Autor: Danas

Info
22.04.2022.
15:11
"Mi smo našom voljom postali kandidat za članstvo u EU. To znači da moramo na tom putu da radimo sve ono što rade i naši partneri", kaže Dragan Šormaz, funkcioner Srpske napredne stranke.
  • Dejan

    26.04.2022 07:54
    Beda
    Vasih 500e danas i jesu bedni zahvaljujuci ekonomskoj politici koju vode ekspertski kadrovi SNSa Jorgobanka i strucnjak namestenih tendera(Beopetrol 2003) i plagijator Mali. Inflacija divlja,cene skacu, a plate su stabilne vec osam godina i ne prate rast inflacije. Ekonomski tigric zapadnog Balkana.
  • H

    25.04.2022 18:30
    @Iznogud
    Ma ne čoviječe! Samo kažem da slušam svog sunarodnika Mileta iz "Hladnog Piva". Volim i podržavam svoje sunarodnike u državi čiju putovnicu posijeduješ. Cenim recimo i režisera Ličinu i mnoge druge koji se ne stide toga što su. Ali prezirem ove što srbuju iz duboke pozadine! Lako je otići na kninsku tvrđavu, snimiti video "Knin je naš" i junački ga objaviti kada se vratiš u Srbiju.
    Meni takve Srbende ne trebaju, a ne trebaju ni mučenicima koji žive u Kninu. Trebaju samo iskompleksiranim i frustriranim likovima.
  • Изногуд

    25.04.2022 17:34
    Доказ
    Деране, немам појма о чему причаш. Видим да си пун негативних емоција и да не знаш како би се изразио.
    Ти си на текст о Шормазу и на његове небулозе, ти си осуо паљбу на "дођоше, патриЈоте и сл., називајући их стоком која вуче запрежна кола"…
    Сад си као фин и грозиш се од примитивизма.
    Стандардна прича, кад се балегари суоче са чињеницама које нас окружују и дефинишу.
  • Доказ

    25.04.2022 16:46
    @изногуд
    Види бато, нешто ми се чини да ти рефлексија јако ради, када конструишеш приче какве конструишеш. Дај набави неке плаве пилуле и смањи страсти - тролујеш страшно, а фазони су ти инфантилни у односу на године које рекламираш. Стварно нисам хтео да се настављам али толико примитивизма не заслужује да се прећути. Превише га из пристојности прећуткујемо па се такви ликови малчице превише осиле. Најгоре кад такви и оматоре.
  • Изногуд

    25.04.2022 15:59
    Н
    Прво, видим да не знаш шта је то језик, а шта дијалект и изговор.
    Екавица се прича и у Загребу, Загорју, Подравини, Барањи, Истри..., а ијекавица је есенција српског језика. На њој су говорили и такви примитивци као шта је био нпр. Тесла.
    Нисам ни рекао, ни мислио да слушаш Томпсона, већ да имате исти поглед на свијет. Кад спомињеш Хладно пиво, не знам шта хоћеш да кажеш са тим. Сад бих ја требао да се одушевим, јер као ето имам част да причам са урбаним ликом који слуша Хладно пиво!?
    А ја као српски националиста и русофил, вјероватно скушам Б.М. Книнџу...
    ХАХАХА
    Дечко, ја сам одрастао 70их и 80их, хард-рок, панк, панк-рок и сл., грозим се од народњака, Томпсона, Северина и сличног смећа. Ако ниси знао, нпр. у Книну нико није слушао Бају или народњаке, за разлику од Н. Сада.
    Книн је можда и најрокерскији град у ком сам био, а тамо сам живио за вријеме рата.
  • Изногуд

    25.04.2022 15:46
    Клф
    Требало ми је мало времена да сконтам о каквом паљењу гума причаш, вјероватно о Клиси...
    Не знам какве везе ја као Далматинац имам са становницима Клисе, који су углавном поријеклом из Босне и то потомци колониста након 2. Свј. рата. Поред њих тамо живе и домороци у које убрајам и оне прекопута ресторана Сунце.
    И онда на то накачиш и некакве лавове на капијама, а исте нећеш наћи ни код једног Далматинца, Босанца, Личана...већ искључиво код твојох замљака и код оних из источне Србије.
    Видим да ти је тотална конфузија у глави.
  • Trt

    25.04.2022 13:40
    @Изногуд

    Daleko i vama bila naša nabijača i naši "tompsoni", kad vam ovde ne valja kao što vam nije valjalo u zavičaju slobodno produžite dalje.
  • H

    25.04.2022 12:45
    @Iznogud
    Opjet griješiš sinko! Ako nekog slušam iz lijepe tvoje to je "Hladno Pivo" a ta skupina važi u lijepoj tvojoj za antipode Tompsonu! Zato pretpostavljam da ih ne slušaš. A koliko znam u ustaškim klubovima se Tompson i "Srpska Majka" smijenjuju na repertoaru.
    Izvini na lošoj ijekavici ali pokušavam da ti prijevedem na maternji, imam utisak da ne razumiješ!
  • Voja

    25.04.2022 12:37
    Racunica
    Potpuno je jasno da smo potpuno zavisni od EU i sve romantična epriče o tajgama Azije su magla.
  • KLF

    25.04.2022 11:24
    Da li si ti to uporedio "kuće od trske i blata" sa paljenjem guma i divljim priključcima? Tipično za plemena kojima lavovi na kapiji zamenjuju osnovnu kulturu. Inače, u tim poludivljim prigradskim naseljima ne "žive izbjeglice" - imate svoje države i njihove pasoše koje redovno i rado koristite, vi ste dečače migranti.
  • Изногуд

    25.04.2022 09:28
    H & dokaz
    ДеЋки, између вас и Томпсона нема суштинске разлике, колико год се трудили да докажете супротно.
    Далеко вам одвратна балегара, набијача!
  • Dokaz

    25.04.2022 08:44
    @изногуд
    sad se vec previse "prepucavamo". изногуд bas voli da je njegova poslednja i da svima "u brk skrese", a pri tome ne propusta priliku da sam sebe jos malo pohvali. Sad je dosao do toga da optuzi drugomislece da su recimo hrvatsko-desno-orijentisani (da ne kazemo nesto drugo), pre toga je druge optuzio da su Romi, itd itd... Dakle, bez vredjanja i omalovazavanja nista, argumentacija cim ponestane odmah se baca na direktno pljuvanje "protivnika". Bato, nisi ti nikakav protivnik, vec samo jadnik koji tu bljuva svoje "mudrosti" vec malcice previse pa si prilicno dosadio drugima, a sad znademo vec dovoljno o tebi da nam bude jasno sa kakvim likom imamo posla. Kao sto rekoh, daleko ti lepa kuca, idi vrati se svom "susjedu". Toliko od mene, mislim da smo vec previse otisli od teme.
  • H

    25.04.2022 08:21
    @Iznogud
    Ma ne, opet grešiš! Skoro si isti kao tvoj Tompson. Mala razlika u količini šovinizma. Tompson mrzi sve srbe, a ti sve koji nisu iz tvog plemena!
  • Изногуд

    24.04.2022 22:02
    Доказ
    По својим ставовима и русофобији ти си ближи дотичном од мене, иако ми је то сусјед. Уосталом и његови су поријеклом Срби, колико год то бизарно звучало.
  • Dokaz

    24.04.2022 19:45
    @изногуд
    како је почело, још ћемо чути "гене камене" од изногуда (или баш-нако-лошег)
    Макар знамо какав си "патријота". Колико видим, ми смо овде сви периферне територије са инфериорним ликовима које треба газити или подредити, поготово ако се дрзну да другачије мисле. Какав лик, и какви ментални склопови. Далека им лепа кућа што се лепо овде каже.
  • H

    24.04.2022 16:56
    @Iznogud
    Svaki bosanac ili krajišnik....
    E moj multi-kulti! Gori si od svakog građaniste i veći si autošovinista od svih njih, smatraš se boljim od svojih sunarodnika koji govore ekavicu...
    Mržnja ti se povećava svakim komentarom, znaš li koji je dan danas? Nije primereno!
  • Iznogud

    24.04.2022 14:11
    KLF
    Obišao sam i Podbaru, centar, Rotkvariju, Salajku, Telep... i vidio dvorišta sa po 20 stanova, bez mokrih čvorova, kuće od trske i blata, nehigijenske uslove... Izbjeglice ne žive na Klisi, već na Tatarskom, Adicama, Veterniku...
    Nemojte mi, MOLIM VAS, pričati o vašoj kulturi i civilizovanosti...pripadne mi muka.
    Svaki Bosanac ili Krajišnik je civilizovaniji od vas.
  • KLF

    24.04.2022 12:58
    @Изногуд

    Kad neko normalne urbane stanovnike naziva domorocima dok se valjuška po klisanskom blatu, puca iz bureta, pali gume za Božić, a svežesagrađeni sektaški hram mu zamenjuje legalnu struju i kanalizaciju...
  • Амфилохије

    24.04.2022 11:46
    Какве избеглице?
    Ко поседује српско држављанство, није избеглица хего пуноправни грађанин!
  • H

    24.04.2022 11:07
    @Iznogud
    E moj multi-kulti, nazivaš starosedeoce domorocima, meni imputiraš da sam rom iz Šangaja.....
    A tvoj multi-kulti si dobio u fašističkoj državi?
    Može multi-kulti ali po nama superiornim srbendama?
    A Rumunija nije imala ni sankcije a ni bombardovanje ali je imala rusku braću i Čaušeskua i napredak je fascinantan.
    Dokazao si svoj multi-kulti, nemoj više, unervozio si se, sve više se pokopavaš!
  • H

    24.04.2022 09:38
    @Iznogud
    Brate uzmeš putovnicu, provozaš se do Temišvara, odeš u restoran, prodavnicu, pa uporediš sa Novim Sadom. Prosečna plata malo ispod 700 evra....
    Moj drugar sportista tamo kupuje opremu, samo da uporediš cene,izbor i kvalitet u jednom trgovinskom lancu, koji postoji i ovde.
    Podozrenja između nacija ovde je uvek bilo, u pravu si, ali situacija se znatno pogoršala dolaskom "multikulturalista" poput tebe.
    A ko od vlasnika mađarskog pasoša pljuje po Mađarskoj?
    I ako si stvarno išao po destinacijama koje si naveo jesi li na carini pokazao pasoš ili putovnicu?
  • Изногуд

    24.04.2022 09:27
    Н
    Поента је у томе да смо ми провели 10 година под санкцијама, били бомбардовани, а опет смо у истом рангу са овима којима запад "помаже".
    Обиђи крајеве НС ђе живе избјеглице, па ћеш сам видити колико су испред вас домородаца.
    Ти си из Шангаја? Можда си зато тако озлојеђен...
  • Dokaz

    24.04.2022 09:12
    @изногуд
    Види кад смо већ браћа - са својим изјавама си тачно потврдио оно што је животно искуство "ми смо 50 година испред", "мулти-култи у Книну", "санкције за Румунију", "иди информиши се", као и невероватно простачка потреба да се они који другачије мисле стрпају у категорију "плаћеника", "пропаганда-зомбији", "патологија". То се бато у психологији зове "пројекција", тј. да ти ја сад објасним - оно за шта друге оптужујеш покушаваш код себе да сакријеш јер је очигледно.
    Нећу да у ових 1000 карактера улазим у расправу о детаљима твог врло погрешног "одговора", нема ни потребе ни сврхе. Ко је видео видео је, ко жели да се информише, информисаће се не само на фејсбуку и у кафани и на руским медијима. И ко је био у Румунији 80-тих, а и у Словачкој, Чешкој, Мађарској, Пољској, зна добро колико смо били испред свих њих. А сад смо кеса, без обзира што ти то тако другачије тврдиш. Друге не мораш да малтретираш са својим политичко-комесарским тријадама и очигледним дезинформацијама.
  • Изногуд

    24.04.2022 09:11
    Н
    Око тих виза се ложе клошари који ионако нигдје не путују. Можда, евентуално у Халкидики или неку сличну клошарску дестинацију.
    90% мојих земљака је узело хр документе да би заштитили своју имовину. Шта у фашистичкој хр није нимало лако.
    Нисам чуо да се жалите шта Мађари имају мађарске пасоше, иако немају никакве везе са Мађарском.
    Твоја мржња је усмјерена само према Србима. хахаха
    Али, врагу бриге, ја бих се забринуо кад би ме такви готивили. Овако знам да све радим исправно.
  • H

    24.04.2022 08:40
    @Ja
    Neki rusofili npr Iznogud će se obradovati ako nam vrate vize, imaju putovnice, a pasoš im služi samo za izlazak iz Srbije. Neka vrati putovnicu, odrekne se hrvatskog državljanstva, uzme rusko ili belorusko pa ćemo mu onda verovati.
  • Изногуд

    24.04.2022 08:32
    Ја
    Ти би прво требао да се описмениш, а онда да пређеш на мало компликованије теме.
  • Изногуд

    24.04.2022 08:30
    Н
    Не брини ти шта сам ја обишао или нисам, отиђи у села по Далмацији или по Лици, Славонији, Барањи...па ћеш видити шта је сиротиња.
    Исто тако, отиђи мало до јужне Италије, Шпаније, Португала...тамо је тешка сиротиња. И буди сигуран да сам мнооого, мнооого вше обишао од тебе.
  • Изногуд

    24.04.2022 08:15
    Доказ
    Види бато, не знам како си повезао то "дођош и мржњу",али претпостављам да је то резултат пропаганде којој си изложен. Ја сам за вријеме рата био у Книну и у ВРСК, а Книн је и тада био више мулти-култи, него НС сада.
    Не знам шта замишљаш да си проживио и какве то везе има са дођошима.
    Ми смо отприлике 50 година испред вас.
    О вашој толерантности и другим имбецилним дијагнозама најбоље говори ваша мржња према сопственом народу. Имам доста пријатеља Мађара и неки од њих су прилично искрени, па кажу да њихови сународници, посебно у срединама ђе су у већини, ни мало не готиве Србе, ни домороце, ни нас дођоше. Да је тако било одувек.
    Никакве разлике нема у односу на Далмацију пре рата.
    Шта се тиче Румуније и њеног напретка, мораш се мало боље информисати.
    Варшавски пакт је био под санкцијама, таквим да их не би издр ђе але ни Њемачка, ни САД. То се највише одразило крајем 80-их.
    Румунија је и сад иза Србије, иако им "помажу". У Хрватској је дебакл, они не би издржали ни годину дана самостално. ЕУ је тешка превара.
  • H

    24.04.2022 07:02
    @Iznogud
    Tvoj problem je što smatraš BG i NS za Srbiju! Makni se par desetina kilometara od NS-a da vidiš sirotinju koja je jedva dočekala da im do sela dođu firmini autobusi pa da motaju kablove. A o daljim mestima da ne govorimo. I standard nije samo plata u evrima nego kupovna moć za tu platu. CG živi od droge? Pa gde ulažu dileri pare najviše u NS-u i BG-u.
    Poznaješ očigledno samo BG, NS i Dalmaciju i programe nacionalnih frekvencija.
  • ja

    23.04.2022 23:23
    Rusofili, samo da nam vrate vize, pa ce te onda kukati, da ne pricam o nekim sankcijama. Sta i kome cemo izvoziti robu, od koje ova zemlja zivi? Izvozimo li u EU ili Rusiju? U rusiju osim nesto jabuka , mi nista ne izvozimo!! i to kad im se digne, vrate sve nazad. Rusija nam nije dala ni 1000 eur pomoci, samo su nas muzli i ucenjivali. Kome su u EU pretili da ce zavrnuti gas, iako su im uveli sankcije?? NIkom, ni Bugarima ni Letoniji , ni Estoniji, ni Nemackoj, samo nama prete. Poklonili smo im NIS , za par uzdrzanih glasova u UN i to je to. Uvaljali nam iskoriscene avione za 180 mil EUR, da ih mi popravljamo, i jos nisu svi u funkciji. Odugovlacili sa kreditom za zeljeznicu, koja je trebala biti gotova pre 3 godine. U pravu je bizon, kade kaze da i ako rusija pusti gas, EU moze da ga zavrne, a moze jos mnogo toga da zavrne, a onda cemo od Rusije dobiti veliki aplauz kao i do sada, i nista vise. Ja ne razumem ljude koji su u stanju da se samouniste zbog rusije, koja je u vreme rata 90-tih ladno naoruzavala hrvate, koja je 1992. nama uvela sankcije i strikno ih se pridrzavala, takodje odlikovala Tudjmana i Mesica , a njih dvojica proterali 200.000 srba. Pa braco Srbi dokle ste spremni da ljubite dupe nekome kome ste ocigledno samo poligon za isprobavanje zivaca zapadu.
  • Dokaz

    23.04.2022 13:22
    @изногуд
    Znaci dodjos i onda druge optuzujes da su patoloski mrzitelji i sta god. Vidi bato, mrdnuli su i drugi dalje od nedodjije bivse SAO krajine. A to sto imamo drugo misljenje od tebe mozda i ima veze ne sa nekakvom "propagandom" nego sa zivotom i odrastanjem u jednoj multikulturalnoj, gradjanskoj a ne ostrasceno-nacionalnoj sredini.
    To sto tvrdis da se u BG, NS zivi bolje je samo dokaz da pricas sa stanovista jednog privilegovanog lika. Nisi ti bio u Rumuniji 80-tih i sada pa da znas sta se tu sve promenilo. Mi smo otisli 1000 km unazad. Bili smo za njih onda Amerika. Bukvalno. Mesto gde su samo mogli da sanjaju da nekako dospeju. Sada su nas u velikim centrima dobrano pretekli. Nisi ni bio Vranju / Kursumliji gde ljudi zive kako zive i gde je i 200 EUR plate premija kad se dobije. Gde se tu i tamo love vrapci da bude mesa za rucak. Zato mislim da je vrlo nepristojno da se pojavljujes kao lik koji sve zna i ima iole osnova da druge osudjuje ako ima drugacije misljenje.
  • Изногуд

    23.04.2022 09:25
    @H
    A ja имам кућу у хр, тамо сам одрастао, имам много познаника и проводим доста времена.
    И ево, тврдим ти да се у Далмацији живи лошије него у Бг, НС и слично, мнооого лошије. С тим да је Далмација развијенија од Славоније, Барање, Баније, Лике...
    У ЦГ се живи од шверца дроге, а Бугарска и Румунија су на европском дну. Македонију да и не спомињем.
  • Nikola

    23.04.2022 08:58
    VuLin: Levo, levo samo levo! Nije mi samo jasno kako botovi kao mali Perica vide ekonomsku saradnju sa Rusijom i bolji zivot iz te saradnje?
    Da li je to isto kao nekad Seselj, istroseni matorac, vide "malogranicni promet sa Kinom"? DA li isto tako VuLin vidi malogranicni promet sa EU? Srbija je jednostavno okruzena sa zemljama clanicama EU. Nema nikakve logisticke veze u ovom momentu sa Rusijom osim isporuka gasa i nafte koje prolaze preko clanica EU. Mozda VuLin to vidi kao seriju Pozorista u kuci, "Cist vazduh, dug zivot, Karaburma"? Srbija mora jednom da prihvati realnost. Srbija je u Evropi, okruzena clanicama EU i nije ni ekonomski ni vojno dovoljno jaka da izdrzi pritisak EU. Sve ostalo je jadna retorika i puste zelje.
  • zika1

    23.04.2022 06:21
    EU je brod koji tone . Od njih i US ne mozes ocekivati nista. Ono sto se moze ocekovati od ulaska u EU je smanjenje penizija, privatizovanje zdravstva i obrazovanja , prodaja resursa kao vode itd, totalna politicka zavisnos, unisavanje slobode u poljoprivredi... Far away your beautiful house.
  • andrija

    22.04.2022 23:34
    Isto nam je
    Ako zabijemo kolac EU ili Rusiji dobro nam se ne pise.
    Bilo koju opciju da izaberemo lose smo izabrali a sat polako otkucava.
    Mene ne zanima prosecna zarada nego minimalna kolika je.
  • Б

    22.04.2022 22:09
    Пар ствари
    Водећи политичари ЕУ су у чврстом америчком "загрљају", да не идем у детаље, нећете објавити коментар, али сви знамо како то иде. "Сегединска група" нам је у још свежем сећању.
    Идеје које износе (видети тзв. 9 предлога, обухватају мање грејања, некоришћење климе лети, рад од куће 3 дана недељно, коришћење јавног превоза, а све да би нашкодили Путину) страшно личе на последње покушаје врхушке СССР да одложе економски колапс, или на ДуПЕС (мислио сам на Дугорочни програм економске стабилизације) из доба СФРЈ. Ако ЕУ изврши економско самоубиство, већина западних инвеститора ће свакако отићи из Србије. Шормаз продаје причу о великом тати који може да брине о нама, али уме и да бије кад није по његовом (види 1999). Србији треба реформа менталитета која ће обухватити и брисање таквих стереотипова.
    Има и пар гласова разума, али не знам хоће ли се свидети Шормазу, Свилановићу и њима сличнима. Гергељ Гуљаш, шеф кабинета премијера Виктора Орбана је рекао: "Не само мађарска, већ и немачка економија би биле уништене и склизнуле у дубоку рецесију без руског гаса, тако да је свака дебата о томе, или моралисање, бесмислено. Ни по питању нафте ситуација није битно повољнија".
    Руски напад на Украјину ће се завршити, овако или онако. Санкције Србије према Русији ту неће ништа променити за Русију, а хоће много за Србију. Запад никад није било могуће умилостивити уступцима, кад год смо то радили (види кнез Павле), јако смо лоше прошли.
  • H

    22.04.2022 21:18
    @Iznogud
    Bio sam u 4 države od 5 koje si nabrojao. Ne znam odakle ti ideja da žive isto kao mi. Za bar 3 tvrdim da žive bolje. Previše gledaš nacionalne frekvencije i previše slušaš velikog vođu i njegove bajke o standardu.
  • Nikola

    22.04.2022 21:14
    Milosrdni zapad
    Da da nije bilo tog "zapada " i EU Yugoslavija bi ostala cela i bila ekonomski jača od Nemačke. Ne treba nam pomoć od EU, nek nam samo plate odštetu od bombardovanja , preko 100 milijardi štete su nam napravili
  • Maja

    22.04.2022 21:13
    Eu nas želi isto ko i Nato Ukrajince , dobri smo im samo za potkusurivanje protiv Rusije . Ima da nas hvale i verbalno kobojagi podržavaju do poslednjeg Ukrajinca i Srbina.
  • Braćala

    22.04.2022 21:12
    Nećemo u EU i Nato , tražimo referendum da se narod izjasni .
  • Veljko

    22.04.2022 21:10
    Muka mi je od samog pomena EU kao i većini građana Srbije.
  • Željko

    22.04.2022 20:13
    Vuk
    E moj Sormaze,o cemu ti mlatis ne znas ni sam,valjalo bi se nesto procitati iz istorije pa se onda gađati nekakvim floskulama i činjenicama..e kukala ti majka
  • Изногуд

    22.04.2022 19:24
    Доказ
    Твоја патолошка мржња према сопственом народу је показатељ колико далеко могу да застране људи изложени непријатељској пропаганди. Да нема Русије, Србија и многе државе одавно не би постојале. Ево, Хрватској, Македонији, БиХ, Румунији, Бугарској..., тај запад "помаже" уназад 30 година, па живе исто као и ми.
    Ви патолошки индоктринисани јевропејци сте измислили и тај термин "патриЈоти", јер као ви сте писмени и фини, а неко ко воли Русију и Србију је по дефолту неписмен.
    Ево, читај коментаре, па види колико немаш појма са животом.
    Путине, згази све, молим те!!!
  • Dule

    22.04.2022 19:18
    @Singapur
    Kad već porediš babe i žabe uporedi Singapur, grad-drzavu, sa Cirihom ili Ženevom i dobićeš da je i veća od Singapura.

    EU nam je sudbina, Rusija je budući kineski protektorat, zna se koja tri svetska ekonomska bloka, a to su EU,US i Kina, odlučuju o razvoju industrija i međusobno se takmiče.
  • Zare

    22.04.2022 18:11
    Srbija je geografsi u Evropi i pre ce se raspasti nego uci u zajesnicu sa Rusijom. Evo vec su nam oteli Kosovo a pitanje je sta je sledece dok Rusi pruzaju samo verbalnu podrsku.
  • Дигитални варварин

    22.04.2022 17:52
    Једно слово доста
    Z!
  • R49

    22.04.2022 17:43
    Objektivnost-šta je to?
    @Veverac
    Gospon preletač...
    ...pametniji si kad ćutiš. Evropa koju vode rotšildske i sorosovske pidlice nikom ozbiljnom nije potrebna,

    Da li ste nekad u slobodnom vremenu prebrojali koliko preletača ima u sekti? Istini za volju oni duvaju u vođinu tikvu pa vam ne smetaju.

  • samo kažem

    22.04.2022 17:08
    plate su 300 evra, ne 500
  • Ns

    22.04.2022 16:38
    Kao da se Sormaz nesto pita?? Bitan je koliko i Djilas prilikom donosenja odluka od drzavnog interesa.
  • Dokaz

    22.04.2022 16:23
    za botove
    Da su ruski placenici ili jadnici koji jedva mogu da posluze kao pogon za zaprezna kola je upravo u ovim nazovi "zajedljivim", "duhovitim" i ostalim komentarima koje ovde citamo.
    Ne volem nikako SNS i sve bih dao da im vidim ledja ali ovakvu "patrijotsku" nazovi "alternativu" ne bih ni stapom pipnuo.
    Kad je neko u pravu onda je u pravu. Ocigledno da je gosn. Sormaz dobio zadatak da saopsti "neprijatne" istine, ali makar neko nesto konacno da kaze sto ima veze sa razumom.
  • Mile

    22.04.2022 16:17
    Opa, neko da kaže i istinu o EU.
  • Singapur

    22.04.2022 16:14
    Singapur nije clan EU, ali saradjuje sa Kinom, i imaju 3 puta vece plate nego EU, a duplo vece plate od Svajcarske
  • Nikola

    22.04.2022 15:37
    Znaci...
    Pusten i Vulin niz vodu,nema ga u sledecoj vladi,znaci sklonice i njega za nekog ambasadora
  • V

    22.04.2022 15:36
    Sormaz voli EU ali jos vise voli srpsku poslanicku fotelju u kojoj je 20 god.
    Tipican srbenda usta puna EU ili Rusije ali se ne odvaja od srpske fotelje.
  • DragCHE

    22.04.2022 15:31
    Stvarno, nisam znao
    da su i Indija i Kina, kao do skora i Rusija, moge druge zemlje po svetu, redom, kandidati za ulazak u EU, jer i u tim zemljama postoje, evropske i americke kompanije. Pobogu Sormaze, mani se lupetanja, od kada ste na vlast dosli, pale su sve subvencije a vi kao ubrzano hrlite u EU. Ako onda subvencije nisu davale EU a bile 14 000 dinara, a sada 4000, ili bi nam bilo bolje da se sto pre cupamo sa puta u EU, ili se neko jako dobro nakrao tih EU subvencija na nas racun a u svoje ime (u ime svoje dece).
  • Dejo 74

    22.04.2022 15:30
    Znam te
    Koštunicin mali menja priču
  • Veverac

    22.04.2022 15:30
    Gospon preletač...
    ...pametniji si kad ćutiš. Evropa koju vode rotšildske i sorosovske pidlice nikom ozbiljnom nije potrebna,
  • Rade

    22.04.2022 15:24
    A ti nikako da shvatiš da ti nije mesto u vladi!
  • Ovosadski

    22.04.2022 15:21
    "Imaćemo ruski gas, ako nam ga propuste kroz EU zemlje, samo za šta? Za koju privredu i čime će građani da plate?". Čekajte sad gdin Šormaz, kako koju privredu. Ja već jedanaestu godinu slušam kako nam je privreda japanska a plate švedske, kakva je sad ovo dihotomija u partijskoj liniji. Ništa mi sad nije jasno.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna