Među najavljenim izmenama Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima našao se i predlog Agencije za bezbednost saobraćaja koji bi mogao da donese lepe uštede vozačima.
Umesto da priznas da si se nalupao jos dublje tones
... kakvi gradski uslovi pa ne voze se samo puntići po gradu, postoje i komercijalna vozila koja, verovao ti ili ne, takodje moraju da se registruju! A ona usled ekspolatacije imaju daleko vise potencijalnih kvarova nego tvoj npr. Golf 3 koji vozis neparnim danima.
Od opancara born in betanija long time ago toliko.
Zatamnjena stakla su opasnost po bezbednost saobraćaja i treba ih proterati. Kad vozilo ima zatamnjena stakla, a vozim iza, ne vidim šta se dešava napred niti mogu u saobraćaju da vidim da li me vozač vidi.
Ja sam licno na 2013. Godine u maju zaduzio sluzbeni auto Skoda Praktik koji je tada imao 15km na satu.
Od 12. Maja pa do 31.12. te godine je imala 68.000km na satu.
Sva sluzbena vozila prelaze tolike kilometraze godisnje kao od sale.
Jesi ti stvarno izjavio to 200 000km za tri godine? Ako i postoje koliki je procenat takvih slučajeva, jedno u milion? Pogotovo nije realno napraviti tu kilometražu u uslovima u kojima se pločice najviše troše - u gradskoj vožnji. Ti podaci bi se mogu dobiti od ovlašćenih servisa. Misliš da smo mi pametniji od svih drugih zemalja koje imaju takve zakone? Opančari uvek najpametniji a ti prvi među njma...
Ma ova vaša lepa vest je šminka obična,dajte vi nama lepu vest da se na jednu saobraćajnu dozvolu,i tablice može voziti više automobila ili motocikala kao što je slučaju drugim normalnim državama.U Americi je registracija automobila 70 dolara bez obzira na kubikažu a u Srbiji od 200 do 700 evra,a plate naša a plate njihove.
A zbog čega se plaćaju dadžbine kada se vadi plinski uređaj iz auta ? Troškovi uklanjanja plinske instalacije , paprologije i atesta izađu preko 20000 dinara.
Зашто возила млађа од пет или седам година морају ићи на технички преглед? Да ли постоји нека статистика о броју саобраћајних несрећа чији главни узрок је техничка неисправност возила млађег од рецимо седам година?
Ovo je vrlo loša vest, ane dobra. Podilaženje širokim narodnim masama zarad jeftinih politkičkih poena. Hoćemo evro 6d normu izduvnih gasova kako za nove tako i za uvoz polovnih vozila i strogu kontrolu na tehničkim pregledima. Ne, auto nije pravo, i nije obavezan, već obaveza.
Srbistan,male prepravke, kirilica i razni atesti koji vaze samo ovde ! Sta bi sa gasovima, elipsoidnim diskovima i njihovom kontrolom ? Ova tzv vlast je kroz razne ateste,cene tehnickog pregleda nasla zabavu za naivan narod koji grize besomucno ali ne reaguje na ulici !!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Konačno lepa vest za vozače: Za manje prepravke na kolima neće morati ponovo tehnički pregled
Autor: Polovni automobili
Info
•19.03.2023.
•13:51 > 14:21
Komentari 13
@ ma daj
... kakvi gradski uslovi pa ne voze se samo puntići po gradu, postoje i komercijalna vozila koja, verovao ti ili ne, takodje moraju da se registruju! A ona usled ekspolatacije imaju daleko vise potencijalnih kvarova nego tvoj npr. Golf 3 koji vozis neparnim danima.
Od opancara born in betanija long time ago toliko.
Mark
/
Dejan
:/
Ja sam licno na 2013. Godine u maju zaduzio sluzbeni auto Skoda Praktik koji je tada imao 15km na satu.
Od 12. Maja pa do 31.12. te godine je imala 68.000km na satu.
Sva sluzbena vozila prelaze tolike kilometraze godisnje kao od sale.
Ma daj
Steva
@ kup je bitan
Paja
Zare
Куп је битан
Vozač
Dejan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H