Autor: N1

Info
21.05.2022.
09:00 > 13:35
Postoje određeni uslovi pod kojima potrošači mogu da prekinu ugovore, kako sa mobilnim i kablovskim operaterima, tako i sa firmama koje nude sklapanje ugovora "od vrata do vrata".
  • Klijent

    21.05.2022 13:37
    Kriminal
    Kao dugogodišnji korisnik nakon isteka ugovora podneo sam zahtev za prelazak kod drugog operatora a prethodni me je pitao za razloge zbog kojih prelazim. Kada sam im rekao zbog nekorektnog odnosa i velikog povećanja cene usluga zamolio su me da sačekam par dana pa će mi se javiti sa novom ponudom. I pored toga što sam rekao da je to nepotrebno javili su se sutradan sa ponudom da mi smanje cenu usluge na polovinu kako bih ostao njihov potrošač. Zahvalio sam se jer je i to nekorektan odnos prema dugogodišnjem klijentu i napustio ih.
  • Dulitl

    21.05.2022 10:27
    "Ne postoji ekonomsko objašnjenje za ovolika poskupljenja, u ovolikom obimu" - Kljuc svega. I najmanju krizu prodavci/proizvadjaci koriste da dignu cene makar 30% vise nego sto je opravdano. Jedna od losih strana jacanja korporacija i slabljenja drzava.
  • hafh

    21.05.2022 09:32
    Jedino sa čim se ne treba baktati su penzioneri koji daju tih 5,6 hiljada od penzije od 30,000 na gluposti. Nije teško reći ne.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna