Autor: Euronews Srbija

Info
06.03.2024.
13:17
Iako se već duže priča o zabrani uvoza polovnih automobila Euro 3 i Euro 4 standarda, Vlada Srbije još nije donela takvu odluku.
  • Ivan

    18.03.2024 08:17
    Zabrana uvoza euro 3 i 4
    Potrebno je ukinuti uvoz euro 3 i 4 motora,euro 3 se proizvodi od 1999god.sada je 2024god.to su stara i iskoriscena auta koja su odsluzila svoje i poluispravna za tehnički pregled i vožnju na putevima.Zabranom uvoza ce se pročistiti otpad sa ulica i voziti mladji i bezbedniji automobili koji manje zagađuju od ovih punoletnih. Potrebna je subvencija države da se recikliraju stari automobili i daju povoljni krediti za kupovinu mladjeg polovnog ili jeftinijeg novog automobila,zavisno o finansijskom stanju kupca. Jedno je sigurno noviji auto je bezbedniji,bolji i manje zagađuje od starog automobila.
  • vozač

    07.03.2024 08:00
    tjah
    Puno vozim po Srbiji, Mađarskoj Austriji, Nemačkoj i Italiji i mogu vam reći da razlika u automobilima postoji ali je prilično zanemarljiva. Da, u Austriji i Nemačkoj se voze malo bolja i novija vozila od Italije Mađarske i Srbije među kojima nema praktično nikakve razlike.
  • /

    06.03.2024 22:41
    /
    srbija je prepuna kriminala.
    poreklo imovine i za kola koja kostaju kao garsonjera
  • Savica

    06.03.2024 20:11
    Prezivljavanje
    Kakav nam je standard dobro i zivimo...
  • Bacvanin

    06.03.2024 18:32
    Ne treba dotvoljavati uvoz automobila starijih od 12 godina
  • Sale

    06.03.2024 17:56
    Lobi uvoznika novih automobila arlauče i traži zabranu polovnih automobila.
    Da narod ima novca kupovao bi nova. U Srbiji se najviše prodaju polovnjaci Euro 3 i Euro 4, cene do 5.000evra. Njima se menjaju jugići,puntići i ostali krševi koji nemaju nikakav Euro. Uz to cene novih automobilabsu drastično skočile pa tako na primer Opel Corsa koja je kostala 9.000 evra danas košta 18.000 evra!
    I odakle prosečnom srbinu koji radi za 500evra 8.000 za polovan Euro 5 ili najjeftiniji nov od 18.000evra??? Banda hoštaplera!!!
  • Tek

    06.03.2024 17:51
    Tek
    ćete videti kada skocimo u budućnost?
  • Održavač

    06.03.2024 17:18
    Krntija
    Održavanje automobila Euro 3 košta 500-600 € godišnje. Održavanje automobila Euro 4 košta 1000-1400 € godišnje.
    Održavanje automobila Euro 5 košta 2000-3000 € godišnje. Da li je ovo nešto što nam ponovo uvaljuje ovo Beogradsko Udruženje Ljubitelja Italijanske Opere?
    Vozio bih isključivo automobil Euro 3. Bez obzira na godište, jer su karoserije od 1998. godine pocinkovane i ne trunu. Uz malo održavanja, to mogu biti automobili ispravniji od potpuno novih vozila.

    Tako da, tekst treba da pita malo i privatne vlasnike vozila, a ne samo neke bandite iz Udruženja uvoznika i prodavaca... i neke stručnjake za ekologiju koji bi da negativne aerosole zamene nerastopljivim kiselinama i solima teških metala koji će kroz baterije završiti u vodi i zemljištu.
  • Steva

    06.03.2024 16:57
    oj srrbijo med šljivama

    Podbarac Original
    06.03.2024 • 13:51
    Naravski
    Srbija je otpad u svakom smislu,ne samo za auto krseve.

    Tačno tako.E, da mi nismo dozvolili da politički otpad devedesetih godina širom otvori vrata kolonijalnim silama,i to narodu predstavlja kao uspeh, drugačije teme bi danas bile aktuelne.O,dali još igde na svetu ima toliko zaglupljenog naroda da slavi i uzdiže svoje tlačitelje ?
  • Ema

    06.03.2024 16:12
    Voli narod da vozi krševe i jede najjeftinije parizere a država mu to i daje.
  • S

    06.03.2024 14:24
    S
    Pravi naslov za ovakvu drzavu! Pod odmah zabraniti bilo koje vozilo da se uveze registruje i vozi ispod 2015. Vlasnicima starijih vozila omoguciti realne subvencije za novija vozila da budu svima dostupna i tako se ocistimo od kreseva ako smo Tigar?.
  • Vazd

    06.03.2024 14:02
    Tibi
    Kada su uveli pocetkom milenijuma zabranu za ispod "Euro3", to su bila vozila do maksimalno 5 godina starosti i niko se nije preterano bunio. Zamislite da nisu to uveli, pa u tim godinama bi se Srbija PRETOVARILA sa Asconama, Golfovima trovacima i ostalim smecem.
    Sada mozete uvesti auto star 25 godina bez mnogo sekiracije, a ako se uvede Euro5, spusta se granica na do 15 godina, sto je opet PREVISE, koliko god da nemamo novca kao drzava i drustvo, mora da se represijom zabrani uvoz otpada, svidjalo se to nekome ili ne.
    Nije toliko do zagadjenja, jer kao sto je i rekao doticni u textu, vise zagadjuju nase elektrane na blato/lignit, nego sva Euro3 kola, ali je do voznog parka, sigurnosti i uopsteno ucesnika u saobracaju.
  • Vozač

    06.03.2024 13:59
    otpad jel?
    Tigrici to jest podanici Vrhovnog tigra verovatno kupuju otpad zato sto tako voledu jel da?
    Bilo kakva zabrana ce samo jos dodatno podici cene postojecih krseva,bolje da se bolidi bave podizanjem standarda nego vecito nekim nebuloznim zabranama.
    Druga stvar,cemu sluzi onaj papir od 100e za lopove iz amss ako se uvozi iskljucivo otpad?
    Hvala - Vaš glas je zabeležen (-1)
    Rajko
    06.03.2024 • 13:21
    Kasno je sad za zabrane , to se trebalo zabraniti pre 5 godina a i ranije . Srbija je prepuna krševa a za bolje i nismo sa ovim našim bednim platama .

    Auto nije pravo, nije obavezan, auto je obaveza. Vozite punta na plin, pošten sirotinjski auto,a ne njemačko premijum dizlo, punoletno naravno.
  • Podbarac Original

    06.03.2024 13:51
    Naravski
    Srbija je otpad u svakom smislu,ne samo za auto krseve.
  • Zlo kolo

    06.03.2024 13:40
    Ti sto voze krseve i zagadjuju glasaju za njih zato nece ni ukinuti.

    Zdravlje je jeftina roba u ovim predelima.
  • Pera Ždera

    06.03.2024 13:39
    Nemojte ljudi
    Ko boga vas molim.
  • Nan

    06.03.2024 13:30
    Kola imaju i oni koji to nisu mogli do pre 10 godina. Njima nije bitno da li zagađuju ili ne. Umesto da se trude da zemlja ne bude puna otpada, vlast dozvoljava sve.
  • Dejan

    06.03.2024 13:28
    otpad jel?
    Tigrici to jest podanici Vrhovnog tigra verovatno kupuju otpad zato sto tako voledu jel da?
    Bilo kakva zabrana ce samo jos dodatno podici cene postojecih krseva,bolje da se bolidi bave podizanjem standarda nego vecito nekim nebuloznim zabranama.
    Druga stvar,cemu sluzi onaj papir od 100e za lopove iz amss ako se uvozi iskljucivo otpad?
  • Rajko

    06.03.2024 13:21
    Kasno je sad za zabrane , to se trebalo zabraniti pre 5 godina a i ranije . Srbija je prepuna krševa a za bolje i nismo sa ovim našim bednim platama .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna