Autor: FoNet, N1, BBC

Info
27.04.2022.
09:00
I dalje očekujemo i nadamo se da ćemo moći da postignemo sporazume sa Ukrajinom diplomatskim kanalima, poručio je ruski predsednik Vladimir Putin.
  • Nik

    30.04.2022 20:09
    Čečenija
    A da li isti princip važi i za Čečeniju? Svi su vrlo velikodušni kad je u pitanju teritorija neke druge države, a kad se desi u sopstvenoj kući onda principi više ne važe. Što su Rusi ratovali sa Čečenskim pobunjenicima ako su imali pravo da se otcepe? Mada, po Povelji Ujedinjenih nacija svaki narod ima pravo na samostalnu državu, što ne važi za delove naroda u drugim državama, koji već imaju matičnu državu.
  • Mangaš

    30.04.2022 18:42
    @Лиманац
    Ti si opasno uboden u glavu derane
  • Лиманац

    29.04.2022 15:48
    Косово и Метохија је Србија.
    На жалост многих коментатора, Русија не само да није признала једнострано проглашену независност јужне српске покрајине, већ је и указала на лицемерје појединих држава и двоструке стандарде.
  • Dusan Dzigurski

    29.04.2022 08:57
    Toliko o tome da Rusi podrzavaju Kosovo u Srbiji. Jos jednom su nam zabili noz u ledja.
  • cpk

    28.04.2022 11:24
    dogodine
    Bista Putina pored biste Klintona u Prištini?!
  • Voja

    28.04.2022 10:28
    Priznanje
    Ovo je čisto priznanje nezavisnosti Kosova.Rus je pokazao svoje prave namere i učinio veliku uslugu Kosovarima.
  • Joly

    27.04.2022 23:40
    Samo da pitam Antonia
    Antonio Gutereš rekao je ruskom predsedniku da je invazija na Ukrajinu u potpunosti u suprotnosti sa Poveljom UN.

    Šta kaže ta Povelja UN o invaziji NATO-a nad Srbijom?
  • Кадиров

    27.04.2022 16:00
    @Dusan
    чисто да те информишем пошто ме интересује колико нових поданика добијам уз Чеченију
    дакле овако
    https://hr.wikipedia.org/wiki/Stanovni%C5%A1tvo_Kosova
    ј... нема на ћирилици, скоро па 2 милиона ипак. дакле цена је дупла, пошто ми брат путин плаћа за милионче једну милијарду рубљи дневно, ти би могао да размислиш о дуплој своти.
    Молим да пошаљеш на време свој број рачуна да не морам да рачунам затезну камату.
  • Molotov

    27.04.2022 14:50
    Ово није никакав проблем јер су се Руси још са Хитлером договорили да поробе и поделе Пољску а после су држали целу Источну Европу под својом шапом 40 година. Тако да Русима освајање околних земаља није нешто ново, то су радили деценијама.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Molotov%E2%80%93Ribbentrop_Pact
  • NN

    27.04.2022 14:42
    priznanje
    Pa, izgleda da ste malo poranili i pojurili da uživate! Samo što se niste potrudili da pažljivije slušate šta je Putin rekao! Doduše, i da jeste, pitanje je da li biste razumeli, s obzirom na obrazovanje i znanje tako jasno vidljivo u komentarima!
  • Antinatofil

    27.04.2022 13:28
    Kolektor@ Ma vi ste pojam doslednosti, iskrenosti i poštenja, treba vas postaviti na čelo Komisije protiv licemerja. Ali sve to u naopakom svetu. Ne zaboravite obrisati mileram sa brade.
    Srbi jeste li razumeli? Kada Rusija prizna Donjeck a ne prizna Kosovo to nije logično i nije razumno. Kada Amerika prizna Kosovo a ne prizna Donjeck to jeste logično i jeste razumno. I pride ima da vi budete "antirazumski" i "antilogični" zbog toga, nikako oni, oni su poštenjačine. Tako funkcioniše natofilski mozak, promaja.
  • Pop voxuli

    27.04.2022 13:18
    Anglofilima ovo nije problem, oni se ne opterećuju logikom.
  • Vox populi

    27.04.2022 13:03
    Rusofilima ovo nije problem, oni se ne opterećuju logikom.
  • Лиманац

    27.04.2022 12:51
    Србија увек на страни правде и истине! Никад на страни агресора! Ко напада туђу државу тај не заслужује наше поштовање!
  • Liman boy

    27.04.2022 12:40
    Putin
    Putinofili utero Vam KGB-ovac pendrek. Sad lepo da se pokrijete usima i obrisete ono Z sto ste crtali. Kao i zastave carske Rusije po Limanu. Cetku u ruke.
  • dogodine u Botošu

    27.04.2022 12:38
    Dušane, i ko bi po tebi trebalo da finansira tih 13 porodica? Mi poreski obveznici ili biste našli neki fazon dobrovoljnih priloga preko Crkve? Da li si svestan koliko je to duboko anahrono, antimoderno i antidemokratsko rešenje? Ili vam to nije važno, bitna je samo veličina (teritorije)? Pa ni ovo malo zemlje što imamo nismo u stanju da "održavamo" da bude u iole pristojnom stanju, a hteli bismo još? Gde je tu logika? Ili je OK da nema logike kada je "srce Srbije" u pitanju?
  • Smetalo

    27.04.2022 12:12
    Stih
    Vladimire Putine, raširi nam butine!
    Do zore nas udri da budemo mudri!
  • Tja

    27.04.2022 12:04
    Hahaha, pa ovi naši okoti što glume rodoljube će ladno da kažu jeste tako je i ako treba i dati sVeTu KolevKu sRbsTva i skinuti gaće pride. Sve više verujem da ime Srbi dolaze od Servi, tj podanici. I ti kvazi rodoljubi nekome pričaju da su izdajnici, dRuGosrBijAnci i slično. Kuš bre čizmolisci!
  • (Ko)Lektor

    27.04.2022 11:47
    @Antinatofil
    Šta da kažem- samo ste potvrdili šta sam napisao.
    "Lažno predstavljanje"? :-D
  • Korto

    27.04.2022 11:46
    Vi rusofili ste doslovno mentalno ometeni i treba vam što pre obezbediti psihijatra i farmakoterapiju. Neka vas je stid i sram ulizištva koje ispoljavate dok tvrdite kako su svi koji ne misle kao vi “izdajnici i prodane duše”.
    Vi bi ste prodali sve što imate samo da vas deda kepec stavi na koleno i pomiluje po toj praznoj glavi. I dok vi lečite komplekse iz detinjstva i bistrite geopolitiku, državu vam muzu kriminalci i hajduci bez osnovnog obrazovanja i prete da vam seme zatru svojim megalomanskim projektima.
  • Samo

    27.04.2022 11:41
    ovo
    Čestitam ALBANCI PUTIN VAM JE DAO DRŽAVU.
  • Sad ce

    27.04.2022 11:40
    Domaci obozavaoci Rusije
    ...grunuti sa nasim progonom jos jace, brze i bolje...Nikada sa nama!Uvek protiv nas! A i mi isto! Sa teroristima nema pregovora! Ne veruj porazenima - tad su najogavniji! Hiljade na jedan je njihova deviza!
  • Kokakole

    27.04.2022 11:34
    Ništa posebno. Oni koji masturbiraju na Putina će sebi implementirati u glavu da je on piznao, ali da ustvari nije priznao i da je to sve dobro za nas. Kada malo bolje razmislim, šta god da uradi, određeni će reći da je to za naše dobro. Uvek se može naći izgovor. Oni koji najviše vole Rusiju i Putina, nikada nisu bili u Rusiji. Da su bili (posebno ako je to bilo dalje od Moskve na istok), ne bi tako drobili.
    Najjače od svega je što svi šatro mrze zapad, a kada bi mogli da biraju oli u Nemačku npr. na šljaku ili u Rusiju, većina bi otrčala kod onih što su nas napadali kad god su mogli, nego kod onih koju su nas "branili".
    Standardna srpska principijalnost.
  • Кадиров

    27.04.2022 11:33
    Акма Сила
    @Dusane - ево ту сам, спреман! Цена је ситница, једна милијарда рубљи дневно, браћа су ту исто. Само ми пошаљи број рачуна ваше банке, ставићу да се аутоматски скида.
  • Marko

    27.04.2022 11:05
    Sad će domaći obožavatelji lika mu i dela da nam objašnjavaju kako on nije rekao to što je rekao. Ahahaha. Deluzije su to opasne. Lakše je kamili proći kroz iglene uši nego Srbinu da se suoči sa istinom, osim naravno ako ta istina naravno vnije slučajno već u skladu sa izgrađenim predubeđenjima, onda ide glatko. Ovako je već teže.
  • Antinatofil

    27.04.2022 11:04
    Kolektor@ Ne bi bilo korektno da se predstavljam kao vi. Pravo je pitanje zašto se vi lažno predstavljate, da li je takmičenje u licemerju ponovo u modi? Sviđa mi se kako vam je podrška jednom a nepodrška drugom "antirazum" i "antilogika" ali samo kada dolazi od Rusije dok za to vreme naši zapadni prijatelji su potpuno slobodni da priznaju jedno a ne priznaju drugo i to je naravno potpuno logično i razumski. Nadam se makar da iako se lažno predstavljate niste pride i toliko glupi pa da NATO propagandu širite besplatno. Želim vam prijatan sendvič i nadam se da kifla nije tvrda već mekana kao duša, da se ne zagrcnete.
  • Prle

    27.04.2022 11:02
    @Skoro kao ekspert

    Skoro za sve se slažem, ali neke ispravke:
    - Ono, za prvo svetski rat si potpuno pogrešio, pošto su Rusi ušli u rat, totalno nespremni, da zaštite Srbiju (i svoje interese, naravno)
    - '48 - '52 - tu, takođe, nisi u pravu
    - veto na sankcije '92 - ovde nije problem što nisu stavili veto, nego što su glasali za sankcije (13-0 je bilo glasanje)
  • Novosadista

    27.04.2022 11:01
    Pa jaoooooo
    Ugušiše se botovi sendvičima, minusi pršte na svaki komentar koji ima dva grama razuma, pa ovo je predivno za videti kako se lepo sve klima.
  • Dusan

    27.04.2022 10:58
    @dogodine u Botošu
    Prvo na Kosovu po podacima Nato je 800000 ljudi sa tendencijom smanjivanja stanovništva. Kojih 2 miliona ?
    Od 1950-1980 je bilo napadi na srbe u toj bajnoj SFRJ od strane dobroćudnih albanaca. Ali da ne ulazimo u veću politiku jer očigledno nemaš dovoljno mozga da razumeš pta ti se govori čim iznosiš lažne podatke.
    Evo rešenje za Kosovo isto kao i za čečeniju. Izabrati najjačeg dole i dati mu veliku količinu novca da vodi sve tzv kosovare, kada im to omogućiš veruj isto bi išli da ratuju za Srbiju kao čečeni za rusiju.
    Postoji 13 porodica dole na Kosovu koji se pitaju a to nisu nit Tači nit Haradinaj . Sve se može kad se hoće
  • ex chapman

    27.04.2022 10:54
    au brate Putine
    znaci Kosovo ima pravo da se otcepi i pripoji Velikoj Albaniji? i NATO je imao pravo da bombarduje civile po Srbiji?
    "vuk na ovcu svoje pravo ima..."
    "al' tirjanstvu stati nogom za vrat..."
  • Slavisa

    27.04.2022 10:50
    U potpunosti podržavam nezavisno Putinovo Kosovo. Živeo Putin!
  • Nimbus

    27.04.2022 10:45
    Uz rizik da navucem gnev vecine, slazem se. Po meni svaka grupa ljudi na nekoj teritoriji ima pravo da zivi u drzavi u kojoj zeli. Ako zele da se odcepe od maticne drzave, zasto da ne. Drzavu cine ljudi, a ne teritorija, granice i resursi.
    Nazalost, to retko prolazi bez ratova i zrtava. Videli smo na slucaju Kosova, gledamo Ukrajinu.
    Zasto bismo forsirali da je Kosovo deo Srbije. Ne zeli to velika vecina tamo, bez obzira na nacionalnu pripadnost. Samo je ostatak Srbije taoc glupe politike, jer se tamo upucavaju silne pare za 100 hiljada Srba i koci napredak ka Evropi, ali to je vec uigrana politika ove vlasti i to im odgovara. Ne odgovara njima resavanje pitanja Kosova, na bilo koji nacin, niti ulazak u EU. Njima odgovara samo plutanje u mulju. Evo, hipoteticki, Kosovo se potpuno vrati i integrise u Srbiju. I sad imamo 2 miliona albanskih glasova za parlament Srbije, a znamo koliko mogu biti jedinstveni kad im treba. I sta? Imacemo albanskog premijera, jer znamo takodje koliko Srbi znaju da se razjedine kad ne treba.
    Tako i sa Donbasom. Pustite ih da zive u posebnoj drzavi, ako zele. Ukrajina sad ima katastrofu, zato sto se ne odrice teritorije, na kojoj zive ljudi koji ne zele da budu deo Ukrajine. Kao i mi. Naravno, ne podrzavam Putina, ovo je uzas sta radi i treba ga skloniti sto pre.
    Neki ce reci, a sta sa Srbima u Krajini. Da, to nije bilo u redu. Ako su zeleli nezavisnost trebali su da je dobiju. Ali to je visoka politika, i mi smo je lose vodili. Uvek je lose vodimo
  • Nikolaj

    27.04.2022 10:41
    Ahhhhhaaahhh... Pazi ove podivljale nepismene i tupave natofolicare... Kosmet je Srbija a Ukrajina je Rusija! Bravo brate Vladimire!
  • Marko

    27.04.2022 10:38
    Dakle, Rusija priznala nezavisno Kosovo. Putinoljupci kako vam je lego doručak danas?
  • (Ko)Lektor

    27.04.2022 10:34
    @Antinatofil
    Molim vas, promenite potpis u "Antilogikafil" ili "Antirazumfil".
  • iguman

    27.04.2022 10:25
    Tòoooooo, "brate" putine.
  • Liman

    27.04.2022 10:21
    Hm
    Al su skočili ovi nato jadnici da likuju.. Nemate pojma šta vaš čeka. A sad kod vašeg deda Bajdena na rukovanje!
  • Antinatofil

    27.04.2022 10:06
    Dusko@ Isto koliko Bajden i "bratska" Amerika zvanično priznaje Donjeck i Lugansk. Opa Bato.

    Interesantno je kako je potpuno u redu da Amerika priznaje "Kosovo" a ne priznaje Donjeck ali nikako nije u redu da Rusija priznaje Donjeck a ne priznaje "Kosovo". Rusija je domaćim natofilima obavezna priznati i jedno i drugo i nikako drugačije dok njihovi miljenici zato mogu da priznaju ili ne priznaju koga i kako hoće.
  • LOL

    27.04.2022 10:03
    Krenuli botovi naprednjacko-nazadnjackog mentaliteta da lupaju minuse :D Ooooo Srbijo, zemljo ispranih mozgova... pa kazite za koliko ste se prodali? Redovan minimalac u JKP ili 100din po minusu? Posto kosta obraz?
  • 31

    27.04.2022 10:00
    putinofili na aparatima opet
  • tijana

    27.04.2022 09:55
    Šta sve ovaj čovek neće uraditi i reći iz očaja ...
  • Skoro kao ekspert

    27.04.2022 09:54
    Da se podsetimo malo istorije i Ruske pomoći Srbiji:
    - 1878. kroz San- Stefanski Ugovor su se zalagali da cela Juzna Srbija pripadne Bugarskoj
    - 1888. tokom srpsko-bugarskog rata naoruzali su Bugare do zuba
    - nisu naoružali Srbiju pred I sv. rat
    - nisu pomogli prebacivanje Srba na Krf
    - nisu naoružali Srbe pred Solunski front
    - ubili su više naših vojnika '48 - '52 nego svi ostali do danas
    - nisu stavili veto na sankcije '92
    - Moskva međunarodno priznala Hrvatsku pre Sjedinjenih Američkih Država!
    - koliko je oružja dostavljeno Hrvatskoj jer su Rusi svojim transporterima AN-124 Ruslan i Iljušin IL-76 realizovali preko 160 letova sa prosečno po višendesetina tona tereta po letu. Vazduhoplovno-transportna operacija koja se izvodila od 1992. do 1997. godine nazvana je kodnim imenom "Pero",
    - poslali su Hrvatima S-300 na vojnu paradu u maju '95
    - godinu dana nakon Oluje odlikuju Franju Tuđmana Medaljom "Georgij Konstantinovič Žukov" za zasluge i doprinos antifašističkoj borbi
    - '99 nisu iskoristili svoju poziciju u UN da izglasaju rezoluciju protiv NATOa a sada vidimo i zašto
    - Srbija nije dobila nikakvu vojnu pomoć od Rusije
    - pozvali su Mesića na proslavu 60. godina pobede nad fašizmom
    - Vladimir Vladimirovič Putin je 2005. godine odlikovao predsednika Hrvatske Stjepana Mesića za doprinos koji su hrvatski narod i Hrvatska kao država dali u borbi protiv Nacista.
    - od kupovine NIS-a posle prve godine su povratili uloženo
    Da dodam:
    - Putin trgovao Kosmetom i prodao ga zbog Ukrajine
  • Glas razuma

    27.04.2022 09:51
    23 godine se ubeđujemo i potrošili smo vreme da objasnimo za šta Rusima služi Kosovo.
    Džaba.
    Ode vreme u bespovrat.
  • boger

    27.04.2022 09:49
    Hvala "brate"
    Toliko o tome koliko nam Rusija pomaže oko Kosova... Nažalost, znam da ovdašnjim rusoljupcima logika nije jača strana pa i ne očekujem da se konačno opamete i da KGB prestane da rovari ovuda.
  • Sudar sa realnošću

    27.04.2022 09:49
    Sada će biti interesantno kakvu mentalnu gimnastiku i jezičku vratolomiju će izvesti naprednjaci, sps-ovci, putinovci, potpisnici peticije, On, Vu Lin, Bizon i ostala .... da negiraju da je ovom rečenicom Putin priznao nezavisnost Kosova.
  • Toma

    27.04.2022 09:48
    Hvala brate Putine!
    Spasiba za družbu!
  • Oki

    27.04.2022 09:43
    Cvrc Milojka! I sta ćemo sad? Eto zašto Rusi kao brane Srbiju. Da bi mogli da iskoriste sve ovo o Kosovu kada njima bude odgovaralo. I kada se jednog dana sedne za sto a moraće se sesti onda će se veliki igrači dogovoriti da Rusija prizna Kosovo a Ameri će priznati Krim,Donbas i Lugansk. Tu se ne pita nista Ukrajina a najmanje Srbija. Pa mi neka branimo Rusiju a idemo na svoju štetu. Mi smo njima moneta za potkusurivanje i nista vise. Ako je Rusija spala da je Srbija brani onda tu nešto debelo ne štima. A ovi sto tako zdušno brane Rusiju a svađaju nas opet sa celim svetom neka idu tamo pa neka budu tamo uz Putina.
  • dogodine u Botošu

    27.04.2022 09:41
    Ahahahahahahahahah pa sjajno. Eto vam ruska podrška za Kosovo. Kosovo je završena priča 1999 (a de facto mnoooogo ranije, još 1989 čim ste mu nasilno oduzeli autonomiju, kao i Vojvodini). Ne znam ni šta biste uradili sa 2 miliona tamošnjih građana, sve da vam ga neko sutra vrati na tacni? Prema brojnosti, zaslužili bi bar nekoliko ministarskih mesta u Vladi Srbije, ako ne čak i premijera. Ne mislite valjda da ih proterujete? Ili diskriminišete? Šta je plan?
  • Rasa sa salasa

    27.04.2022 09:39
    Ju, ju, ju. Pa nije moguće...
    Sere mi se od rusofilije. Zvuči kao neka bolest, što u osnovi i jeste. Ali je još strašnija ta Putinofilija u našeg naroda. Trza naš narod na Vladimira ko braća Čvorovići na Staljina. I u Rusiji se samo isprani mozgovi lože na Putalja, ali ih je procentualno ipak manje nego u Srbiji. Spasa nam nema, propasti hoćemo.
  • Neko

    27.04.2022 09:36
    Samo kazem
    Bio za Putina ili ne, on je rekao istinu. I zna da je to stvar kojom pritiska SAD, a zna to i SAD. E sad, sto mnogi ne shvataju da je u pitanju globalna partija saha, odn.sukob Nato - Rusija, pa prozivaju Ruse, to je vec stvar manjeg obrazovanja, neinformisanosti i suzenog pogleda na stvar.
  • Za Rusofile

    27.04.2022 09:30
    Ako su DNR i LNR za doticnog gospodina "Kosovo" kako onda moze istovremeno da "brani" Srbiju kojoj je Kosovo oteto i napada Ukrajinu od koje su oteti Donbas i Lugansk? Molim da prvo to razjasnite pre nego sto vam jedine 2 mozdane celije padnu u orgazmican halucinirajuci trans dok navijate za Ruse protiv ostatka sveta i nasladjujete se "ko ce koga". Naravno, odmah zatim mozete da uzmete Ruski pasos pa da idete u tajgu na pecalbu umesto sto prizeljkujete "gipsane radove" po Austriji, Nemackoj i drugim "antisrBskim drzavama" koje su nas bOmBardOvale
  • Osnovi matematike

    27.04.2022 09:24
    "Putin: Donjeck i Lugansk imaju isto pravo kao Kosovo" => Ukrajina = Srbija.
    Razmislite o tome!
  • H

    27.04.2022 09:24
    Bravo Putine!
    Objasnio si patriotima iz Srbije da Kosmet nije njihov! A vi idoti tapšete što je NIS poklonjen Rusiji! Iznogude pročita li ovo rusofilu kninski?
  • K

    27.04.2022 09:18
    Nikad u zivotu nije bio u Donjecku, Lugansku ni na Kosovu ali ga to ne sprecava da diktira ko ima kakva prava. Interesantno.
  • Dusko

    27.04.2022 09:14
    Opa Bato. Jel to Putin i "bratska" Rusija zvanično priznaje nezavisnost Kosova?
  • /

    27.04.2022 09:13
    /
    nije vredelo govoriti rusofilima sta ce rusi uraditi sa kosovom

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna