Autor: RTS, 021.rs

Info
14.02.2022.
06:50
Jedan od najvećih projekata u Hercegovini je aerodrom kod Trebinja, čiju će izgradnju finansirati Vlada Srbije.
  • Trt

    16.02.2022 15:53
    @1

    Znači ništa konkretan link, samo "veruj mi, nisam zaostala botina". Možda je vreme da svom nadzorniku kažeš da ti isplati poslednji sednvič i da se vratiš na kopanje kanala, pošto ti ovo ne ide čak ni po niskim kriterijumima tog "posla".
  • q

    16.02.2022 14:22
    3
    Bruto oko 4,8 milijardi eura (74.000 GWh) to iznosi oko 88 miliona eura godišnje struje se pokloni Srbiji od RS i to su podaci zakljucno sa 2018.godinom. Izvor: energyobserver, slobodnaevropa
  • Objavite

    16.02.2022 14:01
    ,
    Bruto oko 4,8 milijardi eura (74.000 GWh) to iznosi oko 88 miliona eura godišnje struje se pokloni Srbiji od RS i to su podaci zakljucno sa 2018.godinom. Izvor: energyobserver, slobodnaevropa
  • Objavite

    16.02.2022 13:53
    stp
    Bruto oko 4,8 milijardi eura (74.000 GWh) to iznosi oko 88 miliona eura godišnje struje se pokloni Srbiji od RS i to su podaci zakljucno sa 2018.godinom. Izvor: energyobserver, slobodnaevropa
  • 1

    16.02.2022 00:22
    wxv
    @Trt
    Brukas se, opasno. Nigde nije napisano da je 5 milijardi circa procena na godisnjem nivou vec sve ukupno. 88 miliona evra godisnje od tih 5 milijardi se pokloni Srbiji.
    Koga to "nas" i zasto mislis da je neko ko reaguje i ispravlja tvoje napisane gluposti,bot? Ako sam protiv vladajuceg rezima,ne mora da znaci da moram da moram da cutim na tvoje napisane nebuloze. Smiri se i saberi, i rusi vlast ako ti se ne svidja,izadji na izbore i ne prosipaj svoj otrov i gluposti ovde bezveze. U nedostatku argumenata i logickih primedbi na napisano, prebacujes se na uvrede,na koje ti ja necu odgovoriti jer su ispod svakog nivoa uljudne komunikacije i uopste me ne pogadjaju jer se u njima ne pronalazim. Uvredama si sam sebe opisao i moja komunikacija sa tobom se ovde zavrsava!
  • 1

    16.02.2022 00:17
    wxv
    @Trt
    Brukas se, opasno. Nigde nije napisano da je 5 milijardi circa procena na godisnjem nivou vec sve ukupno. 88 miliona evra godisnje od tih 5 milijardi se pokloni Srbiji.
    Koga to "nas" i zasto mislis da je neko ko reaguje i ispravlja tvoje napisane gluposti,bot? Ako sam protiv vladajuceg rezima,ne mora da znaci da moram da moram da cutim na tvoje napisane nebuloze. Smiri se i saberi, i rusi vlast ako ti se ne svidja,izadji na izbore i ne prosipaj svoj otrov i gluposti ovde bezveze. U nedostatku argumenata i logickih primedbi na napisano, prebacujes se na uvrede,na koje ti ja necu odgovoriti jer su ispod svakog nivoa uljudne komunikacije i uopste me ne pogadjaju jer se u njima ne pronalazim. Uvredama si sam sebe opisao i moja komunikacija sa tobom se ovde zavrsava!
  • Trt

    15.02.2022 21:35
    @1

    Ala čeka spremno uvezen bot, kao zapeta puška, a kolege su tu da udaraju minuse. Dobro znamo da ne pljujete bezumnike koji su veličali Miloševića. Zato ste i tu, zar ne, da ima dovoljno takve bagre da pretegne i podrži svako zlo.
    Inače, tvoja matična zemlja Bosna i Hercegovina godišnje izveze ukupno oko 300-400 miliona evra struje. Ukupno. Po tvom buncanju, ispadne da je prošlih 15 godina zarade poklonila Srbiji.
    Znam da vas biraju među najniži primercima ljudske vrste, ali nisam imao pojma da je toliko teško da na dnu kace nađu nekog ko zna barem da sabira i množi.
  • 1

    15.02.2022 20:22
    wxv
    @Trt
    Elektricna energija u vrednosti od skoro 5 milijardi koju Republika Srpska pokloni matici nije laz,vec fakt o kome pisu EU mediji. Tu energiju nikada ne bismo dobili badava od BIH da nema RS.
    Skoluju se i drzavljani zemalja koje su priznale Kosovo i usle u NATO ali to niko ne dovodi u pitanje.
    To sto ti nedostatak informisanosti,osnovnog obrazovanja i licne frustracije ispoljavas na grupi ljudi koji su zrtve politickih obracuna istoka i zapada,dovoljno govori o tebi. Srbija je maticna drzava Srba kao sto je Nemacka matica Nemaca i to i malo dete zna. Okarakterisali su inostrani mediji i Slobu da je veci zlocinac od Hitlera,pa ga neki drzavljani Srbije i dalje podrzavaju, ali ja ih zbog toga ne pljujem. Shvatam da postoje drugacija misljenja, zivotna iskustva i pogledi na zivot. Srdacan pozdrav!
  • Trt

    15.02.2022 17:28
    @1
    Standardna kombinacija laži i bezobrazluka zbog kojih su takvi kao ti ovde toliko “popularni”. Za početak, nema šanse da bilo ko dobije nemački pasoš samo na osnovu prezimena, niti postoje nekakve Srbiji poklonjene milijarde u električnoj energiji, a i sama tvoja ideja da će u tu laž neko poverovati pokazuje gde si na lestvici inteligencije. Da ne govorimo o tome kako bi taj tvoj komšija prošao u Nemačkoj kad bi tamo pokušao da veliča svoje ratne zločince i objašnjava novim komšijama da je veći Nemac od njih…
    Takve su i te priče o vašem bacakanju zbog Kosova i neulasku u NATO: time titrate mu*a najgorem talogu u Srbiji, a zauzvrat dobijate pare za aerodrome i crkve, vaša deca se besplatno školuju u tuđoj državi, a vaši korumpirani političari u njoj stvaraju građevinske imperije. Ološ.
  • 1

    14.02.2022 19:06
    wxv
    Koga ti izdrzavas? Bice da je obrnuto. Ne znam zasto ti ljudi dolaze tamo gde ih mrze, zaista,nije mi jasno,ali hteo ti to da shvatis ili ne,koliko god da te to nerviralo Srbi iz Hrvatske i Bih su stitili Srbiju 90ih,i svojim zrtvama u ratu i etnickom pripadnoscu su zasluzili da budu drzavljani Srbije. Dacu ti primer mojih komsija etnickih Nemaca koji su vekovima ziveli u Srbiji,ozenili srpkinje i druga generacija unuka svi imaju pravo na nemacko drzavljanstvo samo zbog nemackog prezimena, a da nemaju Srbi iz Hrvatske ili BiH, kojima su oba roditelja Srbi. Isto je sa bilo kojom drugom evropskom drzavom. Etnickom pripadnoscu imas pravo na drzavljanstvo maticne zemlje.
    Zahvaljujuci ljudima iz RS: BIH nije usla u Nato,BIH nije priznala Kosovo,skoro 5 milijardi eura za el.energiju ostaje u budzetu Srbije,da ne pominjem dalje...
  • Jesa

    14.02.2022 18:48
    Precka
    Taj project odakle se god posmatra nema nikakvo opravdanje ni sada a I narednih 100godina...kome ,gde vi vidite ljudsku populaciju ..suludo...mnogo korisnije za taj kraj je obnoviti I'm tu zeleznicu I bolje ih povezati sa Tivtom I Dubrovnik...video onu jedinu ravnicu u tom kraju ....ono je za najvecu plantazu grozdja u Herzegovini.To mi sve lici na nastanak zelezare u Smederevu kada je Broz pitao sta ovde najbolje uspeva neko rece grozdje a on zapovedi da se ovde odmah pravi gvozdje.
  • Bojan

    14.02.2022 18:37
    @sedijedan

    To sa Pupinom i Dunđerskim me podseća na sve one to viču kako je i Ajnštajn poštovao religiju da opravdaju što oni salivaju stravu i ližu kašike. I baš da vidim nekog Nemca kako traži leba preko motike od Amera zbog Ajnšajnovog porekla, ili Mađare da se žicaju za pare za aerodrom zbog Pulicera...
  • 1

    14.02.2022 18:25
    q
    @Trt
    Zabole nas da budemo živi štit Srbiji.

    Pa znam da te zabole da se zrtvujes i da svojoj drzavi bar nesto malo doprineses,samo gledate sta mozes da uzmes. Nikad se ne zapitate ponaosob (vi koji non stop kukate) da ste delom doprineli ovakvoj situaciji u drzavi bas zbog toga sto ste sebicni konformisti,nesposobni za svaki vid empatije.

    Sudeci po 5 milijardi eura koju je RS do sad poklonila Srbiji,bice da je mrtva trka ko koga izdrzava,ali je sigurno da ti nikoga ne izdrzavas,vec sedis i cekas da ti padne s neba i profesionalno kukas.
  • Trt

    14.02.2022 17:51
    @1

    Zabole nas da budemo živi štit Srbiji taman koliko nas zabole i da vas izdržavamo. Zadržite svoju struju ali onda za promenu ostanite kod kuće.
  • Ducato di Santo Sabb

    14.02.2022 17:20
    herzog
    @Vladan
    Pod jedan, nama je sve to Bosna: ionako glume Srbe, pa što bismo mi učili njihovu geografiju kad je ni oni ne znaju?

    Pa ti ne samo da ne znas geografiju i istoriju si preskocio i cudis se sto oni koji su intelektualno superiorniji bolje prolaze. Da krenem sa testom iz srpskog jezika i istocnohercegovackim dijalektom? Ni to nisi prosao.
  • Ivan, Osijek

    14.02.2022 17:01
    Aerodrom Trebinje će biti na udaljenosti manjoj od 100km od tivatskog i manje od 50km od dubrovačkog. Sa ekonomskog stanovišta je to neracionalna investicija. Sumnjam da će se Crnoj Gori i Hrvatskoj dopasti nepozvana konkurencija (jer taj aerodrom eventualno može opstati samo tako da uglavnom isporučuje turiste prema Dubrovniku i u manjoj mjeri prema crnogorskom primorju. Broj putnika iz istočne Hercegovine koji bi punili avione je zanemariv.) Taj aerodom bi mogao dakle opstati samo kao partnerski aerodrom areodromima Dubrovnik i Tivat, a za takvo što su potrebni puno bolji politički odnosi na relaciji Beograd-Zagreb-Sarajevo-Podgorica.
    U suprotnom Srbija će baciti 100 mil EUR u vjetar.
    Takav jedan neisplativ aerodrom, jednu rupu bez dna, imamo i mi u Osijeku.
  • sedijedan

    14.02.2022 16:24
    sedijedan
    @Vladan
    Pod jedan, nama je sve to Bosna: ionako glume Srbe, pa što bismo mi učili njihovu geografiju kad je ni oni ne znaju?

    Pa ti ne samo da ne znas geografiju i istoriju si preskocio. Da krenem sa testom iz srpskog jezika i istocnohercegovackim dijalektom? Ni to nisi prosao.
    Najuspesniji Austrougarski vojvodjanski Srbi Dundjerski i Pupin su poreklom iz Hercegovine.
    Ne brini, verovatno postoji nesto u cemu si dobar. Udahni duboko,izbroj do 10,smiri se pa pokusaj opet.
  • Lila

    14.02.2022 16:02
    Lični interesi...
    To ovi Hercegovci koji su se uglavili na funkcije po Srbiji i koji su se "obezbedili", sebi grade aerodrom da mogu vikendom da "skoče" do rodnog kraja, da pokažu u zavičaju "da su uspeli u životu".
    Opšte je poznato da su Hercegovci koji su došli ovde jako povezani, da održavaju kontakte, čine jedni drugima usluge. Hercegovački lobi je činjenica. A svi su izuzetno vezani za Trebinje i odlaze čim im dozvoli vreme. Kad se završi aerodrom, moći će da odlaze svakog vikenda. I to je suština priče. Nema tu ni ekonomske logike, ni biznis plana, ni isplativosti, ni interesa za sve građane Srbije. Samo lični interesi vladajuće garniture.
  • 1

    14.02.2022 15:52
    zidnadrini
    Slazem se da je sramota da vojvodjanska sela,palanke i "gradovi" nemaju kanaliz.u 21 vijeku. Ja bi vise volio da de se u Vojvodini gradi vojni aerodrom pa da vi budete zivi stit Srbiji , a ne u gradu koji je blizu Jadrana i samim tim,nazalost, od vece geostrateske vaznosti. Ne bi volio da moj narod po ko zna koji put strada zbog srbije koja nam je samo zlo donijela. Poklonili smo vam do sad 4,6 milijardi eura el.energije a uvozimo robu u vrijednosti od nekoliko milijardi,iskljucivo zbog toga sto nas od malena indoktriniraju da je Srbija zemlja koja nas"voli".
  • Vladan

    14.02.2022 15:39
    @18

    Pod jedan, nama je sve to Bosna: ionako glume Srbe, pa što bismo mi učili njihovu geografiju kad je ni oni ne znaju?
    Pod dva, naselje od 30 hiljada stanovnika se izdaje za grad samo zato što pravih gradova zapravo i nemaju, ali ne vidim zašto bi mi morali da sarađujemo u tom pretvaranju.
    Pod tri, nema šta bosanski glasovi da idu bilo kome ovde, niti da im mi gradimo bilo šta.
    I četvrto, slobodni su da emigriraju gde god su krenuli, samo dok sami grade svoje aerodrome i ne tripuju da smo im mi bilo šta dužni.
  • 18

    14.02.2022 15:00
    11
    @Vladan
    Surčin jeste blizu Novog Sada, ali je apsolutno nedovoljno blizu mnogim drugim gradovima u Vojvodini, daleko većim od jednog bosanskog sela.

    Pod broj jedan Trebinje nije bosansko selo, vec hercegovacki grad. Tu si vec pao iz geografije osnovne skole. I ako si vec preskocio geografiju,zivimo u eri interneta sve je na jedan klik. Dakle, brukas se.
    Drugo, glasovi iz RS nece otici AV zbog izgradnje aerodroma,vec zbog takvih komentara, koje je Djilas i zeleo da isprovocira.
    Trece, ljudi u RS i oni poreklom iz RS kapiraju da je Djilas lazna opozicija i uglavnom zele da zapale iz Srbije i iz RS prvom prilikom kao i vi,pretpotstavljam. Potpuno je nebitno koji ce aerodrom koristiti kad budu kupovali kartu u jednom pravcu.
  • Vladan

    14.02.2022 14:40
    @Bojan

    Lažeš, dečko - što je za vas ološ normalno, ali ipak je fascinantno što si toliko glup da misliš da će neko da se na to primi.
    Trebinje jeste selo, pošto ima jedno 30 hiljada stanovnika.
    U blizini tog sela je i tivatski aerodrom, do kojeg ima 60 kilometara, a dubrovnički aerodrom je toliko blizu da će biti pravo čudo ako ovaj u Trebinju uopšte dobije pristupne koridore.
    Surčin jeste blizu Novog Sada, ali je apsolutno nedovoljno blizu mnogim drugim gradovima u Vojvodini, daleko većim od jednog bosanskog sela.

    Izgradnju tog aerodroma podržava samo bagra koja pere pare i kupuje bosanske glasove, i naravno čankolizi koji im vire iz probavnog trakta.

  • Dositej

    14.02.2022 13:56
    f
    @Vtr
    Jezivo
    A pre svega, mrze nas i ponižavaju kad posetimo to njihovo trebinje. Jezivo.

    hahha..jezivo naslov ala informer. A vidi se da nikad niste posetili Trebinje, a vrv ne znate ni na mapi gde je.
    "Knjige, braćo moja, knjige, a ne zvona i praporce". D. Obradovic

  • Vtr

    14.02.2022 13:25
    Jezivo
    Dokle više!!!
    Dolaze, školuju se bam badava, zauzimaju pozicije kao u afričkim plemenima. O kriminalu da i ne pričamo...
    Prave im stanove i dele po 120€ m2. Oni iste izdaju, jer Bože moj imaju kuće i firme...
    Pa ima li kraja poniženjima?
    A pre svega, mrze nas i ponižavaju kad posetimo to njihovo trebinje. Jezivo.
  • @Bojan

    14.02.2022 13:21
    Pa da, dalje od svog nosa ne vidite od sebičnosti i mržnje prema Vojvodini te sendvičarenja i SNS botovanja.
    "Od NS do BG aerodroma se stiže za 40 min... "
    A koliko se od Sombora, Subotice, Bačke Topole, Kikinde, Kanjiže, Apatina itd. stiže do tog BG aerodroma?
    Više od 1/2 Vojvodine je dalje ili znatno dalje od 40 min.

    Samo autošovinisti (=mrzitelji Vojvodine koji u Vojvodini žive) mogu opravdavati nepostojanje malog, low-cost aerodroma na teritoriji AP Vojvodine - severno od NS.

    @AleksandarVojvođanin
    Ne mogu se s vama složiti. Zna se šta je AP Vojvodina i dokle je. Ono ispod nam ne treba. Taman posla da je Zemun (Mun-Ze) u AP Vojvodini. Zar nam ta nesreća treba?
  • 1

    14.02.2022 13:13
    zidnadrini
    Republika Srpska pokloni Srbiji el.energiju u vrijednosti od 88 miliona eura GODISNJE! Ovo ne da nisu pare Srbije, vec narod RS niko nije ni pitao da li zele vojni aerodrom Srbije od cijih se huskanja na rat jos nisu oporavili,sad bi opet da nam grde grad sa vasim vojnim aerodromom.
  • Ja

    14.02.2022 12:47
    Šta
    Ce oni nama dati? Škiju?
  • Joca

    14.02.2022 12:39
    Te pare što bacate smo zaradili MI, a ne VI! Bando, ala će biti robijanja!

    Лиманац
    Kako su njegovi komentari uvek uočljivi. "Limanac" koji ili je sišao sa nekog brda, ili ako je rođen ovde nema više od 32 godine (1990. godište).

  • Marko P.

    14.02.2022 11:56
    E sada je dosta. Bio sam glasac SNS-a, ali da se novac koji ja zaradim prekovremeno i vikendima i koji plaćam državi ulaže u BiH, a da moj grad nema ni perspektivu aerodroma je kap koja je sada prelila čašu. Iz čistog principa Đilas sada ima moj glas!
  • Niko

    14.02.2022 11:46
    Od Novog Sada do aerodroma Nikola Tesla ne postoji cak ni direktan javni prevoz, a mi pricamo o izgradnji aerodroma u drugoj drzavi..... super, napredno nema sta
  • Лиманац

    14.02.2022 11:44
    Живела Српска!
    Живела Србија!
  • mila

    14.02.2022 10:58
    Pri tome građani Srbije i njihova deca u većem delu gladuju , ne računajući te koji se odužuju rodnom kraju gradeći našim parama aerodrome i lečeći frustracije iz detinjstva!
  • Реалан

    14.02.2022 10:53
    Живо не занима која је исплативост овога кад је дубровачки аеродром на мање од сат времена вожње. Погледајмо Лађевце - помпезна најава и не ради!
  • Dobro jutro

    14.02.2022 10:47
    Ko se to nama probudiooooo!
    Pa lupa minuse :)))
  • Petar Pan

    14.02.2022 10:43
    Da nije žalosno i da ne košta enormno i onako prezaduženu državu ovo bi bilo smešno. Najzad će tri sela - Cerovac, Taleža i Hum biti povezani sa Bečom i Budimpeštom, kao nekad prugom (da ne bude zabune, nemam ništa protiv ovih sela. Oni su u ovoj priči ni krivi ni dužni). Ovo bi bila dobra prvo-aprilska šala, ali je Februar.
    Šta je interes Srbije da pravi aerodrom u DRUGOJ državi? Ova vlast zavlači ruke u državnu kasu kao da je to njihovo lično vlasništvo, bez ikakve odgovornosti (o ljud skom stidu i sramu je bespredmetno govoriti jer oni ne znaju šta je to). Zašto Vojvodina nema ni jedan aerodrom (a neće ga ni imati dokle god je Vojvodina nepresušni izvor prihoda za brdjane)? Zašto južno od Save i Dunava ima tri medjunarodna aerodroma (Surčin, Konstantin Veliki Niš, Morava Kraljevo), a u Vojvodini nema ni jedan? Četiri mala lokalna aerodroma u Vojvodini (Sombor, Čenej, Ečka, Vršac) su u ovoj državi Srbiji i postoji apsolutni ekonomski rezon da barem jedan bude dogradjen i ima medjunarodni status. Naravno da se to neće nikad desiti, jer se ovde vlada po apsolutnoj diktaturi i samovolji vlasti, a ne po zakonima i ekonomskim rezonima. Ovo nije država, ovo je piz…arija od države.
  • Bojan

    14.02.2022 10:36
    ...
    "Trebinje? Većina i ne zna gde se to selo nalazi.
    A u neposrednoj njegovoj blizini su sledeći postojeći aerodromi: Tivat, Podgorica, Dubrovnik, Sarajevo, Kraljevo"

    Trebinje nije selo već gradić izuzetno bogate kulture i istorije i većina ljudi za razliku od tebe - zna gde se nalazi.
    To što ne znaš gde se nalazi Trebinje je žalosno, ali što ne znaš gde se recimo nalazi Sarajevo, to je već tragično. Ili misliš da je 6 sati vožnje "neposredna blizina"?
    Jedini aerodrom koji je u blizini Trebinja je aerodrom u Dubrovniku i glavna ideja i jeste da Trebinje preuzme deo letova upravo tog, prilično skupog aerodroma.
    Ali npr. aerodrom Surčin je u neposrednoj blizini Novog Sada. Do njega se iz NS stiže za 40 minuta, dakle brže nego što na isti aerodrom može stići većina građana Beograda.
    Samim tim, ulaganje u Čenejski aerodrom je potpuno besmisleno i forsira ga isključivo iskompleksirana ekipa zatucanih lokal-patriota bez pokrića.
  • Куп је битан

    14.02.2022 10:32
    Регија источне Херцеговине има нешто мање од 70 хиљада становника. У близини Требиња налазе се три аеродрома. До Требиња се тешко стиже због лоших путева. Да ли је објављена бизнис план? Колико летова се очекује годишње и колико путника? Колико ће износити аеродромске таксе? Које авио компаније ће летети? Зашто Нови Сад не добије аеродром? Сурчин је даље од Новог Сада него дубровачки и мостарски аеродроми од Требиња. Када ће Зрењанин и Кикинда добити исправну воду за пиће?
  • RVosa

    14.02.2022 10:30
    @MRGUD
    Nista iznad Novog Sada njih ne zanima. Pruga koja prolazi kroz Vojvodinu je deo Kineskog strateskog plana puta svile (trgovina sa Evropom) a mi smo dobili kredite da oni prevoze njihovu robu.


    Vojvodina je taoc srpskog nacionalizma i egoizma!
  • AleksandarVojvođanin

    14.02.2022 10:24
    @. imamo aerodrom!
    U pravu si samo u prvom delu komentara, da u okolini ima tri-četiri aerodroma. Ali nisi u pravu kad kažeš da Vojodina nema aerodrom na svojoj teritoriji-imamo i zove se Nikola Tesla i dat je pod koncesiju, od strane okupatora, francuskom fondu Vanci!
  • Jogi Letač

    14.02.2022 10:02
    Oni tamo nisu ni vozove koristili (zatvorili im željezničku stanicu), baš će aerodrom. A sramota je davati pare iz budžeta u drugu državu, a u našoj državi, putevi rupa do rupe.
  • Avijatičar

    14.02.2022 09:52
    "Neka živi mladost"... Živeće bogati koji će moći leteti sa ovog aerodroma. Mislim da će ovaj aerodorm biti samo za manje letelice, znači ofajdiće se Željko MItrović, Royal Charter Service i slični. A seljaci iz okoline Trebinja neka slučaju njihovu buku, neče oni ni primirisati do aerodroma a kamoli da uđu u neki od aviona
  • .

    14.02.2022 09:32
    Trebinje? Većina i ne zna gde se to selo nalazi.
    A u neposrednoj njegovoj blizini su sledeći postojeći aerodromi: Tivat, Podgorica, Dubrovnik, Sarajevo, Kraljevo

    Krajnji bezobrazluk ovakav odnos prema Vojvodini koja sa 2 miliona stanovnika ima 0 aerodroma i nikakvu povezanost sa BG aerodromom (morate ili platiti vozača ili nekog moljakati da vas vozi).

    Vojvodina je valjda jedina regija na svetu od 2 miliona stanovnika bez aerodroma.
  • Marta

    14.02.2022 09:22
    Pa da!
    Pa da, posto smo mi tako bogati i mocni, sta, baci 50 miliona u drugu drzavu, da ona izgradi aerodrum. A to sto se dece lece sms porukama, sto zaposleni (oni koji nisu na drzavnim jaslama) ako se razbole od korone primaju 65% zarade, sto nam je polovina stanovnistva na granici siromastva, to nikom nista. Jedino sto nit ce biti aeroduma, nit ce biti para, osim u Dodikovim i Vuckovim dzepovima! Vec vidjeno i oprobano pranje para!
  • Ш

    14.02.2022 08:57
    Da imaju za kombinacije. Jel rodoljub draskovica u igri!?!?
  • Djuri

    14.02.2022 08:40
    Ima smisla
    Bas,ali kao Generalno vojno strateski aerodrom,dok se to finansira,Novi Sad nema aerodrom ni u planu,drugi po velicini grad u drzavi,sa opsegom koriscenja aerodroma oko 1-1,5 miliona stanovnika.
    Krajnje je vreme da se strogo ozbiljna pitanja postave onima koji ovakve odluke nedonose,bez obzira na stranacku opredeljenost!
    Hoce da grade u Krusevcu,eno ga jedan u Kraljevu zvrji prazan,Zlatiborski ni neradi,Nis jos nekako funkcionise,a Novi Sad ni u najavi!Moze da se sagradi i severnije od Ceneja i da se spoji sa gradom na autoput i zeleznicom.Mislim da smo najveci grad u Evropi bez aerodroma.
  • Д

    14.02.2022 08:28
    А зашто не уложити 55мил.€ у аеродром Ченеј, па га прогласити за lowcost, да овдашња омладина види мало света. Зато јер овдашњу омладину треба држати са амовима на главама, те ћемо их лакше контролисати и биће наши бирачи.
  • Dilka

    14.02.2022 08:26
    a Čenej ...
    Boji se Beograd velikog i uspešnog Novog Sada.... Šta da ima kažemo ..... nismo mi bili pod Turcima a svoju slobodu, koju smo im "poklonili" u zajedničku državu, mi smo KUPILI SVOJIM parama a ne "izratovali"....... otkada smo u zajedništvu samo gubimo..... ljudstvo, materijalna dobra....
  • MRGUD

    14.02.2022 08:11
    Izgleda da je ovoj vlasti važnija Republika Srpska nego Vojvodina
  • Interes

    14.02.2022 08:09
    @Pera
    1. Pranje novca.
    2. Kupovina podrške.
  • Sabahudin

    14.02.2022 07:48
    Omerović
    Bolje da su kupili nosač aviona pa ga ukotvili tamo kod Sutorine...
  • Pera

    14.02.2022 07:45
    Zna li neko koji je interes Srbije da finansira izgradnju tog aerodroma?
  • Banderaš

    14.02.2022 07:34
    Predizborno ŠIbicarenje
    Hajde jedan aerodrum kod futoške,kod tezge sa turšijom.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna