Autor: Polovni automobili

Info
19.03.2023.
13:51 > 14:21
Među najavljenim izmenama Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima našao se i predlog Agencije za bezbednost saobraćaja koji bi mogao da donese lepe uštede vozačima.
  • Blazo

    15.06.2023 10:38
    Prvi korak mora biti...
    Da prvo ucinimo javni prevoz efikasnim, bezbednim, i pristupacnim. Posle toga treba uvesti ozbiljne regulacije privatnih vozila. Kada imam alternativu u dobrom jacnom prevozu (pogledati primer Budimpeste) onda nemam ni jedan izgovor vozim neispravan auto koji zagadjuje.
    Sto bi moj "luksuz" ugrozavao necije zdravlje ili kvalitet zivota? Kad imam javni prevoz onda je posedovanje automobila luksuz i shodno tome neka ga imaju oni koji su u stanju da ga odrzavaju.
    Pored zagadjenja vazduha dosta ljudi zaboravlja na zvucno zagadjenje. Nepotrebno glasni automobili i motocikli treba da se iskljucuju iz saobracaja u gradovima. Razumem moto sport al ne na ulici izmedju zgrada gde sve odjekuje.
  • Siniša

    29.04.2023 09:06
    Mark
    Al si se nalupetao gluposti , ako vozi kombi kamion i šleper , treba oduzeti sva vozila u kojima ne vidiš vozača. Koliko čovek može sebe da u kopa .
  • @ ma daj

    19.03.2023 19:32
    Transfer blama
    Umesto da priznas da si se nalupao jos dublje tones
    ... kakvi gradski uslovi pa ne voze se samo puntići po gradu, postoje i komercijalna vozila koja, verovao ti ili ne, takodje moraju da se registruju! A ona usled ekspolatacije imaju daleko vise potencijalnih kvarova nego tvoj npr. Golf 3 koji vozis neparnim danima.
    Od opancara born in betanija long time ago toliko.
  • Mark

    19.03.2023 19:15
    Zatamnjena stakla su opasnost po bezbednost saobraćaja i treba ih proterati. Kad vozilo ima zatamnjena stakla, a vozim iza, ne vidim šta se dešava napred niti mogu u saobraćaju da vidim da li me vozač vidi.
  • /

    19.03.2023 18:58
    /
    zatamnjena stakla znaci vise nisu zabranjena
  • Dejan

    19.03.2023 18:50
    Ijuuu
    Et ovom Ma daj, imam origimalne Toyotine plocice i diskove sa predjenih sad 273000 km ! Plocice potrosene mozda 40% a diskovi mozda milimetar !
  • :/

    19.03.2023 18:19
    -
    @ma daj

    Ja sam licno na 2013. Godine u maju zaduzio sluzbeni auto Skoda Praktik koji je tada imao 15km na satu.
    Od 12. Maja pa do 31.12. te godine je imala 68.000km na satu.

    Sva sluzbena vozila prelaze tolike kilometraze godisnje kao od sale.
  • Ma daj

    19.03.2023 17:19
    @@ kup je bitan
    Jesi ti stvarno izjavio to 200 000km za tri godine? Ako i postoje koliki je procenat takvih slučajeva, jedno u milion? Pogotovo nije realno napraviti tu kilometražu u uslovima u kojima se pločice najviše troše - u gradskoj vožnji. Ti podaci bi se mogu dobiti od ovlašćenih servisa. Misliš da smo mi pametniji od svih drugih zemalja koje imaju takve zakone? Opančari uvek najpametniji a ti prvi među njma...
  • Steva

    19.03.2023 16:28
    sramota je kako nam dobro ide
    Ma ova vaša lepa vest je šminka obična,dajte vi nama lepu vest da se na jednu saobraćajnu dozvolu,i tablice može voziti više automobila ili motocikala kao što je slučaju drugim normalnim državama.U Americi je registracija automobila 70 dolara bez obzira na kubikažu a u Srbiji od 200 do 700 evra,a plate naša a plate njihove.
  • @ kup je bitan

    19.03.2023 15:54
    Genije
    Pe eto mozda neko kupi novo vozilo, za tri godine predje 200.000 km i ne zameni kocione plocice. Sta mislis o tome?
  • Paja

    19.03.2023 15:31
    Dinar da uđeš a 2 da izađeš
    A zbog čega se plaćaju dadžbine kada se vadi plinski uređaj iz auta ? Troškovi uklanjanja plinske instalacije , paprologije i atesta izađu preko 20000 dinara.
  • Zare

    19.03.2023 15:24
    Umesto da prepisujemo neke delove zakona o saobracaju, recimo nemacke, prepisite kompletan americki pa neka nam cela Evropa zavidi.
  • Куп је битан

    19.03.2023 15:15
    Зашто возила млађа од пет или седам година морају ићи на технички преглед? Да ли постоји нека статистика о броју саобраћајних несрећа чији главни узрок је техничка неисправност возила млађег од рецимо седам година?
  • Vozač

    19.03.2023 15:07
    Ovo je vrlo loša vest, ane dobra. Podilaženje širokim narodnim masama zarad jeftinih politkičkih poena. Hoćemo evro 6d normu izduvnih gasova kako za nove tako i za uvoz polovnih vozila i strogu kontrolu na tehničkim pregledima. Ne, auto nije pravo, i nije obavezan, već obaveza.
  • Dejan

    19.03.2023 14:34
    Srb
    Srbistan,male prepravke, kirilica i razni atesti koji vaze samo ovde ! Sta bi sa gasovima, elipsoidnim diskovima i njihovom kontrolom ? Ova tzv vlast je kroz razne ateste,cene tehnickog pregleda nasla zabavu za naivan narod koji grize besomucno ali ne reaguje na ulici !!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna