Браво! Заиста сте се синхронизовали са газдама са Запада. Западни медији су, ко зна зашто, у последње време смањили интензитет пљувања по Кини. Вероватно Америма треба да Кинези купе нешто њихових безвредних обзезница, или нешто слично. Да није тужно, било би смешно читати ЦНН који је изненада схватио да је Кина туристичка земља. Имају и Зид! Веелиикии!
Након што су успешно уништили домаћу грађевинску оперативу, "демократски" западни савезници су кренули да граде путеве куда ће НАТО довући своје снаге у Румунију, до нових база које се граде. Цене се мултиплицирају, да се сви уграде. Политика која се води од 1988, а нарочито од 5. октобра је уништила Војводину, а посебно Банат. Све је одвучено у Београд, Босну и бившу Крајину, што у време злог Слобе, што у време "добрих" демократа и напредњака. Онима који су остали потребни су старачки домови и гробља, не путеви. Последњи пут је саобраћај кроз Банат био жив пре 25 година, током бомбардовања, али немојте то рећи нашим "пријатељима" са Запада.
Sve je to dobro,
gradi se od naših para, ne od beogradskih, ali mene zanima, kada će ponovo povećanje cena goriva, hleba, energenata, oće još koje ove nedelje, ubi me što povećavate cene samo jednom nedeljno, svaki dan treba biti "izgubi novac".
O tome vi pišite, kako se katastrofalno vodi ekonomija.
Znate li kada bi Banaćani dobili autoputeve? Nikada ili u prevodu kada dobiju zdravu vodu. Kineskom Ling longu su obećani brzi putevi do Beograda i Novog Sada. Njima se daje, a mi ćemo plaćati. A sadašnji magistralni put ZR-BG zovu "8. mart". Neki misle da je zbog rupa.
Znate li kada bi Banaćani dobili autoputeve? Nikada ili u prevodu kada dobiju zdravu vodu. Kineskom Ling longu su obećani brzi putevi do Beograda i Novog Sada. Njima se daje, a mi ćemo plaćati. A sadašnji magistralni put ZR-BG zovu "8. mart". Neki misle da je zbog rupa.
Zašto ne bi bio napravljen auto put Osijek-Temišvar? To bi bila velika šansa za sever Vojvodine i dobro bi povezala Vojvodinu sa EU i sa najvažnijim gradom u okruženju (Temišvarom) a Banatu bi osiguralo direktno povezivanje sa zapadom, umesto zaobilazno preko Beograda.
pa nije bas nesto banatski cim ide do novog sada a ne kikinde.
jel taj krak zr-novi sad onaj koji je bio pokraden pa je ostalo para samo da prosire put
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Banat prvi put dobija auto-put: Spojiće Novi Sad i još tri grada, u planu i četiri mosta
Autor: RTS
Info
•02.04.2024.
•07:47 > 07:48
Komentari 8
pajo patak
Б
Након што су успешно уништили домаћу грађевинску оперативу, "демократски" западни савезници су кренули да граде путеве куда ће НАТО довући своје снаге у Румунију, до нових база које се граде. Цене се мултиплицирају, да се сви уграде. Политика која се води од 1988, а нарочито од 5. октобра је уништила Војводину, а посебно Банат. Све је одвучено у Београд, Босну и бившу Крајину, што у време злог Слобе, што у време "добрих" демократа и напредњака. Онима који су остали потребни су старачки домови и гробља, не путеви. Последњи пут је саобраћај кроз Банат био жив пре 25 година, током бомбардовања, али немојте то рећи нашим "пријатељима" са Запада.
Kristina
gradi se od naših para, ne od beogradskih, ali mene zanima, kada će ponovo povećanje cena goriva, hleba, energenata, oće još koje ove nedelje, ubi me što povećavate cene samo jednom nedeljno, svaki dan treba biti "izgubi novac".
O tome vi pišite, kako se katastrofalno vodi ekonomija.
Realista
Pobesneli Laloš
Žedni Zrenjaninac
Deks
/
jel taj krak zr-novi sad onaj koji je bio pokraden pa je ostalo para samo da prosire put
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H