitivan test. Sad ima 2 opcije: da tvrdi da jeste bio pozitivan 16, ali da onda objasni zasto je isao naokolo i slikao se sa decom, ili da prizna da je nije bio pozitivan. Obrni okreni samo se vise zakopava u lazi. Pravno, ne mogu mu nista, papir je zvanican, iza njega stoji Batut i drzava (a tek to sto ce biti problem). Ispao je glup, muljator i lazov. Iz ovoga se nece nikad izvuci. Moze osvojiti i jos 100 turnira, od ovoga se nece oprati.
  • Bbb

    12.01.2022 10:19
    Www
    Sto ti je ovo trebalo?
  • Ptić Rugalac

    12.01.2022 10:17
    "Sveto trojstvo"
    Novak je do sada bio trn u oku drugosrbijanskim autošovinistima, a sada je započeo i rat "slobodnog multikulturnog liberalnog sveta" protiv Noleta. Ovaj vrli liberalni svet poseduje svoje sveto trojstvo, koje sačinjavaju politička korektnost, solidarnost i inkluzija. I, ovde počinju problemi. Novak, kao najbolji teniser svih vremena, insistira na svojoj ekskluzivnosti, što je sasvim opravdano. Dalje, Novak neće da se solidariše sa milionima poslušnih koji su primili "spasonosne vakcine", već se (sram ga bilo!) usuđuje da se usprotivi vakserskoj diktaturi. Najzad, od Novaka se ne može očekivati da bude politički korektan. Njegov sport je tenis, dok je takozvana politička korektnost disciplina u kojoj dominiraju razni NVO-"aktivisti", sorosoidni "nezavisni novinari" i sličan bašibozuk. Nole - idemo do nove pobede!
  • IZI

    12.01.2022 10:10
    A sta je sa podatkom da su nemci otkrili da je test od 16 decembra ustvari od 26og.Cak i broj testa je za oko 50000 manji kod onog negativnog od 22og,kako?A proverom se lako zakljucilo da je od 22og do 26og bilo jos oko 50000 testova.
  • Milovan

    12.01.2022 10:04
    @Rusofil_IQ0
    Pusti Novaka, nego, napiši ti nama šta ima novo u "Zadruzi". Ja bih rekao da to intenzivno pratiš i mnogo te više interesuje. Ove "gluposti" oko Novaka ostavi ovim pismenima da se muče i prepucavaju. Ti sedi pred "Pink" i uživaj.
  • EvoOvako

    12.01.2022 10:00
    I samo još neka
    Pitanja za dežurne dušebrižnike - pa gde ste bili kada smo u maju 2019-e "pobedili koronu"? A gde ste bili kada smo se otvorili za utakmice, izbore, Nove godine itd?
    Gde ste bili da tada kažete "Hej, nije u redu"?
    Gde ste bili za doček? Svi kući?
    Hajde, ne laprdajte, već očistimo prvo svoje dvorište. Serem vam se u vaše činstunstvo i nedvoličnost.
  • EvoOvako

    12.01.2022 09:56
    Nije u redu lagati
    Koliko smo upućeni, čovek je vazda hteo pomoći i korektan je. I sada ga zbog ovoga stavljamo na stub srama.
    OK - imamo prava na to.
    A imamo li prava da gledamo druge sa visine poput komše sa drugog sprata ili da besnog ML-a parkiramo na trotoaru i budemo gorsi, jer vozimo ML-a? Ili da šerpu od automobila parkiramo tako da kolica proći ne mogu i budemo besni, jer je sranje u državi, pa ne možemo kupiti ništa bolje od te šerpe?
    Imamo li prava biti toliko bezobrazni, bahati i obesni koliko jesmo?
    I sada nam je Novak kriv.
    OK - kriv je.
    Onaj ko zna kako je u protekle dve godine prelaziti granice i kako je kada se pravila menjaju dok je putnik u avionu, može mnogo lakše percipirati situaciju. Onaj ko je pošao automobilom na trajekt i na putu do trajekta pravila se izmene. NAravno da ćeš prepraviti datume na testu. Testiraš se tri puta nedeljno zbog putovanja i - "padne sistem". Naravno da ćeš prepraviti datume na testu.
    Poletiš za London preko Amsterdama, čekiraš se u BG-u i dobiješ info da tada zaseda krizni štab u Holandiji i da bez testa ne možeš ni promeniti avion, a juče si mogao, a nemaš mogućnost testiranja.
    Ko hoće da se (ne)vakciniše - neka ga. To je lično pitanje. U normalnim državama, kada radnik ide na bolovanje, samo on i lekar znaju šta je u pitanju, jer se zdravlje prihvata kao vrlo lična i intimna stvar.
    Ali OK - kriv je Novak. Streljajmo ga.
    Samo pre streljanja, prođite kroz jednu od navedenih situacija.
  • @Nikola

    12.01.2022 09:53
    Cek, hoces da kazes da je kazna zatvora za pogresno popunjen papir 12 meseci zatvora? Pa Hitler tako nesto nije imao.
  • Дигитални варварин

    12.01.2022 09:49
    Само оштро
    Новакова каријера има два дела. Први део био је јурњава за Надалом и Федерером. Пошто је успео да их стигне, сада му је циљ да ваксерском лицемерном Западу покаже средњи прст. Само оштро, Ноле! Нек пукну и западне љиге, и домаћи аутошовинисти!
  • Gavril

    12.01.2022 09:40
    Da ste se vakcinisali zato što verujete u "najveće dostignuće civilizacije" a ne zato što ste ponizni robovi koji se plaše da se ikome zamere ili oni koji misle da ih i kao"imunizovane"zdravi ljudi nekako ugrožavaju,ne bi toliko mrzeli ljude koji to neće da prime.
  • Kokakole

    12.01.2022 09:38
    Sećam se početka pandemije. Ukoliko se neko od ukućana zarazi-zazidajte ga u sobu na 2 nedelje.
    Sada smo u fazonu. Ko ga šiša. Nisam mnogo zaražen. Samo malo, pa zato i idem međ' svet.
  • Pekar

    12.01.2022 09:37
    @Shogun

    Inace je Spiegel vrlo pouzdan izvor informacija, kojeg su formirali britanska sluzba i Vermaht zajedno, a cela kampanja protiv Djokovica dolazi iz Britanije.

    Ceo bsvet se bavi jednim teniserom i njegovom vizom, kao da pocinje svetski rat. Zar ti to nije malo cudno?
  • Super Baka

    12.01.2022 09:37
    16 decembra radio brzi test, i negativan, a zatim u istom danu iako se dobro osećao radi PCR u "Zavodu za biocide".

    Rezultat pozitivan izlazi 16 decembra uveče.
    Lik svestan toga, jer obaveštenja automatski dolaze na mejl, (a svakako da bi bilo koji zaposleni u Zavodu potrčao da idolu naroda javi još isto veče da je pozitivan), nastavlja da zuji po Beogradu narednih dana.

    E sad, 22.12. samo 6 dana kasnije, ponovo radi PCR, ovaj put na Torlaku (tj tamo je obrađen uzorak, nije išao fizički na Torlak)
    I ladno lik posle 6 dana je zdrav.
    Oh kakav plot twist, 16og je i pozitivan i negativan, a 6 dana kasnije negativan. Pa da li iko normalan može da poveruje da se toliko promena može desiti u telu za 6 dana.

    Naravno negativan je taman od 22.12 do sletanja u Australiju 5.1, tačno 15 dana negativan na dan sletanja. Pa mislim da je malo previše slučajnosti.

    Ako mu je Bia već i smislila celu zezanciju, što čoveče bar nisi sedeo od 16 do 31 u stanu u Bg i glumio da si zaražen.
  • @Lovro

    12.01.2022 09:35
    pametnom (ne)dovoljno
    Iz nekog neobicnog razloga, kada god osoba zavrsi svoju nedorecenu misao sa floskulom "pametnom dosta" nekako steknem utisak da je rec o osobi koja sama pretpostavlja svoju intelektualnu premoc i spoznaju neke vise, Bogom dane istine koja je njemu posvecenome otkrivena a ostalim smrtnicima nedokuciva... Obicno se ispostavi da je ta ista osoba glupa ko k***c bez mogucnosti da argumentuje svoje stavove niti ih potkrepi bilo kakvim obrazlozenjem pa iskoristi to "pametnom dosta" podrazumevajuci da ce pametniji sagovornik doci do zakljucka, i zaista - doci ce, ali samo u pogledu kvaliteta sopstvenog sagovornika. Do sada se pokazalo kao 99.99% ispravno, tako da Lovro moj dobri - hvala ti sto si mi otklonio svaku sumnju i digao procenat na 100% ;)
  • neki

    12.01.2022 09:31
    Neki novinari rade posao za razliku od većine domaćih "ceo svet nas mrzi", ovo će imati gadne konsekvence: https://www.spiegel.de/international/world/novak-djokovic-were-the-results-of-his-positive-pcr-test-manipulated-a-cf3e7344-e98f-4fc3-8bb3-7727d4795e97
  • Revoltiran građanin

    12.01.2022 09:17
    Naježio sam se!
    JAKO poštujem Novakove rezultate, imajući u vidu odakle je krenuo i šta je postigao- vanzemaljski su!
    Zaprepašćen sam zavrzlamom koju su napravili sa vremenskom sekvencom događaja. Izgleda kao da su rešenje za učešće na AO smišljali u hodu i realizovali unazad. As hoc i amaterski.
    Dakle ili je lagao da nije znao da je pozitivan i takav se šetao po Bgdu, među decom i takav putovao za Španiju.
    Ili je zajedno sa našom ekipom na vlasti koja već dve godine falsifikuje podatke o broju testiranih, o broju zaraženih, o broju umrlih- falsifikovao rezultate PCR testiranja zvanične državne institucije.
    Razmislite ako su falsifikovali kakve će to posledice nositi za relevantnost naših institucija i kakav efekat će imati za sve naše građane koji putuju i nose rezultate testova Republike Srbije.
    Evo, naježio sam se od toga šta oni sebi sve dozvoljavaju i sa čine se igraju
  • Samo pametno

    12.01.2022 09:16
    Novinarski
    Sad svi novinari da postave sledece pitanje Brnabi, Kisicki i Vulinu:

    1. Hoce li Novak Djokovic biti kaznjen jer je krsio zakon o javnom zdravlju (bez obzira sto nije znao)?
    2. Da li pozivate Novaka Djokovica kao i ostale gradjane sto ste pozvali da se vakcinise?

    Ima fras da ih strefi zbog uzdrmanog populizma
  • n00l0

    12.01.2022 09:16
    "Naš Nolo" je muljao, lagao i varao. Npr ovo zbog čega će sve nas koji putujemo itekako da boli glava: https://mobile.twitter.com/BenRothenberg/status/1480526579314814977

    No, sns botovi "antiautošovinisti" nikuda ne putuju pa ih boli đon za to. Oni znaju da su Srblji uvek u pravu zato što ... pa zato što su Srbi. Čim si Srbin ti si dobar. I ako si najveće govno, kad se izjasniš kao Srbin to te odmah pročisti i ti si dobar. Pročisti te kao Nolo što emocijama vodu prečišćava (da se zaposli u Zrenjaninu, molim!)
  • titel

    12.01.2022 09:13
    lako mi je za Noleta ( on ima milione dolara + eura )
    NJEGOVA porodica
    . upela se da objasni ( a meni ništa nije jasno )
    /
    navrh glave su mi se popeli i Nole + Nadal + Federer + ATP turniri razne vrste
    . jedva čekam da čujem da ih Medvedev + Zverev počne mlatiti
    . i da plaču od muke , DA su ih pregazili
    /
    A šta ću ja , koji treba da plaća račune pole izbora ???
    . šta biti sa strujom i CENOM struje ???
    . šta će biti sa OSTALIM CENAMA ??? ( vinuše se pod nebesa )
    . šta će odmah biti sa CENOM benzina ???
    . pod nebesa će se vinuti u euro
  • U laži su

    12.01.2022 09:11
    kratke noge
    Čim je došlo do toga da mora da se sroči ovakvo priznanje, nema dalje, odlučiće milost i nemilost pravne države. Ima Australija iskustva sa ovakvim prevarantima, ostaje samo se nadati da će se sažaliti nad njim, ali realno, teško. Voleo bih da ga oslobode i da se ovo reši što pre, no jedno je biti pristrasan a drugo je primena zakona.
  • Siki

    12.01.2022 09:11
    Meni je od svega najinteresantnije kako političari lako preusmere gnev i nezadovoljstvo naroda za koji su oni sami krivi, na neku žrtvu koja veze sa time nema. I naši i australijski. Evo i ovde kod nas i u Australiju, linč čoveka koji veze nema sa lockdownima, preminulima... Naravno, svi su automatski zaboravili na SNS proslavu, desetine hiljada ljudi na Novoj godini... Političari su čudo! Genijalno. Novak im došao kao kec na 11.
  • Bole

    12.01.2022 09:09
    @Žarko
    Kao prvo, hoće li dosadni papagaji-balvani konačno uspeti da ukapiraju da "autošovinizam" kao složenica nikakvog smisla nema? Pogledaj definiciju i jedne i druge reči i vidi šta bi značilo kada bi se spojilo.
    Kao drugo, čega treba koga da je sramota?
    Ako njega nije sramota koji se cirkus napravio jer je on umislio da će da se "snađe", treba nekog da bude sramota od ovog bezličnog advokatskog orbrazloženja, koje je samo ovima koji kao u Boga gledaju adekvatno, zašto bi bilo koga drugog bilo sramota?
  • ???

    12.01.2022 09:08
    A šta je sa onim...
    ... da svi koji su nevakcinisani, a bili u kontaktu sa zaraženima, moraju u izolaciju? Puno dece nije moglo u školu zbog pozitivnih roditelja, iako su sama deca bila negativna. Meni ova priča ne drži vodu. Bojim se da će običan narod imati problema sa potvrdama iz Srbije.
  • Tja

    12.01.2022 09:07
    A ne reče nam, kad si dobio PCR pozitivan, što si onda lutao po BG narednih 10 dana?
  • Xx

    12.01.2022 09:04
    x
    Kolege teniseri, takmičari ,kukavice, osvojen trofej bez igranja Đokovića gubi na vrednosti .Zato stanite uz svog ,kolegu protivnika pa neka bolji pobedi.Sitne duše!!!!!!
  • Ana

    12.01.2022 09:04
    @Shogun
    Bravo! Potpuno tacno i ljudi treba dobro da razmisle o tome.
  • Hrvoje

    12.01.2022 09:01
    @ Rusofil_IQ0

    Muljate i vi Srbi, ja mislio da se muljanje kaže samo kod nas Hrvata. A fakat si i ti naš :-)
  • OK_NS

    12.01.2022 09:00
    Kako
    Kako je zaražen iz Beograda stigao u Španiju?
  • Nikola

    12.01.2022 08:48
    Djokovic je morao da prizna da formular koji se popunjava prilikom ulaska u Australiju nije bio pravilno popunjen. To sto on kaze da je taj fromular popunjavao njegov agent ga ne oslobadja odgovornosti posto je morao da ga licno potpise. Priznanje ne moze da spreci eventualnu deportaciju iz Australije ali moze da ga spase od eventualnog zatvora. Za takav prekrsaj je po Australijskom zakonu zaprecena kazna do 12 meseci zatvora. Ovo znaci da su ipak imigracione vlasti Australije bile u pravu kada su rekli da je dokumentacija koju je predao prilikom ulaska u zemlju bila pogresna. Sada je sve na Ministru Australije, da li ce ponistiti vizu zbog ovog detalja i deportovati Djokovica ili ne daj Boze podneti krivicnu prijavu. Videcemo?
  • Miki

    12.01.2022 08:46
    Nije lepo
    Notifikacija da je pcr test gotov se dobija putem telefona i email-a ako se ne varam. Takodje, nije objasnio druge datume koji se nalaze u QR kodu. Samo pokusava da opravda sve sto su do sad nasli da ga ne bi deportovali. Budi covek, nemoj muljati. Ako imas neki svoj stav ostani dosledan pa preskoci turnir isto kao sto neki NBA igraci ne igraju neke utakmice zato sto nece da se vakcinisu
  • Rusofil@

    12.01.2022 08:44
    Eto
    Ja volim i Balkan Balkanjerose krezube moje drugove s kojima mi slatko pivu popiti od Skoplja do Ljubljane od Atine do Hanovera..Volim i ovu napacenu Srbiju koju vazda gaze i ne daju joj napred..Volim i Novaka koji se radom i znojem popeo u visine sporta a Hvala Bogu visoke mu i cifre na racunu i DA nije se odreko Srbije iako ima SVE ZUBE!!!
  • Lovro

    12.01.2022 08:42
    @Rusofil_IQ0 a to mu sve kaze anonimni lik, ciji je najveci uspeh kuckanje na tastaturi... Pametnom dosta
  • @rusofil

    12.01.2022 08:42
    Komentar u skladu sa imenom, iq 0.
  • PR tim

    12.01.2022 08:41
    Izvinjavamo se, puno
    Ne sekirajte se građani Srbije, izvinuo bi se i vama da je sam pisao saopštenje, no u PR timu ne videše potrebu za tim. Ne bi Nolo zaboravio našu zabrinutost što se pozitivan šećkao po Beogradu da je lično ovo napisao. Ili da je stvarno bilo ovako kako kaže.
  • Alek

    12.01.2022 08:28
    Novax
    Tako je to kad advokati pisu saopstenje.
    Vanserijski teniser, karakter nula.
  • @Rusofil_IQ0

    12.01.2022 08:28
    Tanja
    Ako ne poštujete sebe ni drugi vas neće poštovati.
    Upravo zato, ovaj zdraviji deo našeg naroda bori se protiv takvih kao što ste Vi.
    Srećom, u manjini ste.
  • banat

    12.01.2022 08:25
    Uhvaćen da laže sad se pokušava izvući.
  • Maki

    12.01.2022 08:24
    PRC
    Ako je radio PCR 16.12. rezultat je morao dobiti vec 17.12.ujutro. Bar je tako bilo kada smo imali daleko veci broj zarazenih nego polovinom decembra. Od starta je mutno sve oko njegovog testa. Drugo i sto se tice njegovog ulaska u AU, oni su bukvalno nasli rupu u zakonu i iskoristili pozitivan test kao razlog za medicinsko izuzece od vakcinacije. Prelezana korona nije dovoljna da vam se odobri ulazak u Australiju, ali pozitivan test jeste razlog zasto niste uspeli da se vakcinisete tada i to je iskoristeno. Dok je bio pozitivan nije mogao da se vakcinise, ali je imao citavu godinu pre toga da to uradi.
  • Žarko

    12.01.2022 08:24
    A sada?
    Evo konačno je stigla i zvanična objava sa njegove strane.
    Meni je fascinantno da je iko zapravo bio toliko ubeđen u svoje zaključke da je Nole eto tako išao redom i svesno zaražavao decu, kršio protokole za putovanja itd.. kao da je u najmanju ruku nepametan.
    Sada kada je sve lepo obrazložio, moje pitanje za pojedince jeste: da li vas je makar malo sramota?
    Da li vam je bar malo glupo što ste odabrali baš ovu temu za svoje autošovinističke izlive?
  • Dragan

    12.01.2022 08:20
    Ah
    Juče na RTL Croatia Nole sa Ivaniševićem se fotkaju,malo treniraju.Zabavljaju se.Čeka se odluka premijera Australije da donese odluku.Predsednik države Ontario (republike) rekao da ga ne interesuju pojedinci.E tako se radi u normalnoj državi.Imaju u državi države kao i SAD,Švajcarska,Nemačka itd.Vlast je spuštena do naroda.
  • Betmen

    12.01.2022 08:15
    Rusofil_IQ0
    A ti si dijabola...
  • Aleksa

    12.01.2022 08:08
    @Rusofil_IQ0

    Tvoja analiza mentalnog sklopa Novaka Djokovica i uopšte, srpskog naroda... Govori više o tebi nego o nama svima.
  • 1

    12.01.2022 08:07
    2
    Ko je bezgrešan nek prvi baci kamen!
    Pustite čoveka na miru! Jedva dočekaste da ga razapnete!
  • Zamenik zamenika

    12.01.2022 08:06
    Nole mi te volimo!
  • Shogun

    12.01.2022 08:04
    Predlazem novinarima 021, ako zaista zele da budu profesionalni i ako im je istina iznad svega, da objave tekst iz Spiegela o tacnom datumu spornog (falsifikovanog) PCR testa i o njegovom rednom broju. Ovde je problem daleko veci, jer sad vec ceo svet zna da je taj test falsifikovan i da iza falsifikata stoji antivakserska drzava Srbija. Kakve to posledice moze imati po sve nas tek cemo videti. A Djokovic se obrukao za sva vremena, prosto ne mogu da verujem sta je covek sebi dopustio.
  • Cila

    12.01.2022 08:02
    Jedino izvinjenje koje se od njega traži je izvinjenje što je antivakserski go...! I to bi bilo prihvatljivo samo pošto primi vakcinu.
  • jelena

    12.01.2022 07:51
    @rusofil_IQo,

    zato si ti pravi primer uzvišenog ljudskog bića, rečnik ti je bogat...verovatno si mnogo postigao u životu.

  • Zahe Bant

    12.01.2022 07:49
    Najzad neko
    Čuveni Palma iz Jagodine bolovao je od covida čitavih pet minuta, a onda je pobedio bolest.
    Najzad da ga neko pobedi u brzini ozdravljenja.
  • Bee

    12.01.2022 07:44
    Re. Rusofil_IQ0
    Eeeeee, ko li je Vas/tebe odgajio i gde.... Očigledno pogrešno, isključivo i jednostrano. No, za sve ima nade pa se nadam i za Vas/tebe.
  • Sramota

    12.01.2022 07:40
    I hoce li odgovarati za ugrozavanje zdravlja drugih ljudi i krsenje obavezne izolacije? Ili je ipak “srpski isus” koga niko ne sme da dira jer je to odmah bogohuljenje, mrznja srBstva itd…?
  • hm?

    12.01.2022 07:40
    Da li ovde postoji neko krivicno delo?! Sta kaze javni tuzilac nakon ovog saopstenja!?
  • Marijan

    12.01.2022 07:40
    @Rusofil_Iq0
    Smeta tebi tvoja bubasvaba u glavi, gledaj da uzmes neki lekic. Novaka ostavi nama koji ga volimo i postujemo njegov uspeh a volimo sport. Lepo ti je covek napisao da daje “odgovor na medijske spekulacije”! Ti izgleda citas upravo te medije za iq nule.
  • /

    12.01.2022 07:32
    /
    djokovicu treba dopustiti da osvoji medalju pa mu je onda uz svu ceremoniju oduzeti zbog nepostovanja i ugrozavanja drugih
  • Bolji naslov

    12.01.2022 07:30
    Novax se oglaŽio...
  • Niko

    12.01.2022 07:30
    Ma da, kad je tako "fini", sve može da mu prođe! Bahato i glupo! Ništa od toga, Novače: posle sumnjivog kontakta je obavezna samoizolacija od deset dana, a ne da se juri po svetu!
  • Zeka

    12.01.2022 07:29
    Ili laze ili ga lazu
    Znaci da taj njegov agent, pomocnik, sta god mu bio jeste pogresno popunio formular o ulasku u Australiju jer je Novak morao iz Bg prvo da ode na Majorku jer je odande krenuo put Australije... A po ovome sto je sad izjavio ispada da je znao da je pozitivan kada je putovao iz Bg na Majorku
  • Pera

    12.01.2022 07:28
    @Rusofil_IQ0

    Ti mu objasni svetski covece. Ne nego ce da vole anglosaksonce koji su setajuci genocidi. Kao Srbi mi prihvatamo svoje mane, trudimo se da budemo bolje, bar neki od nas. Da li je to tacno i za tebe to samo ti znas.
  • Neko

    12.01.2022 07:26
    Samo kazem
    Bravo Nole, konacno si dao valjane informacije da bi se prekinule insinuacije!
    Glavu gore i samo napred u dalje bitke, a sitnicavi i zavidni ce uvek "mudrovati". Nisu ljudi nazalost ni svesni kakav je izazov biti prvi u ulici a kamo li prvak sveta!
    IDEEEEMOOOOO!!!!
  • OK_NS

    12.01.2022 07:26
    Ma da...
    Klasican lazov.
  • Doktor

    12.01.2022 07:23
    Šta napriča dečko
    Moj Đokoviću kako te nije sramota i stid pred ljudima.
    Da je bilo sve ok nebi se digo toliki vetar. Čas onako, čas onako.
    Para vrti gde burgija neće.
  • Rusofil_IQ0

    12.01.2022 07:13
    Klasican balkanjeros, prvo antivoxer, ljubitelj piramida u bosni pa onda boraz za slabe, a sam kad je hotelu sa manje zvezdice dreci ko da je u zatvoru

    Sve i ako ima na milijarde on se ponasa kao cist klosar, laze, mulja, njegova porodica jos gore

    Posle sve krezube srbende urlicu kako nas ceo svet mrzi, ja ne znam ko moze ovakve bahate i podle da ikad voli!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna