Autor: FoNet

Info
22.04.2022.
23:48 > 23:49
U predizbornoj kampanji za parlamentarne i predsedničke izbore u Srbiji najviše oglasa na Fejsbuku i Instagramu, 448, imala je koalicija Moramo, a najviše novca, 188.805 evra, potrošila je SNS.
  • Tamo 'vamo

    22.04.2022 10:39
    Neumorni botovi. Jel imaju gram blama ujutru kada se pogledaju u ogledalo,jel vas bar Malo nije sramota od sebe samih ?
  • Ja

    22.04.2022 09:06
    Pa da li je ovo realno?! Oni se frljaju ciframa..
  • Tamo 'vamo

    22.04.2022 08:10
    Uveliko se pricalo tokom kampanje da je SNS ostavio million samo na Instagram. Niko nista nije mogao da reklamira posto su sve povukli sa reklama. Lako proverljivo. Ipak ,narod je srecan ,zadovoljna,zivi u idili. Sarkazam ofkors
  • A3

    22.04.2022 07:49
    Mnogo korisno
    Ima se, može se. Malo je cirkusa po televizijama i đubroidima, nego mora nešto od toga da se prebaci i na socijalne mreže. Decu i dalje lečimo SMS porukama.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna